Black Mirror 2



Black Mirror 2, 90'larda geçiyor yani ilk oyundan 12 sene sonrası. Kahramanımız asker Darren, A.B.D'nin New England(Yeni İngiltere) eyaletindenki küçük bir kasaba olan Biddeford'daki yerel bir fotoğraf dükkanında çalışırken Angelina adlı bir kızla tanışıyor. Angelina kısa sürede Darren'ın despot ve çalışanları tarafından sevilmeyen patronu tarafından gözlem altında olduğunu farkediyor.Aynı esnada gizemli bir kişi tarafından izlendiğini fark ediyor. Darren Angelina'nın izlendiğini görüyor ve bu olayı araştırmaya karar veriyor. Araştırmaları sonucunda olay Darren'a birkaç yeri işaret ediyor. Bu yer küçük bir İngiliz kasabası olan Willow Creek. İşte heyecan şimdi başlıyor.3.12 GB

Black Mirror 2 takes place in the 1990's, twelve years after the original game. Solitary Darren meets the cute Angelina while he is working at the local photo shop of Biddeford, a small town in New England. Angelina also catches the eye of Darren's despotic, unpopular boss. To add to the mystery, there seems to be a third person interested in Angelina — Darren sees someone chasing her. He decides to investigate these incidents, and his research soon lead him to several locations, such as the small English village of Willow Creek that players will know from the first game.3.12 GB



Minimum System Requirements /Minimum sistem gerekirliği :
Intel Pentium®IV® or equal processor with 1,4 GHz (Intel®Dual-Core or equal processor with 2,0 GHz),
Windows® XP with 512 MB RAM (Windows® Vista x32/x64 with 1GB/2 GB RAM),
128 MB Graphics card like ATI Radeon 9800 or NVidia GeForce 6800 with Shader 2.0 (like: ATI NVidia GeForce 7000 Series with 256 MB and Shader 3.0),
DirectX®8 (9.0c) compatible sound card, ca. 6GB Hard drive space on DVD-Rom-drive,
keyboard, mouse, speakers.

KURULUM NOTLARI :
TÜM RARLARI AYNI KLASÖR İÇİNE TOPARLAYIN VE BİR TANESİNE SAĞ KLİCK YAPIP BURAYA ÇIKART DEYİN.DEAMON TOOLS İLE MOUNT YAPIP ( GEREKLİ BİLGİYE BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ) OYUNU CD DEN KURARMIŞ GİBİ KURUN.KURULUM BİTİNCE OYUNU AÇMADAN ÖNCE AŞAĞIDAKİ LİNKTEN İNDİRECEĞİNİZ DOSYAYI OYUN İLE AYNI KLASÖR İÇİNE (MASA ÜZERİNDEKİ İKONA SAĞ KLİK-ÖZELLİKLER-HEDEF BUL YÖNTEMİ İLE BULACAĞINIZ KLASÖR ) KOPYALA YAPIŞTIR YAPIN.SİZE MUTLAKA " DOSYA ZATEN VAR DEĞİŞTİREYİM Mİ " DİYE SORMALIDIR.PC Yİ YENİDEN BAŞLATIN.


part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5
part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 6
part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 7
part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 8
part 9 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 9

Cd patch :
cd patch indirin-download cd patch

Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

16 Mayıs 2010 19:36

fay canına sis, bu ne hız. daha dün dedimdi black mirror diye.Grafikler çok güzel konu sürükleyici, ben çok eğlenerek oynadım bu oyunu arkideşler. bilginize. 1 sini nasıl bulurum diodum ki siscum getirmiş bile sitemize, ne güzel

zeynep
16 Mayıs 2010 21:50

ben hala vista kullanıyorum ya sıkıntı olur mu acaba? sistem gereksinimlerinde yazmıyor ama bazı oyunlar vista yazmasa da çalışıyor ya ne yapsam bilemedim oyun güzele benziyor..

16 Mayıs 2010 22:25

benim de vista zeynep, sorunsuz oynadım

7 Haziran 2010 23:29

selam sis
ben black mirror yükledim ve DAEMON TOOLS olmadam
oyunu actim ve oynayabiliyorum promlem yok
şimdi black mirror 2 yi yukaridaki gibi yaptim
DAEMON TOOLS la kurdum crack dosyasinida senin dedigin gibi yaptim oyunu acmak istedim
karşima böyle bir yazi çikti ve dondu pcyi resetledim mecburen
could not initialize drecktx adapter çeviri yaptim
direckx adaptör başlatamadi
bende sizlerden yardim rica ediyorum lütfen

23 Eylül 2010 21:45

LİNKLER YENİLENMİŞTİR

Adsız
26 Kasım 2010 20:48

merhaba arkadaşlar lütfen yardım edermisiniz. oyunu kurdum ancak directx adapter diye problem veriyor. ne yaptıysam düzelmedi. ayrıca yabancı sitelerdede araştırdım bir çömzüm yolu bulamadım. oyunu çok merak ediyorum ve oynamak istiyorum. yabancı sitelerdede aynı sorun dan muzdaripler. ama çözüm yolunu bulamadım. bu arada pc de herşey güncel directx anakart ekran karı falan herşey güncel. umarım bir çözüm yolu bulmuşsunuzdur. lütfen paylaşırsanız çok sevinirim. lütfennnnn.

26 Kasım 2010 20:54

direct x programınızla ilgili sanırım.tahminim de daha eski bir direct x sürümü gerektiği.oyun için 8-9 gerekiyormuş.belki 9 sürümünü yüklemeyi deneyebilirsiniz.google aramasıyla microsoft sitesinden bulabilirsiniz

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template