Love and Death Bitten



Damon, a dark, handsome vampire cursed by an evil vampire queen, meets Victoria, a curious, young woman determined to save her village. After their chance meeting, each discovers the other can help overcome these dire circumstances. In Love & Death: Bitten, a Hidden Object Adventure, you’ll play as Victoria by day and Damon by night, solving unique puzzles, collecting and combining hidden items and unlocking secret passages. Will Damon and Victoria’s story end in love….or death?

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 56 yorum

13 Nisan 2010 09:41

oyun güzele benziyor arkadaşlar:)
-ilk olarak açık olan pencereyi kapatıyoruz.
-et kancası,kanlı et,kemik,levye alıyoruz.
-etraftaki kan damlalarını topluyoruz.
-levye ile yerdeki kanlı tahtayı kaldırıp kan damlası alıyoruz.
-topladığımız kan damlaları kapıdaki yerine yerleşiyor.

13 Nisan 2010 09:55

tsşekkürlerrr süperimmm:))başladım indirmeye yetişmem lazım sana

13 Nisan 2010 12:09

-elimizdeki et kancasını karşıdaki boş yere takıp,etide kancaya takıyoruz.son kan damlasınıda almış oluyoruz.
-kapıda kan damlaları tamamlandı.
-kapıyı açıyoruz.vahşi köpek giriyor.
-hemen kemiği köpeğe veriyoruz.
-kapıdan çıkıyoruz.
-geldiğimiz odada sarı nesne aldık.bir şey daha aldım çekicin yanından ama ne farketmedim.
-merdivene tıklayınca kuş geldi.ayağındaki kağıdı alınca,liste belirdi.nesne topluyorum.

13 Nisan 2010 12:16

-sonunda anahtar alıyoruz.
-anahtarla merdiven üzerindeki kilide tıklıyoruz.yukarı çıkıyoruz.
-damdaki puzzle yapıyoruz.sadece yeşil karelere basarak.arada 1 kez boş kareye bastım .sağ üstteki yeşil ışıklı kareye ulaşıyoruz.
-şimdi yukardan alana bakıyoruz.adamlar var konuşan.

13 Nisan 2010 12:20

-adamlara tıklaya tıklaya neyse 2.chaptere geçtim.
-2.bölümde sol evin damında adama tıkladım kapılar açıldı.

13 Nisan 2010 12:27

-ilk odaya geri döndüm.kuşa tıkladım gene nesne topluyorum.
-ara vermek zorundayım.ancak akşama oynayabileceğim:(((

Adsız
13 Nisan 2010 14:15

çok güzelll oyunnnnnnnnn.hintlerle kolay ilerliyor yıkık köprüye geldiğinizde yerden taş topluyoruz ve kırık sandala atıyoruz iyice parçalanıyor tahtaları toplayıp köprünün üstüne koyuyoruz. puzzullarda zor değil hintle çözbilirsiniz.

su
13 Nisan 2010 16:11

evt..bencede güzel.emektar pc'im bile zorlanmadan açtı oyunu.

selden
13 Nisan 2010 17:04

ok güzel oyundu.Bitirdim bile. Teşekkürler.

Adsız
13 Nisan 2010 19:33

puppet show oynunu benim pc yi çok zorladı, bu oyun hiç zorlamadı sebebini bilen varmı?

13 Nisan 2010 21:38

babaneeeeeee ne güze loyunmuş bu cnum böyle. teşekkürler

13 Nisan 2010 22:07

şu kapıdaki 17 tane diski nasıl yapıcaz orda takıldım

Adsız
13 Nisan 2010 22:28

en alttaki diskin üstündeki, şekil bi sonraki diskin altındaki şekille aynı olacak ,diskleri ortasından ikiye ayrı gibi düşün.anlata bildimmi?

13 Nisan 2010 23:11

offf ya 3 tane minicik altınmıdır nedr yaprak için oyunu devam ettiremiyorum şimdi ağlıcammmmmmmmmmmm

13 Nisan 2010 23:37

en alttaki diskin üstündeki, şekil bi sonraki diskin altındaki şekille aynı olacak ,diskleri ortasından ikiye ayrı gibi düşün.anlata bildimmi?



ay allah razı olsun :))

14 Nisan 2010 01:59

piyanonun ayağı altındaki aynayı alamadığım için dört aynalı işik pazel pnı geçemedim bi tanede yaprağım eksik bulamıyorum çatladım kaç saattir,artık bıraktım bu gecelik,offff .........

14 Nisan 2010 10:47

kırmızı-pembe-sarı-yeşil-mavi renkli çubuklara sırayla tıkladım.soldaki kuş uçtu ve altındaki anahtarı alabildim.

