Fiction Fixers: Adventures In Wonderland Premium Edition [FINAL]



Welcome to the Fiction Fixers! Cadet, it's your duty to protect famous works of literature. Your first mission: Alice's Adventures in Wonderland! Search for Hidden Objects, solve puzzles, and play mini-games! Encounter classic characters such as the White Rabbit, the Cheshire Cat, and the Queen of Hearts, but keep a close eye out for the infamous Illiterati, an evil organization dedicated to the destruction of all fiction. This Premium Edition includes a Hansel and Gretel bonus adventure, wallpapers, screen savers, and more!

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2

OYUNUN DAHA ÖNCEKİ SERİSİ İÇİN:

Fiction Fixers The Curse of Oz
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 32 yorum

nunu
16 Nisan 2010 14:16

demosu güzeldii emeğine sağlık babaannemm indiriyorum

16 Nisan 2010 15:40

nunucum,oyun enteresan.
oyunda ilerlerken,geriye dönüp inventorye nesne alabiliyoruz.daha önce yapamadığımız yerleri yapıp,item alıp sonra yeni yere geliyoruz.
oyun güzel.sıkıcı değil.
az dikkatle takılmadan oynayabiliyoruz.
kolay gelsin:)

16 Nisan 2010 19:02

2 saat 23 dk.sürdü oyun.
güzeldi:)
mutlaka geriye dönüp bakın,bu bölüm bitti demeyin.zorlasa da aslında zevkli ve kolay.

17 Nisan 2010 10:24

babanecum, fliefactory free user için no diyor, hotfile kb kb indiriyor. yok mudur bunun rapid linki. ne ii olur koysan, varsa tabi rapid

17 Nisan 2010 14:10

uzaycım,haftasonu yoğunluğundandır.rapidle hiç yükleyemezsin.sağlam bir link bulursam eklerim canım:)

Adsız
17 Nisan 2010 14:16

bu oyunun beta sını oynamıştık

17 Nisan 2010 14:21

uzaycım alttaki linkler rapidshare:)
YENİ LİNK EKLENMİŞTİR.

Adsız
17 Nisan 2010 15:43

oyunun en sonunda takıldım yardımmmm.
trumpet i napacaz

Adsız
17 Nisan 2010 17:11

tavşana verin, mahkeme salonu gibi yerde

18 Nisan 2010 14:22

izmirli,tavşanın elindeki saatin çarklarını yerleştirip yaptıktan sonra.
sola ilerliyoruz.
solda örümcekte anahtar var.alamıyoruz şimdilik.
tekrar ilk odaya dönüyoruz.yerdeki yapraklara tıklayıp nesne topluyoruz.,sonunda testere alıyoruz.
örümcek ağının oraya gidip,elimizdeki testereyi ileri sola tıklıyoruz.dalları topluyoruz,sonunda büyük dal alıyoruz.
ileri gidip,köpeğe dal ile tıklıyoruz,yeşil böcek topluyoruz hayvanın tüylerinden yere düşen böcekleri ve paslı kapı tokmağı alıyoruz.
geri örümcek ağına gidip,böcekleri ağa tıklıyoruz.örümcek böcekleri yemek için hareket edince.anahtarı alıyoruz.

Adsız
18 Nisan 2010 17:01

ya ben çorba yaptım ama o bölümü geçemiorum lütfen yardım

Adsız
18 Nisan 2010 17:10

kadına ver

18 Nisan 2010 18:55

-köpeğin yanındaki su birikintisinin üstündeki daldan,turuncu üçgen taş alıyoruz.
-geri dönüp tavşanın arka tarafındaki kulübenin önündeki kırmızı sandığı,elimizdeki anahtarla açıyoruz.yağdanlık alıyoruz.
-ayrıca sandık içinde şifre yazılı kağıt var.şifre;15721.
-yaptığımız şeyler sol alttaki deftere ekleniyor.
-tavşanın arkasındaki kulübenin kapısına yaklaşıp,elimizdeki kapı tokmağını takıyoruz.sonra yağdanlıkla yağlıyoruz.
-kapı açılıyor.içerdeyiz.
-solda dolaba yaklaşıp şifreyi giriyoruz.beyaz tavşan eldiveni ve yelpazasi alıyoruz açılınca dolap.

18 Nisan 2010 19:11

-üst kata çıkıyoruz.yerden mavi taş alıyoruz.
-karşı kanepeye tıklayıp nesne toplayıp şekilli anahtar aldım.
-aşağı inip aliceye tıkladım,büyüdü eve sığmıyor:))
-hemen yanındaki sandığa tıkladım,istenilen nesneleri topladım,kek ve saat kadranı aldım.
-keki verince alice eski haline döndü.
-dışarı çıkıp,eldiven ve yelpazeyi tavşana verdim.tavşan kayboldu.
-geri gittim kapıların olduğu yere,elimdeki şekilli anahtarı,sağdan 2.kapıya(mavili)tıkladım,kapıyı açtım puzzle yapıp.

18 Nisan 2010 19:21

-karşıdaki kırmızı mantara tıkladım.nesne topladım ve sonunda,nargile,yeşil taş ve olta aldım.
-nargileyi oradaki büyük böceğe verdim.puzzle yaptım ve anahtar aldım.
-kapıların oraya çıktım,en sağdakine aldığım anahtarı taktım.puzzle yaptım ,kapıyı açtım.

18 Nisan 2010 19:27

-kapıdan girince,dayalı duran merdiveni aldım.
-sağdaki ağaca tıkladım,sarı taş aldım.
-geri çıktım,kapıların orada soldaki kapıdan girdim.
-köpeğin oraya gidip,su birikintisinden olta ile balık avladım.
-örümcek ağının oraya dönüp,sağdaki ağaca merdiveni dayadım.
-yuvadaki kuşa ,avladığım balığı verdim ve mektup zarfını aldım.

