Lamp of Aladdin



Her çocuğun rüyası olan bir peri masalında kendinizi bulup sihiri sonuna kadar hissedeceğiniz ve kahramanlık hikayelerini yaşayabileceğiniz bir oyun.Bu dünyada hayaller gerçek oluyor ve perilerle cinler gerçekten var.Klasik Alaaddin hikayemizde yeni bir boyutta eğlenmeye bekleniyorsunuz.105 MB
Finding yourself in a real fairytale is every child's dream — a chance to feel the magic, to command the power of nature or to perform heroic deeds... Now, with Lamp of Aladdin, you too can catch a glimpse of a world where dreams come true and fairytales are real. This is the story of Aladdin's unforgettable adventures with the magic lamp. The lamp gave him everything - wealth, power, glory - but the heart of his beloved princess Boudour was beyond even its reach...105 mb
THANKS TO TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

2 Nisan 2010 17:24

hıra ben oyunun bırıncı bolumunde sıze gosterıyo ne yapmanızı cok basıt ve hemen gectım oyuzden ayrıntılı anlatmıcam

2 Nisan 2010 17:25

bu oyuna benzer bı oyun oynamıstım oyuzden sıldım basta cekıcı geldı ama cok basıt tabıkı bu benıum dusuncem ok:)))))))))))

Adsız
3 Nisan 2010 23:10

slm
ben seher

yükledim beğenmedim gerçi benim tarzım değil...
buarada emeğine sağlık sis
seni yeni keşfettim hepsi süper
ama genelde hidden oyunlar var birazda wedding dash farm frenzy gbi time oyunlarıda olsa güzel olur onlar varda çeşitlendirsen güzel olur derim
tşk

4 Nisan 2010 00:37

sağol seher tavsiyen için.ama zaten var o dediğin tarz oyunlar.çok fazla olmasa da.dash veya time management etiketine tıklayarak bulabilirsin.

5 Nisan 2010 09:03

allhım yükleyip biraz oynadıktan sonra farkettim, bu 4 Elements benzeri bir oyun. O tarz oyunlar bende takıntı oluşturuyor, sis çok iyi bilir. Oynamadan duramıyorum , illa ki bitirmem gerekiyor. Ne yazık ki artık çok geç. Aksi gibi bu oyunlar 85 level filan oluyor. Eh ,hakkınızı helal edin,yaz sonu görüşürüz artık:)))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template