Nostradamus: The Last Prophecy



Yine 16. Yüzyıl…
Yıl 1566

Provence şehri dinsel savaşlardan dolayı yağmalanır ve mahvolur. Aynı zamanda şehirde veba salgını baş göstermiştir. Ülkenin hakimiyeti ise kral naibi olan Catherine de Medicis’in elindedir. Bunun yanı sıra esrarengiz ölümler meydana gelmektedir. Bu durum karşısında çaresiz kalan Catherine, Nostradamus’tan yardım istemek üzere Onun evine gider. Ancak Nostradamus “Ben hasta ve yaşlı bir adamım” diyerek Catherine’ in yardım isteğini reddeder. Ancak bu durum içine sinmez ve kızı Madeleine’i bu esrarengiz olayları çözmek ve veba salgınını durdurmak için görevlendirir. Ama bir tek pürüz vardır. Madeleine kızdır. O zamanlar kızların astrolog, doktor… Vs. işlerle uğraşmaları hoş karşılanmadığından o dönemin kızları evlerinin hanımı, çocuklarının anaları olmuşlardır. Bu durumu içine sindiremeyen Nostradamus kızını en iyi şekilde yetiştirir ve fikrim geldi diyerek kızını abisi Ceasar’ın kılığına sokarak saraya gönderir.Ve oyuncu da işte tam bu noktada devreye girer. Oyun boyunca Ceasar ve Madeleine arasında kimlik değiştirip, girdiği kimliğe göre aynı kişiler ile aynı konular hakkında konuşup, farklı sonuçlar elde edecektir. Ayrıca oyunda atadan kalma kehanetleri çözüp, politik entrikaların da içine dalacaktır.Madeleine oyunumuzun kadın kahramanı. Fakat sık sık erkek kardeşinin kılığına girmek zorunda kalır. O, bu kılık değiştirmenin verdiği avantajları ise oldukça iyi kullanır. Madeleine oldukça fazla batıl inancı olan bir insan.Kraliçenin yetkisini kullanarak astroloji ve kehanetler ile ilgili araştırmalar yapıp, suikastçının izini sürer.Birde oyunumuzda Jean-Aime De Chavigny adlı bir karakterimiz var ki kendisi Nostradamus’un yardımcısı olur.1.58 GB

Step into some of the biggest shoes in history, as Nostradamus` daughter, Madeleine, attempts to help her father lift a deadly curse. As members of a powerful family are murdered, it is up to you to solve the riddles and puzzles of Nostradamus` world. Disguise yourself as a man, to further interact with characters in this Historic Adventure game, and solve the mystery of Nostradamus: The Last Prophecy. 1.58 GB







System Requirements/Sistem gerekirliği:
OS: Windows XP/Vista
CPU: 800 Mhz
RAM: 128 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1650 MB

Links are interchangable--Aynı serilerdeki partları karışık indirebilirsiniz.Serilerin alternatiflerindeki linkler birbiriyle uyumludur.

KURULUM KILAVUZU rarları çıkartmak için sizden şifre isteyecek.
ŞİFRE/PASSWORD : www.fulloyun.com
Rarları aynı klasör içinde buraya çıkart dedikten sonra bir tek büyük ölçekli rar oluştuğunu göreceksiniz.ona da sağ tıkla buraya çıkart deyin.unrar işlemi biterken size değiştireyimmi diye sorduğunda hayır seçin.İSO dosyasını mountlamak için Daemon tools kullanmanız gerekecek.Programla ilgili bilgiye BURADAN ulaşabilirsiniz.İSO dosyasını sanal sürücüye yerleştirdikten sonra normal cd den kurarmış gibi oyun kurulumu yapacaksınız." crack " klasörü içindeki ikonu sağ klik-kopyala yapıştır yöntemi ile oyunun pc içinde kurulduğu klasöre kopyalayacaksınız.Size mutlaka değiştirilsin mi diye sorması gerekir ve onaylamanız gerekir.Crackleme işlemini oyunu ilk açışınızdan önce yapacağınız için oyun size serial vs sormayacaktır.sonra pc de kurulmuş olan oyuna girebilirsiniz.


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download part 8

veya

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download part 8

veya

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download part 8
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 104 yorum

1 Mart 2010 20:38

oyundelisine oyun tavsiyesi ve linkler için teşekkürler

1 Mart 2010 20:58

umarım güzeldir oyun sis:)
oyun delisine ve sana teşekkürler::)

1 Mart 2010 22:24

şööle bi dolandım.aldıklarım:
kadına elbise ve ayakkabı giydirdim.
adama elbise ve çizme giymedi.
rag,
clay,
long rope,
squash ( kabak),
elmalar,
eye glasses,
hat,
shoulder pads,
long wig,
lighter,
bir not buldum nostranında dediği gibi cildimi renklendirmek için gereken tarif yazıyor,
faulty part,
bardak,çanak.
laboratuvar gibi olan yerde tarife göre kaşıkla beeswax,damlalıkla oil alıp sağda ateş üzerindeki pota koydum.clayi havanda ezip kaşıkla pota koydum.sadece su eksik kaldı.
2-3 yerde lighter ile ateş yaktım.
bir reçel tarifi bir de ekmek tarifi var sanırım yapılması gerekecek.
bahçeden çıkamıyoruz henüz.kuyu var ama kovayı nasıl aşağı indireceğimi bulamadım henüz.

