Dominic Crane's Dreamscape Mystery



Dominic hiç gitmediği görmediği yerler hakkında rüyalar görmektedir.Yardım amacıyla bir terapiste gider.Dpominicle birlikte tuhaf dünyalarda dolaşacağınız bu oyunda ona rüyalarının arkasındaki gerçeği bulmasında yardımcı olun. 146.44 MB

Dominic Crane's been having recurring dreams about places he's never been to. He doesn't know what to make of it, and goes to his shrink hoping he will help him figure it out. Jump into this Hidden Object Adventure game and begin a journey through places you’d never imagine. Travel through eerie worlds and navigate through a maze of puzzles to uncover the meaning behind the mysterious dreams, in Dominic Crane’s Dreamscape Mystery!146.44 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
password: enjoy!
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 60 yorum

9 Nisan 2010 03:19

Millet, oyun çok güzel haberiniz olsun,öyle bi daldırmışımki bişi yazamadım,ordan oraya astlarkende ,nerden nereye girdim unuttum,çok zor değil ama dikkat gerekiyo,yanlız pazılların çoğunu skiple geçtim.Sis im ellerine sağlık,kafamı toplarsam sabah bişiler yazmaya çalışırım,çok geç olmuş saat.

9 Nisan 2010 08:49

adacım, önerini dinledim ve başladım güzel görünüyor oyun gerçekten. ben yazmaya başlayayım senin geçtiğin yerleri, sen devam edersin:))

Dominic garip rüyalar gören bir ressam. Psikiyatriste gidiyor. Adam da onu hipnotize ediyor. İlk bölümde bir anahtar bulması gerekiyormuş.
İlk ekranda masaya yaklaşılıyor ama çok karanlık diyor. Kablo kopuk, onaramadım. Çekmece kilitli,kapı kilitli. Bu ne ya.
Neyse sonra bir sola gitmeyi akıl edebildi. Burada istenen nesneleri buluyoruz. Lanet kedi kanepenin sol ön kenarında aşağı doğru.
oradan elimizde anahtar ve çekiçle sağa döndüm. çekiçle yerdeki parlayan lamba kırıldı be askı gibi birşey alındı. anahtarlar kapıyı açtı. yan odaya geçtik.

9 Nisan 2010 08:57

yan odada bir ejderha var. aldığımız ve benim askı zannettiğim şeyle ejderhaya tıkladım.yerdeki kurukafaya da tıklayınca gözlerinden ışık çıktı, hala uyanıkmış ama. solda kapının üstünde duvarda yuvarlak puzzle var. onu yapınca uyudu,biz de bantı aldık, geri dönüp kopuk elektrik kablosunu onardık. şimdi nesneleri buluyoruz yine

9 Nisan 2010 09:06

buradan da kapı tokamğı aldık, ejderhanın uyuduğu odada diğer kapıya takıp o kapıdan da geçtik. nesneleri bulup makas aldık. duvardaki tablo puzzle yapınca altından kumanda paneli çıktı ama önce kodu bulmamız gerek. tekrar ilk odaya geri döndük. o çekmeceyi açmak gerek sanırım

9 Nisan 2010 09:11

ilk odada solda kanepedeki yastık makasla kesildi, kod kağıdı verdik ama sadece sayılar yetmiyor, bir de şekillerin sırasını bilmek gerek

9 Nisan 2010 09:15

çözdüm,zor değilmiş. kod 572, her birinin altında o sayıya uyabilecek şekili buldum.
5= yıldızın 5 bacağı var
7= gökkuşağı 7 renk
2=ying ve yang iki karşıt taraftır,
panel açıldı ve çekmecenin anahtarını aldık. onunla çekmeceyi açıp bölüm anahtarını aldık.ilk bölüm bitti, mola

9 Nisan 2010 10:31

"filefactory" hosta bir şey yapıyorduk onu tekrar söylermisiniz lütfen sis:)

9 Nisan 2010 17:12

anonimin anlattıklarından sonra baya bi yerler geçti aslında ama ben bıraktığım yerden devam edeyim belki arayı dolduran çıkar.şu anda sobalı bi odadayım,masanın alt tarafına doğru tıkladım,istenen nesneleri topladım,burdan bir resim parçası aldım.kapı henüz açılmıyor,sağ tarafa yöneldim.burdanda istenilenleri toplayıp bir taş aldım,bi önceki odaya döndüm.kapının kenarındaki vazoyu taşla kırıp anahtar aldım,kapıyı açıp içeri girdim çerçevedeki resmi tamamladım.sola devam ettim,istenilenleri toplayıp bir şişe aldım.sağa döndüm aldığım şişedeki sıvıyı şömineye döküp cd aldım.

9 Nisan 2010 17:24

iki kere sağa gidip aldığım cd yi pc ye taktım,tıkladım pazel çıktı kolay aslında yaptımüst ve yandaki ipuçlarına göre hemen yapıldı,pazıl kapandı yine odadayım, pc de bir cod çıktı (827).sola döndüm kapıdan girdim,şu anda bişi yapamadım gene köpekli odadayım bana kötü kötü bakıyo..

