Secret Files: Tunguska



Oyundaki başkahramanımız Nina Kalenkov'un babası uzun süre Tunguska'da bilimsel çalışmalar yapmış ve sonrasında hükümet tarafından çalışmaları yasaklanarak oradan uzaklaştırılmıştır. Öyle ki Nina bir trafik kazası sonucunda öldüğünü sandığı annesinin aslında babasının çalışmalarından dolayı öldürüldüğünü çok zaman sonra öğrenecektir. Bir gün babasının ofisini ziyarete gelen Nina, ofisi darmadağın bulacak ve babasının kaçırıldığını anlayacaktır. Hemen yan taraftaki ofiste çalışan Max ise yüksek sesle dinlediği müzikten dolayı olan bitenden habersizdir. Nina, Max ile beraber babasının izini sürerken aslında dünyayı kötü adamların elinden kurtaracağı bir maceraya atılmış olur.Olaylar ve izler 1908 senesinde Sibiryanın Tunguska bölgesinde meydana gelmiş olan meteor düşmesine bağlanmaktadır.2.47 GB

The adventure Secret Files: Tunguska begins with a baffling kidnapping. Nina Kalenkow’s world is turned upside down when she learns that her father, the scientist Vladimir Kalenkow, has vanished without a trace. Since the police can’t (or won’t?) help, Nina decides to search for clues to her father’s whereabouts on her own. On the way, she meets Max Gruber, one of her father’s colleagues, who spontaneously offers the attractive young woman his help.The trail leads Nina and Max to a mysterious disaster in the Tunguska region of Siberia in 1908, which Vladimir Kalenkow had been investigating. Does the disappearance of Nina’s father have something to do with his previous expeditions to Siberia? The search for an answer leads the two heroes from Berlin around the globe and to the Antarctic, and it soon becomes clear that there are others who are also interested in Nina’s father’s secrets. After all, there’s much more going on than the mere disappearance of an old man…2.47 GB




System requirements

* 500 MHz Intel Pentium III or AMD equivalent CPU
* 128 MB RAM
* DVD drive
* 2 GB hard disk space
* 16 MB DirectX compatible video card
* DirectX compatible sound card

INSTALLATION NOTES-KURULUM KILAVUZU

1. unrar -rardan çıkartın
2. run setup.exe (complete install) -set up exe çalıştırıp kurun
3. copy the content of the crack folder, into to install folder (C>programfiles>Deep Silver>name of the gamecrack adlı dosyadaki içeriği oyun klasörü içine yapıştırın

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
OR / VEYA
Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 98 yorum

5 Mart 2010 22:54

yüklemeye başlıyorum:)

6 Mart 2010 13:20

Oyunu kurup çalıştırdığımızda karşımıza önce kırmızı renklerin hakim olduğu bir sahnede yüzen balık görüntüsü geliyor, renkler düzeliyor.. ve bir meteor gibi bir şey düşüp patlıyor...Renkler yine kırmızılaşıyor... ve yavaştan yazılarımız çıkmaya başlıyor...

Evet oyun kuruldu ve arkadaşlarım oynanmak için sizleri bekliyoruz..

6 Mart 2010 17:22

Dağınık ofiste..gözlem yapıyoruz, sağdaki masadan içinde bişey parlayan bir taş ile, içinde tortu bulunan bir kase aldım..bozuk para puzzle'ı ve analiz makinesini nasıl yapılacağını bilmiyorum diye oynatmıyor..telefonda özel görüşmeler yasakmış.

sedef
6 Mart 2010 18:23

yüklüyorumm :D

6 Mart 2010 18:51

dayanamadın oynamaya başladın değil mi oyun delisi:DDD

7 Mart 2010 01:28

yüklüyorum

7 Mart 2010 02:29

oyun görüntü kalitesi bakımından süper.
baş döndürmüyor arkadaşlar.
sizleri bekliyorum.bende oyun delisinin kaldığı yerdeyim.
adamcağız korkudan öldü sanırım.
masa üzerindeki kaya parçasını,kase aldım.telefon açtım.
sağda menü yanındaki büyütece tıklayınca gerekli ipuçlarını gösteriyor .
umarım oyun kolay ve zevklidir.
ilk büyük oyunumu yüklediğim için,sabırsızlıkla birlikte oynamayı bekliyorum:)

7 Mart 2010 10:40

kurdum oyunu. babanemis haklı grafik çok iyi ipuçları da gösterildiği için çok zor değil. ama kullanılacak malzeme çok, ve bu malzemeler ilk bakışta anlamsız ya da anlamlı inventoryde beraber kullanılıyorlar. sadece bu kadın benden bile fazla konuşuyor. bi tıkladınız mı seceresini sayıyor:D

7 Mart 2010 10:44

bir de bilmeyenler için söylüyorum; tunguska olayına bakın nette. çok nadir görülen aslında oldukça korkutucu bir doğa olayıymış. meraklısına

7 Mart 2010 18:13

Merhaba bende oyuna başladım yokmu oynayan çözümleme yapalım...

7 Mart 2010 18:32

lilith; aramıza hoş geldin:)
sen başla istersen.
sanırım hemen oynamaya başlayamıcam.arkadaşları bekliyorum.hep birlikte zevkle oynayalım istiyoruz.
kolay gelsin:)

7 Mart 2010 22:57

bitki ve kaseyi birleştirdim.deney tüpü almıştım odada makinenin oradan.onunla da masa üzerinden aldığım taşı birleştirdim.
elimde anahtarlar,bitkili kase,taşlı deney türü var şu anda.
sağda dinozorun orada gezindim.

7 Mart 2010 23:04

arkadaşlar,merceğe tıklayıp ipucunu görüyoruz.ben oraya tıklayıp yanına yaklaşınca önce gösterilen yere mausenin sağıyla tıklıyorum.istenilenleri yapabiliyorum.

7 Mart 2010 23:13

pencere kenarındaki masanın üzerindeki bordo yere mausenin sağıyla tıkladım.para kolleksiyonu var.ama en alt soldaki eksik.

8 Mart 2010 00:34

benim gibi takılanlar için yazıyorum.ofisten çıktıktan sonra.dinozorun altındaki yazılı taşı kaydırıp,içindeki adamla konuşup ,adam ordan çıkınca altındaki anahtarı alıyoruz.
teşekkürler uzay.sayende aldım.

8 Mart 2010 02:28

sistem gereksinimleri ne acaba bu oyunun benim pc kaldırır mı? ecele cvp bekliyorum.

8 Mart 2010 10:04

System requirements

* 500 MHz Intel Pentium III or AMD equivalent CPU
* 128 MB RAM
* DVD drive
* 2 GB hard disk space
* 16 MB DirectX compatible video card
* DirectX compatible sound card

8 Mart 2010 10:17

rica ederim babanecim ne dimek.Bozo sistem gereksinimlerine de baktım. şöyleymiş:

işletim sistemi windovsxp/2000
işlemci:500MHzPentium3 yada equivalent
Ram:128Mb
HDD:2.5Gb
CD/DVD-ROM:16x
Ekran kartı:16Mb directx9.0 compatible
Ses kartı:Directx9.0 compatible audio device
Yanına çay bisküvi, çerez varsa


Bunlardan pek anlamadıım için gerekmeyenleri de yazmış olabilirim. lütfen içinizden gülün öyle bişe varsa

8 Mart 2010 10:20

hah sishiphos ta yazmış zati. oy oy göndermeden önce bekleseydim keşke. dedim sis biraz daha uyusun.

