Secret Files 2 Puritas Cordis




Tunguska oyununun devamı olan bu oyunda Puritas Cordis adlı gizli bir örgüt doğal felaketler yaratmayı başarıp tüm dünyayı bir yıkımın eşiğine getirmiştir.Çok geç olmadan Nina Kalenkov onları durdurmak zorundadır.Fransada bir rahibin eşliğiyle Nina örgütün liderine ulaşabileceği bağlantıları araştırmaya başlar.Eski erkek arkadaşı Max Bir Endonezya tapınağı kazısında bu örgüt ve terörist davranışları ile yüz yüze gelir.Birlikte yaklaşan kıyameti engellemeye çalışırlar.1.95 GB

In this sequel to the popular Secret Files: Tunguska, a ruthless secret society known as “Puritas Cordis” are responsible for a succession of natural disasters, leaving the world at the brink of destruction, and by the time Nina Kalenkow finds out it’s almost too late to stop them. Joining forces with a priest in France, Nina investigates the link between the group’s sinister propheciesand the leader of an ancient order. Meanwhile, her ex-boyfriend Max witnesses the disturbing practices of Puritas Cordis at the excavation site of an Indonesian temple complex. Together they must race against time to stop the impending apocalypse.1.95 GB

14 PARTLIK OYUN



ŞİFRE/PASS:wendys

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 6
part 7 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 8
Part 9 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Part 10 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 10
Part 11 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 11
Part 12 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 12
Part 13 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 13
Part 14 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 14
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 49 yorum

29 Mart 2010 09:02

ellerine saglık süperim indirmeye başladım bile:))

29 Mart 2010 09:17

bende indiriyorum :)

Adsız
29 Mart 2010 18:37

selam süperbabaanne
oyunun güzel olduna inaniyorum 14 partlik oyun
ve tunguska nin devami diyorsun ben tunguskayi oynayamadim daha başlarda muzeden sonra gittigim evde arka bahceye kadar geldim ve orda kilitlendim mecburen pc yi resetledim kac gündür zorla indirdim bu gün oynamaga başladim
her seferinede ayni oldu yani tekrar tekrar oynadim başka isimle nafile olmuyor

Adsız
29 Mart 2010 19:13

teşekkürler süperbabaanne
bunuda deniyecegim bu sefer oyunu oynarim belki

30 Mart 2010 14:42

telle cadır direkleri birleşti nehre taktık balık tutacagız hemen arkasındaki dala ise bayragı astık atlayan balık icine düstü simdi elimde birde balık var yine elimizdeki donutu posetinden cıkardık onuda kırmızıya boyadık sarı şapka kırmızı poset birleşecek ama bişi daha lazım sanırım kırmızı papayayı maymuna verince daldan atladı ormana arkasında kırmızı ayak izleri bırakarak gitti simdi yeni bir kısımdayım burada yapmak gereken cok sey var ama sonra soldan büyük bir cicek aldım karsımda büyük bir kapı ve üzerinde boşluklar olan bır yer daha var
bir ileri sola gittim sam in kapatıldıgı yerdeyim agac arkasına saklandım sam gördü cok sevindi bu arada max bana bir plan gerek gibi bişiler söyledi anladıgım kadarıyla...

30 Mart 2010 16:30

öyle cok cicek ve böcek topladımki papaya aldıgımız agacın dibine konserve kutusu koydum kızın oldugu yere giderken yoldaki sagdaki agacın ordan örümcek ağını alıp oraya bayragı bagladım
derenin kenarında büyük taşın üzerine kırmızı cicegi koyup kurbağa yakaladım geri döndüm bayrak olan agacın diger kısmına ateş böceklerinin oldugu yere örümcek ağ kurmuş böcüklerle beraber ağı aldım tekrar kampa döndüm agacın dibindeki konserve kutumuzda igyençç bi s.böcek onuda aldım

