Magic Encyclopedia 3: Illusions

Magic Encyclopedia 3: Illusions oyununda her zaman gördüğünüz gerçek olan anlamına gelmemektedir.Catherine sihir akademisine saldırıyla ilgili haber aldığında,okulunu bu kötü talihten kurtarmak üzere yola çıkar.Bu macerası sırasında İllüzyoncu adı verilen ve dünya üzerindeki tüm nesnelerin görünüşünü değiştiren bir büyücüden haberdar olur.Ne yazıkki bu büyücü kendi kötü amaçları için bir ordu oluşturmaktadır.173.18 MB

What you see is not always what you get in Magic Encyclopedia 3: Illusions, a new hidden object adventure with an extra layer of visual trickery. When Catherine receives word of an attack on the Magic Academy, she sets out to save her school from a fate worse than foreclosure! Join her as she learns about The Illusionist, a wizard that's changed the appearance of countless objects around the world and is gathering an unstoppable army.173.18 MB

OYUNUN RESİMLİ ÇÖZÜM LİNKİ İÇİN TIKLAYINIZ

İndirmek için tıklayınız-Click to download

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİLERİ

Magic Encyclopedia: First Story
Magic Encyclopedia Moon Light
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 48 yorum

1 Nisan 2010 23:34

lütfen yardım.sürahiye suyu dolduramıyorum ata da eyeri takamıyorum.çindeçinde 5 bölüm olucak kız arg gibi bişey çalıyo ya orda.kılıcı kalıptan çıkarmam için suyu testiye doldurmam gerek ama olmuyoo

2 Nisan 2010 00:32

makasın eksik parcası geminin etrafında bi yerde.ben betasını oynadım daha önce.helikoptere tıklayınca yardımcı oluyu eksik itemlere

2 Nisan 2010 00:38

ewt en sonunda küreye tıklayınca oyun diğer bölüme geçicek şifreyi buldunmu babaane kilitli kapının şekilli şifreyi

2 Nisan 2010 00:39

ne güzel oyunmuş buuuuuu:))

2 Nisan 2010 00:41

ewt güzel oyun.makasla gemiye asılı olan kum torbalarını kesicen babaanne

2 Nisan 2010 00:43

2ci bölümde teleskop olan yerde takıldım.kağıdım tamam değil hiç bir parça yok görünürde ve hint kullanınca bunlara nasıl baktığımı değiştirmeliyim diyor ???
help!!!

2 Nisan 2010 00:46

tamam buldum.iksir takımına ilk tamamlanan parçayı takmıştık.ona tıklayınca önde duran kaba kırmızı iksir doluyor ona tıklayacakmışız

rüzgarperisi

iksirleriniz tamam mı mavi şişe ve kırmızı şişe.kırmızıya tıkla oda değişir eksik itemleri bulursun maviye tıkla oda yine değişir eksikleri tamamlarsın.en son kilide tıklayınca oyun başka bölüme geçer kırmızı şişede itemler bitince

2 Nisan 2010 00:47

ben hala atların olduğu yerde öel bekliorum sinirim bozuldu yaaaa

2 Nisan 2010 00:50

babaanne neresin hangi bölümdeee

2 Nisan 2010 00:55

geçmiş olsun babaanne..sis sen nerdesin oyundaa

2 Nisan 2010 01:13

2ci bölümü bir toparlayayım.ilk başta bir şişe tamamlıyoruz.onu imbiklere tıklayınca önümüze pipe bulmacası çıkıyor.onu da yapınca artık kırmızı iksir şişemiz var.gözüken tüm itemler bitince kırmızı iksire tıklayıp yeni bir görüş elde ediyoruz.aynı şekilde öbür şişeyi tamamlayıp mavi iksir elde ediyoruz.
soldaki kelebek resmine parşimen tıklayınca anahtar resmini bir iksirle gördüğümüz sağ üstteki kilide tıklayabiliyoruz.ha ama ondan önce kağıtlaydı sanırım kilit büyüzü için bir puzzle çözdük
-yerdeki tahta sandığı yukarı kaldırınca teleskobun tamamladığımız parçasını takabildik.asanın son parçası eksikken duvardaki sağ duvardaki tablodan zodiac bulmacasını yapıyoruz.küçük resimdeki yıldız takımlarını tamamlamak.sonra asanın son parçası çıkıyor.asa ile yere tıklayınca yeni bölüme geçiş açılıyor