1 Mart 2010 22:54

ahırda içinden elmaları aldığım kovayı da aldım.kuyuyu denerken ip bi yerde çürükmüş kovam suya düştü.mouse ile basılı tutup aşağı yukarı hareket ettirerek kovayı hareket ettiriyoruz.elimdeki long rope ile kopan ipi tamir ettim ve elimdeki kovayı takıp su doldurdum.ama şimdi kovayı geri alamıyorum.
bu arada peruk vardı onu about edip büyüteçle baktım nostranın vermiş olduğu aletlerden.makasla kestim bıyık ve kısa peruk oldu.
kızın odasında su dolu çanaktan ilk aldığım rag i ıslattım.
suyu kovadan almak için kap kacakları kovaya tıkladım 2 şişe suyum oldu.bir tanesini yukarda pota koydum.altını ocağın açıp duvardaki sepetten ince çalılarla koyup yaktım.kapayabilmek için bir süre beklemek gerekti sanırım.şimdi bu potu nereye dökcez bakalım.
tamam tekrar kap kacakları tıklayınca bir kavanoz cream oldu.nostraya gittik defol giyin de gel dedi.giyindik gene olmadı şeklin ele veriyor diyor.

1 Mart 2010 23:10

hee tamam gözlükleri ve strip of cloth denenn şeyi bedenime sarmam lazımmış.nostra şimdi bizi beğendi.kremi ona verdik.kraliçe ilgili 3 seçenekli bir konuşma yaptık.ona reçel götür dedi.astrolojiyle ilgili bi belgeler verdi birth chart hazırlarsın dedi.bir de karantina varmış hala onu öğrendik.reçel tarifi:
meyveler ( elma ve kabak aşağıdaki büyük kazana altı yakılınca kondu,odun atınca yanıyor ) şimdi yukıardan cinnamon ve 3*sugar ve ginger almam lazım ama kaplar işe yaramıyor.

1 Mart 2010 23:53

ben gibi etmeyin alt katta da şeker ve cinnamon-ginger karışımı var.orda yapılıyor reçel.meyveleri de koyunca bir süre pişti.kap kacak tıklayınca 2 kavanoz reçelimiz oldu.
astroloji kağıtlarını defterime tıkladım.semboller falan var.değişebiliyorlar.ama ne yapılacak anlamadım henüz

2 Mart 2010 00:30

bunları belli bir sırada dizeceğiz sanırım.sol tarafta semboller ve isimler kalıp halinde.alttaki semboller listede yer değiştiriyor.sanırım doğru sıralama da duvarda olan zodiac posterinden gelecek.ama gece basmıyor kafa şimdi

2 Mart 2010 00:55

puzzleın sağ tarafını yaptım.nostranın odasında duvardaki zodiac posterinde soldan sağa sıralıyoruz isimleri.
aries
taurus
gemini
cancer
leo
virgo
libra
scorpio
sagittairius
capricorn
aquarius
pisces.
püf noktası da şu.mesela ariesin altına taurusu alacağız diyelim sol ile taurusu en altın bir üstüne gelene kadar indiriyoruz sonra sağ ile birer basamak yukarı atıyoruz.hepsi sıraya girince sembollere basılmıyor zaten.

sol tarafa allah kerim.

2 Mart 2010 11:16

arkadaslar oyunu kurmak icin sifre istiyo bilgisi olan varmi

sedef
2 Mart 2010 17:05

ve oynamaya hazırım.. emeği geçenlere teşekkür ederim :)

2 Mart 2010 17:36

Aman ne hızlısınız yahu.. lalala yazıyor ya canım kardeşim şifre...

2 Mart 2010 22:52

astrolojik simgeler değişmiyor ama isimlerini karışık vermişler.. sis'in dediği sırada diziyoruz güneşe tıklayarak en alta çekip aya tıklayarak bir üste atıyoruz isimleri ...
gezegen sirası ise hem simge hem şekil olarak karışık..
içinde nokta olan yuvarlak-sun
ay-moon
boynuzlu artılı yuvarlak- mercury
boynuzsuz artılı yuvarlak-venus
oklu yuvarlak-mars
4 gibi olan-jupiter
oklu 5 gibi olan-satürn
bu sırada dizmek için yukarıdaki sağa aşagıya oku ile simge ve isimler birer kutucuk ilerliyor, alttaki iki yönlü ok ile de ortada çizili olan kutucuklara denk gelen iki kutucuğun içleri sağdaki sola soldaki sağa kayıyor... bu şekilde biraz fazlaca uğraşarak dizilimi gerçekleştirdikten sonra soldaki sayfatya yukarıda verilen tanımlara göre şekli çizmek gerekiyor.
hayal meyal belli zaten.. pergeli alıp merkeze tıkladığımızda pergel kendiliğinden en büyük çember için açılıyor pergelin merkezden uzaktaki ucuna tıklayıp çeviriyoruz..
lk çember tamamlanınca pergel kendiliğinden 2. çember için yeterince kapanıyor yine çeviriyoruz..
2. çember bitince simgeler falan kendiliğinden yerleşiyor.
tüyü de alıp merkeze tıklayınca şekil tamam hehe kolaymış yav korkmuştum şekil için...