8 Mart 2010 10:23

kendi yorumumuzu kaldırabiliyo muyuz acaba

noname
8 Mart 2010 10:50

linkler bozuk acil yardım

8 Mart 2010 10:58

bozomm benim pc bile actı bende oynuyorum senin pc kesin acar hemen basla oyun cok güzel

noname linkler bozuk degil biz indirdik kurduk oynuyoruz

8 Mart 2010 11:06

noname open dns ayarlarını yaparsan indirebilirsin arkadaşım

8 Mart 2010 12:01

gözlerimizi evde açtıımızda toplamamız gereken yine bisürü malzeme olacak. yatağın üstünden aldıımız ajandanın anahtarı varmış. dolaşınca anahtarın akvaryumda olduunu görüyoruz. uğraşmayın benim gibi keyi o anada alamıyoruz. malzemeleri çöp kutusundan alıcaz, halının altından alıcaz, bahçedeki bisikletten alıcaz, garajdan arabanın yanından alıcaz. bilg şifre var ordaki belgelerden birinde bişeler okuoruzokuyoruz.arabanın plakası vs diye. bilg ın şifresi 2342 çıkyor. bilg da ki emailleri okuyoruz oleg die birinden bahsediyor. olegi bulmamız lazım. müzeye dönüyoruz. müze girişinde bi kız var. konuşuyoruz.akşam burda bişeler gördüünü korktuunu ve foto çektiini söylüyor. fotolara baksak ii olur. kızın bisikleti bozulmuş tamir edicez o da bize kamerayı vercek. bisikleti tıklayın. iç teker çıkacak. dooru eve. bahçedeki bisikletten aldıımız pompayla iç tekere tıklayın. daha sonra. bahçedeki kovanın içine sokup tekerdeki patlağı buluyoruz. daha sonra invent deki glue ile eldiveni active edip tekere yapıştırıyoruz. dooru müzeye. lastiği kıza verip kamerayı alıp içndekilere bakıp:D kamerayı geri veriyoruz. bu sefer buzdolabı magneti alıyoruz. dooru eve. magnetle akvaryumdan anahtarı alıp. ajandayı açıyoruzve oleg in adresi orada

8 Mart 2010 15:14

takılanlar için :kızın kamerasına bakmak için evden aldıımız walkman gibi şeyin pillerini kullanıyoruz.motoya binip olegin evine gidiyoruz. burdan alınacaklar evin arka trafında uzun bi sopa, ön tarafta çöplerin solunda çöp poşeti. önce kapıyı çalın. sonra arkaya gidip jaluzinin altından olege bakın. sonra öne geçip kedi kabına pizza koyun. sonra cep tlf unu invent de bantla kompoze edin. onu da kediye yapıştırın. daha sonra kedinin yedii pizzaya tuz dökün. kedi eve gircek. arkaya gidip tekrar öne gelin. oleg çıkmış olucak. kulübeden tlf edin. kedi evden fırlayıp ağaca çıkacak. önce poşetle kova sapını sonra da bunu uzun sopa ile kompoze edin. bununla ağaçtaki ceptel i alın.bunu oleg in ne konuştuunu öğrenmek için yaptık. daha sonra müzeye gidiyoruz. max la konuşuyoruz

8 Mart 2010 16:41

oyunumuza başlarken ipuclarını söyliyelim önce ekranın sağ alt köşesindeki büyütece tıkladığımızda nerede işlem yapmamız gerektiğini gösteriyor göz çıkanyerlerde mause sağ tıkladığımızda okumamıza yardım ediyor el işareti çıktığımdada almamız gereken nesne veya işlem yapmamız gerektiğini bildiriyor

8 Mart 2010 16:42

ilk ekranda babamızın ofisindeyiz heryer dağınık camın önündeki masaya bakıyoruz bir para eksik hemen sağımızda yerden bir (fotoğraf) alıyoruz günlüğe ekleniyor.masa üzerindeki (kaseyi) alıyoruz.telefona gidip polisi arıyoruz telefonun hemen yanındaki (taşı) alıyoruz karşıda bir makina var gidip onun yanındaki (cam şişeyi) alıyoruz taş parçasıyla birleşti.odadan çıkmadan bütün ip uclarını inceliyoruz odadan çıkınca solda bir oda var gidip kapıyı çalıyoruz ama müzik sesi çok yüksek sesimizi duyuramıyoruz burdaki bitkiden bir yaprak(aloe) alıyoruz oda kase ile birleşiyor sigorta kutusuna bakıyoruz kilitli sağ kapıdan içeri giriyoruz. dinazorlar var burada sol tarafa gittiğimizde ipuclarına bakıyoruz bir harita var inceliyoruz hemen solunda bir liste max gruber#4 yazılı inceleyip sağa doğru gidiyoruz incelememizi yapıp büyük dinazorun bulunduğu ekrana gidiyoruz kalp işaretli bir yazının yanında bir kapı var sağ tıkladığımız zaman açılıyor eddie orda saklanmış konuşmamız bittikten sonra koşarak kaçıyor bir anahtar bırakıyor onu alıp sigorta kutusunu açıyoruz sigorta kapanınca müzik sesi kesiliyor ve maxla konuşuyoruz konuşmamız bitince otomatik olarak odadan çıkıyoruz tekrar babamızın odasına girdiğimizde bir dedektif var onunlada konuşunca otomatik olarak dışarı çıkıyoruz maxla konuşuyoruz yanımızdan ayrılıyor. merdiven başındaki heykelleri inceliyoruz sağ taraftakinin önünden yellow shard alıyoruz ve motora binip eve gidiyoruz.kendimizi yerde buluyoruz

8 Mart 2010 16:43

uyandığımızda odanın dağıldığını görüyoruz dolabı inceliyoruz yanındaki akvaryumu inceliyoruz anahtar var şimdilik birşey yapamıyoruz yatağın üstündeki çekmeceden (kitap) alıyoruz sağ tıklayıp inventorydeyken inceliyoruz. dolabın sol önünde yerde (walkman) alıyoruz inventoryde sağ tıkladığımızda pilleri kalıyor elimizde bilgisayar masasına yakınlaştığımızda masadan pizza, kalem ve tuzluk alıyoruz radyoya bakıyoruz notlara bakıyoruz bilgisayar şifre istiyor.odadan dışarı çıktığımızda elimizdeki anahtarla motorun arkasından gözlük ve ceptelefonu alıyoruz sağ tarafta çöpten eldiven ve spoke diye bir çubuk alıyoruz.sol tarafta kovadan (handle) alıyoruz bisiklete gidince pompa alıyoruz garaja doğru gidince sandıktan bant(double sided tape) ve uhu(glue) alıyoruz.tekrar odaya giriyoruz kalıyı kaldırdığımız yere elimizdeki spoke ile tıkladığımızda kaset alıyoruz masadaki teypte dinliyoruz pc şifresi ile ilgili şifre veriyor. odadan çıkıp müzeye dönüyoruz. Bankta uyuyan bir kız görüyoruz yanına gidip konuşuyoruz bisikletten (flat tube) alıyoruz.tekrar babamızın evine gidiyoruz elimizdeki pompayla flat tubeyi şişiriyoruz kovaya tıklayıp patlak yerini buluyoruz eldivenle uhu birleşiyor lastiğe uyguladığımızda tamir tamamlanmış oluyor müzeye dönüp lastiği bisiklete takıyoruz kız bize kamera veriyor kameraya pilleri takınca resimlere bakıyoruz sonra kamerayı kıza veriyoruz oda bize (magnet) veriyor eve gidip magnetle akvaryumdan anahtarı alıyoruz ve babamızın çekmeceden aldığımız ajandasını açıyoruz defterden note çıkıyor sağ tıklayıp okuyoruz.bilgisayarın şifresi için ilk iki sayı arabanın plakasının ilkve son sayıları üçüncü sayı bahçedeki logar kapağının sayısının karesi yani 16 karesi dördüncü sayıda müzedeki merdiven başındaki heykeller yani şifremiz 2342 maillere bakıp odadan çıkıyoruz bbabamızın defterini okuduğumuzda motorabindiğimizde yeni bir yer açılıyor oraya gidiyoruz

