Still Life




İzlenen dizi ve filmlerden alışık olduğumuz bir oyun: Still Life. Korku verici ve acımasız bir katil ile onu yakalamak isteyen güzel bir ajan...Victoria McPherson beş cinayet işlemiş bir seri katilin peşinde.yaşadığı stresli görevi onu Chicago banliyösünde babasının evinde kısa bir dinlenmeye sevk eder.evde bulduğu büyükbabasına ait eski bir dava dosyası bugünde kovaladığı davayla örtüşecektir.1.17 GB

Victoria McPherson, is a brilliant young FBI agent who's investigating a serial murder case. The body count is now at five and with the lack of real leads and a moutain of circumstantial evidence, Victoria is beginning to show signs of fatigue and stress. She decides to take a break and go rest at her father's home in suburban Chicago; after all, it is close to the Christmas holidays. However, Victoria does not find rest. Instead, she finds one of her grandfather's old case files and begins to read. Oddly enough, Victoria's present case resembles the one from the past, right down to the killer's MO..1.17 GB



System requirements / Minimum sistem gerekirliği
Pentium III 1.0 Ghz
NVidia GeForce series or ATI Radeon series video card
256 MB RAM
1200 MB Free Hard Disk Space
24X CD-Rom Drive
DirectX Compatible Sound Card

ÖNEMLİ-IMPORTANT
OYUN YÜKSEK DOZDA ÇIPLAKLIK VE ŞİDDET İÇERMEKTEDİR.+16 YETİŞKİN OLARAK TAVSİYE EDİLİR.VİSTA VE WIN 7 KULLANICILARI SORUN YAŞAYABİLİRLER.OYUN VİSTADA HİÇ ÇALIŞMAMAKTA,WIN7 DE İSE CANI İSTERSE UYUMLULUK MODUNDA ÇALIŞMAKTA.
GAME CONTAİNS NUDİTY AND CRUELTY.RECOMMENDED AS +16 ADULT.
VISTA AND WIN7 USERS MAY HAVE PROBLEMS TO RUN THE GAME.GAME DOES NOT WORK IN VISTA AND RARELY WORKS IN WIN 7 IN COMPATİBİLİTY MODE.


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 44 yorum

1 Nisan 2010 22:47

ilginç bir oyun sanırım:)

5 Nisan 2010 13:16

oyun güzele benziyor, detektif olarak oynuyoruz, ama inventoryden itemları almanın ve kullanmanın yolunu bulmak için zaman harcadım:D

16 Nisan 2010 14:05

ben başladım indirmiş ve unutmusum bugün netim olmayınca oyunu kurdum şu kadarını söyleyimki arkadaşlar zikrit tadında bir oyun

babanneme not:döndümüyorrr tam bizlik bir oyun:))

16 Nisan 2010 14:25

buraya kadar tesbitlerimi anlatayım
şöyleki oyun güzel saveleniyor:))
sağ tuşla inventory kullanıma hazır hale geliyor kullanacagınız itemi sectikten sonra el isaretini tıklıyorsunuz o kadar savelemek icin cd görünümü solda hazır

fbI dedektifi kızımızla serüven başlıyor sevgilisi ya ressam yada resim galerisi ile mesgul onunla galeride resimlere bakarkene calan telefonla aldıgı cinayet haberi üzerine bi kosu elimizde dört bardak kave ile cinayet alanına gidiyorus kapıda polis epeyi bi bilgi verdikten sonra girdik iceri alt katta bişi yok elimizde kaveler üst kata cıkıyoruz buzdolabı sanırsam onun basında bi polis bişiler yapıyo sandım önce ona kave veriyorus kapıda polisede vermiştik etti iki bu adamda alıyor ama yasıkk
sanırsam midesi agrıyor ayy bilirim dedim o agrıları bende cok cektim
iceri geciyoruz bir yıgın kapı var ordada her yer pislik virane duvarlar yazılı çizili yerler kan dolanıyorum elimde iki kave daha var sanırsam onların sahiplerinide bulcaz tam karsıma gelen odaya giriyorumm iğyençç duvarlarda yerlerde şeytan sembolleri diger odada polis kızımız var onada bi kave verip uzunn bi bilgi alıyorus mutfak sanırsam burası ama izbelelik anacım heryer berbat elimde kaldı bi kave derkenn bırakamıyorumda bi yere sanırken bis iciyos onuda sagda bi cihaz var laptop desem degil neyse onun yanına atıyos tepsiyi elimizden işe başlıyorus bisde hemen tüm bilgileri cihaza aktarıyoruz ayy unuttum kıvranan polis foto.mak verdi bize konusurkene önce sag tıkla inv.ulasıp kameraya film takıyoruz iyi ugrastım burda sonra yine inv.luminol varsa püskürtme kabında
pamuklu çöpler cımbız var elimizde giristeki salon gibi yere dönüyoruz yerde kan var resmini cekip kan örnegi alıyorus ve duvara luminol püskürtüyoruz sonra onunda resmini cekiyorus karsı odadada aynı islemleri yapıyorus ahh yine unuttum benden yorum bu kadar olur iste salon ve ilk odada spot lambalar var elimizdede black light filter onu spota takıyoruz heryer mavi görüyoruz ve işte o zaman duvarlarda yazılar cıkıyor buraya kadar yazdıklarımı yaparken oyunda iyiki csı:ny hayranıyım dedim kendimle gurur duydum :)) simdilik bu kadar gidip katil aranayım ben

16 Nisan 2010 15:01

mesaj alınmıştır:)
hemen yüklemeye başlıyorum.teşekkürler FBLİM:)