30 Mart 2010 16:42

tam karsımıza gelen büyük kapının yanında üzerinde delikler olan tasında yukarısında hole var oraya donut koydum arılar ona hücum etti bende bal aldım
nöbetcinin arkasında agaca saklandım yeniden daha önce yolda sol kısımdan aldıgımız kurbaga yakaladıgımız kocaman kırmızı ciceği nöbetcinin arkasına cadır cubugu ile ittirince sanırsam kötü kokyor bu cicek adam kalktı öfleye pöfleye diger kütüge oturdu o zaman agacın dibinden diger cicegide aldım daha önce beries olanıda almıstım simdi sıra kapıda
en alt delige bal, onun sol üstüne balık onunda üstüne ateşböcüklerini en tepeye ise son aldıgımız ciceği saga onun altına tüy onunda alt kısmına s.böceği koydukkk done kapı acıldı
ve birden gemide olduk gemi carpmış biyerlere nina yerde bir adamda kalasın altında kalmıs simdilik bu kadar devamı azz sonraaa

yalnız şunu belirtmeden gecersem ayıp olurki
buraya kadar destegini bende hiç esirgemeyen fekaat yorum yazmakta sıkıntı ceken nilommaa
sonsuz tesekkürlerr:))

30 Mart 2010 17:16

dahiyimmm benn kendimle gurur duydumm actım dolabı sifresi yanındaki resim bir baktım resime yakından tarih yazıyor üstünde 7.4.75 actım ama dolabı sadece bir cekmecesi acıldı sıkısmıs galiba neyse yinede ise yarar belki eline heykeli verdim ninanın tavandaki kapağa vursun diye aklımca işe yaramadı heykel dedigimde büst yerde bulmustum:))

30 Mart 2010 17:22

aaa babannemm haklısın valla biz tesadüfi oynuyoruz dolabın tepesinden nina asagı atlamıstı heykelle tavana vurduktan sonra görmemişimki kapak acılmıs orda 15 dk.dır bosuna dolnaıp durmusum kör kör oynuyorumyaa simdi ordan bir üste cıktım :))

30 Mart 2010 17:36

su akıyor bi yerden sızıntı var gemide baş aşağı duruyor merdiven kırılmıs orta kısmı yok sanırsam gemi büyük bir kayaya carpmış zincir var ama uzanıp yetisemiyorum dolanırken baktım elimizde daha önce cocuktan aldıgımız davul duruyor onu suyun altına koydum ici su doldu adama vercez sandım onun icin degilmiş bakalım ne işe yarar sonra yerdende mektup ve bilet aldım tıcket diyor asagı indim tekrar adamı her uyandırdıgımda mektup diyor ama veremedim ona duvarda bir kol var belki 10 kez saga sola cevirmistim ama bu sefer nasıl ve ne yaptımsa
oldu bişiler zincir indi yukarıdan aşagı üst kattayken yerden boru bulup almıstım onunla beraber zinciri adamın üstüne düsen kalasa bagladım tekrar kolu cevirdim saga sola adam kurtuldu ama hala baygın zavallı

30 Mart 2010 19:31

Oyunun başında önce masadaki kağıdı okuyup sonrada önce kitabı alıp parşömene tıklamak gerekmiş:DDDD

30 Mart 2010 20:26

süperbabaanne ben sizleri cok yoruyorum ama
kusura bakmayin bilgisizlikten dolayi oluyor
bende benim pc nin
sistemini yaziyorum
microsoft windows xp professional 2002 service pack 3
bilgisayar intel (r) pentium (r)cpu 3.06ghz 3.06ghz 448 mb ram
benim fazla bilgim yok komşunun oglu bana yardim ediyor ama şimdi zamani yok
sizlerden ricam bana yardim etmeniz
şimdiden teşekkür ederim

31 Mart 2010 12:27

eweeet babannenin kaldığı yerden devam edeyim :)))

karanlık biryerdeyim kafama kaskı taktım duvardaki şekillere baktım elimdeki yeşil sarı ve mavi olan şekillerin karşılığı sembolleri elimdeki kağıda göre tıkladım yeşil venüs, sarı hatılamıyorum, mavi neptüne olan şekli tıkladım ön panel açıldı. kadın belirdi sam yani...
tekrar max e tıkladım itemlerde sağda resmi var bambu tüpünü heykelin ağzından verdim sam e döndüm bambu tüpünü meyve tabağına tıklayıp sami bekçiyle konuşturdum ahududunu istedim maxe döndüm maxin itemindeki daha önce almıştım ağacın ordan whiteberyi same verdim same döndüm sam ahududuyla whiteberyi birleştirdi tabağa attım adamla konuşup ahududu istedim adam vermeyip kendi yiyor sarhoş oluyor sanırım :DDDD
sonra same geçip sam kaskına balonu taktım hertaraf yeşil oldu oyuktaki gözlere kırmızı kutuları yerleştirdim ağzınada kurbağayı diğer tarafa gittim adam korktu kaçtı kızı kurtardım.... bölüm sonu