2 Mart 2010 23:32

astrolojik chart başlığını nostradamusla konuşuyoruz.. kardeşimiz gib konuşmayı öğreneceğiz..
önce eh meh derken ayrıntı diyor..
aşağıda solda bir resim sağda bir resim çıkıyor..
sağdaki kırmızı altın renkli yuvarlağın yerini değiştirdikçe ses değişiyor..soldaki en alt sağdaki en üstteyken anything dediğimizde beğerniyor..
sonra astroloji testine geçiyoruz..
zodyakın ilk burcu aries..
hangi zodyak işareti kalbi yönetir.. hadi bilin bakalım.. leo aslanmış sağ ol özlemimmm
contagion (bulaşıcı hastalıklar)da yayğın kullanılan bilinen madde vinegar sirke
birinni burcunu neye göre belirlersin.. sun lı seçenek güneşin durumu..
(Nostradamusa göre bu değişmeli 10 gün kaymalı.. kraliçe de toro dan aries e geçmeli)
ileç yapan kimyacıların eline geçmeden önce denizi gecen ender bulunan yaratık..ambergris (bunun ne olduğunu bilmiyorum ama digerleri sanki misk ve amber gibi canlılardan elde edilen yağlar diye anımsıyorum)
sesinize dikkat edin..
güneşsistemini merkezinin dünya olduğu teorisine sakın kopernik haklı demeyin..
bize katılıyor ama onu söylemek riskliymiş...
bir chartta yükselen yıldız (rising sun) neyi kastederiz.. doğum anında ufukta yükselen bişey.. her seferinde ses ayarı yapmadığım için bu tst uzadı gitti...
sesi ayarını yaparak testi bitirince babamız bize krem sürüyor ...

sedef
3 Mart 2010 01:06

sol tarafa da
Sun
Moon
Mercury
Venüs
Mars
Jupiter
Saturn sıralamak gerekiyor..
açıkçası ben isimleri sol tarafa dizmek için çabaladım.. isimleri dizdiğimde şekilleri yanlarındaydı.. tesadüf mü oldu bilmiyorum.

sedef
3 Mart 2010 01:12

oyun delim pardon.. ben senin eklediğini görmeden yazıverdim canım ..

3 Mart 2010 03:04

ben de aynı şekilde yaptım sedef kolay oldu hakkaten.
teşekkürler oyundelisi ve sis.yetiştim size az da ben oynamaya çalışayım.

evden çıkınca her yöne gidiliyor
öncelikle hemen çıkışta soldan sarmısak aldım.
direkt karşıya gittim bir ev var.sağında çekiç kerpeten ne ararsan var sonra işe yarayacak umarım.
yine bu evin solundan kol aldım.
kapıyı çaldım adamla konuştum açmadı kapıyı bir kaç kez konuştum ne istediğini anlamak için.
bread dedi sanki:D
sanırım ekmek istiyor.umarım doğru anlamışımdır.
eve dönüp o metali alttaki mutfaktaki hamur teknesine takmak istedim olmadı.elimizde tamir edilecek bir benzeri var bir de.
tekrar oraya döndüm ateşe ağlam metali koydum niyetim dövmekti.ama geri alamadım odun mu istiyor ne.

bu arada evin arkasındaki diğer kapı da açılmış.ordan arka sokağa çıktım bir ileri ve soldak evin camının önünden orris diye bir bitki aldım.kapıdan da aloe bitkisi alındı.

ileri devam edip kale girişi gibi olan yerde sağdan bir bitki aldım.ileri devam edip odun parçaları aldım.

evin ordaki ocağın sağdaki kolunu görmemişim.kolu çekince alevlendi.maşayla metali aldım ve kerpetenle bir parça kopardım.sonra soğut falan dedi sol taraftaki suya atıp geri aldım.neyse bir kaç işlemden sonra vida gibi bir parçam oldu.

doğruca eve mutfağa gittim.vidayı hamur teknesine taktım çalışıyor şimdi.
ama sol taraftan un alıp koyabilmek için aletin sağındaki koldan dan mikserini kaldırmak gerekti.
iki kez un
su
tuz ve yeast (duvarda tarifte vardı)koyunca karıştırdım.kürekle alıp arkamdaki fırına attım.(önce odun atıp ateşledim)

yanlız ben yorumu yazıp dönünce ekmeklerin karardığını gördüm.bunlar olmaz dedim ama şansımı denemek için gittim olmadı tabi.

tekrar ekmek yapıp bu kez elimde kürekle bekledim hafif kızarınca aldım.eve gidip kapıyı tıkladım sana ekmek getirdim falan dedim.o da tamam dedi ve ekmek kapının sağına bırakıldı ama hala kapıyı açmıyor.sanırım sonra işimiz onunla.

evin sağındaki sudan da alabiliyoruz.ordan ileri gidince sağdan bir bitki aldım fenugreek diye bir şey..devam edince kalenin oraya çıkıyoruz yine.

çuvallara bir şey yapayım derken tekerin altıdan bir tahta parçası aldım.tekrar tıkladım çok ağır diyor arabayı mı çekecek çuvalı mı alacak bilmiyorum artık.

kaleye girdim.girişten clay aldım.sağdaki kapıdan içeri girdim.karşıya devam edip sağdan merdivenden çıktım.sola girip nöbetçinin yanına gittim.konuştum ve içeri girdim.
nihayet majesteleriyle tanıştım.konuşurken sanırım reçeli verdim ona o da bana bir parça verdi ki onu da kitaba ekledim.ne dediğini tam olarak anlamış değilim tabi.