16 Nisan 2010 15:08

vayy oyun görselleri ara videolar cok güzel arkadaslar
yapacak bişi bulamadıkca kapıya yöneliyorum ama kızımız işimiz bitmedi diyor dönüyorum aranıyorum bişi göremiyorum derken
ikinci odada tavandan bebekler asılı o oda girisiinin kapı solunda duvarda tahta var bakmıyordum hic oraya onu tıkladım sonunda kız bingoo dedi bana iki çivi var üstünde cuval parcası gibi bişeyler var önce resim cektim sonra cımbızla aldım onları sagdaki kapıdan bayan polisin yanına geldim o kısım banyo imiş daha önce kadından gecemiyordum simdi onunla tekrar konusunca girdim iceri küvette bir ceset ici su yerine kan dolu vahset kızımızda küfür etti zaten kendisi resim cekti bol bol
tekrar toparladıgım bilgileri cihza girdim yine ana kapıya yöneldim ve bu sefer cıktım iki büklüm polis düzelmiş nyürü gidelim dedim ona nereye dedi ofise dedim merdiven ilk basamaga ayagımı attımkiii merviden uctu gitti ahhaa kaldık burda derken baktım sola koridor var sonundada bir kapı sagda köpükmü ne anlamadım ing.m yetmedi orayı anlamaya ama kızımız süperr dedi neyse o artık cıkıs kapısı var fekatt tahtalarla kapalı ilk girdigimiz odada yerde petekler vardı üzerine mausle gelince büyütec cıkıyordu ama birsey yapılmıyordu orada simdi demir aldım dogru kapıya actım o kapıyıda yangın merdiveni var cıkısta o ne ona el attım oda düştü şansa bak ama kızımızın maşallahı varr hoop atladı ırdan aşagı valla dogru giriş kapısına
arabamıza bindik ama allahım bes dk ugrastım nasıl gitcez diye kolaymış simdi ofisteyim

16 Nisan 2010 15:09

babannemmm cok keyiflii valla ingizcem bile yetiyor hemen başla sende nolurr tek basına keyif alamıyorumm:))

17 Nisan 2010 14:13

binaya girmeden polisle konuşup,elimdeki 4 kahveyi de ikram ettim. bina içindekilere,en son kahveyi kırık dökük mutfakta kendim içtim ve tezgahtaki bazı malzemeleri aldım.
konuşmaları ara çubuğuyla geçebiliyoruz.

17 Nisan 2010 20:13

tamam arkadaşlar bende yüklemeye başladim
yorumlarinizi eksik etmeyin
şimdiden teşekkürler

17 Nisan 2010 20:19

ofisimize geldik asansörde 3 düğme kullanılabiliyor en tepeden başladı 8den yani ofisimizi buldum ortimiz bizden önce gelmiş odaya sagı solu kurcaladım kahve makinası var bardak yok kahveyi boşa akıttım neyse soldaki ilk kapı ofisimiz masamızda telesekreteri dinledim patron bir msj bırakmış bize masadan bir kart ve hediye paketi aldım 4 kadın cesedi olan dosyalara baktım hepsi vahşice öldürülmüş yasıkk odada cihazlar var kullanamadım ofisin karsısındaki bir kutu gibi bir yere fot.mak.bıraktım sanırım birileri ilgilenecek ileride bir oda daha var sorgu odası ordada bişi yok geri döndüm alt katları gezeyim bari diye asansöre tam binecekken ilk kahve verdigimiz polis cıktı biras lafladık sonra 2.kata indim monitörler var sanırım güvenlik odası gibi bir yer burası diger kapıda şifre istedi bizden acılmadı o zaman masadan aldıgım kart geldi aklıma onu inceledigimde arkasında 583 yazıyor cok ugrastım o olmadı üstte ise VODKA yazıyor 2 kez gidip kapıya geri geldimde aklıma geldiki harflere denk gelen rakamlara tuşlamak vee bingoo kapı acıldı amann o kadar ugrastıgım kapı morgun kapısıymıs icerde
ceset onun basında sanrım claire ondan bilgi aldık cesedin basından dosya morgtan cıktık babamız aradı ne konustuk anlayamadım ama hediye lafı gecti arada :)) tekrar yukarı cıktım bu ofise tüm bunları yaparkene 3-5 kez girip cıktım bu bizim orti miller hala tlf.la konusuyorya masasına iş bıraktım onun morgdan aldıgım dosyayı bıraktım ona

17 Nisan 2010 20:41

yapacak birşey kalmadı galiba ofiste arabaya bindim haritada yeni bir yer var hmmm evimizmis babamız karsılıyor bizi sarmaş dolaş filan karsılıklı hediyeler veriliyor evi dolastım güzelmiş üst kata cıkılacak merdivenlerin sagından şemsiye aldım evin içinde ne işe yarayacaksa dedim sonra üst kata cıktım yatak odasında dolabın icinde tavanda kapak var şemsiye orda işe yaradı kapak acıldı şemsiye ile ittirince merdiven indi aşagı yukarı cıktım solda ışık var actım tam karsıda bir sandık ve üstünde bir puzzle ehh iyi zorladı beni bu puzzleda iskambil kağıgı isaretleri var 5 tane solda ve sagda iki karo ortada kalp olacak aslında biraz daha dikkatli olsam babamızın verdigi hediye kolye şifrenin ipucuymuş ama cok gec farkettim hihiii neyse sandık acıldı burda video görüntüleri ve aynı tunguskadaki gibi görev degisikligi simdi başkasıyla devam ediyoruz oyuna:))

