Dream Chronicles 4: The Book of Air (BETA)


Serinin son oyununun demosu.67 mb
Dream Chronicles: The Book of Air is the first part in a new trilogy where the user plays as Lyra, who has been trapped in another dimension similar to her own, and must use her father’s flying device in search of the Clockmaker to find her way home.


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 33 yorum

Adsız
5 Nisan 2010 12:49

daha başında takıldım,dolabın şifresi nasıl bulunacak yukarısında 3 adet şekil olan dolap

5 Nisan 2010 14:45

yüklemeye başlıyorum:)

5 Nisan 2010 15:54

ben de yükledim fakat sandığı açtıktan sonra oyun kapanıyor. sebebi ne olabilir acaba?

5 Nisan 2010 16:13

-oyunun ilk başında sağdaki heykele tıkladım.yukarıdan sandık düştü.
-kapı önüne düşen çarkı aldım.çarkı sandığa tıkladım.
-sandık açıldı,içinden kitap ve yazılı kağıt sağda
kutucuğa yerleşti.
-şimşekler çaktı,hava karardı.ve sağdaki heykele yıldırım düştü.heykel parçalara ayrıldı.
-heykelin parçalarını topladım ve yerine yerleştirdim.
-kapı açıldı içeri girdim.etraftaki mücevherleri toplamayı unutmuyoruz.(gri renkteler)
-karşıya siyah tahtaya tıklıyoruz.kağıtları tıklayıp kitaba alıyoruz.sağ kapağı sola kaydırıyoruz.altından anlamadığımız şekiller çıkıyor.
-solda yeşil şeye tıklayıp,çıkan yuvarlaklardan üstteki eflatuna tıklayınca tahtada ingilizce yazılar çıkıyor.
-sağdaki ilk sıradaki kitaba tıklıyoruz.yandaki yeşile basıp,eflatun yuvarlağa tıkayınca yapacağımız ingilizce anlatımla şekil değişiyor.
bende + + - yapınca oldu.ama sanırım herkeste farklı şekiller çıkacak.
şeklin üst sıradaki mantığına göre çözüm yapıyoruz.
-çıkan şekil daire ve üzerinde kuzey doğuya ok şeklinde.
-soldkai arkadan 2.sıradaki kitaba tıklıyoruz.gene eflatun yuvarlağa tıklayınca şekil beliriyor.
-bu sefer belli mantığa göre sıralanmış harfler var.birer atlanıp gidiyor bende.
c ve j harflerine tıklayınca şekil tamamlandı.
-demin çıkan şeklin aynısı çıktı.daire ve üstünde kuzey doğuya ok şeklinde.
-sağda önden 2.sıradaki kitaba tıklayıp,gene kitabı açınca harf sıralaması var.bu defa harfler arasında 2 atlanmış.
j ve p harflerine tıklayınca şekil tamamlandı.sağda altı haç gibi üstü 3lü şamdan gibi ok uçlu bir şekil çıktı.
-bu defa odanın solunda kahverengi kapaklı yere yaklaşıp,üstteki şifre isteyen yere,defterlerde çıkan şekilleri giriyoruz.
-sağda en ön sıradaki defterde çıkan şekli,bize göre sağa girdim.diğer 2 şekil aynıydı sol başa ve ortaya girdim.kapak açıldı.
-harita parçaları etrafa saçıldı.onları topluyorum.

5 Nisan 2010 16:14

selam şinasi,pc özelliklerinden olabilir.

