Atlantis Evolution



Curtis Hewitt, NYC'de yaşayan bir gazete fotoğrafçısıdır. Patagonia’da ki çekimlerini bitirdikten sonra gemi ile ülkesine geri dönmektedir. Açık denizde yakalandıkları fırtına sırasında oluşan girdap, gemisinin batmasına sebep olmuştur. Gemi sona yaklaşmadan çok kısa bir süre önce tayfalardan birinin uyarısı ile kendini bir can kurtaran sandalına atan Hewitt, ertesi gün kendini süt liman bir denizde bulmuştur. Çevrede bulunan yaratıklar ile ilgilenirken hiçde bu dünyadanmış gibi gözükmeyen bir martı ziyaretine gelir. Çift başlı olan bu kuş ile sohbet ederken hikayemiz yavaştan başlıyor. 1904 yılında uçan varlıkların sadece kuşlardan ibaret olacağını bilen kahramanımız, farklı bir aracın içine çekildiğini farkına varmıştır. Bundan sonra hikayeye dahil oluyoruz. Gemi sırasında da ufak birkaç hareketimiz olsa da oyuna asıl bu noktadan başlıyoruz. Bu andan itibaren Yeni Atlantis denilen uygarlıktan kaçmak için elimizden geleni yapmaya başlayacağız.4.00 GB

1904. On his way back to New York, Curtis Hewitt, a young adventurer and photographer, is caught in a vortex that sends him to the heart of the lost city of Atlantis A stranger in a land of hi-tech and archaic faith, Curtis endures thrilling adventure helping the people of Atlantis overthrow the mighty Atlantian Gods.Features:Spectacular award winning full-screen 3D graphics.5 fascinating destinations to explore, each with its own culture and mysteries.Many diverse challenging puzzles and games.Beautiful and captivating original soundtrack.4.00 GB



SYSTEM REQUIREMENTS / MİNİMUM SİSTEM GEREKİRLİĞİ

Windows 98/ME/2000/XP
Pentium III 800MHz Processor (1GHz Recommended)
64MB RAM (128MB Recommended)
24X CD-ROM Drive
32MB DirectX compatible 3D Video Card
DirectX compatible Sound Card
4.0GB Hard Disk Space

OYUN KURMA NOTLARI :
4 cd halinde verilen linkleri tek bir klasör içine toplayıp her bir CD için ayrı ayrı ilk partına tıklayıp buraya çıkart deyin.4 ayrı klasör oluşacak.Her bir klasörü sırayla deamon tools ile mount edip 1ci Cd den başlayarak programı kurun.Crack gerekmemektedir.Deamon tools ile gerekli bilgiye bu linkten ulaşabilirsiniz.

CD 1
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
CD 2
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
CD 3
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
CD 4
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 8

Downloader için metin halinde linkler :

http://rapidshare.com/files/102751691/egc-aea.part01.rar
http://rapidshare.com/files/103029796/egc-aea.part02.rar
http://rapidshare.com/files/103038207/egc-aea.part03.rar
http://rapidshare.com/files/103045794/egc-aea.part04.rar
http://rapidshare.com/files/103054020/egc-aea.part05.rar
http://rapidshare.com/files/102731913/egc-aea.part06.rar
http://rapidshare.com/files/102737784/egc-aea.part07.rar
http://rapidshare.com/files/102744336/egc-aea.part08.rar

http://rapidshare.com/files/103122491/egc-aeb.part01.rar
http://rapidshare.com/files/103062085/egc-aeb.part02.rar
http://rapidshare.com/files/103070587/egc-aeb.part03.rar
http://rapidshare.com/files/103079063/egc-aeb.part04.rar
http://rapidshare.com/files/103087102/egc-aeb.part05.rar
http://rapidshare.com/files/103094628/egc-aeb.part06.rar
http://rapidshare.com/files/103103421/egc-aeb.part07.rar
http://rapidshare.com/files/103111454/egc-aeb.part08.rar
http://rapidshare.com/files/103122346/egc-aeb.part09.rar