2 Nisan 2010 01:52

10 tane böcek topladık.kavanozla dolaşınca ses geliyor.itemleri tamamladık sonra kavanozu her bir standa koyarak.sulama kabıyla gölden su.kürekle yerden toprak.yaprağı sağda öğütme makinesinde öğüttük.seedlerden tek bir parçam kaldı.onu da bulursam saksıya toprak seed ve su koyacağım sanırım

2 Nisan 2010 01:55

tamam kavanoz soldan 3 cü stand üzeribdeyken soldaki vahşi çiçeğe öğütülmüş tobacco serpince hapşırdı son seed verdi.saksıya koyduk suladık kürekle kazdık kökünü alığp gemiye gidip cam küreye koyduk.yakıtmış bu.dümeni tıklayınca yeni bölüm

2 Nisan 2010 02:45

çin bölümünde gözlükleri kullanarak farklı bakışla nesnleri buluyoruz.ilk tamamlanan neydi unuttum ama aslana tıklanıyor.sonra yusufcuk böceği tamamlanıp yeşil kutuya takılıyor.sonra fire cracker sembolü tamamlanıp el arabasındaki havai fişeklere tıklandı.en solda bir feneri düşürdüler.yine gözlükle bakıp parça bulmaya devam ettik.gold coinlerin son parçası aslanın gözündeydi.bir tek marble kaldı o da coinleri gözlük takıp kapıdaki adama verince oynanan bul kara al para oyunundan sonra alındı.şimdi marble ile bir puzzle var

2 Nisan 2010 03:10

ilk olarak yeni bölümde kum kesesi tamamlandı ve tahtırevalli gibi olan şeye asılıp parmaklığı açtı.
sonra lotus çiçeği tamamlanıp suda yapraklarına kondu.
sonra kürekler tamamlandı ve yaşlı kadın olan odaya geldik.
kibrit tamamlandı solda ortadaki fener yakıldı.
strange knife ile ortadaki halat kesildi şimdi belt tamamlandı.
merdiven tamamlandı sağ üstteki metal plakaya ulaşmamızı sağladı.
bıçakla vidaları açıp belti şeysini taktık.
geri ekrana gidip fenerlerden birinde mum eksikmiş onu gördük.
metal plakanın sağındaki şalteri çevirince tahta kapak kapandı şu boşaldı ve shuttle tamamlandı.en soldaki dolaba taktık.hatun şimdi de silk istiyor.
mandalı yine çevirince kayıkla eski ekrana dönülüyor.orda cabdle itemim ve seal tamam değil.sanırım candle tamamlamadan ilerlemeyecek

2 Nisan 2010 03:16

askerleri gecip atlı odaya gelince itemleri topluyoruz en son testi ve eyer kalıyo
tekrara geri dönüyoz askerli odaya vanayı kapatıyoz suyu kesmek için tekrar içeri girip ata eyeritakıoz.sonra tekrar suyu açıoz testiyi doldurup kılıcın kalıbına döküp alıyoz.onuda askere verioruz.oda bize taş veriyo kapının üstüne koyuyoz.sonra ipek böceğinin parcalarını bulucağız onlarda atlı oda da askerli oda da ilk başladığımız yerde çine ve ilk kayığın oldu yerde

2 Nisan 2010 03:19

mumun son parçası için yaşlı kadının orda mandaldan suyu kesip yerde kanaldaki taşa tıklayıp kayığa binilen yere dönüyoruz.kanal içinde son mum parçası.havai fişeğe tıkladık yaktık.suyu açtık.gelen fenere gözlükle bakıp içine mum koyduk.beliren sembolü aldık.suyu kapadık geri geldik.deniz kabuğuna gözlükle bakıp son seal parçasını aldık ve kanal içinde sağdaki kapıyı aÇTIK.

sağolasın rüzgar :))