14 Nisan 2010 11:34

adacım,elimdeki anahtarla piyano önündeki tabureye tıkladım açıldı.içinden çıkan kağıdı piyanonun önündeki yere koydum.notalar çıktı.sonra elimdeki kolu piyanoya tıkladım.gene notalar çıktı.tekrar yerdeki kağıdı alıp piyanoya koydum.sonra piyanodaki ayna yere düştü.son ayna parçasını da almış oldum.

14 Nisan 2010 11:39

5.bölüme geçtim.oyun gerçekten çok güzel:)

Adsız
14 Nisan 2010 12:15

kuşun ağzından çıkan notaların, renklerinin sırasının aynısını, sağdaki kuşun altındaki çubuklara uygulayın.

14 Nisan 2010 12:25

balkondaki saksı içinde4ki son kare tableti,elimdeki mavi şişeyi alt kattaki,havuzdan su doldurup,saksıya döküp,sonra da çiçek koyup aldığım havanı saksıya tıklayarak,bitkiyi büyüttüm ve aldım.

14 Nisan 2010 12:27

6.bölümdeyim,nihayet gündüz oldu:)))

14 Nisan 2010 12:51

6.bölümde,önce bahçede su akan yerde,3 sübap topladım.
asalan ağzından su akana yerde,soldaki tüplere taktım.
ortadaki suyun rengine göre akan suyu ayarlıyoruz.zaten isteyen skiple de geçebiliyor o kısmı.akrep ve yelkovan aldım.
su içinde taşlarla yol açıldı,ileri gittim.
kurukafa,kepçe aldım.sağdaki kavanozdan kepçeyle disk aldım.
yerden oyuncak bebek aldım.yapraklara tıkladım ,altından disk aldım.
yerden kan dolu kadeh aldım.
sağda kafesin ordan,kuşun gagasından disk aldım.
hemen önde ortada.saksı içindeki bitkiye kan dolu kadehi tıkladım ve bitkiden ayna aldım.
kurukafayı solda kadın heykele tıkladım,disk aldım.
karşıda üst raftaki ele tıkladım,disk aldım.
karşı rafta sağdan alttan 2.raftaki heykel başına tıkladım ,ayna aldım.
aman allahım,elimdeki oyuncak bebeği,sağdaki giyotine tıkladım,bebeği kestim ve disk aldım:(((
ne canice oldu bu:((((

14 Nisan 2010 12:53

elimdeki diskleri sağdaki panoya yerleştirdim.5 tane daha disk bulmam gerek.

14 Nisan 2010 12:56

dışarı bahçeye çıktım,gelen kuşa tıkladım,nesne topladım ve sonunda 5 disk ,3 ayna aldım.

14 Nisan 2010 13:00

5 diski de yerleştirdim ama sanırım bunların belli bir sıralaması var.bakalım nerede ipucu bulacağım?

14 Nisan 2010 13:04

ya zaten panoda gizliymiş ipucu,sol ve sağdaki en alttaki disklere göre yerleştiriyoruz diskleri.
en alttakindeki diskte,üst yarısındaki şekil,hemen üstündeki diskte alt yarısına gelecek.o şekilde sıralamayı yapıyoruz.

14 Nisan 2010 13:07

diskleri yapınca pano açıldı,aynaları yerleştirip,puzzle yaptım .4 lü pano aldım ve bölüm sonu.
7.bölümdeyim:)

14 Nisan 2010 13:17

4 lü pano tableti büyük bahçeye çıkıp,sağdaki ağaçlı yere geçip,ağacın altına yerleştirdim.
şimdi 4 tane kare tablet bulmamız gerek.
ilk olarak,havuzun oraya gittim ve saate akrep ve yelkovanı taktım.
sağdaki piyanolu odaya geçtim ve kuşa tıkladım.nesneleri topladım ve saat için 2 çark aldım.
piyanolu odada sağdaki kapıdan içeri girip,kuşa tıkladım,nesne topladım ve 2 tane çark aldım.
çarkları saate doğru yerlerine yerleştirdim.üzerindeki şekillere göre.8 tane daha çark bulmam gerek.

14 Nisan 2010 13:31

süpercim işte o piyanonun üstünden yere düşen aynayı alamadım bi türlü sanırım bir yaprağım eeksik onu bulamadığımdan olabilir

14 Nisan 2010 13:47

koridora gidip,sağdaki ilk oda ve karşıdaki odadaki kuşlara tıklayıp nesne topladım,4 tane çark daha aldım.kaldı 4 çark:)

14 Nisan 2010 13:53

2 çark yatak odasından,2 çarkta yatak odasında karşıdaki alt küçük kapıdan odaya girince kuşlara tıklatıp nesne toplayarak.etti 8 çark.