http://rapidshare.com/files/103159299/egc-aec.part01.rar
http://rapidshare.com/files/103169497/egc-aec.part02.rar
http://rapidshare.com/files/103178352/egc-aec.part03.rar
http://rapidshare.com/files/103186225/egc-aec.part04.rar
http://rapidshare.com/files/103193601/egc-aec.part05.rar
http://rapidshare.com/files/103200405/egc-aec.part06.rar
http://rapidshare.com/files/103135464/egc-aec.part07.rar
http://rapidshare.com/files/103147910/egc-aec.part08.rar
http://rapidshare.com/files/103159147/egc-aec.part09.rar

http://rapidshare.com/files/103212290/egc-aed.part1.rar
http://rapidshare.com/files/103216783/egc-aed.part2.rar
http://rapidshare.com/files/103221705/egc-aed.part3.rar
http://rapidshare.com/files/103227112/egc-aed.part4.rar
http://rapidshare.com/files/103232313/egc-aed.part5.rar
http://rapidshare.com/files/103237861/egc-aed.part6.rar
http://rapidshare.com/files/103204317/egc-aed.part7.rar
http://rapidshare.com/files/103208692/egc-aed.part8.rar
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 37 yorum

25 Nisan 2010 22:20

yaa ne güzel görünüyor.kimse yokken yüklemeye başlamam lazım.hatlar dolmadan:)

27 Nisan 2010 00:33

yüklendi çook şükür ki sorunsuz açıldı.sizi bekliyorum sis daphne çok yavaşşınız ama yaa:D

27 Nisan 2010 01:15

kibrit sanırım vardı en başta.bu arada menüde menü adları yerine işaretler var ama üzerine gelince yazıyor menü ismi zaten.bu player 1 benim de player 2 ve player 3 neden hala gelmedii:DDD


odadan çıkmak için epey bir döndüm önce.yerden aldığım sandığı bırakmam gerekmiş.yanlız sandığı bırakmak için item penceresini sağ tıkla kapatmak ta lazım.neyse sandığı bırakınca odadan yani kamaradan çıktık.ilerledik kapıya tıkladık tayfanın biri bizi uyardı sanırım kapı kapandı.şimdi dönüp sandığı aldık ve odadan çıkıp ilerledik bu kez fırtınayla birlikte bir kayığa binip gemimizin batmasını izledik.sakin bir denizin ortasında kayıktayız etrafta köpek balığı mı var ne:)

27 Nisan 2010 01:24

kayıkta sandığın yanından bıçak aldım
çift başlı bir kuş geldi tıkladık
arkamızı dönüp el lambası aldık
kuşa tekrar tıklayınca kayık hareket etti
ancak gökyüzünden bir cisim bizi aldı şimdi karanlık bir yerdeyiz
lambayı kibritle yakıp elimize aldık
dolanıyoruz bakalım...

duvarlarda resiler var.tıklayınca mavi-sarı-yeşil renkte yıldızlar beliriyor
her resimde farklı sayıda yıldız beliriyor ve resimler gökcisimlerini sembolize ediyor gibi bilmiyorum.
dolanırken yanıp sönen bir ışık gördüm ve tıklayınca bir kapı açıldı şimdi ordan devam ediyorum bakalım...

27 Nisan 2010 01:31

sağda bir makine var kapağı açılmayan
bıçakla kapağını açıp helmet aldım
sola doğru ilerledim bir makine vardı tıklayınca newyork ile ilgili bir şeyler söyledi
helmeti makineye tıklayınca olanı biteni izledik
iki adam yakaladı bizi ve guardiyan olduklarını söylediler
biri gitti diğeriyle kaldık tıklayınca sağda menü çıkıyor konuşacak mıyız artık ne yapacaksak görelim bakalım...