18 Nisan 2010 15:15

evett nerde kalmıştıkk:))
dedigim gibi başka bir kimlikle devam ediyorum oyuna hani fazla ingilizcem olmadıgından anlayamadım neysee köprü altında bir adamla konusma bitince sagı solu arastırmaya başladım ilerde iki bayan ile konustum köprü üstüne cıktım haritamızda gidecegimiz bir şapel var oraya gectim girişte üç cesetmi mezarmı anlamadım bir yerde dua ettim ilerde kulagı hiç duymayan ama süper bir kulaklıgı olan yaşlı amcam var önünde masada ise yine bir ceset solda kitaplıktan bir kagıt aldım üzerinde rakamlar var 74821536 ve birde saat var rakamlar bir tuhaf nece yazılmıs bu rakamlar işaret seklindeler tam orta kısma ilerledim karsıma puzzle cıktı off cok zorr 1-2-3 tamam onlarda zorlanmadım ama burda cok vakit gecirdim diger rakamları degistire degistire yaptım ben not aldım burda sizlere nasıl anlatayım bilmiyorum sekiller bir garip oynayanlara destegim tam olacaktır burası icin:) kasa acıldı sadece bir resimm yuhh diyorum yani göbegim catladı bunun icinmi onca ugras neyse dön dolaş parka geldim kapıda bayanlar sohbet derken iceri girdim parktan ama bişi oldu kahramanımıza bir baş dönmesi sendeleme yalpalama hmm mistik güçleri var bişiden etkilendi görüntü öyle parkın ortasında kurumuş harap bir çeşme ve ortasında heykel var
bu kısımdada iyi zorlandım ekran sol üstte el isareti cıkıyor sagda ise resim hani zorlukla aldıgımız resim iste o resim bu parkın ve cesmemin resmi ama ne yapacagız resmi inv.le kullanınca silüet gibi bir görüntü cıkıyor birde normal resim silüet olanda yine silik bir halde bir ceset var normalde o görünmüyor tabikii cok orayı burayı tıkladım yön gösteren birşeyde yok oyunda sonunda buldumki resim seciliyken cesmenin sag altına bakılıyor orada bir yazı okuyoruz sonra heykele tıkladım zira büyütecimiz orayı gösteriyor adam heykele tırmandı tam yüzügü alacakken heykelin elinden hain bir karga aldı gitti ahh hain karga aksam görüsürüz seninle kadıköyde dedi ona pesinden iyi kostum beni bir virane yanık yıkık bir yere getirdi ordada pelerinli tuhaf bir adama verdi yüzügü neyse bu adamla az biras konusunca verdi bize yüzügü cıktık ordanda yine haritadan oyana bu yana gittim bir sokakta korktugum bizi döven adama rastlayıp haa unuttum dimi iri kıyım bi adam fena dövdü bizi daha önce onu göresiye saklandım sonra daha önce kapısına daha önce yaklasamadıgımız büyükce konagın kapısını caldım cıkan adamla konustum simdi haritamızda birde karakol var oraya gittim polislede biras sohbet bişi istedi sadece madalyon u anladım dediklerinden ok diyoruz panodan gazete kupürü alıyoruz yada öyle bisi iste gidip parkın kapısındaki kızlarla birdaha sohbet aaa kızın biri cıkarıp madalyon veriyor bize yasasın simdi yine karakola verdik polise madalyonu sanırsam iceriden insan azmanı bir adam serbest bırakılıyor ayy simdilik bu kadar başımı agrıttı resmen bu oyun

18 Nisan 2010 15:44

tekrar büyük kapıya geliyoruz serbest kalan insan azmanı burda kapıda adamla konusuyor bizede tesekkür ediyor diger adamsa bize iki cubuk gibi bisi verdi ne onlar anlamadım sonra ögreniriz nasılsa tekrar diger korktugumuz bizi döven adamın oldugu kapıya gittim insan azmanıda onun yanında ne dediyse ona bu sefer bizi bir karsılıyorki sarıp sarmalıyor kucaklıyor iceri buyur ediyor hurdalık gibi bir yerdeyiz üç adam konusurkende bizi bir gözetleyen var ama duu bakalım ne cıkacak sohbet bitiyor vee allahtan zincire baglıymıs dedigimiz bir köpüş bize saldırıyorda zinciri kısa kaldı diye sevinirken köpüşş :)) zinciri kırıyorr herkess vınn birden kendimizi duvar tepesinde buluyoruz asagıda hala bagırıyor bizim köpüş yine arkamızda küçük bir bina var kontrol odası gibi bir yer orada kolları ittiriyoruz ama cuxx calısmıyor dvarda bir şema var bu önemli iste iyi bakın ona dısarıda tel makası gibi bişi alıyoruz ve binanın duvarında 6 adet kol var 1den 6ya kadar sıralı duvardaki semaya göre yapacagız bunu kolaydı 1-2-3 yukarıda 4-5-6 asagıda olacak sekilde sıraladım ısıklar filan yandı sanki sesler oldu bişiler çalıstı simdi gidip bakalım ne calıstırdık:))

18 Nisan 2010 16:26

tavana kukla bebeklerin asılı oldu odada,karşıdaki kapı ile bize göre solundaki duvar arasında tahta var.ona yaklaştım,önce fotoğrafını çektim,sonra ipi cımbızla aldım.

