Deadtime Stories



New Orleansın karanlık atmosferinde geçen gerçek hayattan alınma bir hayalet hikayesinin konu edildiği bu oyunda;esir alınmış ruhları serbest bırakıp,büyüler yapıp,paranormal dünyadaki gizli parçaları bulacaksınız.104.9 MB

Sinister thrills await in this gorgeously dark and unsettling telling of a real-life ghost story from New Orleans’ shadowy history. Free trapped spirits, cast spells and unlock fragments hidden in the paranormal world to reveal the story of a misguided voodoo queen. Use your wits as you dive into a spooky world in Deadtime Stories, a haunting Hidden Object Adventure game. Discover the history and secrets of 19th century New Orleans! 104.9 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 59 yorum

29 Nisan 2010 12:54

daha oyunun başında takıldım. evden içeri giremiyorum. çiçekleri falan topladım. kulübede çekmecede open me yazan kağıt var onu açamadım. evin dış duvarı bloke olmuş onu açamadım. hayret ya itemlerimdee tuz,boşşişe,makas kurdele ve çiçekler var. hadi yardım bekliyorum.

29 Nisan 2010 13:14

ip limon elma şişe tahta kaldım.

29 Nisan 2010 13:31

sema çiçekleri naptın? tahtayı kulübede sağda küçük sandık var onun üstüne koyup kapağını açıcan.

29 Nisan 2010 13:32

yılanın ağzına elmayı tıkla babanne elma zehirlenecek. hangi çekmeceyi açtın yav anahtarla

29 Nisan 2010 13:33

tmm işte benim bi kitap bulmam lazım ama kitabı bulamıyorum. open me yazan şeymi yoksa kitap?

29 Nisan 2010 13:42

kitap sağda hintin yanında

29 Nisan 2010 14:20

güzel oyun biraz zor ama keyifli

29 Nisan 2010 14:40

babaanne, hem oynayıp, hem nasıl yazılıyor ,

29 Nisan 2010 14:45

babanne şimdi o işleri bitirince elinde makas ve boş parfüm şişesi kalıcak. iç odada bi kandil var yakılması lazım yakıcak bişi bulamadım. etejerin üstünde sıcak fincana yapacak bişey bulamadım. tıkandım kaldım derken bahçede solda araba gibi bişey var payton yani ona tıkladım. çıkan çerçevede mor yazıyı tıklayınca başka biyere gittim kitaba yeni şeyler eklendi. deminden beri çok aradım. üstelik şimdi hazırladığın karışımla camın sadece 2 parçasını sildim gerisini silemedim ve skip yaptım.

29 Nisan 2010 15:22

hazırlanan karışımla bütün camlar silinebiliyor

29 Nisan 2010 16:05

rica ederim babaanne senin yardımlarının yanında benımki devede kulak kalır:)

29 Nisan 2010 16:17

evet kanı şişeyle ağaca yaklaşınca alabiliyosun

29 Nisan 2010 16:22

kova ile yeni yerde en son ağacın oldugu yerde ateşten kor alıyosun ve mahzen kapağına dökünce orda yazılar çıkıyo orda kaldım bende

29 Nisan 2010 16:27

aynen bende öle yaptım ne yaptıysam olmadı çünkü

Adsız
29 Nisan 2010 17:55

zuhal ben arkadaşlar yeni yerde elimizdeki buğday ve iple kuş evine bişiler yapıcaz ama ne yapıcağımızı çözmüş değilim buğdayı yukardan boşalt kapıları ortadaki klitlerle kapat ipi dolaştır v.b

Adsız
29 Nisan 2010 18:04

arkadaşlar buğdayı boşaltın yukardan kapıları kapatın zaten o arada kuş geliyor kuş girdikten sonra kapıları ortadaki mekanizmadan kapatın ve elinizdeki ip yine ortadaki mekanizmadan hiç biri boş kalmayacak şekilde geçirin ama en son sağ üsttekine geçirin zuhal

29 Nisan 2010 18:38

sonunda yaptım üye oldum babaanne :)

29 Nisan 2010 18:39

tşk babaanne

29 Nisan 2010 18:39

3. bölgedeyim ben şuanda timsahlardan çiçekleri nasıl alıcaz acaba

29 Nisan 2010 19:42

babaanne oyunda nerdesin timsahlı yerden sonraki bölümdeyim bi yerde takıldım

29 Nisan 2010 19:59

hımm ohh ellerine sağlık babaannecim ben zaten takıldığım yeri de geçtim sana kolay gelsin

29 Nisan 2010 21:20

son timsaha ne verecem bir türlü gitmiyor, bir mavi kertenkele kaldı.

29 Nisan 2010 21:26

iskeletin yanında pipo varmış neyse buldum

29 Nisan 2010 22:38

sema mavi kertenkeleyi ev var sol tarafta oraya koyucaksın ama önce timsahları etkisiz hale getirmen lazım

29 Nisan 2010 22:53

yoruldum ,yarın devam.bayağı ilerledim, tekniği kaptım.