27 Nisan 2010 01:37

yanda çıkanlar neler hakkında konuşacağımızla ilgiliymiş.her şeyi konuşup sorduk.
adamlar gidince ben de peşlerinden gittim.çıkmama izin vermediler.bir kez daha şansımı denedim ki beni vurdular.hatta ben meraklısı bir kez daha denedim ne değişecekse iki kez vuruldum:)

27 Nisan 2010 01:48

bu kayığımla düştüğüm oda.yıldızları ve resimleri görüyorum şimdi aydınlıkta.yanlız bir yere tıklayınca beni alıp bir yerlere götürüyorlar.hafızamı mı siliyorlar beynime bir şeyler mi yüklüyorlar anlayamadım.
itemim de boş.
yanlız helmeti makineden geri alabildim.nöbetçilerin karşısında kalan yerde bir çıkış var ama ordan da geçmeme izin yok.
bu odada kaldım şimdilik.
zaten yeter bu gecelik bu kadar...

27 Nisan 2010 01:53

son olarak kayığın küreğini aldım.nöbetçilere onla saldırayım dedim ama olmadı.yanlız cidden fenalık geldi aynı videodan nereye tıklasam başlıyor.konuşmalar tıkla geçiliyor bazen de space işe yarıyor ama yine de belli bir süre izlemek zorundayız sanırım.çok sıkıldım videodan yatayım en iyisi...

27 Nisan 2010 08:06

egem başlamış oyuna , ben hala bekliyorum. eh başladım o zaman ben de :)))))

27 Nisan 2010 08:53

daphnecum sitedeyim yardım eder misin oyunu kurmama

27 Nisan 2010 09:24

ben konuşmalardan anladıklarımla olayı aydınlatmaya çalışayım biraz. Başımıza helmet geçirip kapaktan geçince sanırım su altında yol alabiliyoruz. Burası Yeni Atlantis adında bir yermiş. 5 tane tanrıdan sözediyor. Kayığımızla girdiğimiz ilk odada duvarlarda gördüğümüz resimler bu tanrıların resimleri. Zanat(dört yıldız var. Gerekirse renklerini daha sonra yazarım,not aldım. Enna onun kız kardeşi, Ennanın oğlu Cosmo,ölüm tanrısıymış. İkiz kızları Kama ve Sama. Kama'da bir ay resmi vermış ve gece tanrıçasıymış. bir de Ennanınherşeyi gören bir gözü varmış. Şimdilik tanrılarla ilgili bilgilerim bu kadar.
Bize "dış dünyalı" olarak hitap ediyorlar. biz de onlarla iç dünyalı diye dalga geçtik. önce beni "yeniden düzenlemekten" söz ettiler. sonra ne olduysa "seni yeniden düzenlenmekte iflah etmez, geri dönüşüme gideceksin" dediler. Şimdi burada gardiyanlara saldırmak, kaçma çabası vs de bulunursak bizi öldürüyorlar. hiç birşey yapmadan beklersek gelip bir arabaya bindirip geri dönüşüme gönderiyorlar.

arabaya binmeden odada duran helmet-gözlük karışımı şeyi yanınıza almış olun mutlaka. bu elimizde olunca arabanın yönlerine kumanda edebiliyoruz. önümüzde 9 kareden oluşan bir labirent ve oklar olan bir kumanda paneli var. köşeye gelmeden bir sonraki köşede hangşi yöne gitmek istiyorsanız o oka basarak yön verebiliyorsunuz arabaya.

ilk labirent3x3 9 kareden oluşuyor. amaç karelerin duvarlarında kapı olan yönünden geçmeden karşıdaki çıkış okuna ulaşmak. kapı olan yönden geçerseniz fırınlanıyorsunuz. ben ilk labirenti geçtim,ikinci daha büyük . baştan başlıyorum. çözümü yazmaya çalışacağım.

27 Nisan 2010 09:36

her oynayışta kapıların yeri değişiyor. ama mantığı kurduktan sonra nereden geçmeniz gerektiğini görüyorsunuz.puzzle bu. odaların kapı olan tarafından geçmeyin. öyle bakınca puzzle'a yol daha net görülüyor. 3x3 ve 5x5 olmak üzere iki puzzle var. sonra açık havadayız.