18 Nisan 2010 20:08

-kapıların oraya dönüp,en sağdaki kapıya tıkladım.içeri bahçedeki pembe ceketli adama mektubu verdim.adam kayboldu.
-kapı açıldı,içeri girdim.kucağında bebekli biri var.
-karşı dolaba tıkladım,nesne topladım ve baharat aldım.
-tabloya tıkladım puzzle yaptım ve arkada dolap açıldı.oradan nesne topladım,kırmızı taş aldım.
-içerde3 mutfaktaki ahçıya,yemek listesini verdim,arkadaki dolap açıldı.nesne topladım ve baharat kabı,karabiber çekeceği ve saat yüzü aldım.
-ocak üstünden tavanın üstündaki raftan fincan aldım.
-baharatları ve fincanı ocaktaki kazanın üzerindeki yerlerine koydum ve puzzle yaptım ve 1 kase çorba aldım.

18 Nisan 2010 20:14

-çorbayı,kucağında bebek olan kadına verdim.
-dışarı çıktım,ileri gittim,ağaçta parlayan göze tıkladım ,puzzle yaptım ve işaret levhası aldım.
-kapıların orada,soldaki kapıdan girip,işaret levhasını diğer levhanın altına koydum.şimdi sağa gidebiliyorum.

18 Nisan 2010 20:36

-evet,çay masasında 5 fincan eksik.onları bulacağız.
-demir kapı yanına yaklaşıp,saatin yüzünü ve saat kadranını yerleştirdim.akrebi de bulmalıyız.
-işaret levhalarının oraya gelince yerde yükselti belirmiş.,gidip küreği almalıyım.
-işaret levhasının ordan sola gittim.eve girip,üst katta duvardaki küreği aldım.
-alt katta yere sandığa tıklayıp nesne topladım ve kepçe aldım.
-örümcek ağının oradaki sağdaki ağaçtaki kuş yuvasından fincan aldım.
-balık avladığımız su birikintisinden fincan aldım.
-kürekle işaret levhasının oradaki yerdeki tümseği kazdım ve fincan aldım.
-kapıların orda mavi kapıya tıklayıp girdim.böceğe tıkladım nargile verdiğim,puzzle yaptım,1 fincan aldım.
-sağdaki kapıdan girip,çorba yaptığımız kazandan elimdeki kepçeyle fincan aldım.
-5 fincanda tamamlandı.
-gidip fincanları masaya koydum,puzzle yaptım ve saatin akrebini aldım.

18 Nisan 2010 20:38

-saate akrebi takıp,2.30 yaptım,demir kapı açıldı.

18 Nisan 2010 21:00

-demir kapıdan içeri girdim.karşı ağaca elimdeki renkli taşları koydum.
-puzzle yaptım ve anahtar aldım.
-kapıların oraya gittim.soldan 2.kapıya yaklaştım.elimdeki bahçe makası ile dalları kesip temizledim.
-anahtarı taktım.puzzle yaptım kapı açıldı.
-içerde karşıdaki oku aldım.
-geri gidip,levhadan sola gidip eve girdim.alt katta sağda duvardaki ok işaretine elimdeki oku yerleştirdim.kırmızı boya aldım.
-kapıların oradan soldan 2.kapıya girip,gülleri kırmızıya boyadım.karşı demir kapı açılıyor.
-kapıdan girdim.
-sağdaki hayvanna tıkladım ,tokmak aldım pembe renkli.
-kadına verdim,sağda oyun yaklaştı,puzzle yaptım ve anahtar aldım.
-kapıların oraya gidip,tam ortadaki kapıya yaklaşıp,anahtarı taktım ve puzzle yaptım.kapı açıldı.
-içeri girdim,yüzük aldım.burası mahkeme:)
-kapıların orada,soldan 2.kapıdan girip,sağdaki kadın heykele yaklaşıp ,yüzüğü tıkladım.puzzle yaptım.trompet aldım.
-mahkemeye dönüp,trompeti tavşana verdim.
-sağda masada parıltılar oluştu.tıkladım.
-9 tane tart bulmalıyız bu seferde.

18 Nisan 2010 21:09

tartları da bütün gezdiğimiz yerlere dönüp,nesne toplayıp alıyoruz.izmirli halim yok gerçekten.umarım bndan sonrasını kolaylıkla yaparsın.bitiyor zaten tartları bulup mahkeme salonunda masaya koyunca.


oyun bitince,hansel ve greteli oynamayı unutmayın.kısa ama zevkli:)

Adsız
20 Nisan 2010 16:25

ya benm sonda alice i kurtarırken oyun hata verdi hansel ve grateli oynayamadım şana bak yaa:(((((

Uğurkağan
20 Nisan 2010 16:50

bendede aynı sorun var aynı yerde kapanıyor oyun

Adsız
20 Nisan 2010 17:22

hansel greteli bende oynayamadım kapandı

su
20 Nisan 2010 18:23

hata vermeden oynadım.yardımı olan herkeze teşekkürler.skip ler olmasa biraz kasardı ama :)

22 Nisan 2010 18:55

son tart ı kim yediyse itiraf etsin yaaa bende yok bulamıyorumm:((

3 Temmuz 2010 00:24

oyunun sonunda hata verdi:))))

3 Aralık 2010 18:27

yardım 9. tartı bulamıyorum

9 Ocak 2012 21:53

bu oyuna yeni link ekleme imkanı olursa sevinirim
teşekkürler

10 Ocak 2012 00:42

LİNKLER YENİLENDİ VE SERİNİN BİR ÖNCEKİ OYUNUNUN LİNKİ EKLENDİ

10 Ocak 2012 10:47

teşekkürler Sis süpersin

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template