9 Nisan 2010 17:25

oyun gerçekten güzel teşekkürler. ikinci bölüme geçtim istenilenleri topladıktan sonra kemer verdi kemerle hayvanın ağzını bağladım ve orada tıkandım kaldım.

9 Nisan 2010 17:38

şöminenin üstündeki tabloya tıkladım,pazıl çıktı onu yaptım arkadan bir kasa çıktı (827)yi tuşladım,alttakilerde örümcek 8 bacaklı göz 2,hafta 7 gün,kasa açıldı içinden süt şişesi çıktı,köpeğe verdim,o da bana altın anahtar verdi bölüm sonu.

9 Nisan 2010 17:40

köpek bi anda uysal bi kedi oldu,yoksa o vahşi bir kedimiydi yanlışmı görmüştümm..:))

9 Nisan 2010 17:50

karlı bir dağdayımön tarafta sandal var tıkladım istenilenlerii topladım balta aldım,kulübeye giremedim köpek bekliyo kapıda,bizonun ayağının altında anahtar var bakalım nasıl alıcaz.

9 Nisan 2010 18:42

ön tarafta kesilmiş bi ağaç kütüğü var ona vurdum bir dal aldım dalı köpeğe verdim köpek gitti kapı açıldı,camın kenarında ayakkabı var tıkladım,başka bi odaya geçtim istenilenleri topladım,kürek aldım,duvardaki resme tıkladım pazıl yaptım.Bsahçeye çıktım kürekle hemen ön taraftaki kayanın yanını kazdım coin aldım,içerdekicoinlerle kaplı tabloya tıkladım aldığım coini,çerçeve doldu,tıkladım pazılı yaptım çerçeve yerinden çıktı içinde pompa var ama alamadım.

9 Nisan 2010 18:54

şinasi ordan bir yerlere daha tıklayıp istenilenleri topladıktan sonra deniz gözlüğü alıyosun aldıklarını suya tıklayınca suyun içine girmiş oluyosun yüzüğü alıyosun.

9 Nisan 2010 20:37

saatli yerde saati 2:50 yapıyoruz ama mekanızmayı onarmamız gerek :D

9 Nisan 2010 20:42

içeri odaya gittim duvardaki inik balonu aldım,pompayla şişirdim,şişen balonu bizona tıklayınca bizon havalandı anahtarı aldım.Bölüm sonu..

9 Nisan 2010 20:42

dvara aldığımımız coin i koyunca puzzleb çıktı çözdük saat in bozuk mekanizması için çark aldık

9 Nisan 2010 20:43

skarbe önce akrep yelkovanı,sonra çarkı bulup saati tamir edicen.

9 Nisan 2010 20:48

satte sağ vee soldaki çarkları aynı yapınca bize anahtar verdi çöle geçtik fil bizden su istiyor

9 Nisan 2010 20:53

buddha heykelinin önündeki şekilleri eskiden yeniye sıraladık ve kapı açıldı

9 Nisan 2010 20:55

şimdi bir resim odasındayım,sola gittim,duvardaki resme tıkladım başka bi odadayım istenenleri topladım şömine demiri aldım.şömineye tıkladım bi önceki odaya gidip tokmağı kapıya taktım,kapı açıldı içerdeyim.

9 Nisan 2010 21:01

itemleri topladık küp aldık küpü duvarda yerine koyduk yine puzzle allta yazana göre 3 küp seçme hakkımız var ve bu seçtiğimiz 3 küpte oradaki 9 şeklin hepsi olucak lakin aynı şekil olmayacak

9 Nisan 2010 21:02

üst sıradan ikinci küpü ve alt sıradan baştan ikisini seçince puzzle tamam

9 Nisan 2010 21:07

yine itemleri bulduk anahtar aldık lakin sandığı açmıyor önce kodu bulmamız gerekmiş elimde bi anahtar bide çakmak dolanıyorum fil de habire su isteio ozaman bana yardım edecekmiş

9 Nisan 2010 21:15

sol yana geçtik çamaşır sepetinden çamaşır aldık çakmakla duvardaki şömineyi yakınca duvarda çeşme var ama başı eksik sanırım üstündede su yazıyor

9 Nisan 2010 21:17

odada istenilenleri topladım,merdiven aldım,şömineli odaya oradanda sola geçtim,istenilenleri topladım fırça aldım,2 geri resim odasına gittim

9 Nisan 2010 21:25

tekrar şömineli odaya gidip,şöminenin üstündeki vazoya şömine demiriyle tıkladım,küçük kavanoz aldım onu resim odasındaki yerine koydum

9 Nisan 2010 21:29

kutunun şifresini piramitin girişindeki duvarı bezle silerek buluyoruz yılan ? kedi ? ? şifre sanırım bezin zinciri ? yerleri biz bulucaz