27 Nisan 2010 09:49

iki yol var. biri ağaç gibi bir şeyde sonlandı. diğer yoldan gidiyorum. karşıma yer çapalayan bir adam çıktı. ilerde biri daha var. hiç biri benimle konuşmuyor ve su vermiyor.bana "asi" diyorlar. adamlardan biri "toplum merkezi"ne gidip başkanı bulmamı söyledi. giderken yolda bir de kadına rastladım. zombi gibi konuşuyor. "Enna görür,Cosmo cezalandırır, Zanat sonsuz çalışma ve gözü kapalı itaat etme ister" dedi. Yola devam ettim ve bir köye geldim. Daha sonra devam edeceğim. ekibin toplanmasını bekleyelim, gece oynarız artık.

27 Nisan 2010 10:25

daphnecum, mount yaptım ama
1- 1.cd nin klasörünü açtıımda 2 ayrı dosya vardı
neese içinden birini mountladım, tahminen budur didim
2- 2,3,4. cdlerde yani b,c,d, iso doyalarında dosyayı tıklayınca bana (rakamları atıyorum) data4,data21 gibi rar dosyalarını açtı
3- bunları kapadım. 1.cd de exe çalıştır çıkmış idi zati, çalıştır yaptım
4- oyun sorunsuz kuruldu gibi gözüktü ama
launch yaptım ekran karardı zor geri döndüm windovs a
5- oyunu bulamıyorum

uzay
27 Nisan 2010 10:53

unut herşeyi sorunsuz oynuyorum:)

27 Nisan 2010 11:24

HOLD DEVİANT!!!! hahaha. labirentlerden çıkınca dışarı açık havaya çıktık.
---soldan gidiş yok. sağdan yürüdük insanlar çalışıyolardı
---hapsiyle teker teker konuştuk . hepsi tanrılardan , özellikle enna dan bahsediyo
---yürüyüp bi köye geldik,
---sağdan 2. evden kova aldık
---çocuklu kadınla konuştuk
---yuvatlak masa heykellerininn ordaki adamla konuştuk
---adam birden elindeki ipi bırakıp kaçtı
---onun bıraktığı ipi aldık
---sonra köyün lideriyle konuştuk
---çocuklu kadın dışında herkes düşman bize

27 Nisan 2010 11:27

pardon bi de bu kuyunun başındaki heykellerden birinin kaidesinde bi alet bulduk. garip bi alet. bir pusula ya da remote alet gbi samki. sonra kullanıcaz sanıyorum

27 Nisan 2010 13:02

---susamışız.
---ipimiz vardı. kovamız vardı
--- önce inventte kova ile ipi bağlayın, sonra kuyuya sarkıtın,
---su içtik
---su içer içmez devriyeler geldi
---dua salonuna yakın olan çıkıştan kaçmaya başladık
---bi yerde beyaz kaya kovuğu-mağara ev gibi bişeyin olduğu bi açıklık var
---o evin içinde owl (dior ama bu bi taş figürin) aldık.baykuş mu değil mi anlamak çok zor
---tek bi hat üzerinde kaçıyor gibiyiz
---oldukça büyük bi mağaraya geldik. kocaman yengeçler var
---yengeçler bi yerden çıkıp bi yere doğru devam ediyolar
---dolaştık mağarada. yengeç hattının iç tarafında duvardaki figürlü mekanik kolu çevirince yengeçler üstümüze atlıyo ve ölüyoruz
---yengeçlerin (girişe göre) sağ tarafında uzun bi kol ya da sopa gibi bişe var.üstünde bi kertenkele var
---kertenkeleyle konuşup onu ordan gönderiyoruz
---kol aktif ama sanırım bişeler daha gerekiyo onu oynatmak için . inventtekileri denedik. şimdilik bi sonuç alamadık
---yolda bişeler olması lazım. çünkü köye geri dönmüyoruz. dışarda da devriye var. nasıl olcak bilmiyorum