31 Mart 2010 12:52

bu bölümde çok zorlandım bardak aliminyum folyo ikisini birleştirdim hamburgerci arabasından kasenin içinden kurabiye kurabiyeyi yedim kağıt çıktı birkaçtane böyle yedim kağıtlarım oldu konteyner ın ordaki masadan çakı ayna lazer falan topladım çakıyla bir ötedeki plastik parça aldım işçiyle falan konuştum park tabelsıyla heyelan tabelasını söktüm heyelan tabelası park tabelasının oraya taktım lazeri heykelin eline taktım lazer yansıdı tabelayı lazerin ynnünde çevirdim işçiyle konuştum arabasından bahsettik sanırım sonra plastik şeyi arabaya koydum işçiyle gene konuştum adam arabasını çekmiyor ....elimdeki keseyle yerden kum topladım ordaki panodan çakıyla pilleri söktüm sonra heykelden lazeri aldım işaretini değiştirdiğimiz tabelaya taktım kancaya aynayla tabelayı birleştirmiştim onu taktım kum torbasını üstüne koydum.....
bu hamburgerciyi ordan kaldırmak lazım hamburgerçiyle konuştum elimdeki kağıtları verdim bana kurabiye yaptı 4 tane kurabiyem var onları işçiye verdim bir güzel yedi hamburgerci gitti lazerin pili bitti onu değiştirdim lazer yere yansıdı yere aliminyum folyoyu yerleştirdim işçinin olduğu yere gittim orda yıkık taşların oraya bardağı koydum işçiyle konuştum bir yer açıldı karşı duvarda düzenek var

31 Mart 2010 12:56

düzeneği şöyle yaptım... delikler üstüste gelecek şekilde ayarlanıyormuş ayarladım yüzük aldım yüzüğü fıçının üzstündeki yere yerleştirdim david geldi bana şifreyi verdi AUSTREBERT miş şifre ama elimizde kağıt vardı yuvarlak şekilli ona tıklayıp ona göre yazdım ... bölüm sonu

31 Mart 2010 13:52

ayyy bu bölüm daha zorduuu sabah beri uğraşıyorum yaaa

31 Mart 2010 14:05

şimciiik direkten mavi taşı çıkarırkene kendimi yerde buldum duvarı falan inceledim küpler bulacaz birde duvardaki harfleri değiştirecez
yukarı çıktım biriyle konuştum çöpten mum aldım adam bize michelden bhasediyor birde tarih verdi 1963 müydü 73 müydü mezarlığa girdim sorular geliyor önümüze önce 1970i sonra poor 3. yerde old u sonrda women tıklayınca mezar başına geldim (itiraf edeyim burası kopya :))))))))

31 Mart 2010 14:08

burda 3 tane harfin şekli değişik onları not edip düştüğüm yerdeki duvardaki yere harfleri döndürdüm kapı açıldı aldığım küpü yerleştirdim ama daha 4 tane var köprüye gittim çöpçüyle konuştum yerden emzik aldım yerdeki taşı alamadım

31 Mart 2010 14:12

burda birsürü item topladım metroya gittim saatin orda delik var aman oraya tıkladım mumdu sanırım onu koydum çıktım dışarı adamla konuştum mum düştü kırmızı bir ferrari vardı o çizildi adam sinirlendi gitti haritada park açılmış parka gittim adamla konuştum ayyaşla konuştum bana içki vermedi açmış yemek istedi

31 Mart 2010 14:19

sonra hayvanat bahçesine gittim heryeri gezdim hayvan terbiyecisiyle konuştum ekmek vermiyor oda maynumu terbiye et dedi galibaa üffff ördeklerden bahsetti bu ingilzceyi ilerletmem lazım elimde sözlük olmuyor böyle.....
neyse gittim maymuna hulahop almıştım onu yerdeki deliğe sticki de diğerine taktım maymuna bişeyler dedim elimdeki şemsiyeyle maymuna vurdum sonra benim yaptığım hareketleri maymun tekrarladı bütün malzemeleri topladım

31 Mart 2010 14:24

timsahın yanına gidip yerden düdüğü aldım oyuncak ayıyı suya attım timsah geldi motoruda çalıştıdım filin yanında elimdeki fıstık kutusunu ağaca tıkladım kuş yuvasına fil ağacı devirdi timsahın yuvasından taşı aldım köprüdeki mavi taşıda şemsiyeyle aldım