çok gidilecek yer yapılacak iş var ama pess.çok ilerlemeyin olmaz mı :DD

3 Mart 2010 08:06

evet oyundelisi gormemisim sonra farkettim saoll..

3 Mart 2010 08:11

arkadaslar simdide serial numarasi istiyo activasyon codu istiyo nasil olcak

3 Mart 2010 10:43

lalala arkadaşım instal işleminde lisans numarası istiyor ya işte o sırada açık pencereyi kapatıp, crack dosyası içindeki dosyayı kopyalayıp oyunun ana dosyasının içine yapıştıracaksın bunu da anlatmış sis. koyu renkle yazılmış yeri bir daha okumanı öneriyorum..

3 Mart 2010 11:39

egeciğim ben sadece sarımsak alıp doğru majestelerine gittim...ben ona reçel verdim oda bana babamın yazdığını söylediği bir kağıt verdi ve bu kağıtta yazılanın anlamını çzömemi ve de başka her türlü iş için bana yardım edecek kişiyi görmemi söyledi..
kağıtta bir dörtlük yazılı, deftere mount edince okuyoruz.."Mourning on the court shall fall....."
majesty nin yanından çıkıp koridorun sonunda ki keşişin yanına gidiyoruz: o da bize son bir kaç gün içinde oluşan garip olayların lisesini veriyor.Konuşma tablamızdaki her soruyu soruyoruz.olanı biteni öğreniyoruz.. bu sabah ta kütüpaneci ölmüş... kütüpane merdivenlerin altında ceset gömülme hazırlığı için kaldırılmış..
Keşişten aldığımız notları inventorymizde okuyoruz.Kurbanların (ölenlerin listesi,bulundukları yerler ve durumları vs bilgiler..) yanlarında çizgi var oraya tüyle tıklıyoruz doğum tarihleri olanların astrolojik işaretlerini çiziyoruz ve bir sıra izliyor diyoruz..

3 Mart 2010 12:22

Hemen soldan çıkıp merdivenden iniyoruz(yukarıda nöbetçi 3 kapı sonra yetkiniz yok dedi döndük) kütüpane(scriptoryum diyorlar) ye giriyoruz.
devrilmiş dolap gibi bir şey var onu temizlememiz gerekiyor. bu dolabın arkasına denk gelen bölümde kilitli bir dolap var açamıyoruz..

Sağda bir sopa var.. kaldıraç gibi kullnılamıyor, yukarıda lamba var.

sopayla lambaya tıklayıp alıyoruz..halkaya tıklıyoruz.. hııı

İnventoryden ipi alıp sopaya kullanıyoruz, sopalı ipi halkaya kullanıyoruz,ip geçiyor.

Sopayı bırakıp ipin ucunu çekmeyin haha.. düşüyor önce bağlayın,ipin boş ucunu aşağı çekin.. onu da masanın bacağına bağlayın haha ne kolay yazılıyor..

masayı incelemek istiyoruz dolap adamın başına düşmüş ya masas işareti gibi bir şey çıkıyor..ona tıklayınca pergel takımı açılıyor büyüteci alıp masaya tıklıyoruz.

Kitabı okuyoruz..celt lerin yer altı ibadetahanelerinden söz ediyor.. plipert (ölen kütüpaneci bunlarla ilgileniyormuş) kitabın yanındaki buruşturulmuş kağıdı alıyoruz, yakın plandan çıkıyoruz.

inventorymizde buruşuk kağıdı inceliyoruz, (kitaba yapışmıyor büyüteçle bakın) bir harta parçası ya da tamamı, şimdi deftere ekleyebiliriz...

büyüteçle yerdeki kitapların orada imlecin çark işareti aldığı yerde kitaplar zarar görmemiş, kan var.. iç kanamadan ölmüş olmalı bu kan çok değil.

büyüteç ile kaldırdığımız dolabın dibine bakıyoruz, testere tozu ölüm kaza değil..

Biri geliyor.. bişey buldun mu diye.. babamızla kardeşimizle falan ilişkili biri.. onunla babamıza sölü not gönderiyoruz... bla bla bitince kütüpanede bir kapının açlımış olduğunu fark ediyoruz..cenaze.

3 Mart 2010 13:24

Masaya yaklaşıp örtüyü açıyoruz, anahtarı alıyoruz.

adamın başındaki sıyrıktan cımbızla kıymık alıyoruz, ağzına tıklıyoruz zehirlenmiş dili simsiyah..

Burada yapılacak başka bişey yok görünüyor.. kütüpaneye dönüp dolabı açalım diyoruz. Dolap açılmış bir tek bez parçası var onu almak için tıklıyoruz bişey düşüyor, yerden o paketi alıyoruz..

İnventoryde paketi açıyoruz..bir taş ve bir not

Taşı incelitoruz biryüzünde mezar(tomb) bir yüzünde şekiller kazınmış.. Notta ise amp 5 okunabiliyor..
burada yapçak bişey kalmadı çıkıyoruz..