8 Mart 2010 16:44

sol tarafta çöp torbasını(plastic bag) alıyoruz evin solundan arka bahçeye gidip bir sopa(broomstick) alıyoruz saksının oraya baktığımızda içeriye bakabiliyoruz mama kasesi var sanırım ona bakılıyor musluğun yanına gidilior ama henüz birşey yapamadım.Kapıya gidip yerdeki mamakasesine bakıyoruz kapıyı çalıyoruz ama hiç kibar değil adam kapıyo kapıyı yüzümüze buradki mama kasesine pizzayı bırakıp tuzuda döküyoruz arka tarafa gidip içeri baktığımızda kedi kapıya gelip yemeğe başlıyor yerken ceptelefonuyla bantı birleştirip kediye takıyoruz kedi içeri gittiğinde camdan bakıp telefon klübesine gidip ceptelefonumuzu arıyoruz kedi korkmuş fırlayarak ağaca çıkıyor telefon ağaçta kaldı çöptorbası kovadan aldığımız handle ve bahçeden aldığımız sopa birleşiyor telefonu alıyoruz.motora binip müzeye gittim maxla konuştum bana tac(diadem) verdi konuşmamız bitince çıktı odadan kapının yanındaki totemden elimizdekisopa (spoke)ile red glass bead alıyoruz buzdolabından acid bottle ve cement bag aldık acid bottle ile şişe içine attığımız yaş birleşti mor (amethyst)bir taş verdi cement bag ile kase birleşiyor babamızın odasına gidip radyatöre tıkladığımızda kase ile su alıyoruz tacı kaseye tıkladığımızda yapıştırıcı oluyor tacda sonra red glass bead ,mor taş ve green shard taca yapışıyor dinazorların olduğu bölüme gidiyoruz tac tam karşıdaki lambaya takılınca ışık yansıması oluyor ve haritaya bakılıyor 8 sayısı görüyoruz max geliyor konuşuyoruz onunla otomatik olarak odasına gidiyoruz tam karşıdaki vazolara bakılıyor ortadaki relief disk yakınlaşıyor ordan para alıyoruz babamızın odasında eksikti hemen oraya gittim parayı yerine koydum paraları sıralıycaz sanırım ama nasıl olacak bilmiyorum paraları karışık olarak aynı sırada aynısından olmayacak şekilde diziyoruz sonrasında bazı yazılar ve görüntüler geliyor okuduktan sonra maxla konuşuyoruz birlikte dışarı çıkarken dedektif bize silah doğrultuyor biri dedektifi bayıltıyor adı olegmiş uzun uzun konuştuktan sonra uçakla yolculuk yapıyoruz yeni bir yerdeyiz

8 Mart 2010 16:44

araba yanındaki yığından nut ve unidentifiable thing alıyoruz adamın yanındaki alet çantasından bread box alıyoruz duvar dibinden (bricks) tuğla alıyoruz bread box içinden sandviç ve lastik(rubber band) alıyoruz lastikle çatalımsı alet birleşti sapan olsu nutda birleşti bakalım napıcazelimzideki tuğlaları arabanın arka tekerleğine koyuyoruz sonra sandviçi tıklıyoruz car jack alabiliyoruz. sola doğru gidince güvenlik var incelencek yerlere bakıyoruz gazetede numaralar var elimizdeki sapanla güvenliğin ordaki ışığı patlatıyoruz gazete yere düşüyor gidip alıyoruz adamla konuşup ondan sigara alıyoruz.gazeteye kalemle tıkladıktan sonra adama gazeteyle konuşuyoruz adam koşarak gidiyor bariyeri ve hortumu alıyoruz bariyer iron bars ve barrier tape diye iki parçaya ayrıldı inventoryde. kanalizasyona iniyoruz yerde kibrit var onu alıyoruz inceledikten sonra car jackle kapıya tıklıyoruz kapı açıldı içeriyi inceliyoruz demirleri merdivene takmaya çalıştım ama olmadı dışarı çıkıp biraz dolandıktan sonra güvenlikle yeniden konuştum demirleri ona verdim eğdi tekrar aşağıya indim merdivene uydular yukarı çıktım tuvaletteki adamla konuştum etrafı inceledim sola döndüm bir asker ve kadın var gidemiyorum bank üstünde para var alamıyorum sigarayı yakıp paraların olduğu kaseye koydum asker geldi kadını götürdü burayı inceliyoruz dolabı açıp içinden elbiseyi , radyo ,çorap (stocking), mektup(envelope) alıyoruz kıyafetleri giymişizdiğer dolaba bakıyoruz şifreli tuvaletin oraya gidiyoruz hortumu musluğa taktık soldaki yere koyduk ucunu soldaki yere koyduk aşağı inip kapının yanındaki boruya çorabı taktık barrier tape ile bağlıyoruz musluğu açıp merdivenden aşağı iniyoruz whell çevirip dışarı çıkıyoruz çorabı geri alıp tuvaletteki adama gidioruz çorabı ona veriyoruz anahtarı içinde soyunma odasına gidiyoruz kapıdan çıkınca iki koruma var kapı önünde konuşmuyorlar trenin yanına gidiyorum konuşuyoruz burdan çıkıyoruz başka bişey yapılmıyor kanalizasyondan çıkıyoruz otomatik olarak kıyafetimiz değişti gidip güvenlikle konuştum tekrar soyunma odasına gittim bir baktım yeniden üniformaları giymiş çok hızlı bı kız :) elimdeki radioyu tıkladım kendime kız 15 dedi tren yanında adamla konuşurkende 48 demişti radyoya önce 15 sonra 48 diyoruz korumalarla ilgili bir konuşma yaptık korumalar gitmiş içeri giriyoruz yerde yatan biri var işkence yapmışlar üzerinden dog tags aldım sağ tıkladığımızda numara var 31545 soyunma odasına gidip dolabı açtım içinden izin belgesi (permit)alıyoruz

8 Mart 2010 16:49

özlem;ellerine ,yüreğine sağlık canım.
hemen yorumlarına bakıp sizlere yetişiyorum:)

8 Mart 2010 18:16

tamam millet bende indiriyim bari. ama size yetişmem zor.

8 Mart 2010 19:04

bende peşinizdeyim enson kedi pesinde agac altında idim :))yaa özlemimm harikasın ellerine saglık canımm

8 Mart 2010 20:28

para kutusu çözümü için. farkıl büyüklükteki paraları sayılarla gösterdik. 1,2,3,4 dedik bunlara. şimdik 1. sıra: 1,2,3,4
2,sıra: 3,4,1,2
3.sıra: 4,3,2,1
4.sıra: 2,1,4,3 yaparsak olacaktır sanıyorum

8 Mart 2010 21:51

istasyona gidip görevliye izin belgesini veriyoruz trene biniyoruz trende uyuyan bir asker var hemen önünden portakal suyu ve driet frurit alıyoruz askerin tepesindeki ampulü alıyoruz 25waltmış.karşıdaki kapıdan giriyoruz iki adam var ayaktakiyle konuşuyoruz masa üstünde 2 dilim ekmek alıyoruz karşıdaki kapıdan koridora gidip incelemelerimizi yapıyoruz duvardaki lambayı alıyoruz uyuyan askerin oraya takıp yandaki düğmeyle açıyoruz bağırıyor asker biz o arada mutfağa kaçıyoruz burdan bal(honey)alıyoruz incelemeleri yapıyoruz portakal suyunu ,driet fruit,balve ekmeği mutfaktaki tencereye koyup geri alıyoruz .mutfaktan çıkmadan boş portakal şişesine su dolduruyoruz ekmeği vagondaki adama veriyoruz bizimle konuşuyor haha konuşma bitince koşarak gidiyor:)) adamın arkasındaki incineratör yazan aletin yanındaki fişe suyu boşaltıyoruz adam dışarı çıkıyor yerden ve masadan plant sample in jar alıyoruz iki şişeyide sağ tıklayıp yaprakları aırıyoruz sonra yaprakları bir yere alıp şişelerden birine koyuyoruz yaprakla dolu olan şişeyi tekrar masaya bırakınca adam geri geliyor makinayı tamir etmeye çalışıyor yanına 2 kişi daha geliyor bir anda bir odadayım inceleme yaptım bir adam geldi müze girişinin görüntülerini izledim şimdi başka bi yerdeyim köpek var kafeste kemiğini alamıyoruz tasmasını (dog leash)aldıksağa doğru gidince dolap içinden et aldık sağ taraftaki makinadan hortum(hose) ve boru(tube)alıyoruz boru ile tasma birleşiyor eti şişenin içine koyuyoruz ve kafesin bo tarafına koyuyoruz köpek yemeğe gidince kemiği alıyoruz kemikle makinadaki açılmayan yer açılıyor torba alıyoruz onu sağ tıklayınca barrette ve animal hair çıkıyor elimizdeki boruyla yukarı camı kırıyoruz tekrar boruyu cama tıkladığımızda boru cama takılıyor yukarı çıkabiliyoruz evet akrobasi zamanı yerden boruyu alıyoruz ve ileri yürüyoruz elimizdeki animal hairi borunun içine atıyoruz sonrada hortumu takıyoruz bir süre sonra cam açılıyor elimizdeki boruyu hortum taktığımız yere takıp camdan içeri giriyoruz

