Escape The Lost Kingdom Collector's Edition [FINAL]



genç bir aile Mısırdaki yeni açılan bir müzeye davet edilir.Müzeyi dolaşırlarken Raned isimli unutulmuş bir firavunun lahdine rastlarlar.Birbirlerinden ayrılan aileyi bir araya getirmek,lahdin hikayesini araştırmak sizin göreviniz.211.4 mb

A young family is invited to visit the newly opened museum in Egypt; while touring the museum they discover the long forgotten tomb of a cursed Pharaoh named Raned. After being separated you now have to play as each character. Help the family reunite, escape this long-lost Egyptian kingdom and discover the story behind the fascinating tomb and treasures that are buried within. 211.4 mb
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 25 yorum

1 Mayıs 2010 03:07

hafta sonu yoğunluğundan kaç saattir yüklenmesini bekliyorum.az kaldı:)

zeynep
1 Mayıs 2010 04:45

The Forgotten Pharaoh betanın final oyunu galiba.. teşekkürler babaannecim iyiki varsın :))

1 Mayıs 2010 07:29

kimse daha oynamadı mı bu oyunu takıldım ben

1 Mayıs 2010 08:45

ok ok bitti , harikaydı :)

zeynep
1 Mayıs 2010 09:31

bitti.. 2 saat sürdü hemen hemen.. 3D gözlüğü edinip tekrar oynamak için arşive ekledim.. :))

1 Mayıs 2010 15:10

ben 3D li oynuyorum.takıldığımız yerde.gözlüğü takıyoruz.yapmamız gereken yerleri gösteriyor.
yeni çözdüm valla.
akşamdan beri oyunda takılmıştım:D

1 Mayıs 2010 15:14

oyun çok güzel, oyunun MENU BÖLÜMÜNDE.STRATEJİ GİDES diye bölüm var oynarken menuye basıp oradan dediğim yere tıkla ipuçlarını gösteriyor.

1 Mayıs 2010 15:39

arkadaşlar hayvan başlarını,sol alttaki kitaptaki gösterilen sıralamaya göre dizmiyormuyuz?

zeynep
1 Mayıs 2010 15:51

evet ama sağdan sola doğru bende orda takılmıştım ters deneyince oldu.. 3 boyutlu gözlük olmayınca bende 3D li oynayamadım nasıl görüntü güzel gözlükle babannecim :)

1 Mayıs 2010 16:03

zeynepcim çok teşekkürler:)
sayende yaptım sıralamayı.sabahtan beri deli oldum valla.sağol:)
benim gibi takılan olursa diye yazıyorum.
kitapta gösterilen sıralamanın tam tersini yapıyoruz.altta basamakta taş kayıyor ordan nesne alıyoruz.boyna geçirilen birşey.
asa ve kılıç yerleştirdiğimiz 4 heykelin oraya gidip(Throne room)sağ ve soldaki oturan köpek heykellerinin boyunlarına takıyoruz.karşıdaki taş kapak açılıyor.
içeri girip oyuna devam ediyoruz:)))

1 Mayıs 2010 16:04

görüntü bazı yerlerde bozuk olunca gözlüğü kullanıyoruz zeynepcim.
birde ipucu gerektiğinde takıyoruz:)

zeynep
1 Mayıs 2010 16:12

yok yok ailenin erkek evladının yanındaki gözlüğü demiyorum.. kızlarının yanındaki amuleti kullanarak da olduğun yerin ilk halini görüyorsun..

benin dediğim oyun tıpkı sinema gibi 3D ile hazırlanmış 3 boyutlu izleme gözlükleri var ya bir tarafı kırmızı bir tarafı mavi onlrdan takarak oynanırsa görüntü 3D olacak zannımca.. :)

buarada önemli değil babanneciğim..

1 Mayıs 2010 16:30

bende 3D gözlük var. bazı yerlerde sana soruyor kullanmak istiyormusun diye yes veya no cevap veriyorsun ona göre oyundevam ediyor.evet deyip takmassan flu görürsün .ben bazen baktım biraz kabarık gözüküyor.her taraf 3D değil.

1 Mayıs 2010 16:35

Oyundaki, yukarıda solda olan gözlük gogol dediği bazı yerlerde ipucu olarak kullanılıyor. bir sahnede sütünları döndürmek lazım orada gogl tıkladığın zaman,doğru yapdığın obje mavi olarak görülüyor.

1 Mayıs 2010 17:13

arkadaşlar,çözümün tek tek yazılması çok zor.arkadaşlar önemli ipuçlarını vermiş zaten.
çözüm biraz karışık,sürekli diğer odalara gitmek gerektiği için iş başa düşecek:)

1 Mayıs 2010 17:25

babaanne çözüm oyunda var boşuna yazma çok karışık yukarıda yazdımdı, strateji guide, menude orayı tıklayın

1 Mayıs 2010 17:26

bittii harika oyundu

1 Mayıs 2010 18:06

sağ altta haritaya tıkladığımızda yeşil olan odalarda yapacağımız bir şey kalmamış demektir.
eğer,farklı renkteyse oraya dönüp yapmamız gerekeni yapıyoruz.

1 Mayıs 2010 18:07

yok semacım yazmayacağım zaten.iş başa düşecek derken,hepimiz başımızın çaresine bakmalıyız demek istedim:)

1 Mayıs 2010 18:18

şimdi bitirdim.gerçekten çok zorladı.
harika bir oyundu:)

1 Mayıs 2010 21:02

çok komik ya oyun yükleniyo pc de kayboluyo,arama yapıyorum bulunmuyo,belgelerde boş dosya görünüyo,aramada oda görünmüyo,hayret bişi,aynı olay bi başka oyundada oluyo anlıyamadım gitti hayret bişi.....

4 Mayıs 2010 01:02

ben de bitirdim.çok güzeldi...

su
4 Mayıs 2010 16:37

bir ara kaybolsamda bende bitirdim.yukarda verilen ipuçları için teşekkürler :)

8 Mayıs 2010 23:50

teşekkürler emeğine sağlık süperim.oynayabilmek için baya bekledim ama deydi doğrusu...

5 Temmuz 2010 18:20

güzel bir oyundu oynamayanlara tavsiye ederim teşekkürler babannem....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template