27 Nisan 2010 14:06

şimdi arkideşler bu oldukça zor. bi yere gittim bi sopa gibi bişe aldım ama. yakalndım. aynı yere gidebilmek için 10 kere daha oynamak zorunda kaldım. anlaşılan bi o sopa var ordan alabileceimiz. 1. önceki yorumdaki gibi tek hatta gitmemeliymişiz.
---ilk sapak owl u aldığımız yerdi.
---2. sapak ise asma halat köprüye girmeden hemen önce. şöyleki ilerliyoruz hızla ya önümüze köprü geldiği anda sola dönücez
---4 tık ilerlicez büyük ağacın( burdaki büyük ağacın içinde saklanıp devriyenin gitmesini bekleyebiliyoruz) olduğu açıklığı gördüğümüzde sağa dönücez 2 ya da 3 tık sonra solumuz sağımıza bakıp küçük ağaçlık meydanı görünce dalıcaz.
---sopa hemen karşımıza çıkacak. arammıza gerek yok. sopa karşımızda. eğer sopa hemen görünmediyse yanlış girmişiz demektir

27 Nisan 2010 14:15

DÜZELTME---önceki yoruu düzeltiyorum.
---asma tathta köprüde durduk.
---sola döndük
---3 tık sonra yol çatal oldu, solda büyük ağaç.
---sağa doğru döndük
---4 tık ilerleyince sopanın olduğu yere geldik

27 Nisan 2010 23:17

bilgi: escape ile menüye dönüp, options seçeneğinden altyazı çıkartabiliyoruz.
inventte eşyaları sağ klikle yakın plan görebiliyoruz

28 Nisan 2010 00:27

---elimizde sopa ve baykuş taşı olduğu halde mağaraya gittik
---kertenkeleyi yine konuşarak kovduktan sonra sopayı kolun ucuna tıkladık
---yengeçlerin yürüyüş yönü değişince biz de duvardaki kolun olduğu yere geçebildik
---neden baykuş olduğu anlaşıldı
--- hepsi bunun için miydi dedim tabi, elimizdeki taşı duvardaki yere yerleştirince olduğumuz yerde bi delik açıldı ve aşağı düştük
---düştüğümüz yerde bi çıkış varoradan çıkınca bu çıkışın bi şelale aakarı olduğunu anladık
---ormanın bu kısmında yine feci dolandık. labirentten beter.
---sadece bi yolda et yiyen dev bitki var.bizi geçirmiyo, yiyo
--- bi yerde karga var. kovuyoruz, gitmiyo
---enna nın büstü var bi yerde. şelaleden çıkınca 2 tık ileri, sağdaki yol bi tık ileri, solda. tam burda değişik bi bitki var
---cursor ı oraya tutunca solucanları görüyoruz.
---solucanlar aldık
---kargaya verdik, karga uçtu
---uçtuğu yerdeki dalı aldık
---insan yiyen bitkiye tuttuk ve geçtik
---bi yaşlı bi genç iki kadının kurduğu tuazağa yakalandık
---sonrası epey bi sinematik devam ediyor

28 Nisan 2010 01:38

uzayyy sen yine nerelerde geziyorsun bak sapka felan alma güvecte menemende yeme oralarda tamammıı:))hele sahilee inipte bizsiz çay hiç içme....

28 Nisan 2010 02:17

valla nilcim uzayı bilmem ama ben öyle bir yoruldum ki dere kenarın da bir çay içicem:D

ya uzay bu adamlar bağırdıkça ben stres yapıyorum.oyunun sonuna kadar kovalamaca mı oynıycaz böyle:D
labirenti puzzle hemen geçtim bahçede kayboldumm:(
sanırım yön duygusu eksik olanlardanım:)

28 Nisan 2010 08:49

egecum, çok haklısın cnum. onlar HALT dedikçe ben zıplıyodum. sesi kapadım sonunda. öyle daha başarılı oldum.her seferinde aynı yerde başlıyo ama aldığın eşyalar kaybolmuyo. hatta bi ara ağaç kovuğundan hiç çıkamıcam sandım:)) önce beyaz kaya ya da ev dediğim yerde saklanıp gitmelerini bekle. sonraki bölümde ağaç kovuğunda bekle gitsinler sonra çık.

