Little Noir Stories: The Case of the Missing Girl (Final)



One case, two trials
Lured to an abandonned building by a puzzling picture, Private Investigators Anton Muller and Amelia Chandler step in to solve the mystery.Rich cast of characters.Engage with the shadowy suspects sharing a roof for one purpose: delivering an unpredictable tale fraught with secrets, twists and mystery.Compelling atmosphere.Be seduced into the dark, stylized pleasures of Little Noir Stories - a beautifully rendered world where every hidden clue and dialogue helps piece the case together.
Thanks to TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 15 yorum

Adsız
10 Nisan 2010 12:59

çok güzel oyun, hınt lerle kolay ilerliyor.puzzle var hidden var.........

Adsız
10 Nisan 2010 13:23

oyunu save etmeyin, mümkünse sonuna kadar oynayacaksanız başlayın ,save edince yarım saat bekledim bır türlü bitmedi kapatamdım, pc kapattım ,sonunda tekrar açıp, devam dedim oda çok uzun sürdü bende baştan başladım.

10 Nisan 2010 15:44

ne bu ya güzel oyun ama save de sorun var canı isterse save ediyo istemesse etmiyo. belki 5 kere baştan başladım. geçişlerde kitleniyo. anlamadım ben bu işi.

10 Nisan 2010 16:25

1. bölümde pek an latılacak bişi yok arabanın ön ve arka kapılarını açarak istenilen itemler toplanıyoharitada yol gösteriyo, ama galiba 1. bölümün sonunda diğer bölüme geçemedim elimdeki itemleri bi yerlere yerleştirmem gerekiyo ama bulamadım boş bi kağıt,resim ve bide taş parçası var kaldım ilerliyemiyorum salondaki kadınla konuşup duruyorumn hep aynı yere çıkyorum hint te yol göstermiyor.

10 Nisan 2010 16:27

bi de ben save lkiyeyim bakalım ne olacak..

10 Nisan 2010 16:51

arkadaşlar ben savede sorun yaşamadım defalarca kapatıp açıyorum.
oyundna çıkarken.sağ alttaki journal &map yazan bayraklı yere tıklayıp,kitabın sağ üstündeki X işaretine tıklayıp(save and ouit yazan yere ),comfirm yazısına tıklıyorum.
sonra da solda altta ouite tıklayıp oyundan çıkıyorum.
oyunu tekrra açtığımda ise;sağ altta continue yazısına tıklayınca kaldığım yerden başlıyor oyun.

Adsız
10 Nisan 2010 17:03

taşla beyaz kağıdı birleştir çin odasındaki drağon resmi olan taşa tıkla

10 Nisan 2010 17:36

gene takıldım oyuna sözde save licektim,1.bölüm sonunda taşı kağıda sürtüp onu da dragona veriyoruz,oyun geçiyo,
2.bölümdede ışıltılar gene yardımcı oluyo devam etmek için burdada önemli b1 nokta merdiven başındaki kapının açılması makine yağı ve bez balınıp kapıya sürülüyo,oyun devam ediyo,bide resim tab odasında bazı resimler tab edilip bulunuyo bi önceki sayfada ki yerlerine asılıyo,oyun devam ediyor.

10 Nisan 2010 17:42

yanlız oyun çok donuyo çok bekletiyo bende tabi başkalarını bilemem,aslında akıcı bir oyun ama pc nin azizliği olabilir,bide çoksık haritaya yönlendiriyo oda yol gösteriyo zaten..

10 Nisan 2010 20:01

evet oyun takıldı nasılmı,bulunduğum sayfadan başka yere geçemedim,değil save yapmak hatta menü ye bile giremedim geçmiş olsun buraya kadarmış:))

10 Nisan 2010 21:51

aynen adaland aynen delirtti bu oyun beni. 2. bölüme asla geçemiyorum. donup kalıyor. alt+F4 le çıktım. bi önceki saveden başlayım dedim. bu sferde hiç bişi yapılmıyo. yaptığım işlemleri tekrar istiyo ama yapmaya kalkınca da izin vermiyo. uyuz ya demek ki bizim pc kaldırmadı bu oyunu.

Adsız
12 Nisan 2010 21:38

merhaba

Adsız
12 Nisan 2010 21:41

oyunu bitirebilen var mı? 15 tane çiçeğim olduğu halde , mr dunn verdiğim çiçekleri yeterli bulmuyor..başka çiçek bulamadım , bulan var mı?

14 Nisan 2010 18:31

oyunu bitiren var mı arkadaşlar?
elimde 5 yaprak ve yapıştırdığım fotoğraf var.
sürekli mr.Dunn la konuş yazısı çıkıyor.başka bir şekilde oynanmıyor.
adsızda sanırım aynı yerde kalmış.
lütfen yanıt bekliyorum:)

15 Nisan 2010 00:04

bu oyun bozuk arkadaşlar bnde de başında takıldı :(((

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template