9 Mart 2010 03:19

29 ve 30 nolu yorumlara ek.
arkadaşlar kedi pizzayı yerken dökün tuzu.ben gibi önce dökerseniz sittin sene yiyor siz de bekliyorsunuz.

kapıdan alınan yellow shard ancak gözlükle birleşince green shard olup diademe takılıyor.

gazeteyi ancak işci olan adamın yanında kalemle tıklayınca adama verebiliyoruz ve gidiyor.bir de kimseden sigara alamadım ben.çünkü bendeniz mal gibi adamla konuşup sigara vermesini bekledim.ama önce 29 yazan sütunun altında yerdeki izmaritlere tıklayıp sonra askerle konuşup sigara istemek lazımmış.

yetişcem diye 3 saat aralıksız oynadım ama yetişemedim hala:DD

9 Mart 2010 09:20

sis;aynı bende senin gibi ,aynı hataları yaptım.saatlerimi aldı ama uğraşım:D

9 Mart 2010 12:31

-camdan içeri son anda giriyoruz.tünele girmeden:)
içeri girip merceğin ipucu olarak gösterdiği yerlere tıklıyoruz.
-kapı yanındaki sarı vazoyu alıyoruz.
-masaya yakalşıp merceğe tıklayıp,ipucu gösterilen yerlere bakıyoruz.
-çekmeceyi elimizdeki saç tokası ile açıp,içinden heykel alıyoruz.
-soldaki iskeletin kafatasını alıyoruz.
-vazoyu aldığımız yere (kapı yanındaki boş yer) ,çekmeceden aldığımız heykeli yerleştiriyoruz.

9 Mart 2010 12:39

heykellerin yönünü ayarlayacağız ama ne yapsam omuyor:(((

9 Mart 2010 13:08

şükür oldu:D
-heykellerin hepsinin yönü soldaki pencereye bakacak şekilde ayarlanacak.
-leninin resmi kaydı.kapı açıldı.
-içeri girdim.işkence sandalyesindeki kitabı aldım.
-merceğin ipucu olarak gösterdiği yerlere baktım.
-tekrar diğer heykelli yere geçtim.
-aldığım kitabı,kitaplıktaki rafta,boş yerine koydum.
-işkence odasına girdim,duvarda açılan yere,iskeletin kuru kafasını koydum.
-yan duvardaki tablo açıldı.
-puzzle çıktı.kapatıyoruz.
tıklama sırası aynen şöyle;
2.sıra 4.lamba,
3.sıra 2.lamba,
3.sıra 3.lamba,
5.sıra 1.lamba,
5.sıra 2.lamba
-lambalar sönüyor.nina elindeki kağıdı okumaya başlıyor.
-tren görüntüsü ve max'ın yanındayız.
-max telefonla konuşuyor.
-sonra başka bir yerdeyiz şimdide.demir kapılı bir malikane.ve max ile yaşlı adam konuşuyor.
-itemlerde sadece telefon var.
-
-

9 Mart 2010 13:18

-kulübe ve demir kapı arasındaki yeşil çalılıkların ordan kırmızı çilek alıyoruz 4 tane.
-olegle konuştum .B planı falan dediler ama anlamadım.
-oleg'in solundaki banktan bez çanta aldım.
-elimdeki çilekleri bez çantaya koydum ve oleg'e verdim.
-kapının yanındaki intercom yazılı yere yaklaşıp baktım.sanırım elektrik yok dedi.
-içerdeki ambulansa tıkladım.tlf.numarası gördüm.03112
-elimdeki telefonu max'a tıkladım.
-önce ninayı aradım.sanırım telefonu açmadı.
-sonra ambulansı aradım.
-ambulans bahçeden çıkınca,açılan demir kapıdan içeri koşarak girdim.

9 Mart 2010 13:29

-binanın arka tarafında bir yerdeyim.
-ipucuna tıkladım yani merceğe.sırayla gösterdiği yerlere tıklıyacağım.
-konteynırın sağ tarafında,ameliyat makası var onu aldım.
-kapının yanındaki lambadaki anahtarı,ameliyat makasını kullanarak aldım.
-anahtarla kapıyı açıp içeri girdim.
-ipucu olarak gösterilen yerlere bakıyorum.
-karşıdaki gri dolabın üzerinden el fanı aldım.
-girdiğimiz kapını yanındaki raftan anestezi şişesi aldım.
-karşı kapıdan girdim.
-sanırım ameliyathanedeyim:)

9 Mart 2010 13:39

-ekranda öndeki tezgahtan şırınga aldım.
-yanındaki bistüriyi aldım.
-karşı masadan steteskop aldım.
-girdiğimiz kapının yanındaki raftan amonyak şişesi aldım.
-röntgen filmlerinin orada sağdaki kapıyı ,steteskopla dinliyoruz.
-aynı kapıdan çıkıyoruz.

9 Mart 2010 13:53

-içerde ipucu olarak gösterilen yerlere tıkladım ama birşey yapamadım.
-ilk geldiğimiz yere geri gittim.
-duvardaki boruyu steteskopla dinledim.
-içerde ninanın uyuduğunu anlıyoruz.
-boruya amonyak şişesini tıkladım.
-aynı boruya el fanıyla tıkladım.
-içerde nina kalktı.
-sağ altta ninanın resmi belirdi.
-ninanın resmine tıkladım.ninanın yanındayım şimdide.
-yattığı yerden hasır gibi bir şey aldım.
-fare deliğinin önündeki küçük taşı aldım.
-yatağın yanında yerdeki kaseyi aldım.
-karşı duvardaki çatlağa,elimdeki hasırı tıkladım.ip aldım.
-taşla ipin bir kısmını birleştirdim.
-yerdeki deliğe.ip bağladığım taşı bıraktım.
-sağ altta maxın resmine tıkladım.
maxın yanındayım.

9 Mart 2010 14:08

-taşlı ip borunun ucunda duruyor.ona bistüriyi tıkladım.
-ninanın resmine tıkladım.
-nina bıçağı almış:)
-bistüri ile sandalyenin demir ayağını kesip aldım.
-gene bistüri ile yatağa tıklayıp,sünger parçası aldım.
-süngeri ve demir ayağı,yerdeki delikten maxa yolladım.
-maxın resmine tıkladım.maxın oldu yerdeyim.

9 Mart 2010 14:27

-hastahanenin ön bahçesine gittim.ambulansa tıkladım.
-duvardaki antene elimdeki,ameliyat makası ile tıkladım.
-içerdeki odadaki tv izleyen adam yerinden kalktı.
-oraya gittim.
-elimdeki şırınga ile,sandalyenin demir ayağını birleştirdim.
-ve hiçbir şey yapamıyorum:(((

9 Mart 2010 14:50

-maxı borunun oraya getirdim.nina bistüriyi maxa yolladı.
-bistüri ile ön bahçedeki antenin telini kesiyoruz.
-tv odasına gidiyoruz.
-kapı önündeki takozu kaldırıyoruz ayağımızla.kapı kapanıyor.adam dışarda kalıyor.
ANTENİ BIÇAKLA KESMEYİ AKIL EDEN FBLİME TEŞEKKÜRLER.