18 Nisan 2010 16:27

burası cok zevklliydi dogrusu vinç calıstırıyo ve eski kompartman ve duvar arasına büyük sandıklardan yol yapıyoruz tüm bunlar köpüş korkusuna yapılıyor iki sandık birde zincirle baglı üstüste iki sandık var önce iki sandıgı yanyana zincirliden yana dizip vinçle tabii gidip zincirlerini kesiyoruz sonra dördünüde dümdüz köprü gibi kompartmana dogru diziyoruz vagonun üstüne atlayıp kahramanımız kapagı acıyorrr ve iceride bir bayaniii iste bu noktada asıl dedektif kızımıza geri dönüp onu yatagının üzerinde okurken buluyoruz demekki sandıktan dedesinin yada birisinin bir anısını okuduk allamyaa dil bilmemek ne berbat anlamadan oyun oynuyoruz neysemm o ara cep calıyorki claire kızımıza bişiler söylüyor sanırsam morga gitcez hadi bakalım devamm

18 Nisan 2010 16:35

tahtanın yanındaki kapıdan çıkıp,bize göre sağ alta tıkladım.geldiğim yerde karşıdaki duvardaki göz resmine tıklayıp yaklaştım.sprey sıktım.
geri çıktım,aynı odadaki spot lambalarına yaklaşıp lamba taktım.oda masmavi oldu.karşı duvarda yazı çıktı,
sanctuary.
yazıya yaklaşıp fotoğrafını çektim.
geri spot lambalarına gidip,mavi ışığı aldım.

18 Nisan 2010 16:39

canım FBlim.valla oynamayanı oynatıyorsun.maşallah:)))

18 Nisan 2010 16:43

yerde kan izlerine yaklaştım,önce fotoğrafını çektim sonra örnek aldım.
zaten kız ne yapmamız gerektiği i söylüyor.
fblim yazmış ben yazmadan arkadaşıma yetişiyorum:))

18 Nisan 2010 17:55

morga geldim ben iceri girdimki güvenlik odasından pelerinli adam sanırsam seri katilimiz bu adam cıktı asansöre bindi bizde morga girdikten sonra claire geldi bir cıglık masadaki cesede dokunulmus
ne oldu burda gibi bir bagırıs (bakarmısınız bu arada oyunda sadece morgda görevli kadının adını biliyorum) diyoruzki ben elimi bile sürmedim cabuk git kameralara bak diyor bana hahaaa ing.m süperdir bu arada ama bu konusmaşları anladım valla hemen gidip kamera görüntülerine bakıyorum buraları hatırlarsanız ilk yorumlarda yazdım 2.katta morg ve güvenlik odası var bu odada monitörler var ilginçtirki burası FBI binası ama bir görevli yok monitörlerin basında neysemm monitörden garajı izliyorum ve sapık katilimizin garaj kapısına dogru ilerledigini görüyorum bundan sonrası süperrrrrrrrr kızımızzz
vınnnn arabasına aatlıyorrr adamın peşine düsüyor tam flim tadında bayıldım bu sahnelere gercekten cok güzell adamın pseinden bir catıya cıkıyoruz ama elimizden kacırıyoruz:((

18 Nisan 2010 17:58

burada ara veriyorumkii; babannem bana yetissin... oldukca yaklastın süperimm zaten derbiyede tam 1 saat kaldı gece devam ederim yada yarın ruh halime baglı yanii:)) bu arada oyunda 3.bölümdeyim

23 Nisan 2010 16:08

oyuna oldukca uzun bir süre ara verdim iyide oldu özlemim beni yalnız bırakmama kararı aldı tskler özlemimm:))

18 nisan 2010 tarihli son yorumuma ek:
FENERBAHÇE:1 _ BECEKE:0

kukimmm mac sonrası görüsemedik sebom senlede:)))

23 Nisan 2010 16:41

3.bölüme tekrar morgda basladık claire bişiler konustuk ne dedi bilmiyorum odama cıktım anacım bo orti hala telefonda helal yani derken patron geldi kapıya bir yumruk attı kahve istedi esim bile böyle kave istemes benden kınadım bu patronu ama ortim korku ile telefonu kapadı :)) kahve var hazır makinada ama fincan yok derken aklıma geldiki sorgu odasında masada fincan vardı alamamıstık daha önce onu alıp kave doldurup patronun odasına sonunda giriyoruz tek anladıgım buradaki patronla konusmamda bana tesekkür ettigi ve sakinlestigi aslında uzun uzun bişiler dedi adam ama ben sadece türkçe ve zuzuca biliyorum tekrar odama masama geldim masamdan zarf yada evrak bişi aldım cebimde sanırsam inventte görünmüyor ortiyle yine bir sohbet yapacak burda bişi bulamadım garaja indim arabaya atladım baktım haritada yeni bir yer mevcut campüs hadi bakalım bölüm 3 campüsdeyiz geldim kapısına:))

23 Nisan 2010 16:44

22.yoruma ek:

bu arada morgdan asansörle ofis katına cıktıgımda cep caldı richard aradı kimdi bilmiyorum:))ögrencez

23 Nisan 2010 17:24

ofise tekrar geri dönüyoruz önce morga ugrayıp sonra kendi katımıza dönüyoruz elimizde bir sise var masamızın karsısındaki kısımda siseyi masaya bırakıp pudranın kapagını acıyor ve fırcayı daldırıyoruz icine sonra sisede parmak izleri belirginlesiyor is izleri almaya gelene kadar kolaydı burda iyi ugrastım şise döndürülebilor saga ve sola yine masada kagıt var bir tane alıyoruz siseyi cevirdikce büyütec resmine dikkat etmek gerekiyorki bana özlem destek verdi burada mucuksss özlem o begenirse parmak izini kendi siseye gelip kagıt alıyor izi siseyi tekrar alıyoruz yine morga iniyoruz siseyi parmak izini burada kadına bırakıyoruz yapacak is kalmadı galiba arabaya atladım yine eve geldim babamısmıdır nedir patrick kurabiye istiyo bizden ben cok yorgunum diyemiyoruz ve mutfaga geciyoruz amanda aman tezgahta bir tarif ve malzemeler hazır ohh ne güzelll güzelde bendeki ingilizceyle bu iş zor tarifte adını hic duymadıgım malzemeler var gingerbread man sadece adını anladımki zencefil adam gibi bişi önce biras ceviri yapıp sonra pasta börek yapacagım sanırsam:)))))