5 Nisan 2010 16:26

-haritanın etrafa dağılan parçalarını tamamladıktan sonra,gene sola şifre girip açtığımız yere harita parçalarını diziyoruz.puzzle şeklinde zaten.haritayı tamamlayınca itemler arasına alıyoruz.
-karşıdaki siyah tahtaya tıklıyoruz.kapak sağa kayıyor.eflatun yuvarlağa tıklayınca,solda şekiller,sağda kelime bulacağımız harfler çıkıyor.
-üçgen,beşgen,dikdörtgen,kare ve daire bende çıkan şekilleri.
-beşgen;pentagon
üçgen;triangle
dikdörtgen;rectangle.
kare;square
daire;circle
-kapak sola kaydı.yeni bir yer açıldı.zaman makinesi gibi,görülen yere tıkladım.
yeni bir yerdeyim:)
-

5 Nisan 2010 16:44

-yerden anahtar ve taşlar aldım.
-geminin arka tarafına anahtarla tıkladım.kapı açıldı,merdiven indi.
-gemiye girdim.etraftaki mücevherleri topladım.kağıtları aldım kitaba.
-geri gemiden dışarı çıktım.gemini malzemeleri etrafa dağılmış.onları topladım.mücevherleri topladım.
-gemi malzemelerini gemiye tıkladım.
-gemiye girdim,elimdeki haritayı sağda arkada sıranın yanındaki duvara tıkladım.
-haritaya yaklaştım,bulunduğumuz yerin koordinatlarını gösteriyor.
-gemide sağdaki pencerenin önündeki düzeneğe yaklaşıp kağıdı kitaba aldım.
-dışardan aldığım taşları sağ delikten içeri koydum.puzzle yaptım.yakıtımız full oldu.
-haritaya yaklaştım isoldaki kırmızı yuvarlağa tıkladım.yeni yer oluştu.koordinatlara a baktım.
SSW 60 bulunduğumuz yer.
-yeni yerin ise;SSE 60
-gemi içinde orta sütunun sol arkasında kontrol çarkı var.ona tıkladım elimdeki koordinatları girdim.
-sarı kolu;60 a ,siyah kolu SSE ye getirdim.
-sütunun sağında yerdeki kola tıkladım.gemi hareket ediyor.

5 Nisan 2010 16:54

-burası çok soğuk,her yer kar altında.
-karşıya sehpa şeklindeki taş binaya yaklaştım.saati ayarlayıp,kapıyı açacağım.

Adsız
5 Nisan 2010 17:25

Oyunun Beta olması onun kısa bir oyun olduğu anlamına mı geliyor? Yoksa sadece bigfish gamedeki oyunlar gibi sadece 1 saat oynandıktan sonra oyun kendiliğinden kapanıyır mu? Yanıtlarsanız sevinirim oyunu ona göre indireceğim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.

5 Nisan 2010 17:42

selam adsız:)
oyunun demosu,süreli değil ama kısa tanıtım demek oluyor.

5 Nisan 2010 19:35

-saati 6.00 a ayarlayıp kapıyı açıyoruz.

5 Nisan 2010 19:45

-kapıdan girince sağdaki kapıya tıklayıp,çarklı resmi tamamlıyoruz.odaya giriyoruz.
-karşıdaki çarkları yapacağız.sonraya bıraktım ama.skipte yok yandık:)))
-geri çıkıp,soldaki kapıya tıklıyoruz.gene çarklı bir düzenek çıktı.yapıyoruz.başka odaya giriyoruz.
-masadaki kitaba tıklayıp,boşluğa soldaki harfleri yerleştiriyoruz.
-karşıdaki düzeneğe tıklayıp,küçük yuvarlakları çizgilerine dikkat edip çeviriyoruz.
-

5 Nisan 2010 20:03

-sağdaki odadaki çarkları yönünü hepsini saat 6 gibi yaptım,ortası açıldı ve metal boru aldım.
-neden 6 yaptın derseniz,büyük kapıdaki saati 6 yapıp açtığım için denedim.oldu:)

5 Nisan 2010 20:24

-kitaptaki harfleri doğru yerleştirince sol sayfasında,aynı odada karşıdaki düzeneğin nasıl yerleştirileceğinin şekilleri çıkıyor.
-harfleri yerine nasıl yerleştirdiğimi sorarsanız,ingilizceyi pek bilemediğimden tahminle yerleştirip,sözlükten bakarak ,uğraşarak buldum.