31 Mart 2010 14:27

elimdeki düdüğü önce köprüde çaldım sonra parkta sonrada motorum yanında ördekler geldi adamdan ekmeği alıp süte bndım parktaki ayyaşa verdim bana içki verdi metroya gittim ojeyi arabaya sürdüm arabanın sahinin yanına gittim konuştum inanamadı

31 Mart 2010 14:42

suya para ttım adamda attı paraları geri aldım doğğru gittim metroyaa metrode duvardaki sakız makinesine ordan parayı attım sakız aldım orda fışkıye var ama çalışmıyor... neyse hapishaneye gittim polile konuştum sarhoşmusun dedi efet dedim inanmadı ilerdeki kapılara baktım sakızı birine yapıştırdım şişeyi içtim polisle konuştum polis kan aldı olmadı içkiyi şırıngaya koydum hapisteyim oradan top ve kaşık aldım duvara vurdum kaşıkla taşı alırken polis uyardu duvara vurdum diğer mahkum yardım edecek soruları var rastgele rakamaları işaeretlediğim için bilemiyecem neyse mızıka çaldı ilk rakam 5 ti galiba taşı aldım kapıya vurdum çıktım hapisten

31 Mart 2010 14:43

taşları yerleştiremedimmm yardım arkadaşlar nedesiniz....

31 Mart 2010 15:06

aa fışkıyedeki taşı almamışımki hihihihhi

31 Mart 2010 15:08

su tazzikli değilmiş iki deliği tıkamalıymışız emzikle ve mumla deneyerek tıkadım deliği suyu açtım yukarda mavi taş göründü onuda şemsiye yardımıyla aldım o taşıda yerine koydum burda kaldım

31 Mart 2010 16:46

nilin yardımıyla bölüm sonuna geldim nihayet :DDDD
teşekkürler nilim...

1 numara ince uzun siyah
4-1 beyaz at sekli
4-2 kısa siyah
4-4 beyaz
sanırsam 3te vardı birde 3-4 siyah

31 Mart 2010 16:46

ahaha biraz garip bir anlatım olmuş yaw....

31 Mart 2010 17:58

eweet geleim bu bölüme yaptıklarımı unutmadan yazayım :)))

31 Mart 2010 18:30

hapisten kurtuluyor ama vuruluyor adam mezardan çıkıyor vazo peynir camera gameboy kürek stick falan aldım kıza pencereden baktım konuştum kız gard.na seslendi soğuk açım beni çözün dedi gard. temometreye baktı maxe dönüp spreyle termometreye sıktı same döndüm gardiyanı çağırdım palto verdi max çubukla paltoyu aldım gitdim kapıda gard. la konuştum ayrılınca yerden sarımsak bankta resim cekip kıza gösterdim gameboyla birleştirip kıza verdim kız gardiyanın maç sevdiğini söyledi

31 Mart 2010 18:34

twyi camın önüne koydum gard.la konuşup gidince kapıdan girip sami kurtardım şifreyi girdim şifre kolaydı ilk defa şifre çözdüm hihihihhi
odada game boyu kıza tekrar verince snow white-devil-soccer diyor twli odada kitapta ve magazin dergisinde bunların numaraları vr 7 666 11 kızı çuvala koydum köpek kulübesinide kırıp çuvala koydum iki çuvalı birleştirdim kızı kömür atılan yerden yolladım içeri...

31 Mart 2010 18:42

sonra kız içerden mendil kask kömür aldı mendili maxe verdim dikti stickle mendili geri aldım vazoya sarımsak ve peyniri koyup kıza verdim kız mendili stikle birleştirip papğanı kapattın duvardan madalyonu aldım ateşi yakıp çorbamı pişirdim kaskete malzemelri koyarak vazoya corbayı koyup maxa verdim gardiyana içirdi madalyonu samanlara attım konuştum gardiyan madalyonla uğraşırken alarma bastım burdan sonrasında nilin çok yardımı oldu.adama kaskı atın yanıyor ilk iki şifre 9263662 3. sü 9152551 yalnız şifre kopyadır belirteyim:)))
arkamdan kovalanıyoruz gaz bidonunu en alttan alıp en üste çıkıp camdan tuttum delinince merdivenlerden döktüm heykeli devirdim veee MUTLU SONNNN