24 Nisan 2010 16:18

green moonda ya 3 yada 4 kez kafam gitmisti bundada pastam 10-12 kez çöpe gitti bu daha iyi :)) bu kısım zorladı beni cok zorladı hep derim ben beceremem pasta yapmayı tarif aynen şöyleki;
zencefilli adam:)
1 cup of love=milk-1 fincan süt
1/2 cup of tenerosıty=butter-1/1 yag
2 cups of commıment=flour-2 fincan un
1 cup of swetnwss=sugar-1 fincan seker
1/2 cup of ıntegrıty=molasses-1/2 fincan melas
1 table spoon of romance=ginger-1 cay ksg zencefil
1 tea spoonof sensualıty=cınnemon-1 cay ksg tarcın
1 cammon sense=egg-1 yumurta

simdi kücük olan kabımız yarım yani 1/2 digeri 1 ölçüye denk geliyor

önce yag-süt-seker kat karıstır
un-tarcın-zencefil karıstır
yumurta ve molasses karıstır
en son fırına tıkla
eger tarifte hata olursa kızımız tadına bakıp begenmiyor çöpe gidiyor dogru ise fırına kolay gelsin benim bisküiler fırında babamıza sesleniyoruz o alacak galiba fırından biz odamıza cıkıyoruz yatagın üstünde notlar filan duruyor ve yine gecmise gidiyoruz ...

bu kısımda en son vagonda kadınla konusuyorduk ordan cıkıp adamla konusuyor hurdalıktan cıkıyoruz harita yeni bir yer var
soldaki eve giriyoruz yine bir adamla konusup cıkıyoruz burda gidecek yer yok karakola gidiyor polisle konusuyoruz ara kapıyı acıp iceri gecmemize göz yumuyor saga sola göz atarak üst kata cıktım dedektif ?(unuttum)odasına giriyoruz adam konusurken nedense bir sinirleniyor kovmalık ediyor bizi ahh birde konusmaları anlasam neyse adam ofisini teredip arabasına atlayıp gidiyor bizde asagı inip karakolun sol kısmındaki daha önce giremedigimiz büyük kapıya gidiyoruz orada iskele var camdan adamın odasına girecegiz ne gerek varsa adam bizi odada tek bırakıp cekip gitmişti o ara karıstırsaydıkya odayı
simdi camdan gircez diye ugrasırken iskelede tutundugumuz ip
düsüyor gectigimiz demir kapı yanında yerde tahtalar var birini alıp aldıgımız iple birleştiriyoruz inv.de ve adamımıza veriyoruz o savurup atıyor ipi kendide cıkıyor yukarı iceri giriyoruz dosya dolabı kilitli onee anahtarlarıda masada ohh lalalaaa hemen acıyoruz dolabı 3 foto bir cizim resim bisiler alıyoruz iste o ara ayaksesleri duyuyor ve camdan kacıyoruz (Pardons dolaptan yüzük alıyoruz etti = 2 yüzük)simdi haritada yeni yer var bridge oraya gidiyoruz burada merdivenden inerken yine bir etkileşim yasıyoruz daha önce gittigimiz Mark mıydı neydi onun evinin kapısındada olmustu cinayet olan yerleri adamımız acaip biliyoo
asagıda 3 bank var elimizdeki foto ile karsılastırıyoruzki degişmiş bu banklar hemen hurdalıga gidiyoruz bizim irikıyım orda onunla konustuktan sonra o bize eski bankı gösteriyor bakıyoruzki 1 yüzükde orda etti 3 yüzük:)) dördüncü nerdeyki veya kac yüzük olacakki diyerek viraneye geliyoruz hani ilk yüzük aldıgımız yere burada sagda ilerleyince resim kullanıyoruz yine iki resim arasında fark bulmaca oynuyoruz ve görüyoruzki cesme veya havuz herneyse bir resimde su ile dolu digerinde bos normal görüntüde o kısma tıklayınca su bosalıyor ve dipte yazı cıkıyor "The SLut KNows" google translate e müracaat ediyoruz ne diyor diye :))kendimce şokkk buraya yazamamki diyoruz demekki parka gitcez ordalar genelde diyor parka geliyoruz resmi gösteriyoruz ordaki kıza tekrar geri dönüyoruz suyunu bosaltıgımız minik havuzun ilerisinde mazgal kapagı var elimizdeki cubuklarla orayı acıp asagı iniyoruz yerde bir yüzük daha etti 4:)))

25 Nisan 2010 13:53

dısarı cıkıp ilerlerken bir slutla karsılasıyorum:))beni markın evine yönlendiriyor arkadası ordaydı daha önce sesini duymustuk evin kapısına geliyorumki ahhh gelmez olaydım kapıyı acan yok biz acacagız inv.demir cubukları alıyoruz kurcalamaya başlıyoruz burda öyle bir puzzle varki oyndan vazgecmeyi bile düsündüm özlem ve ben cok büyük bir savas verdik ve sonunda kopi bulduk ama inanın kopi bile neredeyse ise yaramıyordu o kadar zorlandım yani:))ben yinede aldıgım notları yazayım ama
üç renk pim var kilit icinde her renk beş tane üçü yukarda ikisi altta ilk sıra mavi ikinci sarı son sıra kırmızı bu renkten bir kez daha nefret geldi elimizdeki demir cubukların ucları biri yuvarlak onu sıfır diye adlandıracagım iki uclu catal gibi oda ç olsun şimdiiii: üstekiler 1-2-3 alttakiler 4-5 olsun---mavi-m,sarı-s,kırmızı-k olsun

