Vampireville



Michael Christensen rolünde bir kaleyi araştırmakla görevliyiz.Ufak bir sorunumuz var,ortağımız Jim en son kalede görüldü ve bir daha kendisinden haber alınamadı.98.85 MB

Play as Michael Christensen from Rockwell & Rockwell. Your assignment is to inspect the castle thoroughly and give your appraisal. But there is a slight problem, your coworker Jim was last seen at the castle and you must find out what happened to him.98.95 Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

13 Mart 2010 15:09

Selamlar çok güzel bir site.Burayı çok seviyorum.Emeği geçenlerede teşekkürler.Bu yazdığım oyunu da eklerseniz sevinirim.Güzel bir oyuna benziyor.
Treasure Seekers: Follow the Ghosts Collector's Edition

13 Mart 2010 15:32

süper annane oyun isteklerimizi oyun tavsiyesine yaparsanız daha kolay görürüz ayrıca söylediğiniz oyun http://hiddenobject.blogspot.com/2010/02/treasure-seekers-3-follow-ghosts.html bulunmaktadır.

13 Mart 2010 18:03

indiriyorum güzel oyun

13 Mart 2010 22:58

indiriyorum hemenn eline sağlık sis

14 Mart 2010 01:39

indirdim bende ama pc kaldırmadı silmek zorunda kaldım.

14 Mart 2010 02:10

teşekkürler sis:)
bu gece çok güzel zaman geçirdik.
oyun delisi,sedef ve özlem ile birlikte oynadığım,(oyundan daha çok arkadaşlarla birlikte yarışır şekilde zevkle oynadığım)bu geceyi unutmayacağım.
harikasınız arkadaşlar:)
sizleri çok seviyorum:D

14 Mart 2010 02:20

oyun kolay arkadaşlar:)
takıldığımız zaman hint yardımıyla,puzzlelarda da skip yardımıyla geçtik:)

sedef
14 Mart 2010 02:22

tamamen katılıyorum babannem.. sizlerle oyun oynamak çok keyifli..:)

14 Mart 2010 12:24

Oyun mu zevkli yoksa sevdiğim arkadaşlarımla birlikte daha eğlenceli hale getirerek mi oynadık? Aslında oyunda neler yaptığımızı bile anlama fırsatım olmadı Süperbabanne'ye yetişeceğim diye....Süperbim yine süperdin.. Teşekürler arkadaşlar çok güzel bir oyun gecesi oldu..

14 Mart 2010 12:40

:(( adi pcm açamadı bile sizlerle oynama zevkini kacırdımmmm

14 Mart 2010 17:46

oyun harikaydı teşekkürler herkeze

18 Mart 2010 06:54

dün gece başladım ve bitirdim. çok güzel,kolay ilerlenen bir oyundu. adam da aynen Keanu Reeves'di yani. Hele o arada ağzını büzerek şaşırmasına bittim. Tavsiye ederim. (oyunu oyunu,adamı değil :)))

19 Mart 2010 11:41

7.bölümde İngilizce metni çözemeyenler için cümle başlıklarını yazıyorum.İngilizcem olmadığından ben çok zorlandım 1-Malgray.. 2-Michael.. 3-Yet due.. 4-That I inspect..5-And,to be...6-I am...,7-I'm leaving....8-Get everything..9-For my....,10-I'll see...11-James,Rockwell...,12-Chairman,Rockwell...Benim gibi zorlananlar cümle başlıklarından gerisini tamamlar sanırım.Ahh ahh zamanında okullarda İngilizceyi öğretmediler bize de bugüne kadar lazım olmadığı için kendi gayretimizle öğrenmedik.Şimdi karşımıza böye şeyler çıkınca ekrana bakıp duruyoruz..

su
19 Nisan 2010 13:15

sıra bu oyunda..başlıyım bakalım nasılmış :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template