2 Nisan 2010 03:28

şimdi askerlerin odasında ilk olarak 5ci item valf tamamlandı sağdaki boruya taktık.altındaki kafese büyüteçle bakınca spell of destruction lazım dedi.ikinci olarak sağdan 2ci item mızrak tamamlandı sağ komutana verdik.
helmet tamamlandı en sol komutana verdik.
spell of destruction da tamam ama henüz işe yaramıyor.
hee büyüyü kafesin sol alt köşesinde tıklayınca işe yaradı zırhın son parçasını aldık ve orta kapıdan geçiş sağlandı

2 Nisan 2010 03:33

arkadaşlar öncelikle herkese merhaba
çıldırıcam yarım saattir ikinci bölümde takıldım, parşömen ve iksirleri tamamladım ama kilide tıklayınca çok yüksek diyor, sandığa tıklayınca da levyem yok diyor, hintler de başka yere bak diyor
nasıl kaldırılıyor bu sandık??

2 Nisan 2010 03:43

asker odasında ilk olarak harness en sağ item tamamladım.sonra sol 2ci sıradaki blokları.bunun adı mould muş.kalıp.en sağdaki taş bloğa koyduk.

en sol item musical instrument soldaki kadına verildi kupa mı tas mı ne bir parçası alındı .
alınan kristal orta sola yakın kemere takıldı portal açık ama eksik.
soldan 3cü item demir dolu kap o tamamlanınca kılıç lavda ısıtılıp kılıç kabına döküldü.
testinin sonparçası arabalı adamın sağ arkasından çıktı .
kalanı rüzgarın 43 numaralı yorumunda.

2 Nisan 2010 03:46

46 da yazan adsız,
28 numaralı yorumda yazdım .yeterli olmadı mı?
iki tane puzzle yapman lazım.parşömeni sol duvardaki önce kelebek gibi resme tıklayarak sonra da anahtar belirince anahtara tıkladık sanırım.önce spell olması lazım o parşömenin adının.onu sandığa tıklayınca kalktı havaya

2 Nisan 2010 03:54

çok çok teşekkür ederim!!
spell olduktan sonra anahtar şeklindeyken tıklayıp durduğumdan olmuyomuş, önce kelebeğe tekrar gelmem gerektiğini şimdi anladım!
teşekkürler tekrar

2 Nisan 2010 04:00

rica ederim.oyunun şimdiye kadar oynanan kısmının tam çözümü var burada.ama ben de bırakıyorum bu gecelik.iyi oyunlar.

2 Nisan 2010 04:17

ipek yumağını tamamladıktan sonra yaşlı kadına gidip soldaki dolaba tıkladık yumağı.renk oyunu kolay.bize kazak ördü.geri kanaldaki yere gelip arabadaki adama verdik.arabacı diye bakmıuştım meğerse imparatormuş adam:DD
son kristali verdi kapıya yani kemere taktık
yeni bölüm.yarına

2 Nisan 2010 07:36

mısırda ilk tamamlanan camels thorn denen şey .soldaki tabağa koyduk.deve onu yemeye ilerleyince heybesini açabildik.
ikinci tamamlanan kürek onla en sağ heykelin hemen önünü kazdık.son kalan 2 parçasını gözlüksüz bulduk .adı headdress.

soldaki kel heykele taktık göz verdi.gözü gözsüze taktık ışınla bir yeri işaret etti.ordan stone beardın son parçası çıktı öbür heykele taktık.ağzını açtı.
ağzından firavun asalarının son parçasını alıpğ kapıya taktık ve sağlı sollu bir eşleştirme oyunu oynadık.
içerdeyiz