önce mavi sıra:
ç-m1 m4 - m1 kilitlendi
ç-m2 m4 kilitli
0-m3 hepsi kilitli ilk sıra tamam
sarı sıra:
ç-s1 -0s4 s1 kilitli
çs1 - 0s4 s1 kilitli
çs2 - s5 aşagı inecek 0s3 yap hepsi kilitli
kırmızı sıra:
en zor kısım buradaki bir hata sarıların kilidini acıyor dikkatt
çs1 - çk4 s1 sabit
ok1 - k4 sabit
çs5 aç kapa 2 tık yani k1 kilitli
0s3 aç-kapa sarılar acık kalmasın
çs1 - ac 0k5 yap çs1 yap k5 kilitli
0 ile s3 ac-kapa s1 kapasın
çk2 ve 0k3 yap kilit acık

allah kolaylık versin ben cok zor actım simdi icerdeyim duvarlar resimlerle dolu ilerde portatif merdivenden bişiler aldım siimdilik bu kadar...

29 Nisan 2010 16:37

sonrasında parka gittim oradaki bayani ile ne görüstüm bilmiyorum karakola gectim gizlice kapı dinledim icerden bir adam cıktı aynı miller dedektif kızımızın ortisi hahhh sonra birden kızımıza döndük miller tepemizde bisiler anlattı kalktık gittik pesinden campüse adamın kapısını yine yanımızda nerker olarak miller dururkene biz bir tekmeyle kırıyor iceri giriyoruz kapıdaykene milllerla bir cıglıklar atılıyorduki miller diyor tv film saati kızımız diyorki hayırr birisini öldürüyolar iste iceri girince görüyoruzki tv acık kapatıyoruz diger odaya bir giriyoruzki amannn heryer resimm ordan cıkıp giderken bir bayani ile karsılasıyor biraz konusup ondan bir kart alıyoruz simdi haritada bir yer hemen orada gidiyoruz masaj salonu gibi bişi anlamıstımki bizi kapıdaki görevli iceri almıyor o kadarda kart aldık kadından ama neysee diyoruz tekrar o kadına geliyoruz ismi mia idi sanırsam telefonu calıyor fırsat bu fırsat odasını karıstırıyoruz albümde resimlere bakıyoruz aman tam resim alırken mia geliyor kim bu resimdeki felan diye soruyoruz ne diyor bilmiyoruz :)) ordan cıkıyoruzki haritada yeni bir yer
galeri hani basta demistim sevgilimis yada flörtümüs öle galiba oraları bize gezdirirken al bi ceset daha o ara mia alt katta görünüyoo kızımızz bagırıyo sesleniyo ama mia cıglıklar atıp kacıyor ordan hemen cesedin yanına asagı iniyoruz yerde kızın cantası var yanındada bir gül av alamıyoruz asansörün altında kalmıs ve bir kart alıyoruz yerden, cesede gelip bakıyoruz elinde bir resim mia nın resmi arkasında sıra sende yazıyor cesedin yattıgı yerin üst kısmına ise kan ile " a sınners pardons" yazılmıs hmmm kibar katil sol kısımda zincir var duvarda onu cekerken düsüyor onu alıyoruz asansöre biniğ cıkıyoruz cıktıgımız kısımda kocaman bir kanca zinciri takıyoruz oraya asagı iniyoruz gülü alıyoruz ordan vayybeee:))

29 Nisan 2010 17:38

tekrar cesedin yanına geliyoruz claire ve diger polis gelmişler ama konusmuyor bizimle claier dısarı diger kapıdan cıkıp galeriye giriyoruz mia orda onunla ve rich ile konusup masada pc ye gözatıyoruz pc masaüstü resimleri daha önce markın evine girdigimizdeki tüm duvarları kaplayan resimler oldugunu görüyoruz pc yanındaki cercevede resmimiz var onu alıyoruz ordan ve dogru ofisimize gidiyoruzki miller sesleniyor sorgu odasına cagırıyor kapısını kırıp girdigimiz adam orda sorguluyoruz onu ama o sırada patron geliyor adamı serbset bırakıp yolluyor bu size ne hatırlatıyor...canım türkiyeem:)) daha sonrasında kendi odamızda parmakizi aldıgımız kısımda elimizdeki resmi ve kartı kesiyoruz yine sol taraftaki aletde üzerini kaplıyoruz

29 Nisan 2010 17:46

simdi dogru bizi iceri almadıkları yere gidip iceri giriyoruz solda bir kapı şifreli puzzle seklinde dursun dior diger kapıdan giriyoruz solda resimler iki adet ikisinin üstündede rakamlar var not alalım ilerde solda ve sagda iki kapı daha soldakinde bir resim daha ondanda rakamları not alıyor sol duvara dönüyoruz dekarasyon amaclı bıcaklar ve maskeler var bıcagın birinde 36 yazıyor maskeyi ve altındaki civisinide alıyoruz ortada havuz:)) ilerdeki kapıdan giriyoruz ordada resim ve rakamlar
hemen kapıya dönüyoruzki 4-2-3-6-1-5 içeride 4 heykel var ilginçlerrr birinin agzı ikisinin elleri birindede yılan var onun agzı acık ortada meyva tabagı icinden elme alıyoruz ama yarım bunun yarısı hatırlıyorum mia nın odasndaydı alınmayan kitabın yanında buda alınmıyordu hemen galeriye miaya gidip anahtar alıyor ve evine gidiyoruz elmanın yarısını alıp yatagın üzerindeki albümden not alıyoruz ve heykellere dönüyoruz