9 Mart 2010 14:59

-kapattığımız kapıdaki küçük pencereyi açıp,elimizdeki demirli şırıngayı adama atıyoruz.şırınga kayboluyor.demir elimizde kalıyor.
-tv odasındaki panodan raptiye aldım.
-tvnin yanındaki tabağa elimdeki süngerle tıkladım.
-merdivenden yukarı çıktım.
-sandalyede oturan biri var.
-saklandığım yerden bir şey yapamadım.geri döndüm.

9 Mart 2010 15:19

-borunun yanındayım.
-önce demir bacağı ninaya yolladım.
-sonra peynir sürülen sünger parçasını yolladım boruyla.
-ninanın orda kase ile demiri birleştirdim.
-sünger parçası ile ip parçasını birleştirdim.
-daha sonra her iki birleşmiş itemi birleştirdim.
-fare deliğine koydum.
-fare gelince kase kapandı,fareyi aldım.
-fareyi borudan maxa gönderdim.
-tvli odada merdivenle yukarı çıktım.
-fare ile adama tıkladım.
-max fareyi yere koydu.adam yerinden kalktı,kaçtı.
-elimdeki raptiyeye amonyak sürdüm.
-amnyaklı raptiyeyi sandalyenin üzerine koydum.
-merdivenlerden aşağıya indim.
-tekrar yukarı çıktım.adam uyumuş.
-adama tıkladım,anahtar aldım.
-anahtarla kapıya tıkladım.
-ninanın yanındayım.onu kurtardım.
-dışardayız.max,nina ve oleg konuşuyor.
BÖLÜM SONU

9 Mart 2010 15:20

mola vereceğim:)
isteyen çözüm yazmaya devam edebilir.
yardımlaşarak ancak biter arkadaşlar:)

9 Mart 2010 16:53

-çiftlik gibi bir yerdeyiz.
-elimde kibrit kutusu ve telefon var.
-jipin içinden ilk yardım çantası ve ketçap aldım.
-jipin arkasındaki küreği aldım.
-ipucuyla gösterilen yerlere baktım.
-fıçıda su var.
-çadıra girdim.
-evenk diye biri hasta yatıyor.
-yerdeki ızgarayı aldım.
-soldaki dolap üzerindeki tahta kaşığı aldım.
-yatağın yanındaki kütük sehpadan fincan aldım.
-ipin altındaki makası aldım.
-sağda sallanan pembe şeyden kalın sicim aldım.
-çadırdan çıkıp sağa gittim.
-ağaca yaklaşıp kürekle ağaca vurdum.ağaç kabuğu aldım.
-ağaçta,ağaç kabuğunun açılan yerine fincanı tutup içine sanırım çam balı aldım.
-kürekle çadırın yanındaki sandığa vurup.tahta parçaları aldım.
-fıçının yanına gittim.ağaç kabuğunu fıçıya oluk yaptım.
-fıçının tıpasını açtım,yalağa su dolmaya başladı.
-ren geyiği gelip su içmeye başladı.
-elimdeki fincana yalaktan su doldurdum.
-ağacıda geçerek en sağa gittim.yerden taş aldım.
-sağdaki bitkiyi kürekle aldım.
- elimdeki ızgarayı,duman çıkan yere koydum.

9 Mart 2010 17:21

-ızgaranın üzerine de,elimdeki fincanı koydum.
-makası elimdeki taşla birleştirip, keskinleştirdim.
-fıçının yanına gidip,ren geyiğinden makasla tüy aldım.
-gidip fincanı ızgara üzerinden aldım.
-çadıra girdim.
-hayvan tüyünü,ipi ve tahta kaşığı birleştirdim.
-süpürge gibi bir şey oldu.
-süpürgeyi fincana tıkladım.
-daha sonra,çadırın ortasında ızgara aldığımız yere ,süpürgeyle tıkladım.reçete aldım.
-reçeteyi hasta yatan evenke verdim.bana küçük ilaç şişesi verdi.
-dışarda yalaktan.şişeye su koydum.
-çadıra girip soldaki dolabın üzerindeki totem gibi olan şeyin önüne şişeyi koydum.
-elimdeki bitkiyi de tıkladım.
-küçük ilaç şişesini geri aldım.
-ilk yardım çantasını açtım.içinden 1 şişe votka aldım.
-ketçapı küçük votka şişesiyle birleştirdim.
-ızgaranın yanına gidip,ızgarayı aldım.
-çadıra dönüp,ortadaki yere tahta parçalarını koydum.
-tahta parçalarını,kibritle yaktım.
-ızgarayı da ,yanan ocağın üzerine koydum.
-üzerine küçük ilaç şişesini koydum.şişeyi geri aldım.
ama votkayı ilaca koyamıyorum.adama ilaç verecem ,takıldım.
arkadaşlar neredesiniz bugün ya:(((

9 Mart 2010 17:22

-ızgaranın üzerine de,elimdeki fincanı koydum.
-makası elimdeki taşla birleştirip, keskinleştirdim.
-fıçının yanına gidip,ren geyiğinden makasla tüy aldım.
-gidip fincanı ızgara üzerinden aldım.
-çadıra girdim.
-hayvan tüyünü,ipi ve tahta kaşığı birleştirdim.
-süpürge gibi bir şey oldu.
-süpürgeyi fincana tıkladım.
-daha sonra,çadırın ortasında ızgara aldığımız yere ,süpürgeyle tıkladım.reçete aldım.
-reçeteyi hasta yatan evenke verdim.bana küçük ilaç şişesi verdi.
-dışarda yalaktan.şişeye su koydum.
-çadıra girip soldaki dolabın üzerindeki totem gibi olan şeyin önüne şişeyi koydum.
-elimdeki bitkiyi de tıkladım.
-küçük ilaç şişesini geri aldım.
-ilk yardım çantasını açtım.içinden 1 şişe votka aldım.
-ketçapı küçük votka şişesiyle birleştirdim.
-ızgaranın yanına gidip,ızgarayı aldım.
-çadıra dönüp,ortadaki yere tahta parçalarını koydum.
-tahta parçalarını,kibritle yaktım.
-ızgarayı da ,yanan ocağın üzerine koydum.
-üzerine küçük ilaç şişesini koydum.şişeyi geri aldım.
ama votkayı ilaca koyamıyorum.adama ilaç verecem ,takıldım.
arkadaşlar neredesiniz bugün ya:(((

9 Mart 2010 17:28

-adama ilaç şişesini vereyim dedim.aldı ve teşekkür etti.
-bende votkayı tıklayınca, şişe kaybolacak diye deminden beri uğraşıyorum.demek ki 1 damla falan koymuşum :DDD
-neyse,şimdide yemyeşil ,harika bir yerdeyim.kulübenin önündeyim.

9 Mart 2010 18:01

kulübeden içeri girdim kasalardan bez altım voltkayı beze doktüm şominenin içine tıkladımolmadı yerden parça aldım kulübede ne yapılçak anlamadı saat var

9 Mart 2010 18:07

kulübeden çıktık arkaya gittim motorlu şeyim orada lambayı alıyoruz tank gibi küçük motorlu altten hortum alıyoruz ve ormana doğru yol var gidiyoruz büyük bir araçın yanına geldim

9 Mart 2010 18:10

akarsudan geçtim ne yapılçak bilmiyorum yol var birtane daha girdim yapı var uzakta ama nasıl gidilir bilmiyorum takıldım burada

9 Mart 2010 18:12

akarsuyun orda ki büyük araçtan iki somun aldım

9 Mart 2010 18:16

somun lar saate takılıyor kulübede fakat diğer iki tane yibulmak gerek

9 Mart 2010 18:20

lambayla şminenin içine tıklıyoruz numaralar çıktı ne işe yarıyor bilmiyorum 7 1/2-3-10 1/2-6