2 Nisan 2010 08:11

ilk tamamlanan nesne snake charmers flute,soldan 4cü idi.onu yılan sepetinde kullandık ve soldan 4cü column sembol tamamlandı.
en sol sütuna takıldı.
kapıdan gözlükle scorpion tail denen nesnenin son parçası alındı.kapıdaki adamın solundaki sandığa takıldı.ordan alınan column sembol en sağ sütuna takıldı.
ankh sembolu ortadaki sandukaya takıldı.çıkan column sembol soldan 2ci sutuna.
ranın gözü de duvara takıldı ve alınan sembol soldan 3cü sütuna.
bu ekranı abaküs parçalarımız eksik olarak bitirip sağdaki merdivenlerden yeni odaya geçtik.
burda ilk olaran en sağ item collar tamamlandı ve en sol sütundaki kediye takıldı.şimdi kadının elindeki gözlükle görülen tabakta parça belirdi ve bellows tamamlandı.ortadaki ocakta kullandık ash aldık.
ash soldan 2ci kedi sütununa ,kadının tabakta son fırça belirdi ve fırçalar tamamlandı.
fırçalarla kadının hemen sol arkasındaki gözlükle görülen kumlara tıklayınca bir puzzle yaptık ve kedi kafasının son parçasını aldık.hepsi sütunlara takılınca geri odaya gittik gözlükle sütunlardan son 4 abaküs parçasını aldık.
abaküs toplarını sağ duvardaki mazgala koyunca o duvarda kapı açıldı ve yeni bölüm.

su
2 Nisan 2010 10:59

ilk ikisi çok güzeldi bende başlıyorumm:)

2 Nisan 2010 17:28

bu oyunu görünce şok oldum ya suoersiniz demek artık gerekti geç bile kaldım inşallah sorun çıkarmadan yüklerim

4 Nisan 2010 00:24

selam ben oyuna biraz geç başladım galiba sizler bitirmişsiniz bile.2. bölümde ipek böceğinin kanatlarını buldum fakat ortasını bulamadım yardım edebilirmisiniz.

4 Nisan 2010 00:35

şinasi her parça ayrı bir ekrandaydı. orta sanırım en dış bahçede olacak

4 Nisan 2010 10:55

teşekkür ederim tıklamaktan parmaklarım ağrımıştı.

4 Nisan 2010 17:41

çoook güzeldi.oynamayan kalmasın:D

4 Nisan 2010 22:31

Ellerine sağlık süpercim çok güzeldi,gerçekten oynamayan kalmasın

10 Nisan 2010 19:55

nihayet oyunu bitirdim
4 defa baştan başladim ama oyuna deyerdi
süper bir oyundu yardimlara ve yorumlara
emegi gecen herkese teşekkürler ellerinize
saglik

izzet
10 Nisan 2010 20:28

chapter 4 te iskelet kısmında takıldım.Lambayı balığa takınca öylece kaldı iskeletin içine girmedi

10 Nisan 2010 20:51

o oyundaki bir bug.ancak feneri balık iskelet ağzının içindeyken tıklarsanız oyun devam ediyor.yeni oyun açmanız gerek ne yazıkki.

tam çözüm linki oyun yazısına eklenmiştir

25 Nisan 2010 17:04

poseidonun olduğu yerden çıkamıyorum benn :(

25 Nisan 2010 18:11

buldummm

10 Mayıs 2010 15:53

sinekleri nasıl topluyorsunuz kavanoza yaaaaaaaaaa

19 Haziran 2010 23:28

ben denizin altındayım iskeletin içine lambayı koydum balık yukarı çıktı sonra ne yapacam

19 Haziran 2010 23:35

adsız 2 ay önceki oyunları soruyorsun hatırlamak zor yorumlara bak.

20 Haziran 2010 00:18

adsız arkadaşım oyun linklerinin orda çözüm linki bulunmakta istersen oraya bir bak süperbabanne 58. yorumda yazmış balık iskeletin içine girmeli eğer girmediyse otunun takılmış demektir üzgünüm ama yeniden başlamak zorundasın

edward
20 Haziran 2010 13:25

ama balık iskelete girdi kovanın parçasını bulamıyorum

20 Haziran 2010 14:33

adsız hint yardımcı olmuyormu uzun süre oldu biz oynayalı hatırladığım kadarıyla dişlerinin üstünde çukurumsu bir kısım var orada olmalı

edwqard
21 Haziran 2010 00:07

ben deniz altındayım orda yaşlı bi adam var ayağı bağlı ordayım uncharged trident adlı bir kılıç var onu napıyım

10 Mayıs 2012 12:25

Bu oyun serisini iyi ki keşfettim, çok güzeldi, oynamayanlar üçünü de oynasın, tavsiye edilir, en güzeli de 3.sü tabiki :) Buna benzer bildiğiniz oyun varsa da tavsiyeler alınır :D