29 Nisan 2010 17:56

elimizde civi-gül-elma ve maske var sırasıyla sagdan
3. heykele - maske
2.heykele - elma
4.heykele - gül
son heykele çivi verdikten sonra yerde kapı acılıyor asagı iniyoruz
Çok güzel bir dekorasyonla karşılaşıyoruz tavandaki camları inceleyin, heykelleri anlatıyor ortadaki kısımda bir kitap var fakat ulaşamıyoruz soldaki odaya girin şöminenin üstündeki bulmaca parçasını alın, duvara dayalı anahtarı alın buradaki tabloya tam olarak bakamasak da yarısını görebiliyoruz işimize yaramıyor, çünkü diğer tarafta çözeceğimiz bulmacadaki resim farklı sadece köşelerindeki sırmalar birbirine benziyor c ıkıp sagdaki kısımdan giriyoruz sömineye baktığımızda bir bulmaca ile karşılaşıyoruzi şte bu iyi zorluyor dogrusu haa diger sömine üstünden anahtar alıyoruz kilitde var orda ama acılmıyor uzunn
ugraslar spnunda puzzle yaptım ordanda anahtar aldım hemen diger sömineye gittim anahtar yine olmadı meger inv.de birleşeceklermis simdi actım sömineden gizli gecit demirli odaya cıkıyor masa ve üstünde isimler yazılı bir defter var defterde bir bakıyoruzki listeye mark ın ismide var tam burada gustav amcamıza dönüyoruz oyunda...

29 Nisan 2010 18:02

karakolun üst katındayız dedektifin odasında onu bir güzel dövüyor amcamız mark diye bagırarak nedense anlamadım karakolun dısına cıktıgımızda tontiş polisimizle konusuyoruz sonra köprü altına gidiyoruz oranın ilerisinde sandal baglı her seferinde bana simdi balık zamanı degil gibi bişi diyodu bu sefer itiraz etmiyor atlıyoruz sandala hemen karsıda su degirmeni sanırsam oraya geliyoruzki allahım nasılda sakarız degirmene gidiyor sandalımız dönen kısımda parcalanıyor ve degirmen takılıp duruyor cıktıgımız yerdeki kapı kilitli ama sakarlıgımız cok ise yarıyor degirmeni merdiven olarak kulanıp yukarı tırmanyoruz cıktıgımız kısımda havuz kenarındayız simdi dibinde logar rögar herneyse adı o kapaktan ama su dolu havuz:))atlasammı icinee ahh icim gidiyorr yaw

29 Nisan 2010 18:03

belki sonra hani bişilerden sonra diyor adamımız anlamıyoruz havuzun diger kenarına ulastıgımızda allahımyaa yine bir ceset buluyoruz üzerinden bir yüzük alıyoruzkiii bize ates ediliyor hemen saklanacak yer ararken buldugumuz kapı kocaman asma kilitli ama poliste ıskalıyo bizi ama kursun gelip kilidi kırıyooo tam türk filmi hihii hemen iceri dalıyoruz asagı merdivenlerden iniyoruz alsana havuz problemi ühhüüüü burada bir lavabo bir kova ve depomuz var eger depoda 4 lt su bırakabilirseniz motor calısacak ve havuz tahliye olacak zorlandım ama yaptım diger arkadaslara basarılar diliyorum devam ediyorum hemen havuza gidip yerdeki kapagı acıp asagı iniyoruz ilk kapıyı gectigimizde bir labirente geliyoruz sağ-sol asagı yukarı yaparak ilerliyor ve bir yere geliyoruzki alsana bir ceset daha ama bu perişan paramparçaaa off paramparçaa ama ondada bir yüzük buluyoruz yola devam ahha yine labirent ben burda iyi kayboldum bu sefer ilki kolaydı sonunda bu labirentin sonunda elimizde bastan beri topladıgımız 6 yüzügü takacagımız yere ulasıyoruz...mola

özleme not:seni bekliyorum

29 Nisan 2010 18:06

23 nolu yorumuma ek: anacım bu kadar isim özürlü olunmazki richard kızımızın resim galerisi sahibisi

oyun bitince filmlerin sonundaki jeneriklerdende hazırlayacagım size kim kimdir:)
ben yorum yazarsam bu kadar oluyor iste idare edin artık

30 Nisan 2010 13:11

evet elimizde 6 adet yüzük var yüzük sekilleri elimizdekilerle aynı degil deneyerek taktım hepsini 1-2, 2-4, 3-1, 4-3, 5-6, 6-5 sonrasında anahtar var puzzleda anahtarımız 3 parca halinde verilmiş onuda üste yerine tasıyor ve yuvasına itekliyoruz bu kısım kolaydı oyundaki simdiye kadarki en kolay puzzle yani iceri girdigimiz anda kafamıza bir seyle vuruyor katil:((
bayılıyoruz ayıldıgımızda ise sandalyeye baglıyız ve ne yazıkki gözümüzün önünde katilimiz bir kızı daha öldürüyor bastan beri oyunda bize yardımcı olan kızlardan biri bu elimiz kolumuz agzımız baglı hicbirsey yapamadan izliyoruz videoyu sahne bittiginde kızın öldürüldügü kanapeye sürünüyoruz yerlerde
işte tam bu an resme dönüştürülmüş ve richard ın galeride sergilenen resimlerden biri asıl kızımıza dönüyor oyun burada ve galerideyiz resimlere bakıyoruz mia ve rich ile mia ya sorular soruyoruz ne sorup ne cevap alıyoruz hic anlamıyoruz:((((((

