Graveyard: Curse Of The Raven [BETA]


another excellent spooky HOG adventure from BigFish
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

29 Nisan 2010 01:31

arkadaşlar;oyun beta ama oynamaya değer.
harika bir oyun.
Mystery Case Files: Return to Ravenhearst.bu oyunu anımsatıyor:)

zeynep
29 Nisan 2010 01:45

finali beklenecek bir oyun daha.. çok güzelmiş elinr sağlık babanne :))

29 Nisan 2010 01:59

-mezarlığın önündeyiz.demir kapı açılıp içeri girince,soldaki mezardan metal sopa aldım.
-sağda yerdeki devrilen mezar taşına yaklaşıp,elimdeki metal sopayla tıkladım,altından mezar ismi yazılı levhanın yarısını aldım.
-sağa gittim.soldaki mezarın üzerindeki kargaya tıklayıp,uçurunca mezardaki resme yaklaştım.küçük kızın resmi var.anne marie imiş adı.
-ortadaki mezara yaklaşınca gazete küpürü var,küçük kızın ölüm haberiyle ilgili.
-kovaya tıkladım ama bir şey yapamadım.
-sağa gittim.kulübeye girdim.
-nesne topladım ve mezar levhasının diğer yarısını aldım.
-kulübeden dışarı çıkınca,yandaki kapıya tıkladım ama kilit anahtarı gerekli açmak için.
-üzerinde gazete küpürü olan mezara tıkladım.mezar levhasını yerleştirdim.
-bir hayalet belirdi.bir şeyler anlattı.
-çıkan görüntüye tıkladım.olayın olduğu zamana döndüm.

29 Nisan 2010 01:59

evet zeynepcim.umarım finali çabuk gelir.)

29 Nisan 2010 02:05

-öndeki posta kutusundan gazete aldım.
-sağdaki ağaçtaki kuşu kaçırıp,kuş yuvasından çakmak aldım.
-ortadaki çalılıkların arasından tığ aldım.
-binanın üst katındaki pencere yaklaştım.hay yaklaşmaz olaydım.küçük kızın yardım isteyen gözleri,canlı gibi.onu yangından kurtarmamız lazım:(((
-ana kapıya yaklaşıp,elimdeki gazeteyi kapı altına ittim.
-kapının yanındaki temizlik spreyini aldım.
-tığla kapı deliğine tıkladım.içerideki anahtar gazeteye düştü.
-gazeteyi tekrar çekip anahtarı aldım.
-anahtarla kapıyı açtım,içerideyim.

29 Nisan 2010 02:18

-karşı soldaki rafta,baykuş heykelini aldım.
-sağdaki pencereye heykeli tıkladım.cam kırıldı.dumanlar dışarı çıkmaya başladı.
-masa üzerindeki çerçeveye yaklaşıp,fırça aldım.
-yerde açık duran kitaba yaklaştım.şifre var;6385
-sandalyeye asılı ilk yardım çantasını açtım,sargı bezi aldım.
-karşıda sağdaki dolabı açıp,el feneri aldım.
-solda duvardaki fayansların üstüne yaklaşınca,kapağı açtım.el feneri ile tıklayıp,içeriden sigorta aldım.
-solda yerde kırık tabureye yaklaştım.elimdeki sargı bezini yanına koydum.demin görmemişim:)
-soldaki fıçıya yaklaştım.çekiçle vurdum.fıçı yuvarlandı.bir daha vurunca kapağı açılıp,solda duman çıkan yere su boşaldı.
-sola girdim.yerde elektrik kaçağı var.
-soldaki sigorta kutusunu açtım.sigortaları doğru yerlerine yerleştireceğiz sanırım.

29 Nisan 2010 02:27

-rakamları soldan sağa ve yukardan aşağı toplamları 15 olacak şekilde ayarladım ve kolu aşağı indirdim.elektriği açtım.

29 Nisan 2010 02:36

-karşı dolaba yaklaşıp nesne topladım ve balta aldım.
-solda masanın altına yaklaştım,şifre kutusuna önce spreyi sıktım,sonra fırça ile temizledim.şifreyi girdim.açıldı ve eldiven aldım.
-masa üstüne yaklaşıp makas aldım.