9 Nisan 2010 21:36

kahverengi boyaymış aldığım fırçayı bandırıp resme tıkladım resim boyandı,resme tekrar tıkladım,pazıl geldi,yaptım,resim düştü altından bir formül çıktı şekiller tamamlanacak

9 Nisan 2010 21:36

sikip dedim musluğa takılacak başı aldıktan sonra kovama su doldu şimdi o suyu file vereceğim

9 Nisan 2010 21:38

suyu verdim bana çekiç verdi verdi musluklu odada çekici çatlak duvara tıklayınca anahtar alıyoruz ve bölüm sonu

9 Nisan 2010 21:39

buradada eşek var ve yine ona bişeyler vermemiz karşılığında bize yardım edeceğini söylüor

9 Nisan 2010 21:44

süpürgeyle renkli kapıyı süpürdük ve yine puzzle

9 Nisan 2010 21:52

sehpalı odaya geçtim,merdiveni sol taraftaki apliklere duvara dayadım,apliğin içinden anahtar aldım,çekmeceli dolabın olduğu yere gittim,anahtarı çekmeceye taktım oradaki şekiller daha önce gördüklerimize benziyo galiba ordaki eksikleri tamamlıcaz

9 Nisan 2010 21:55

puzzle ı yaptık içerdeyiz odayı tamamldktan sonra tahta parçaları aldık dışarı çıktık duvardaki baykuş resmini baykuş solda olacak şekilde yapınca kibrit verdi

9 Nisan 2010 21:57

odunları şömineye koyup kibritle yakıncada baykuş bize anahtar verdi ve diğer oda

9 Nisan 2010 22:00

bu odayıda halledince geyik boynuzunu hayvanımıza verip tornavida aldık

9 Nisan 2010 22:02

hayır ordaki ip ucuna göre şifreyi çözdüm.6,5,4,3,2 şifre çözüldü açıldı anahtarı aldım,bölüm sonu.

9 Nisan 2010 22:14

duvardaki tabloyu yapınca arkasından vidalar çıkıyor tornavidayla açıyoruz bölüm sonu

9 Nisan 2010 22:19

ada sen benden ilerdesin sanırsam ben yorum yazmayayım bari

9 Nisan 2010 22:36

arayı doldurursun daha iyi :))
gece yazamamıştım baya ilerlemiştim o arayı doldur istersen

9 Nisan 2010 22:50

bıraktım baya çok oynadım bilgisayarlı bölüme kadar ki boşlukları doldurdum :) ama aıktı artık kapadım biraz

9 Nisan 2010 22:51

lahit gibi bi yerdeyim,bahçede ortalarda bi yere tıkladım sola yürüdüm,istenilenleri topladık çalı çırpı aldık ,lahitin olduğu yere gittim iki mumluğa koydum mumla yaktım,ışıklarının birleştiği yerde bir madalyon çıktı,oraya tıkladım pazıl yaptım.

9 Nisan 2010 23:02

aynı yerden pazıl parçası bir taş çıktı,duvardaki yerine koydum.

9 Nisan 2010 23:18

aynı yere tıkladım pazıl çıktı onu da yaptım,9 ayrı şekil oluşacak.açılan kapıdan girdim heykeldeki küreği alıp dışarı çıktım sola gittim yerdeki işareti kürekle kazdım,saatli bomba aldım tekrar içeri girdim dinamitli düzeneği sandığın üstüne kazılı duvarın oraya koydum patladı içeri girdim elimdeki anahtarla sandığı açtım gene pazıl,skiple geçtim anahtar aldım bölüm sonu

9 Nisan 2010 23:50

üstünde bir sürü kilit olan kapının önündeyim,aldığımız bütün anahtarlarda burda anahtarlar doğru kilitlere takıldıi, aaaaaaaaaa oyun bittiiiiiiiiiiiii teşekkürler sisss ellerine sağlık canım,

su
10 Nisan 2010 12:16

başlıyorumm....

10 Nisan 2010 14:05

kimsede takılmadımı oyun ühühüüüü benim aksi pcmi yaptı bende niye takıldı bu oyun bitiremedim daha kac oyunun sonunu göremeyecegim acaba :(((

10 Nisan 2010 16:34

GÜZEL OYUNDU ÇABUK BİTİ :))

11 Nisan 2010 00:38

oyun güzeldi teşekkürler babannem ellerine sağlık :)))

su
11 Nisan 2010 21:18

güzeldi...sıradakiiii :D

13 Nisan 2010 09:54

sonunda oynadım ve bitirdim. güzel oyundu. oynanabilir

fatma
15 Nisan 2010 14:04

arkadaşlar bu oyunun şifresini bilen varmı indirdim ama parola soruyor

Adsız
15 Nisan 2010 17:31

fatma, oyunu yüklemeden , iyice okusan görürdün

Adsız
15 Nisan 2010 18:56

teşekkürler arkadaşlar

16 Nisan 2010 22:14

sis teşekkürler ilk defa takilmadan oynadim
güzel oyundu
oyunda emegi gecen herkesin eline saglik
iyiki varsiniz

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template