3 Mart 2010 17:18

merdivenlerden yukarı, keşişin tam aksi yönde ilerliyoruz.. madelin mi cesar olarak mı konuşsam diyoruz..
sezar kalarak 2. kapı açık oraya dalıyoruz..
jan bilmem kim onunla konuşuyoruz..beni suçlayamazsın babana kardeşine saygım var diyor odadan kovuyor bizi..
madelin olsak ne değişecekmiş diye koridorda elbise değiştirmeye çalışıyoruz yeri değil miz zamanı da değilmiş...

3 Mart 2010 18:10

cesetin olduğu oadada elbise değişi jan amie ile konuşuyoruz: daha kibar ama çok ta bişey öğrenmedik..
..nöbetçilerle konuşuyoruz.. başka kimse yok..
eve dönüyoruz, babamız krem imal ettiğimiz odada onunla konuşuyoruz: majestelerinin verdiği kağıttaki dörtlüğü o yazmamış, kağıdı jan amie majestelerine vermiş.. Bu adamdan bişey çıkçak!...konuşmaya devam ediyoruz... bulduğumuz deliller , zodyak sırasıyla öldükleri, dolabı birinin açtığı, dörtlüğü gerçekten o mu yazdı yoksa janamie yalan mı söylüyor...
nostrahafızasının derinliklerine inmek için ilaç yapçak..mandrakeyi bulmamızı istiyor,, gece ay ışığında bulunan darağacı altında büyüyen bir bitki gibi anladım...
majesty şatosuna doğru gittim. soldaki yolda darağacını gördüm orada bir tahta araba var , tekerdeki takozu aldım, darağacının altından portakal gibi meyveleri olan bitkiyi aldım.
döndüm döner dönmez karşıda bir bitki daha var (swalowwort) ondan 3 avuç aldım.
sağa dönünce ağacın altında kuru bişeyler var(cypreswood) 3 avuç aldım.
bakına bakına geri dönerken bir evin köşeinde araba kalıntısı var oradaki bitki (fenugreek) 3 avuç aldım (daha alınıyor..sarımsakları da 3 tane almıştım yedekli hehe)
yoldaki tüm ota çöpe uzandım ama gidilmiyor onların yanına..eve döndüm.
babamı yatağında buldum..bitkiyi sordu evet dedik.
çalışma odasında reçete varmış.. zihin açıcıyı yap, şarap ta yap içine mandrake tozu at hazır olunca beni uyandır dedi..
çalışma odası neresi acep?

3 Mart 2010 22:12

oyun delisi takıldım kaldım ben.kütüphanede biri gelecek konuşucam ve kapı açılacak hani.ne yaptımsa olmuyor.kimse gelmiyor.yorumlarını bir kaç kez okudum.(kan lekesi görüldü,toz alındı ,kitap incelendi.harita sayfaya eklendi,kilitli dolap var açılmıyor sanırım henüz vs.)eksiğimi bulamıyorum.eğer aklına bir ayrıntı gelir de yazarsan sevinirim.

3 Mart 2010 22:22

tamam tamam demek iyi okumamışım:DD
kan lekesine bakıp geçmeyin ben gibi mutlaka o ekrandaki kitaplara da tıklayın.

3 Mart 2010 22:45

farklı olarak amp 5 yazan nota alet çantamızdaki neşterle ve sonra da tüyle tıkladım .amp 45 oldu.şimdi geceye geldim bende.

3 Mart 2010 23:08

çalışma odası bir üst kattaki kilitli yer diye epey uğraştım ama orayı açacak şey babanın boynunda asılı gibi.

hemen babanın karşısındaki mutfağa girdim.masada iki not vardı deftere ekledim.iki yarif var ilkini yaptım.
bitki isimleri var zaten onları not etmemişim.tarife göre katıyoruz imbiğe.ve kaplarımızla tıklayıp alıyoruz.onu babanın önündeki çanağa tıkladım.

ikinci tarife gelince üç kez denedim olmadı çöpe attım.sonunda mandrake bitkisini itemde seçip makasla tıklayınca meyvesi ve bir parçası ayrıldı(root denen bir şey)
tarifi aynen uygulayıp en son root denen şeyi havanda ezip katınca onu da aldım.
gidip babayı uyandırmak için seslendim.

3 Mart 2010 23:16

konuşmadı bir türlü meğer çakmakla önündeki kaba tıklamam gerekliymiş.tıklayınca başladık konuşmaya.en sonunda madalyonu boynundan alıp yukarı çıktık.kapıya taktık bir puzzle çözmek lazım şimdi.tahminim şekildeki gibi bir ay dünya güneş yanyana gelecek bir hizada.

3 Mart 2010 23:21

ay ve dünya zıt yöne gittiği için ayarlama yapmak lazım biraz.daire puzzlda ay dünya güneş alt hizada olacak.diğerleri de onların altına gelecek şekilde ayarlandı.puzzle bitince kapı açıldı ve bir kağıt buldum üzerinde solar return machine yazan.5 madde var kağıtta sıral ile mi yapılacak bilmiyoru.

3 Mart 2010 23:24

bu arada dünya deyip durduğum satürn tabi.koca halkasını göre göre dünya dedim çok pardon:D

3 Mart 2010 23:30

kapıya tıkladım balkon gibi bir yere çıktım.gezegen semboleri ve takım yıldızlar var burada.
bu arada rafta alt atarafta bir nesne daha alındı.onu incelerken kız uyudu ve gündüz oldu.odasındayız şu anda.