29 Nisan 2010 02:44

-geri gidip,yerdeki sandalyeye yaklaştım ve makası da oraya koydum.
-karşıdaki kapıyı eldivenle açıp,içeri girdim.
-yerde yatan adamın elinden anahtar aldım.
-her yer çöküyor.
-sağdaki odaya girdim,çekmeceden yapıştırıcı,dolaptan demir çubuk aldım.
-soldaki tahtaları,baltayla kırdım,oturma odasına girdim.

uykum geldi,oynayanlara kolay gelsin:)
sabah devam ederim artık:)

29 Nisan 2010 10:24

download deyince sayfa bulunamadı diyo:(

29 Nisan 2010 11:36

prondo;başka link bulamadım.
verdiğim linki açman için ,bilgisayarım DNS ayarlarını değiştirmen gerekir.
googleden yazıp bulabilirsin,nasıl DNS ayarı değiştirebileceğini:)

su
29 Nisan 2010 11:42

bende başlıyorum babanecim teşekkürler :)

prondo;linkde sorun yok.

29 Nisan 2010 11:49

-oturma odasında;şömineye yaklaşıp,demir maşa aldım.
-sehpa üstündeki sandığa yaklaştım ama açamadım.
-koridora çıktım,soldaki kapıdan girdim.mutfaktayım.
-karşıda fırına yaklaşıp,nesne topladım ve bıçak aldım.

29 Nisan 2010 11:52

OYUN ÇOK GÜZEL AMA HATA VERİYOR. KAPANIYOR ?
DEMO DİYOR NE YAPMALIYIM ?

29 Nisan 2010 11:58

ama çok çabuk bitti demosu :S


benim beğendiğim oyunlar böyle işte buna benzer hangi oyunlar var ?

su
29 Nisan 2010 12:02

galiba "Mystery Case Files: Return to Ravenhearst"ı yapan firma yapmış bu oyunuda..yine katliam olmuş sanırsamki :D
en güzel hidden object tarzı oyun bu işte !tekrar teşekkürlerr..

29 Nisan 2010 12:14

çabuk bitti, darısı finalin başına

29 Nisan 2010 12:29

selmacım;zaten belirttim oyun beta diye.ondan çabuk bitiyor.
umarım en kısa zamanda finali gelir:)

sayfanın altına indiğinde EN SEVİLEN OYUNLAR yazısının altında,istediğin türde oyunlar seçme şansın var.

29 Nisan 2010 12:35

-tezgahta ve soldaki duvarda yaklaşılıp bir şey yapamadığım yerler var.
-ilk odaya döndüm.yerdeki tabureye yaklaşıp,yapıştırıcıyı koydum.
-makasla sargı bezini ve yapıştırıcının kapağını kestim.
-yapıştırıcıyı,yerdeki tabure parçalarına tıkladım.parçaları sırayla tabureye yerleştirdim.sargı bezini de,bize göre sağ arkadaki taburenin bacağına sarıp,tabureyi aldım.

29 Nisan 2010 12:37

-karşı kapıdan tekrar girip,sağdaki odaya geçtim.
-tabureyi rafın altına koyup,raftaki balerin biblosunu aldım.
-solda oturma odasına geçip,yerdeki halıyı ,elimdeki bıçakla kesip,halı parçası aldım.

29 Nisan 2010 12:40

çok güzel oyunmuş tşk babaanne

29 Nisan 2010 12:42

-ilk odaya dönüp,sola aşağıya indim.
-yerdeki sulara, elimdeki halıyı tıkladım.
-masanın üstündeki alete,elimdeki demiri taktım.çevirdim,tornavida aldım.
-mutfağa gidip,tezgaha yaklaşıp,tornavidayla vidayı çevirdim ve valve aldım.

29 Nisan 2010 12:45

-halıyı adamın yattığı koridora serince,oyun bitti.

rica ederim semacım.zevkle oynadık hepimizde.,
en kısa zamanda finali gelir umarım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template