14 Nisan 2010 14:01

çarkları doğru yerlerine yerleştirince saat dönüp 12 ye geldi ve 4 tablet aldım.
bahçeye gitti.ağacın altındaki yere tabletleri yerleştirdim.anahtar aldım.
bahçede soldan gidip,kırılan aynadan anahtarları yerleştirdiğim odaya geldim.
anahtarı yerine yerleştirdim.diğer 2 anahtarı daha önce yerleştirmiştim zaten.ve iksir aldım.

14 Nisan 2010 14:15

piyanolu odaya geldim.karşılıklı konuşanlardan adama iksiri verdim.
piyanoya tıkladım.notaları yerleştirdim.her sıraya (aşağı ve yukarı)1 tane olacak şekilde.sudoku gibi daha doğrusu.
sonra da kağıtta verilen notaları piyano da çaldım.
şimdi de iksir yapıyorum:)))

Adsız
14 Nisan 2010 14:19

arkadaşlar bu oyunlar sayesınde ing anlamaya başladım, lugata bile bakmaz oldum ,çok faydalı oldu,

14 Nisan 2010 14:29

iksirde takıldım sandım 1 an.kırmızı kavanozu,kazan üzerindeki ızgaraya koyup içindeki sıvıyı mavi yaptık.

14 Nisan 2010 14:32

iksir tamamlandı ve kadının kahkahasıyla oyun bitti:)
çok güzel bir oyundu:)

14 Nisan 2010 14:33

hiç sorma adsız:)ama ben konuşma değilde daha çok yazılı olunca anlıyorum ingilizceyi artık:)

Adsız
14 Nisan 2010 15:40

bi turlu gecemiyorum arkadaslar 5 bölümü bitiren varmı

14 Nisan 2010 15:45

adsız tam olarak nerede takıldın?yardımcı olmaya çalışayım:)

Adsız
14 Nisan 2010 15:51

köfteleri alamıyorum babanne benim hgunes yani hilal cıldırcam takıldım kaldım öyle

14 Nisan 2010 15:57

hilalcim,defterde sırayla yapılması gerekenleri yaptın mı?göz<ünden kaçan birşey olmasın.

14 Nisan 2010 17:04

adsız köfteleri yaptığın çorbadan tabağa eksik koymuşsundur sanırım 3 kepçe çorba koyacaktın yada 4 sonra alınıyor....

Adsız
14 Nisan 2010 17:12

ama şebo kepce yok oldu hiç bişi yapamıyorum kaldm oyle

14 Nisan 2010 18:28

vee bitti teşekkürler babanne...

14 Nisan 2010 18:29

adsız oyunu kapat aç tekrardan başlayınca düzelebilir...

Adsız
14 Nisan 2010 18:57

aynen babaanne bende telaffuz yok kelimeyi görünce ne olduğunu anlıyorum.

14 Nisan 2010 22:54

ohhh bitti.........oyunu baştan oynadım ve bitirdim çok da güzeldi teşekkürler süpercim ellerine sağlık.

15 Nisan 2010 18:01

ben hira babaannem 5 bolumdekı dısk panosu varya onun bıresmını koyarsanız daha ıyı olu bence cunku gercekten kafa yedıyor yaaaaaa ne yaptıysam olmadı beklıyorum:((((((((((((((())))))))))))))

16 Nisan 2010 01:05

hiracım;
şimdi alt alta olan diskleri şöyle düşün.
her diski 2 ye ayır.alt ve üst olarak.
alttaki diskin üst yarısındaki şekil,üstündeki diskin alt yarısındaki şekille aynı olacak.

nunu
16 Nisan 2010 11:43

emeğinize sağlık çok güzedi oyun benim 6bölümdeki panodan sonra oyun kapandı

Adsız
19 Haziran 2010 22:12

yaa babanneciğim bişe sorucam? ben başlarda takılı kaldm kızın victoryanın adıyla oynarken ilk geldiğim odaya girdm karga geldi bütün nesneleri topladm en sonunda sucuk war tıklıorum tıklıyorm bişe yapamıorm orda takıldm lütfnn yardmmm:(

19 Haziran 2010 23:10

adsız uzun süre önce oynamıştım.hatırlamıyorum.
resimli ve türkçe çözüm linki veriyorum.


http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/love-and-death-bitten-walkthrough/&ei=gCIdTImwIKST4gad9eSkDg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CC0Q7gEwAg&prev=/search%3Fq%3DLove%2Band%2BDeath%2BBitten%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr

Adsız
20 Haziran 2010 14:30

çok teşekkür ederm babannecğim bitirdm sayende. önerebileceğin bu tarz bi oyun warsa tavsiyelerini beklerm:)

Adsız
21 Haziran 2010 02:48

ya ben bu oyunu bugün yükledim oyuna girdiğimde hata veriyor yeniden yükledim yeniden hata verdi :/

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template