4 Mart 2010 01:16

şimdi seçilen profil farkı sanırım.demirci benden ekmek istememişti.zaten oyunun üç ayrı sonu varmış.
sabah uyandım nostra ekmek istedi.egenin anlattığı şekilde ( yorum 16 ) ekmek yaptım.nostra teşekkür etti.demircinin kapısına bıraktım.defterdeki görev şeysine göre saraydaki ukala sevimsiz herifle konuşmaya gidiyorum.

4 Mart 2010 08:52

oyun delisi, ege burada sıkıştım. neyi yapmadım bilmiyorum. bende gece olmuyor bitürlü. cesetten kıymık aldım diline baktım anhatr aldım. taşı buldum tombe ve amp5 ten amp45 yaptım. jean aimee ile konuştum hem ceasar hem madleine olarak. babama döndüm ama bana madrake den bahstemedi. git araştırmaya devam et diyor.allaam her tarafı dönendim

4 Mart 2010 10:44

uzaycığım bazen farklı sıralarda aynı şeyleri yaptığımız oluyor oyunlarda.. sisin dediği gibi seçtiğin simge ya da yaptığın farklı bir şey farklı bir akışı gerçekleştirmeye yönlendiriyor insanı...
bazen ise çok ufak bir noktaya tıklamamış olmak bile ilerlemeni engelleyebiliyor...yorumlar oldukca ayrıntılı bir kontrol et yapmadığın eksik kalan bir şey olmasın... eksik olmadığından emin olduğunda kendi yolunda ilerle canım...

4 Mart 2010 11:25

Ege mutfakmıymış çalışma odası... iyi ki yazdın canım oda arayacaktım bir de :D

sedef
4 Mart 2010 12:04

Uzay günlük kısmında yapman gereken görevler yazıyor.. Yaptıklarının üzerine çizgi çekiliyor. istersen oradan kontrol et

4 Mart 2010 13:17

ekmekleri halledince jan amie nin odsına gittim ama ille de ofisine girmem gerekiyor diyor bu kız erkek mi olmam gerekiyor acaba diye eskiden ölünün olduğu kilise gibi yere gidip üstümü değişiyorum yine ofisine girmem gerek diyor... tüm kapılara tıklayarak baktım ııh açılmıyorlar.
Anaaaa adam kütüpanedeymiş ya...cesar olarak dörtlükle ilgili konuşuyoruz, konuşma bitince yanındaki anahtara tıklıyoruz... böyle çalamazmışız etkilemek lazım mışşş...
yan tarafta kilisemi denir orada madline oluyoruz.. yine konuşmaya başlıyoruz arkasını dönüyor anahtara tıklıyoruz olmuyor..hıııımmmm
kremi yaparken 3-5 kere kil almam gerekmişti kil var inventorymde ( KİLİNİZ YOKSA bu sahneden önce kil alın evin kukyunun olduğu bahçesinde kapıya yakın) bize dönünce mecbur konuşmayı uzatıyoruz arkasını döndüğünde kille anahtara tıklıyoruz.
anahrtar kalıbını alınca konuşmayı sonlandırıp demirciye gidiyoruz, kapıyı çalıyoruz:yardım edecek ama hastalıktan korkuyor babamızın ilacından istiyor.
babamıza gidiyoruz ilaç soruyoruz:sirke ile sarımsak diyor bir de masasında tarif ve ambergris varmış...
mutfak olan çalışma odasındaki masaında 2 tane dörtlük bulup okuyoruz..cam tarafındaki kitapların üzerinden bir şişe alıyoruz..
yok tarif marif yaw.. aldığımız şişede ne var diy inventte büyüteçle bakıyoruz, ağzı kağıt ruloyla tıkalı, cımbızla kağıdı alıyoruz deftere yapıştırıyoruz.Tarif buymuş..
şimdi 2 tane şey yapacağız sarımsaklı sirke(garlik-vinegar) ve incense powder agains the plague.

sedef
4 Mart 2010 14:24

Ben erkek kardeşin odasındaki sandığı açmakta biraz zorlandım.. sizde zorlanmayın diye yazayım dedim. Bu sandığın içinde şatodaki kraliçenin arkadaşına iksir hazırlayabilmek için açmak zorundayız. Çünkü afrodizyak yapmak için gereken formül burada. Sandığa açınca içinde burç sembolleri olan bir kilit var. Bu şifre nerede diye dört döndüm. Sonza sezar ın fotoğrafına yaklaşınca anladım ki adamın arkasındaki yıldız şekilleri şifreyi gösteriyor. O şekilleri çizip Balkonlu astroloji odasındaki şekillere göre bulmanız gerekiyor.

