Love Chronicles: The Spell Collector's Edition



Bir kralllıkta hüküm süren kaos ile tuzağa düşürülmüş bir prens ve o krallıkta esir olan bir prenses.yaşlı adamın çağrısı ile sihirli ağacın meyvesini bulup güzel prensesi kurtarabilmek için kötü cadıyı etkisiz hale getirmeniz gerekmektedir.265.3 MB

Travel with a prince haunted by nightmares of a kingdom in turmoil and the beautiful princess who is trapped there. Summoned by an old man and yuwik is a magic retard maple tree find hidden objects to solve tricky puzzles and awaken the enchanted residents of the kingdom and ultimately save the beautiful princess from the evil witches spell. 265.3 MB


Daha önce bu linkte normal sürümünü oynadığımız oyunun bonus bölümler içeren collector versiyonudur.Eski oyunu yüklemiş olanlar oyunu kaldırıp bunu yüklediklerinde kaldıkları yerden devam etmek istiyorlarsa eğer aşağıdaki dizinlerden eski oyunun save dosyalarını bulabilirler ( manuel olarak silmemişlerse)
XP için
C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\V-Games
Vista ve Win 7 için
C:\Users\%Username%\AppData\Roaming\V-Games


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

24 Nisan 2010 04:35

oyunu yenden oynadım bu sefer sonuna ulaştım,severek oynadığım bir oyundu önun için 2. kezde sıkmadı aralara ufak tefek bişiler serpiştirilmiş ama çok farklılık yok.oyun bittikten sonra bonus bölümü var onları yapmak için devam ettim,bizim kurtarıcının gemisi battı ,baygın karaya vurdu ,burada daha öncede birileri yaşamış ve ölmüş iskelet kemikleri var burada yaşamaya çalışacağız...açıkta gördüğümüz sandalı kıyıya çektik,hindistan cevizi düşürdük,yaşamak için birşeyler arıyoruziiskeletin elinin altında eski bir mekanizma var kod istiyor,kod karaya çektiğimiz sandalın dibinde yazıyo 1301 ama çalıştıramıyorum hemen kapanıyo,skiplede geçilmiyo...şimdilik bu kadar.........

24 Nisan 2010 11:24

ben oynamamıştım. sevimli bi oyun. düz hidden değil

Adsız
24 Nisan 2010 22:40

sırf, bonusu için yeniden oynadım, tavsiye ederim takıldığınız yerde exstra ya bakın ip uçlarını veriyor.Adaland hindistan cevizini sağdaki kayada kır sandaldaki suyu boşalt büyüteçle bak 1964 yazıyordu galiba..........

24 Nisan 2010 22:54

kod bende 1301 di adsız ben oraları geçmiştim mekanizmada takıldım şifreyi yazamadım.

Adsız
25 Nisan 2010 10:10

kod suyu boşaltınca net görülüyor 1964

Adsız
25 Nisan 2010 10:12

1964 ü gördükten sonra mekanizma çalışıyor,

Adsız
25 Nisan 2010 13:06

bonus bölümü çok güzel,extras da çözümleri var

25 Nisan 2010 18:11

arkadaşlar bu bölüm başlı başına bi oyun ve macera,sanıyorum oyunundan daha çok zevk alacaksınız.başından kalkamadım bi türlü,belki biraz yorulacaksınız oradan oraya koşturacaksınız ama değecek,anlatmıyorum yoksa tadı kalmaz,biraz mola verdim hemen devam edicem........haa sahi girip çıktığınız yerlern nereler olduğunu unutmayın.bide itemleri ararken koyu renkmi açık renkmi onlara dikkat edin,koyu renkse bulunduğunuz sahnede yok açık renkse orada arayınnn hadi kolay gelsiinnnnnnnn...

25 Nisan 2010 18:53

bittii,son sahneye girerken mola vermişim,neyse oyuna döndüm ve biitti,güzel bir bölüm arkadaşlar mutlaka oynayın teşekkürler emeğine sağlık sissss.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template