28 Nisan 2010 10:30

köye döndük.bizi tanrıları cosmo sanıyolar. çok benziyoruz çünkü. dua salonunda köyün lideri var. onunla konuştuk. bi kutsal araç varmış liderin evinde. onu alıyoruz. tekrar dua salonuna dönüp lidere konuşuyoruz.salondan çıkıp ilerleyince zanat ın heykelinin arkasında bi kapak var. oraya bu kutsal araç ı koyuyoruz. daha sonra araçtan çıkıp elle tıklayınca bu kısmı, -ehehe eheheh ehik- çok dandik bi oyun çıkıyo karşımıza, bunu oynuyoruz. oyun bitince köyü yanmaktan kurtarmış oluyoruz. yine sinematik başlıyo. bi kızı kurtarıyoruz devriyelerden, o da bizim gibi deviant. ama ormana doorukaçıyo vee bu andan itibaren yine bi orman labirentine giricez.

28 Nisan 2010 11:17

---miranda kzın bi sırrı olduğunu ve kaçarken bişe düşürdüünü söylüyo.
---onun kaçtığı yöne dooru 1 tık ilerleyip yere dooru bakınca kızın kolyesini buluyoruz.
---ama ne dolanıyoruz ne dolanıyoruz allaam. bütün gecemi bu ormanda geçirdim. neese
---hiçbi yere sapmazsak hiçbişe de alamıyoruz.
---bi ağaç var. ağacın kabuğunda bi delik var. deliğin üstünde bi yıldırım işareti var- ya da izi-
---aynı yol üstünde 2 defa maymun görüyoruz. miranda onun bizi gözetlediğini söylüyo ama
burdan bişe çıkmadı şimdilik
---ayrı ayrı iki tane pulley bulduk bi kırmızı bi mavi ama nerde bulduk
---dere kenarında derenin karşısına geçebileceimiz bi yerde karşılıklı 2 ağaca bağlı ip gördük onu da aldık
---asıl zor yerde olan sapana benzeyen şey. bi tahta parçası gibi. aslında kolay ama biraz şaşırtmaca yapmışlar
---kızı gardiyanlardan kurtardığımız yere dönün
---gidebileceimiz 2 yol var;soldakine gidin
---3 ya da 4 tık ileri gidince kaya kemeri görücez
---kaya kemeri geçer geçmez durun
---sağdaki ve soldaki yol var gibi görünüyo ama
aslında sağda 2 tane yol var bu nedenle kemeri geçer geçmez sağa dooru yavaş yavaş tam dönün
---tam anlatımacam ama bu yoldan devam edin. bi cutscene var.miranda nın size akıntının kaynağının başka yönde olduunu söyledii yerde bi ağaç bitki ya da kayanın üstünde o sapana benzer şeyi görücez
---sonra ne olcek bakalım

28 Nisan 2010 22:47

baqna fenalık geldi bu "halt deviant" lafından. hep aynı yerde dönüp ölüyorum. ne owl bulabildim ne de sopa. benim de yön duygum sıfır. direk askerlerin kucağına düşüyorum her seferinde

29 Nisan 2010 00:24

ya oyunuma bi şey ettim ben.options kurcalarken bi şey mi değiştirdim bilmiyorum ama save game dediğimde bi chekc işareti bi de artı çıkıyor.check işaretini seçersem oyunu kapıyor ve save etmiyor.nassı save ediyosunuz.ayarı nerden bi yardım