4 Mart 2010 14:24

tşkürler oyundelisi, sidef, nihayet gece oldu.açıkgözlük yapayım bama giderken otları toplayım bidaha gitmeyim dedim ama ayışığında toplanması lazımmış.yemedi babam yani:D

4 Mart 2010 15:16

hemen ilaçları hazırlamaya başladım.. vinegar sarımsak hemen oldu..
diğerinde aloe ile orrisim eksikmiş... hemen ege'min (yorum 16) anlattığı yerden aloe ve orris alarak ilaçları tamamladım..(ambergris sorun olabilir o da reçeteyi içinden çıkarttığımız şişe oluyor inventorymizde)
demirciye gidip kapısını çaldım vinegar lı karışımı söyledim sonra anahtar kalıbını bıraktım e öbürü elimde kaldı koyamıyorum rafa kapıyı da çalmıyor rahatsız etmeye gerek yok diyor...
evin etrafında bir tur atıp geldim demircinin kapısını çalıp bu anahtar benim mi dedim evet dedi aldım anahtarımı :)
şimcik gidip kapısını açalın jan amienin..çaktırmadan baktım kütüpanede oturuyor hahahahaha1..
yukarı çıkıp kapıyı açarken deprem oldu anahtarla açıp girdim, karşı masada yeşil kitap a m p bunun notla ilişkisi var deyince amp karalı5 yazan kağıdı inventorymde defterime yapıştırıp büyüteçle baktım, scalpelle tıkladım ve tüyle tıkladım amp 45 oldu.
yandaki kapaklı masanın kapağını açığ büyüteçle baktım, çekmeceyi açtım.. yıldız chartı dediği bir kağıt alıp defterime yapıştırdım.
kapağın sağ menteşesinin oradaki kumaş kabarıklığına scalpelle tıklayıp cımbızla içinden bir kağıt aldım, kagıdı da not defterimde açtım 2 tane dörtlük yazıyor...
buraya kadın olarak gelmiştim hazır oda boşken erkek kıyafetimi giydim, odadan çıktım.

4 Mart 2010 15:57

deli ördekler gibi dolaştım hala görevim bitmiş görnmüyor, janamie nin odasına döndüm az önce okuduğum yeşil kitaba tıklayınca arasından bir kağıt çıktı onu aldım, jan amie yakaladı..
uzun uzun tartıştık beni tehdit etti masken düştü falan deyip odadan çıktım..
otomatikmen cesedi gördüm..cesdi çevirip janamie ile tartıştıktan sonra cesede tıklıyor büyüteci alıp bakıyoruz..
kemerinden mektup alıyoruz kadından diye yorumluyoruz, karnına bakıyoruz daggerla yapılmış..pergel ile ayak izine tıklıtoruz, küçük ayaklı ayakkabı altına kan bulaşmış ama çevrede yok ayakkabısını çıkartmış olmalı..
inventorymizde ölüdn aldığımız mektuba scalpelle tıklıyoruz kırmızı gül çıkıyor..
yine inventoryde janamie bizi yakalamadan aldığımız kağıt parçasını not defterimize ekliyoruz, yazılar ve yıldız haritası çiziminin dairesine benzer bişey...
mektubu ona kim verdi görevini yerine getirmek için majestynin odasına kadar nsan arıyoruz.
kapıdaki muhafize diğer muhafızı ölü bulduğumuzu söylüyor konuşmaya devam ediyoruz.. costans ile görüştüğünü ve odasının arkamızda olduğunu öğreniyoruz.

4 Mart 2010 15:59

uzaycım haha... hile yapmak yok!...
bizden daha kurnaz bu oyunları yapanlar :D

4 Mart 2010 16:11

oyun delisi yine bi problem var. bu defa ambergrisi pota koyamıyorum. diğer herşeyi koydum. bu çok değerli diip duruyor. öyle bilip bilmdeden koyamazsın dior bana. acaba adet olarak mı eksik koyuyorum

4 Mart 2010 16:15

ozmn eksiktir diye koydum pota. koydukça alıyo 32 kaşık clove oldu potun içinde

4 Mart 2010 16:20

geri dönüp bir ilerleyince sağdaki kapıyı tıklıyoruz...içeri giriyoruz
costans bizemi asılıyor ne alalahhhh!..bişey de anlatmıyor doğru dürüst.
tam odasından çıkarken sesleniyor.. ambioris veriyor aşk iksiri yaparsak yardım edecek.. çıkarken buraya kadın olarak gelmeli diyoruz..
babamızın odasındayız (ışınlandık), deprem, babamızla konuşuyoruz.janamie, ölü, janamienin değiştirdiğe dörtlüklere uygun ölümler ve ..13 bilmem ne tarihinde doğmuş birinin yıldız diyagramını söylüyoruz, masasının anahtarını veriyor.. buna benzer bir şey hatırlıyor..
aşk iksiri için konuşmaya devam ediyoruz, ambrigis ve mandrake meyvesi yanısıra gerekenler var.. reçeteyi abimize vermiş..

4 Mart 2010 16:21

neyse döküp yeniden yaptım şimdi oldu.

4 Mart 2010 16:21

ay benim yorumlarım nereye gittiiii:(

4 Mart 2010 16:23

uzaycım yanlış malzeme karıştırınca yada yeterinden fazla koyunca bozuluyor..
onu dökmek gerekiyor reçeteleri tam olarak uygula ben deftere yazıyorum sırayı bile değiştirmiyorum.

sedef
4 Mart 2010 16:48

oyun delim yetişşşş... nasıl inicem ben kuyudan aşağı?? ne ip var ne zincir başım döndü yaff :(