9 Mart 2010 18:34

şominenin içinde rakam çıktı bezle sildim kağıt çıktı

9 Mart 2010 19:15

Bataklığı inceleyin ve kulübeye girin. Yerdeki kırık cam parçasını alın. Pencereye ve projektör makinesine bakın. Şöminenin yanındaki sandıktan bez parçasını alın, votka ile ıslatın. Şöminenin içine bakın sol alt köşesindeki alüminyum parçasını alın, cam kırığı ile birleştirin. Kulübeden çıkıp camı votkalı bezle silin. Evin arka tarafına dolaşın burada gaz lambasını ve hotumu alın etrafı inceleyin jeneratöre tıklayın, sol yoldan ilerleyin. Yolun karşı tarafına geçin buradaki makinenin üzerine tıklayınca envantere iki adet somun eklenecek. Tank kısmına hotumu kullanın ardından da votka şişesini, şişenin içine dizel yakıt doldurmuş olacağız. Etrafı inceleyin sol yoldan ilerleyin, etrafa bakın ve eve geri dönün.
Şöminenin içinde gaz lambasını kullanın, duvardaki isi votkalı bezle silin ortaya bir yazı çıkacak. Şöminenin sağındaki taşa tıklayın üzerine bir pusula var ama şimdilik kullanamıyoruz.
Tekrar evin arka tarafına geçin jeneratörün içine dizel yakıtı doldurun envanterdeki somunları jeneratöre bağlı olan dişlide kullanın. Şimdi pusulanın yanına gidin.
1- Önce somunun birini batıya diğerini güneye takın ve ortadaki düğmeye basın,
2- Somunları geri alın.
3- Somunun birini doğuya takın ortadaki düğmeye basın,
4- Somunları geri alın.
5- Somunun birini kuzeye birini batıya takın ortadaki düğmeye basın,
6- Somunları geri alın.
7- Somunun birini güneye takın ortadaki düğmeye basın
Şöminenin üzerinde gizli bir bölme açılacak, buraya tıklayın envantere bir film makarası gelecek. Bu filmi projektör makinesinde izlemeliyiz. Filmi makineye takın, alüminyum+camı makinede kullanın ve demoyu izleyin.

9 Mart 2010 19:34

-kulübeye girdim.eski çekmecelerin oradan bez aldım.beze votka şişesinden ,votka döktüm.
-devrilen sandalyenin oradan cam parçası aldım.
-ipucu olarak gösterilen yerlere baktım.
-şömineye yaklaştım.soldan kağıt aldım.
-dışarı çıktım.evin sol tarafında oka tıklayıp, arkaya geçtim.
-asılı duran gaz lambasını aldım.
-su tankındaki hortumu aldım.
-su tankının yanındaki oka tıkladım.ne güzel bir dere ve manzara:)
-kamyonetin solda görülen arkada tekerinden 2 tane somun aldım.
-kamyonetin arkasındaki oka tıkladım.uçurum kenarına geldim.ipucu olarak gösterilen yerlere baktım.
-kamyonetin yanına geri döndüm.
-kamyonette somun aldığımız yerin solunda,ipucu olarak çıkan yere hortumu taktım.
-votka şişesini de hortuma tıkladım,gaz doldurdum.
-evin arka bahçesine döndüm.
-gaz ile doldurduğum votka şişesini,karşıdaki
makinenin solunda beliren ipucuna tıkladım.
-içeriden aldığımız ve üzerine votka döktüğümüz bez ile evin girişindeki sağdaki camı sildim.
-içerde pusula gibi şeye somunları takıp ordan çıkınca ,somunlar itemler arasına geri döndü:)
-seliz yazmış zaten söminedekileri.
-pusulanın yanına gidiyoruz.
-elimizdeki somunları takıp çıkarıyoruz.şu sırayla,
-batı ve güneye tak.ortadaki düğemeye bas.çıkar
-doğuya tak,ortadaki tuşa bas,ger, çıkar,
-batıya ve kuzeye tak.ortadaki tuşa bas.çıkar.
-güneye tak.ortadaki tuşa bas.
-üstte kapak açılıyor.
-film makarası alıyoruz.bakıyoruz.
-elimizdeki cam parçası ve aliminyum folyoyu birleştiriyoruz.
-film makarasını camın önündeki projektöre takıyoruz.
-birleştirdiğimiz aliminyum ve folyoyuda projektöre takıyoruz.
-film izlemeye başlıyoruz.
-birden uçruum kenarında görünüyor nina.2 tane siyah giyili azrail sanki.korkuyor.
-adamlar gidiyor ve nina koşarak uazaklaşıyor.
şimdeide uçaktayız:)

9 Mart 2010 19:37

selizcim:)
bende yoksun diye habire çözüm hazırlıyorum.
ellerine sağlık canım.görmediğim için yolladım çözüm yazdığım yorumu.

9 Mart 2010 19:46

Küba
Nina:
Ressamla konuşun resim çizdiği alete bakın. Binanın sağ tarafından ilerleyin, bir avluya geleceksiniz.
Etrafı inceleyin soldaki kapının üzerindeki notları okuyun, oturan adamla konuşun, açık kapıdan girin. Mutfaktayız, tezgâhtaki ağırlıkları alın, duvarda asılı kepçeyi, makası, sarımsağı ve çatalı alın. Ocağa odunları koyun, etrafı inceleyin, ressamın olduğu alana dönün. Binaya ana kapısından girin.
Gazetelikten bir gazete alın, etrafı inceleyin. Danışmada duran hastabakıcı kız sürekli dans ediyor onunla konuşun. Arkasındaki demirli kapıdan girmeyi deneyince sadece personelin geçebileceğini öğreniyoruz. Gazeteliğin arka tarafına yürüyün burada iskambil kâğıtlarından kule yapmakla uğraşan hasta bir adam göreceksiniz. Etrafı iyice inceleyin sehpada duran gözlüğü alın. Gramofonda ağırlıkları kullanın. Mutfağa geri dönün ocağa gazeteyi ve gözlüğü koyun sonra makasla ocağın içinde oluşan kömürü alın. Kömürü ressama verin bize hastabakıcının portresini yapacak, resmi alıp kıza gösterin. Şimdi envanterde bir resim bir de kopya kâğıdı oldu.
Mutfağa gidin kopya kâğıdını ocağın içine koyun sonra oluşan kömürleri makasla alın. Hastaneye geri dönün ve hastanın odasına girin. Adam gürültüden kartları atıp kaçmış olmalıJ oyuncak ayıyı alın, tabloyu fotokopi makinesinde çoğaltın.
Fotoğrafları kıza verin personel kapısını açacak, içeri girin. Sağdaki hücreye girin etrafı inceleyin, kameraya bakın. Hastabakıcıyla ve ressamla konuşun. Tablonun üzerine çatalı saplayın. İşçinin olduğu avluya gidin. Soldaki kapıdan bir adam çıkıyor ve çöp atıp tekrar içeri giriyor. Kapının sağ tarafında tabloyu kullanın, adam çıkıp girdikten sonra içeri girin.
Kasayı açmak için 1–4–2–8 rakamlarını kullanın içinden çıkan videokasetini videoda kullanarak izleyin. Adam içeri geri gelecek ve kendimizi kaçırılan hastanın yanında bulacağız. Perez ile konuşun ona kömürü verin. Avluya geri dönün kapıya astığımız tabloyu geri akın ve Perez’e götürün bize gördüğü şekli çizecek.
Şimdi bakalım Max ne yapıyor?

9 Mart 2010 20:11

Max:
Kızla konuşun, kapıdaki bayrağı alın içeri girin. Sızmış adamla konuşmayı deneyin, masasındaki bardağı alın. Barmen ile konuşun, barın kenarında asılı olan anahtarı almayı deneyin ama barmen hayır diyor, sen misin vermeyenJ Bardan çıkın yolun karşı tarafındaki tabelayı sökün. Sahile doğru inin, yerdeki taşı alın. Balıkçı ile konuşun, kovadan balık alın. Balık ve tabelayı birleştirin bara gidip bunu şöminede kullanın. Barmenle tekrar konuşun.
Sahile gidin bayrağı ve bardağı denizde kullanın. Bara dönün, su dolu bardağı şöminede kullanın, ıslak bayrakla tabelayı şömineden alın, boş bardağı geri almayı unutmayın. Pişmiş balığı sızmış adama verin ama adam limon itiyor. Barmenle konuşun limon isteyin ama onda limon yokmuş. Dışarı çıkın işaret tabelasında bayrağı kullanın ve bara girin, bir kaza olacak, dışarı çıkın yola bir kutu düşmüş. Açın bakalım içinden ne çıkacak LİMONJ, barmene limonu verin. Sahile gidin bardağı denizde kullanarak su doldurun. Bardağı şöminenin önüne koyun sonra sağ tuşla tıklayın tuz elde edeceğiz, bardağı alın. Barda duran bardağın içine tuzu koyun, barmen gelip içecek ve midesi bulacak. O gidince barın kenarında asılı olan anahtarı alın.
Deniz kenarına gidin, buradaki kapının üzerindeki kilitte anahtarı kullanın mahzene girin. Etrafı inceleyin raftan viski şişesini, kolonda asılı olan meşaleyi alın. Viskiyi balıkçıya verin yerine sandalı alın. Sandala tıklayın.