29 Nisan 2010 00:45

yok save de edemiyorum önceki save dosyasını da bulamıyorum :(

29 Nisan 2010 01:14

sis eğer yardımı olursa opsionsun doğru pozisyonlarını yazıyım heralde aynı yaparsan save olur.
crooshair + artı konumunda,yanındaki 16 bit,yanındaki üstteki X alttaki Y, 2 sıra solbaştaki; subtitle on konumunda, yanındaki no smooth mode de olucak son yer zaten dil ben onla hiç oynamadım.
belki o X ile Y etkiliyodur save'i

29 Nisan 2010 01:18

save için yuvarlağa tıklıyoruz. en alt sağdan return play yapılıyo. yok eğer oyundan tamamiyle çıkıp yeni girilicekse save ettiğimiz yuvarlağın üstündeki ay şekli de loadı gösteriyor. inşallah düzeltirsin.

29 Nisan 2010 01:20

bide şuan ben save basınca çek işareti ile yanında çarpı işareti çıkıyor. bende artı işareti çıkmıyor.

29 Nisan 2010 14:00

oynayamıyorum. bu üçüncü gün, aynı yerdeyim ve ölmekten helak oldum. böyle giderse bu oyun yarını görmeyecek

30 Nisan 2010 08:30

Bugün dördüncü gün. Ormanda dolaşıp duruyorum. Her yer birbirine benziyor. Artık buradan kurtulup sevdiklerimi yeniden göreceğime olan inancımı kaybetmeye başladım.Bu hangi gezegende olduğu belli olmayan ormanda sonsuza kadar dolaşackmışım gibi geliyor. kendime ağaç kabuklarından bir kulübe ve dallardan silah yapmalıyım. Sonra buradaki bitkilerden yemek yapmayı öğrenir ve belki ilerde eğer varsa buranın televizyonunda kendime bir yemek programı bulabilirim. Yerlilerin dili oldukça az kelimeden oluşuyor. 4 gündür karşılaştığım kişiler saydım 10-12 kelimeyle konuşuyor. En çok kullandıkları kelime "HALT" Acaba ne anlama geliyor. Aslında çok dost canlısı bir toplum. Bana bir isim bile takmışlar. "DEVİANT" diyorlar bana kendi aralarında.Bir de ışın veren bir sopa taşıyorlar ellerinde. Selamlaşmak için kullanıyorlar herhalde.

Buradan kurtulmak istiyorsam bir harita çizmeliyim sanırım.

30 Nisan 2010 08:48

Şaka bir yana sonunda ormanı çözdüm. Öncelikle uzayın da dediği gibi aldığınız nesneler ölseniz de sizinle kalıyor. O nedenle ne yapın yapın her ölmenizden önce bir nesne almaya çalışın.
Yine her ölmenizden sonra aynı yerde uyanıyorsunuz. Gidilecek iki yön var ve geri gitmenize izin vermiyor. "Geri dönmek sözkonusu olamaz" diyor
İleri bir tık, hemen sola dönün , 2 tık, ve karşınızda beyaz kulübe. içeri girince yerden baykuş maskesi parçası alındı. içerdeyken sizi göremiyorlar. dışarı bakın, geminin gölgesi görünüyor. bekleyin, gölge gidince çıkın. gerçi ne yaparsanız yapın ölüyorsunuz ama olsun elde var bir. owl mask alındı.

şimdi yine başlangıçtayız. 3 tık ileri. tahta köprüyü görünce geçmeyin,sola dönün. 5 tık gidin. bir açıklığa geliyorsunuz. sopa da orada. ben buradan geri dönemedim. yine öldüm.

tekrar başlangıç, 3 tık ileri. artık sopa da elde. dolayısıyla köprüyü geçebiliriz artık.

30 Nisan 2010 08:52

köprüden 2 tık ilerleyince bir saz kulübedeyiz. buralarda askerler yine sesleniyor. karşıdaki ışıklı bölgeye bakarak geminin gölgesi geçene kadar bekleyin. gemi gidince çıkın, yaklaşık ya 9 ya 10 tık ilerleyin. sonra sağınızda bir mağara girişi göreceksiniz. o sırada askerler de bağıracak. hemen içeri girin.
gerisi uzayın anlattığı gibi gelişiyor.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template