30 Nisan 2010 15:17

daha sonrasında richin yanına gelip konusup ordan ayrılıyoruz arabamıza (haa bu arada arabamız diyorumya aslında hammer o off yane süperrr) ofisimize geliyoruz asansöre binmeden orda yangın söndürücü var alamıyorduk bitürlü simdi alıyoruz demekki kullanma zamanı geldi katımıza cıkıyoruz ofiste temizlikcimiz gelmiş bizde bişilerr karıstırırken claire geliyor-gidiyor sonra temizlikciden patronun oda anahtarlarını istiyoruz vermiyor bizde napıyoruzz gidiyoruz kahve makinasına altına bir pecete sererek kahve akıtıyoruz oralara sonra gelip adama döktük diiyoruz sorry ama adam cok kaba stupıddd dedi bize neyse o gidesiye temizlige anahtar ve tornavida alıyor ve patronun odasına giriyoruz pc sifre istiyor solda masa üstünden taser diye acaip bi cihaz alıyoruz duvarda kasa var oda parmak izi diyor tornavida ile masadan kahve fincanını alıyoruz götürüyoruz parmak izi almaya sonrasında parmak izi ile kasayı acıyor oradanda anahtar alıyoruz asansöre biniyoruz dügmelerin alt kısmında b3 kısmı ve anahtar yeri var anahtar buranınmıs iniyoruz altlarda bi yerlere iki kapı cıkıyor karsımıza sagdakinin yan kısmında kücük bir yer var önce tornavida ile acıyoruz o kısmı sonra laser ile bişiler yapıyoruz kapı acılıyor iceride bir pc var solda ise bir mazgal duvarda o kısmıda tornavida ile actıktan sonra masaya ğc basına geciyoruz kırmızı dügmeye bastıkmı yine solumuzdan robot bir örümcek cıkıyor ve işte bundan sonra oyunda asıl zor kısım başlıyor örümcegi solda duvardan actıgımız kısımdan iceri yolluyoruz onu pc basından biz ilerletiyoruz oda gidip bize diger kilitli kapıyı acıveriyor hemen o kapıdan giriyoruzki burda bişi gerekli ekranımızda sol üst kösede el imlecimiz cıkıyor ve bizi uyarıyor vee aldıgımız yangın söndürücü burda cok ise yarıyor cünkü bu oda laserli
sıkıyoruz odaya laserler cıkıyor ortaya sonrasında dedigim savas kısmı iste robot örümcegi laserlerin altından sagından solundan karsıya gecirecegiz bu yüzden ben bu oyunu bırakabilirim simdiye kadar 6 robotum yandı cünkü:((

2 Mayıs 2010 19:28

oyunsuz kalınca mecbur oynamaya başladım ve başından kalkamıyorum.gerçekten ok güzel bir oyun.tabi ki bu tür oyunları sevenler için.

2 Mayıs 2010 19:37

ototpsi odasında yaşlı adamın sesimizi duyup sıçraması ama aslında sağırlık problemi olup bir aleti kulağına koyup bizi dinlemesi kopardı beni ya:DDDDD

3 Mayıs 2010 08:38

özlemcim,FBlim,daha uyumadım ve kilitle uğraşıyorum:(((
acil yardım...............

3 Mayıs 2010 14:08

çok şükür sonunda açıldı.deli oldum kaç saattir uykusuzum.
oynayayım bakalım nerde takılacağım.

3 Mayıs 2010 18:11

şömine üzerindeki puzzle yapacağım ama pc pencere kenarında ve aydınlıktan ekran görünmüyor.akşama kalsın artık:)
yeni oyuna bakayım ben.

4 Mayıs 2010 01:20

şimdi bitti.hiç uyumadan sanırım,40 saate yakın oynadım.
teşekkürler oyunda yardımı geçen herkese:))
FBlim sen olmasan bitiremezdim.özlemcim tabiki sende:)))
oynamayanlara tavsiye ederim.oyun içindeyiz gibi oynadım.harikaydı.


sis;still life 2 ' yi bekliyoruz canım:)

Adsız
4 Mayıs 2010 16:50

arkadaşlar ben chappel deki kasayı açmaya baya zorlandım ama sonradan anladım ki o kitaplıkta kart aldığımız yerde bie saat var bilemediğimiz sayıları ordan bize ipucu veriyor inşallah başka arkadaşlar uğraşmaz diye yazdım.

11 Mayıs 2010 00:58

arkadaşlar şu kilit işini daha basit formülünü buldum yazıyorum. "c" harfiyle kastettiğim şey mausu sağ click yapmaktır.
şimdi renk falan karıştırmadan üst sırayı bi kağıda çizin ve soldan sağa 1 den başlayıp en son kilide kadar 9 numara verin.
alttaki ikişe ikişer olan kilitlerede gene soldan sağa 10 dan başlayın 15 e kadar numara verin. bu basit krokiyi çizdikten sonra ki bunun faydası verdiğim numaraları karıştırmayın diyedir.
eğer yanlış olursa gene baştan başlamak için ekrandan çıkıp çubuklarla kapıya tıklayarak yeniden başlayın. sıralama şöle:
1,c,10,c,2,c,3,4,c,12,c,5,c,6,4,c,14,12,c,14c,7,4,15,c,4,c,6,6,14,c,7,c,13,13,c,6,6,8,c,9 ve kapı açılır.

31 Mayıs 2010 17:40

oyun süperdi nilim özellikle sana çoook teşekkürler:))))

bu arada örümcek kısmını geçemeyenlere save dosyası verebilirim :)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template