9 Mart 2010 20:29

Kale
Kuyuya tıklayarak içindeki adamla konuşun, amacımız onu kurtarmak, kuyunun yanındaki kılıcı alın. Soldaki kapının tahta kanadını alın. Sağ taraftaki ilk kapıdan girin burada Lord Maragie’ın lahit odasını göreceksiniz. Buradan çıkın diğer sağdaki kapıdan girin. Etrafı inceleyin, tabloya bakın özellikle şövalyenin kıyafetlerine dikkat edin, çünkü bir şövalyeyi bu şekilde giydireceğiz.) Üst kata çıkın, merdivenin başındaki yağ lambasını alın. Tam karşıdaki dolapta bulunan ok uçlarını alın, üst raftaki kitabı okuyun, sağdaki kolu çekmeyi deneyin ve evden çıkın. Şimdi de diğer sağdaki kapıdan girin.
İlk sağdaki oda yatak odası, heykeli inceleyin kılıcı heykelde kullanın. Komedinin çekmecesindeki altın parayı alın. Etrafı inceledikten sonra sağdaki perdeyi açarak içeri girin, etrafı inceleyin. Koridora çıkın yandaki İşkence odasına girin.
Etrafı inceledikten sonra teli, penseyi, zinciri ve teli alın, pense ve altın parayı birleştirin. Yatağın ayakucundaki ocağı yakarak altın parayı eriteceğiz. Odadan çıkın koridordaki borulara tıklayın.
Lahit odasına gidin. Lahdin başucunda yağ lambasını kullanın, duvardaki meşalede, envanterinizdeki meşaleyi kullanarak yakın. Yanan meşaleyi tabutta kullanın. Şimdi işkence odasına dönün meşaleyi ocakta kullanarak ocağı yakın, altın parayı eritin, daha sonra bunu yatağın başucundaki duvarda kullanarak halka haline getirin. Şu anda yüzük kor halinde soğutmak için su gerekli, eğer bardağınızda su yoksa bahçeye çıkın akranın altına tıklayarak sahile gidin. Denizde bardağı kullanarak su doldurun, sonra bardakta penseli halkayı kullanın böylece envanterimize bir yüzük ve pense eklenecek.
Yatak odasına gidin heykelde tahta kapıyı ve yüzüğü kullanın, perdeli kapıdan girip bakın, demir kapının ortadan kalkmış olduğunu göreceksiniz. İleri yürüyün duvardaki deliği inceleyin, bir anahtar bulacaksınız. İlerleyin iki demir kapı daha var açmamız gereken.
Lahit odasına gidin tabutun başucundaki delikte anahtarı kullanın, içinden amuleti alın.
Yatak odasına dönün, Amulet ve teli birleştirin daha sonra zincirle de birleştirerek heykelde kullanın. Perdeli kapıdan geçip bakın demir kapılardan biri açılmış ama diğeri hala kapalı. Şövalye heykeline bir şapka bulmanın vakti geldi.
Bahçeye çıkıp ekranın altına tıklayarak sahile gidin, mahzene girin. İlerde fıçıların arasındaki tahtayı pense kullanarak sökün. Viski rafının altındaki mengenede okları ve tahta parçasını kullanın. Böylece tahtayı biraz sivrilttik. Şimdi kaleye dönün.

Bahçede ortadaki kapının üst tarafına bakın burada bir baca var ve üzerinde de şapkasıJ şimdi onu almaya çalışacağız. Eve girin, şöminenin önündeki taburede tahtayı ve sonrada taşı kullanın. Üst kata çıkıp kolu çekin avize aşağıya düşecek ve kurduğumuz mekanizma sayesinde şapka yere düşecek. Gidip şapkayı alın heykelin kafasına takın. Perdeli kapıdan girip ilerleyin yolun sonunda üzerinde vana olan bir kapı göreceksiniz. Yandaki büyük kayaya bakın ve kapıyı açmaya çalışın...
Sahile oradan da barın önüne gelin kapının önünde yerde duran boruyu alın. İşkence odasına gidin yatakta boruyu kullanın. Boru ikiye bölünecek, alın ve bunu şövalye heykelinde kullanın. Tamam, şimdi gidip kapıyı açabilirsiniz.
Demodan sonra Nina ile devam ediyoruz.

10 Mart 2010 00:56

NİNA MAĞARADA.............
Envanterdeki mektubu okuyun, duvardaki üç deliğe bakın, kafatasına tıklayın, envantere kafatası ile birlikte sopası da eklenecek. Mağaranın sol tarafına yürüyün. Duvardaki şekle bakın, yerdeki kayada sopayı kullanın. Su yükselecek, yukarı çıkan çantayı alın. Çanta sağ tıklayın kemik şeklinde bir anahtar çıkacak. Mağaranın girişine gidip duvardaki deliklerden alttakine bu kemik anahtarı kullanın. Sol taraftan yürüyün duvarda bir geçiş açıldığını göreceksiniz.
Geçitten geçip etrafı inceleyin heykelin altındaki panele tıklayın, karşımıza üzerinde kırmızı ve bej renkli yuvarlaklar olan bir bulamaca çıkıyor.
NOT.......
Üstteki resme bakarak bulmacayı tamamlayın ve Olag’ın yaptıklarını izleyin.

10 Mart 2010 00:58

Antartika:
Küvete ve kameraya bakın. Sağ taraftaki musluk pompasını ve sağ taraftaki lavabonun yanından da kâğıt alın. Odadan çıkın kapının sağındaki makineye bakın. Sol taraftaki tezgâhtan metal plakayı alın. Tezgâhın üzerindeki raftan silikon, Y şeklindeki ve ortasında delik olan aletleri alın. Soldaki lapının yanında asılı anahtarı alın. Kapıda anahtarı deneyin ama kilit buz tutmuş. Soldaki makineyi inceleyin. Sağdaki kapının yanındaki matkap makinesine, metal plakayı sonrada kâğıtları yerleştirin, makineyi çalıştırın. Kâğıt yanacak, Y şeklindeki aleti tezgâhtaki mengenede kullanın, alet yamulacak, bu aletle anahtarı birleştirin ve ateşte kullanın. Şimdi bu kor haline gelmiş anahtarı kapıda kullanın, kapıyı açıp çıkın.

10 Mart 2010 01:32

U şeklinde bir platformdayız, sol taraftaki kapıdan girin etrafı inceleyin dolaptan gaz kutusunu alın. Odadan çıkıp platforma dönün buradaki tüm incelenecek noktaları inceleyin. Platformun sağ tarafındaki kapının alt tarafında üzerinde kıyafet olan başka bir platform daha var. Sağdaki kapıdan çıkın buradaki tüm objeleri inceleyin, bu bölümden dışarıya çıkılıyor ama önce kıyafeti almalıyız. Duvara dayalı oltayı alın ve kıyafetin olduğu platformda iki kez kullanın birinde kıyafeti diğerinde de yuvarlak bir maddeyi alıyoruz. İlk bölüme dönün ve metal plakayı alın ve binadan çıkın.
Yerdeki kovayı alın, etrafı inceleyin yol ikiye ayrılıyor ilk önce sağa gidelim. Etrafı inceleyin, fıçıda yuvarlak cismi kullanın. Fıçının arka tarafındaki şişeyi alın. Geri dönün şimdi sol tarafa bakalım. Burada bir penguen var, çok şirinJ. Sağ taraftaki uçuruma bakın burada bir ceset var, işaret levhasını sökün yerdeki delikte gaz kutusunu kullanın burası patlayacak ve aşağıya yol açılacak. Adamın yanına inip üzerini araştırın, çakmak, mektup, amulet bulacaksınız. Yukarıya çıkıp pengueni inceleyin, çakmak ve oltayı birleştirin.
Ana binaya dönün matkabın olduğu odaya gelin. Kapının arkasındaki makinede pompayı sonrada amuleti kullanın yumurtayı alın. Daha önce oltayla elbise aldığımız yere gidin ıslak yuvarlak cismi buraya atın. Kapıdan çıkın dökülen tuzlardan kovaya doldurun. Binadan çıkın.