29 Nisan 2010 23:07

evet oyun bittiiii çok güzeldi emeği geçen herkese teşekkürlerrr

29 Nisan 2010 23:35

İyi Geceler Herkese,
Ben bu oyunu rapid ve Hotfile den de indirdim ama hata veriyor lar sizler nasıl oynuyorsunuz .Sildim tekrar yükledim gene açılmadı oyun.Lütfen yardım Babaanne.

29 Nisan 2010 23:52

Selam Babaannne,
Rapid ve hotfile de Tanımlanamıyan dosya hatası diyor yada CNR hatası diyor .Kaç kere yükledim olmadı sildim ya ne güzel sizler oynıyabiliyorsunuz ben oynayamıyorum Yaaaaa

29 Nisan 2010 23:54

Şimdi gene Hotfile den indiricem bakalım aynı hatayı verecekmi.

29 Nisan 2010 23:57

kuyunun solundaki evden saat akrep ve yelkovanı alınıp saate takılıyor.
saatin kapağı açılıp dürbünle bakılıyor.
faytonun tam önündeki kapıya anahtarla tıklayıp eve giriliyor.

29 Nisan 2010 23:59

babanne o isimleri güya kuyudaki pazılda kullandık. tabi skip yapınca anlaşılmadı.

30 Nisan 2010 00:24

evde çantadan lavdanum ve morfin aldım.
sehpadan itemleri topladım.
lacivert bi şişe aldım ama nerden d.
neyse soldaki saatin ordaki dükkana gittim eksik olan morfine. lavdanum ve o lacivert şişeyi yerlerine yerleştirdim.
solda kağıtta hangisi nereye konacak ridıl şeklinde tarif var ama kim tercüme edecek.
yalnız doğru yerde olanlar artık yer değiştirmiyo.
skiple geçtim ve aconite aldım

30 Nisan 2010 00:27

soldan itemleri toplayıp aspirin aldım.
kitaba baktım o actiom yeşil olmuş bazı maddeler bulunmuş. aspirin aconite soda bulunmuş yellow mokshoad bulunacak.

30 Nisan 2010 00:46

jonesin evine gidip bahçeden itemleri toplayıp yellowmikshoodu aldım.
karşı kulübede iksir hazırladığımız herzamanki yerde malzemeleri yerleştirip uygun şekilde karıştırdımantidote paecket aldım.
madamın evine gittim antidodeteyi çantaya tıladım. madam ve adamın hayaleti kayboldu. yeni yere gitmek için şöminenin ordaki sehpaya tıkladım kitap ve fincan yakınlaştı. kitabba tıklayınca dışarı çıkıp paytona tyıkladım. cemetry denen yere gittim.

30 Nisan 2010 07:35

cemetery ye gidince
ilk iş hayalet cocuklara oyuncaklarını vermek olacak
faytona tıklayın o sizi bataklıga götürecek oyuncaklar orada
cocuklara verin cıkan harfleri mezarlık kapısına koyun harfleri döndürünce yazı çıkacak ve kapı acılacak
içeri girin
ortadaki işaretin üzerindeki her şeyi kaldırın bazıları inventory nize gidecek
tebesirle bütün çizgiyi beyaza boyayın
elinszdekileri 3 köşeye ve woodo bebeğini ortaya koyun

şimdi sona yaklaştınız

diğer bütün mekanları bastan gezecek ve gerekli eşyaları toplayıp en bastaki masada bi voodoo bebeği yapıp mezarlıkta k yerine koyacaksoınız

kısa kısa aklıma gelenler

kediye vereceğinniz balık - bataklıkta dalın üzerindeki kusun agzında
onu ondan almak için sapan var , mezarlık kapısının yanında
kedi aşağıya inince sapkanın içinden rom şişesi çıkıo

sonrası corap söküğü gibi gelio zaten

güzel oyundu tesekkürler

30 Nisan 2010 12:27

alpay arkadaşımız kıssaca yazmış ama ben genede notlarımı yazıyım.
cemetery de kurukafalı kapının solundan skul, sağdan door bell aldım.
soldaki küçük binaya doorbelli takıp içeri girdim.
sağdan tebeşir aldım. pembe skulu kedinin arkasındaki skulların oray ataktım.
burdaki pazılı skiple geçip woodoo key aldım.

30 Nisan 2010 12:31

paytonla kayıklı yere gittim.
iskeletin ordan itemleri toplayıp ball aldım.
ileri mumlu kayığın ordan itemleri toplayıp bebek gövdesi aldım.
gövde elimizdeki başla birleşti.
tekrar cemeterye gelip kız hayalete bebeği, erkek hayalete ballı verdim.
X ve Y yazan blokları alıp kurukafalı kapıya takıp harfleri mor olana kadar çevirip ALL MEN AND HERE YAZISI elde ettim.
açılan kapıdan girip sapan buldum.
sapanla kayıklı yerdeki iskeletin solundaki ağaçtan balık aldım.
balığı cemetry deki soldaki binadaki kediye verip masadan rum şişesi aldım.