31 Mart 2010 18:57

emegi gecen destegini esirgemeyen sabırlı arkadaslarım

zuzum
nilom
sebom

babannem özellikle sen; y.dil lisan bilmesekde seninle kaplumbağa hızı ile ilerlesekde yardımların için tesekkkürler

cok güzel bir oyun bu tunguska serilerine bayılıyorum basta max ve nina ayrılmıslar diyede
üzülmüstüm fakat sebomunda dedigi gibi mutlu sonla bitti
nice güzel oyunlarda buluşmak üzere hepinize mucukssss

Adsız
31 Mart 2010 23:23

babaanne ve sis ne olur oyun bulun,sıkıldım yaaaaaaaaaaaa.

1 Nisan 2010 19:54

selam süperim
ellerine saglik oyun cok güzel daha başlardayim ama inşallah tunguskaya benzemez ve alice in wonderland bu iki oyunuda bir mühtet oynadiktan sonra takildi bu takilmaz inşallah
oyunlar icin teşekkürler süperim

Adsız
2 Nisan 2010 01:27

her şeyi yaptım ,sandala binip gidemiyorum.adamda mı sandala gelecek,yön oklarının resminide çektim, yardım lütfen

Adsız
4 Nisan 2010 17:52

nihayet bitti. başka siteden çözüm buldum print ettim takıldıkça baktım anca bitirebildim yardımsız çok zor.................

6 Nisan 2010 02:07

sandala binmek için haritayı sağ tıklayıp okumak gerekiyor. sona adama tıklayınca sandala biniliyor. bide gemide yağ almak için bitane drumpu suyla doldurup onunla boruya tıklayınca yağ akıyor.

Adsız
6 Nisan 2010 13:13

tşk bozo, fotogtaf makinesini adama tıklayınca binebildik. oyunu bitidim.

8 Nisan 2010 00:55

hayvanat bahçesinde maymun sizi taklit ederken stickin üstüne soda kutusunu koyup holahuptan geçtikten sonra topu soda kutusuna atıcaksınız. böylece maymun da fındık kutusunu kendi t
opuyla düşürecek.
kan tahlilindede polis telefona gidince şırıngaya şişeden içki dökülmesi gerekiyor.
içerde gürültü çıkarmak amacıyla yan koğuştaki mahkumun mızıka çalması isteniyor. adamın sorduğu sorulara 5,9,6 diye cvp verin.
metroda da önce koğuştan aldığımız patlak topu parkta su ile doldurup metrodaki fıskıyeye tıklayın. sona swici açın ama yetersiz diyor. burda amaç yukardaki mavi stonu ortaya çıkarmak. swich açılınca su fışkıracak ama yukardaki taşa ulaşamıycak. bunu üzerine tekrar swich kapatılıp fıskiyeye emzik ve mum tıkaç yapılacak. tekrar swich açılınca su direk taşın üzerine fışkırıp o bölgeyi temizliycek ve mavi stonu şemsiye ile alacaksınız.
geçide gidincede mavi taşları yerleştirmek için duvardaki mapa bakınca sölenen laflar ipucu olacak.
beyaz kral sağ alta
beyaz at sol alt
siyah kale beyaz atın yanına
siyah piyon beyaz kralın bir üstü
siyah kralda en üst sola konulacak. köprü yukardan inecek.

Adsız
23 Haziran 2010 20:58

hangi kapıya sakız yapıştırdınız yapıştıramadım.

angel35
24 Haziran 2010 10:32

lütfen yardım kapıya sakız nasıl yapıştı

24 Haziran 2010 10:54

oyun oynayalı çok oldu hatırlamak zor

24 Haziran 2010 11:23

adsız arkadaşım sakızı hapishanedeki ilk kapıya bize göre soldaki ilk kapıya yapıştırıyorduk

Adsız
25 Haziran 2010 14:31

yapıştıramadım yardım edermisiniz nasıl yoksa silcem oyunu

25 Haziran 2010 14:58

youtobe izleyebiliyormusun adsız arkadaşım

Adsız
26 Haziran 2010 11:23

evet izliyebiliyorum yardım eder misin?

27 Haziran 2010 13:43

adsız arkadaşım vereceğim linkte 5. dkdan sonra sakızı nasıl koyduğunu gösteriyor umarım yardımcı olur.
http://www.youtube.com/watch?v=eui5aTGSwLQ&feature=related

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template