10 Mart 2010 01:49

Sağ tarafa gidin yerdeki buz kaplanmış olan delikte tuzu kullanın ve ekrandan uzaklaşın geri dönüp baktığınızda yerde bir delik açıldığını göreceksiniz olta+çakmak bileşenini bu çukurda kullanın. Tuttuğunuz balığı penguene verin. Penguen balıkla meşgulken envanterdeki yumurtayla penguenin yumurtasını değiştirin.
Binaya girin. Matkabın olduğu odaya gidin, matkabın altına metal plakayı yerleştirin. Üzerine şişeyi koyun ve makineyi çalıştırın böylece mantarını çıkartmış olacağız. Tuz aldığınız yere gidin ve kapının sol tarafındaki makinede yumurtayı kullanın, böylece küvetin musluğundaki buz çözülecek. Mantarı küvette kullanın ve musluğu açarak küveti doldurun. Odadan çıkıp tekrar girdiğinizde suyun buz tuttuğunu göreceksiniz. Buzun üzerine çıkarak kameradaki videokasetini alın. Yumurtayı koyduğunuz yerden tekrar alabilirsiniz.
Soldaki monitör odasına girin. TV’nin altındaki videoya kaseti takın filmi izlerken şifreyi öğreniyoruz 2513. odadan çıkın panele tıklayın şifreyi girin karşıdaki kapıya doğru bir köprü çıkacak, kapıyı açıp girin.
Radar odasındayız, etrafı inceleyin yerdeki sandıktan fişek ve kibriti alın. Dışarıya çıkın fıçının olduğu yere gelin. Buradaki zıpkında fişeği kullanın, daha sonra fişeği alın ve fıçıda kullanın sonra tekrar zıpkında kullanın ve olanları izleyin... böylece Max bizi bulacak

10 Mart 2010 02:10

pardon arkadaşlar yumurtayı makine ye yerleştirip gidip musluğu açıp sonra yumurtayı alıçaz ki su donsun küvette :)

10 Mart 2010 02:17

Asansöre binin, etrafı inceleyin tavandaki sarkıtı tabelayı kullanarak kırıp alın. Karşıdaki kapıdan girin. Fıçının önündeki İngiliz anahtarını alın. Yandaki tabelada silikonu kullanın. Tavandan sarkan zincirde sarkıtı kullanın, zincirin bir ucunu alın sağ duvardaki borularda kullanın. Yere bakın ve somunu alın. Etrafı inceleyin. Koridora çıkın kameranın altındaki vanada, delikli somunu, somunu ve İngiliz anahtarını kullanın. İngiliz anahtarını tabelada kullanın sonra oluşan anahtarı tekrar vanada kullanın. Daha sonra tabeladan silikonla çıkarttığımız paneli kamerada kullanın, kalorifere tıklayın. Çakmağı kamerada kullanın. Oleg gelecek ve bizi içeri sokacak ona yumurtayı verin içerdeki adamla konuşun. Etrafı iyice inceleyin. Cep telefonunu makinede kullanın. Daha sonra yandaki kamerayı makinede ve yukarıda asılı zincirde kullanın. Oyunun son demo filmini izlemek için arkanıza yaslanın.:):D

10 Mart 2010 02:37

kadaşlar oyunu bitirdim harkaydı oynamayn arkadaşlara da tavsiye ediyorum

10 Mart 2010 08:56

Tamamen benden de kaynaklanıyor olabilir ama 2.parttan sonrasını indiremiyorum. Rapid veya Hotfile dan indirme şansımız var mı? Şimdiden teşekkürler :)

10 Mart 2010 12:48

selam site bn cep telefonunu bulamadım nerde oynayan arkadaşlar yazarsa sevinirim :)))

10 Mart 2010 14:21

selam şebocum.telefon kediye pizza verdiğimiz yerde ağaçta:)

10 Mart 2010 17:30

:))) teşekkürler babannem...

10 Mart 2010 20:58

ay canım balık istedi:)

10 Mart 2010 23:23

la capitana maalesef. sadece bu linkleri hazırladım.her parttan sonra modemini açar kaparsan sadece 30 sn bekletir seni

10 Mart 2010 23:30

arkadaşlar:)
ben pusulanın çözümünde kopya aldım çözüm linkinden.
ama birebir kopya olması oyunun tadını kaçırıyor.uğ,raşıp çözemediğimiz zaman ,sadece o kısım için yardım almak dışında oyunun tamamını kopya ile oynamaktan çok daha zevkli:)

11 Mart 2010 15:47

İlginiz için teşekürler, sanırım dün bağlantıda sorun varda 7 kb ile indiriyordu.

12 Mart 2010 00:30

arkadaşlar oyun çok güzel şiddetle tavsiye ederim...
ayrıca gerek buraya yazarak gerekse chattan yardımını esirgemeyen tüm site sakinlerine binlerce teşekkürler...

12 Mart 2010 01:53

şebocum;bizden sonra başladın.hemende bitirdin.valla süpersin.ben halen bitiremedim.araya oyunlar girince:)

12 Mart 2010 20:01

slm arkadaşlar
böyle güzel bir oyun ve birbirinden güzel yorumlar hepsi süper tüm emeklere teşekkürler
ama bu oyunda beni sevmedi ben hala başlardayim pizza verilecek evin ordan ayrilamiyorum cünki ben evin arka tarafina gidince orda yanliz bir işlem yapabiliyorum ve son benim icin cünkü orda ekran donuyor bende pc yi resetlemek zorunda kaliyorum kac kere geri gidip oynadim her seferinde ayni dedimya beni sevmedi şans işte

13 Mart 2010 00:37

ben istasyonda 2 korumayı kovamamıştım. meğersem telsizi dolabın yanında kıza tıklamak gerekiyormuş. tıklayınca kod numaraları çıkıyor. önce 15 e sona 48 e tıklanacak
teşekkürler özlem sen olmasan asla geçemezdim.

14 Mart 2010 01:55

emeği geçen herkese teşekkürler. oyunu bitirdim.

26 Mayıs 2010 23:37

part linki değişmiştir

Adsız
15 Haziran 2010 02:04

jepdeki yardım çantasını bulamadım yardım edermsnz

Adsız
15 Haziran 2010 15:16

yardım çantası nerede ....................lütfen

angel35
16 Haziran 2010 00:38

yardım eden yokmu....................

Adsız
16 Haziran 2010 00:39

yardımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

16 Haziran 2010 01:36

adsız 51.yorumda yazışı ilk yardım çantasının yerini.jipin içinde öndeydi sanırım.tam hatırlayamıyorum yerini.

5 Temmuz 2010 05:03

arkadaslar bu oyunun 7. partinda bi sorunmu var ikigundur deniyorum indiremedim hepsini indirdim ama 7. parti vermiyo bi bakarmisin

5 Temmuz 2010 15:06

lalala,7.partta bir sorun var.sis,sanırım yeniler.sabırlı ol canım.oyun çok güzel sakın silme:)

5 Temmuz 2010 16:33

saol babaannecimm beklyom umarim uzun surmez. silermiyim hic babaannem bekliycez artik napalim :)

5 Temmuz 2010 20:21

linkteki ekran görüntüsünden de görebileceğiniz gibi 3 dk önce 7ci partı indirebiliyordum.sorun yok yani.

http://img690.imageshack.us/img690/8837/adszdzc.jpg

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template