5 Nisan 2010 20:32

-şekilleri yapınca,kitabın yanından metal zili,yerden de boru aldım.masa üzerinde beliren noksan zil yazan gri yere elimdeki metal zili koydum.
-borulardan soldakine de elimdeki boruyu taktım.
-elimdeki metal boru ile kaldım.
oynayan yok mu arkadaşlar?

Adsız
5 Nisan 2010 20:54

seni takip ediyom babaanne

5 Nisan 2010 21:17

soldaki eflatun.kırmızı ışıklar yanıyor.üstten 3. de ise,2/3 mücevher var.
elimde de boru var.
geri mi dönsem acaba?
takıldım adsız,sen ne yaptın?

Adsız
5 Nisan 2010 21:47

ing metinle uğraşıyorum.

5 Nisan 2010 22:12

-geri döndüm boruyu nereye kullanacağımı aradım bulamadım.
-gemiye yakıt doldurmak için düzeneğe taş koyarken oradaki mücevherleri almadığımı farkettim.onları da alınca soldaki üstten 3.yer de doldu.sarı ışık yandı.

5 Nisan 2010 22:16

-geri karlı yere geldim.ama halen elimde metal boru dolaşıyorum:(((

Adsız
5 Nisan 2010 22:18

benim oyun metal borulardan sonra bitti.

Adsız
5 Nisan 2010 22:20

metal boru, boruların olduğu yerde yok oldu bir yere koydum anlamadım, sonra soru cevap çıktı sonrada bitti.

Adsız
5 Nisan 2010 22:34

babaanne seninde bittimi.

5 Nisan 2010 22:35

aaaaaaaaaaa boruyu tıklamadığım yer kalmadı.iyi mi oyunun sonuna gel tıkan:(((

5 Nisan 2010 22:40

-kitabın yanındaki çiviyi görmemişim.çiviyi aldım.
-masa üzerindeki( boruların tam altındaki)metal zile çiviyi ve metal boruyu tıkladım.sonra tavandan 2 boru daha göründü.ve sorular çıktı.
-sorularda hep üstten 2.soruya ve yanıta tıkladım.oyun bitti:)))

5 Nisan 2010 22:41

göz bozuk olunca, ufak olan çiviyi görmeyince takılmışım adsız.
sağol; ben de bitirdim şimdi:)

Adsız
6 Nisan 2010 14:26

Arkadaşlar ben yükledim ama açıldıktan sonra hemen kapanıyor..lütfen yardımm..

6 Nisan 2010 15:24

adsız,ilk oyun ekranında kutuyu açınca kapanıyorsa ona yapacak bir şey yok.benim bir pcmde kapandı başka pc mde kapanmadı.sebebi nedir bulunmuş değil.

Adsız
7 Nisan 2010 09:12

süperbabane bu yuklemeler filefactory bunu açmıyor benim bilgisayar ne yapmalıyım ne olur ya bu güzel oyunları kaçırmak istemiyorum lutfen yardım et bana

7 Nisan 2010 09:35

adsız file factory için dns ayarlarını değiştirmen gerek verdiğim linke bir bak,faydası olur belki

http://www.bloxoo.com/ForumDetay.aspx?discussionid=5190

9 Nisan 2010 19:59

karlı bölümdetyim ama mücevher parçalrını bulamıyorum daha doğrusu 1 tane kaldı...nerelerde var söylermisiniz

25 Şubat 2011 17:17

ya anladığım kadarıyla hepinizin o megafonla muhabbetinden sonra oyunu bitmiş. benimki niye hala devam ediyo anlamadım. (buradan yükledim) o karlı yeden sonra ormanlı bir bölüm var orayı geçtim sonra denizli bir bölüm var orayıda geçtim şimdi havuzlu biryere geldim. elimde 4 anahtar ıvır zıvırkalakaldım pfffffff burdada kimse yazmamış. :))))

25 Şubat 2011 18:00

melda biz bu oyunun betasını değil aslını da oynadık.

aşağıdaki linke tıklarsan oradaki yorumlar arasında cevabı bulabilirsin belki.tahminim sen de asıl oyundasın betada değil.oyunun yorumları linkte

LİNK

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template