30 Nisan 2010 12:38

balığı aldığımda 2 tane stick de almıştım.
kedili yerdeki sandığı kurukafalı anahtarla açıp çıkan kitaba tıkladım.
beni yapılacaklar kitabına yönlendirdi.
woodoo doll yapılacakmış
malzeme listesinden elimizde tebeşir ve rum var.
2 tane güvercin ve coconat bulunacak.
kurukafalı yerden girip kafeste 2 güvecin ve coconat, woodoodoll aldım.bide moss aldım.
çemberin içindekileri tıklayarak dışarı taşıdım. işlem tamamlanınca ışık beliriyor.
temizlikten sonra tebeşirle dairenin tüm hatlarını çizdim.
çizim sonu gene ışşık parlıyor.
çizim sonu kokonat,rum ve kafesi çemberdeki yerlerine koyup ortayada woodoo dollu koyunca bebek göğe yükseliyor.
paytona gisince gidilecek bi sürü yerler var.
sırayla buralara gidip pırıltılı yerlerden itemleri toplamaya başladım.

30 Nisan 2010 12:52

tüm itemler toplanınca jessi home gidip soldaki yerde itemleri yerlerine yerleştirip sırayla bebeği oluşturduktan sonra tekrar cemetrye gidip kurukafalı yerdeki çembere bebeği bırakınca oyun bitti.

30 Nisan 2010 13:40

bitti, harika oyundu

Adsız
30 Nisan 2010 16:17

meraba arkadaşlar ben yatağın yanındaki çekmecenin altında tulumba kolu yok... takıldım kaldım yardım edr misiniz :(

su
30 Nisan 2010 16:38

adsız bende aynı yerde takılmıştım.meğer daha önceden fark etmemiş ve alıp yerine bile takmışım.sende bir bak sağdaki odaya...eğer kabıda altta koyduysan solda bir yere tıklayınca kap su dolacak :)

zeynep
30 Nisan 2010 20:00

oyun bitti çok güzeldi.. arada ki konuşmaları geçmediğim nadir oyunlardandı.. teşekkürler babaannecim ellerine sağlık.. :)

30 Nisan 2010 20:48

ben tulumba kolunu dikiş iğnesi sanmıştım

1 Mayıs 2010 12:11

Selamlar Herkese;
Ben bu oyunu indirdim fakat mor ve beyaz kareler çıkıyor neden acaba bir bilen varmı.' gündüe uğraşıyorum sinir oldum yaaaa.
Öbür oyunları gayet güzel oynıyorum .Lütfen yardım Babaanneeeeeeeeeeeeeeeeee

su
1 Mayıs 2010 12:28

oya;ben çok anlamam ama bence silip birdaha yükle eğer yine aynı sorun olursa pc den kaynaklıdır.benim eski pcde aynı sorun olurdu bazı oyunlarda...

1 Mayıs 2010 21:03

aynı kayboluş bundada oldu anlıyamadım gitti

2 Mayıs 2010 13:46

teşekkürler babanne oyun güzeldi....

Adsız
3 Mayıs 2010 12:16

ellerinize sağlık arkadaişlar..oyun süperdi..

4 Mayıs 2010 01:03

çok güzeldii:D

4 Mayıs 2010 20:06

eline sağlık babane hakikaten süperbabanesin :)
oyun çok güzeldi

6 Mayıs 2010 11:17

sonunda bende oynadım bitirdim cokk güzeldi emegi gecenlere tesekkürler:))

11 Mayıs 2010 03:34

süperim ellerine sağlık oyunu nihayet oynadım fena kaptırmışım radyoyu bile unuttum,sonuna gelmişim ama kaldırım taşının yerini bulamadığımdan olacak bebeği yerine takamadım,hatırlayan varmı....

27 Mayıs 2010 15:15

merhaba sarımsaktan sonraki büyüyü tamamlayamadım bir objem eksik.Aynanın önündeki fincanda çay var onun içindeki iğneyi almak için mıknatıs yok.Elimde brush,makas ve iksir var beyaz.Faytonlu yere geçiyorum ama tık yok yerdede çamur yok zaten.yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...

izmirli
11 Haziran 2010 01:12

ben elimde tümm nesnelerle kala kaldımm elindekileri eczaneye ver diyorr ama hayalett eczacıı yokk olduu yorumm larıı okuyorumm yeşil mallow ne bulamadımm bi sokak bi eczanee döndümm durdumm ilerleyemiyorummm.. babanneeeeee yardımm et

izmirli
11 Haziran 2010 01:16

babannemm yukarda çözümlü linkii vermişinn ama hangisi tekk olarakk yazarmısınnn.. ben hala dönüpp duruyorumm çünküü

Adsız
7 Temmuz 2010 14:14

ilk bölümden çıkamıyorum...en son speel book bul diyor bulamıyorum...

7 Temmuz 2010 14:39

http://www.gamezebo.com/download-games/deadtime-stories/walkthrough buraya bak biz oynayalı çok oldu hatırlamak imkansız.

4 Eylül 2010 17:01

camı temizledim..odaya ışık vurdu..ama fincanı alamıyorum...onu nasıl alacağım...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template