4 Mart 2010 17:12

mutfak çalışmaodasına gidip masanın çekmecesini nostradan aldığımız anahtarla açıyoruz.
kraliçenin yeğeni henry nin doğum diyagramı.. yukarıda yıldız makinesini çalıştırsak iyi olcak diyoruz.
yukarı çıkıyoruz, kapının yanındaki rafların orada makinenin çalışma prensibine bakıyoruz.
makinedeki çekmeyi açıyoruz, inventten henrynin doğum chartını buraya koyup kapatıyoruz.
yukarı büyük tablada üstkısıma çark işareti tıklayınca chart gezegenler açılıyor. yandaki soru işaretine basınca henrynni doğum anında gezegenlerin yerini anlatan yazı çıkıyor.
ay aries 26 derece diyor ya ay işaretini boynuzlu v gibi olan aries simgesinde 26. çizgiye(sayıyoruz) getiriyouz.
diğerlerini de aynı yöntemle diziyoruz. ama benim gibi soldan sağa saymayın sağdan sola sayarsak oluyor olduğunu ışıklardan ve soru işaretinde açılan yerin kapanmasından anlıyoruz..haha...
yukarıdaki sayaca henrynin yaşını giriyoruz.. 1566 yılındayız aralık ayında da değiliz ve babamıza söyledik chart ın hangi tarihte doğmuş birine ait olduğunu (defterimizdeki konuşmalara bakın) bitirdiği yaşı bu sayaca giriyoruz.
girerken gezegenlerin yeri durmadan değişiyor..
yakın plandan çıkıyoruz, sagdaki kolu tıklıyoruz çekmeyi açıp kağıdı alıyoruz inşallah olmuştur.
kağıdı defterimize koyup okuyoruz.. birsürü şey bu yıl tehlike var.. olmuş demek ki
oradan çıkıp dümdüz karşıya cesarın odasına gidiyoruz. camın altında sandık var deprem görünür hale getirmiş..

4 Mart 2010 17:36

yorum 39 da Sedefimin anlattığı gibi yapmaya çalışacağız..
sandığa tıklıyıp büyütecle sandığın ön kısmına yakın plan yapıyoruz neyle denesem its bloced diyor.. haha..
allatki menteşenin sağ ucuna elimzide sclpel varken okun ucu ile tıklıyoruz, sonra cımbız ile çıkan pimi alıyoruz.
yakın plandan çıkıp kilit kapağına tıklıyoruz anam 3 silindir.. hemen sedefimin uyarısı aklımıza geliyor resme bakıyoruz.
resimdeki yıldızların şeklini defterimize çiziyoruz ve karşıya gidip balkon kenarında dizili sembollerden (yazmayı unuttum galiba pancurlara tıklayınca açılıyor, balkon korkuluğu dibinde semboller ve takım yıldızlar şelilleri dizili)hangileri olduğunu buluyoruz.
buna göre
şapkanın üzerindeki roma rakamı 2 gibi(gemini)
sonraki başa yakını dalga şekli gibi(aquarius)
diğeri de karmaşık bişey altı çizgili omega gibi(libra)
II dalga çizili omega sırası olmadı tersini yapınca oldu.. öncelibra dan başlayarak yapılacak.doğru yapınca sandıktan uzaklaşıyoruz.
öndeki sarı uzun çubuğu tıklayıp çıkartıyoruz.
sandığa tıklayıp reçeteyi alıyoruz.. haydi aşk iksiri yapmaya..

4 Mart 2010 17:36

yaa benim yorumlarım nereye kayboluyor ağlarım ama

4 Mart 2010 17:37

gecikmeli geliyormuş pardonsssssssssss :(

4 Mart 2010 17:52

reçeteyi aynen uyguluyoruz, inventteki kapkacağı tıklayıp iksiri alınca uyuyoruz..
uyanınca cesar giyinip mutfak çalışma odasına gidip babacığımızla chart falan her şeyi konuşuyoruz, çok uzun bir konuşma yazmıyorum buraya..şu önemli henrynin annesiyle konuş, şatodaki amp kitabı tek cilt değil 4 cilt olmalı ve her ciltte de plibert not bırakmış olmalı..

4 Mart 2010 18:15

kraliceye gidiyoruz ve tüm konuşma maddelerini konuşuyoruz.
costanzın odası kilitli..
janamie'nin odasına giderken 1.kapının orada yerde philibertin haritasının parçasını bulup alıyoruz.
janamie nin odasına giriyoruz kapı açık, yatağında oturuyor, konuşuyoruz arkamızdan kapıyı çarpıyor...terbiyesiz :)
bulduğumuz harita parçasını not defterine ekliyoruz gizli bir oda var scriptoryumda...
scriptoryuma(kütüpane diyorum ben) gidiyoruz.
kapagı zorla açılan dolabın orada yine kütüpanecinin hayaletini görüyorum ama her yeri dolandım geçit meçit bulamadım yaw.

4 Mart 2010 18:24

haritaya göre kırılarak açılan dolabın karşısı gibi görünüyor, o girintide dolabın karşısından sağa dönüp köşedn sağa doğru 2. kitaplığın rafında 3 lü kitap setinin orada çark çıkıt nihayet..
tıkladık, anahtar deliği.. plibertin anahtarı uydu dönmüyor.. dönse şaşardım..
ahan da oldu...inventory de anahtara büyüteçle bakıp her bir aleti denedim scalpel anahtarın diş kısmını 2 ayrık parça haline getirdi.
anahtar deliğine sokunca kapı açıldı...

4 Mart 2010 18:59

kapının yanında bir magna kitabı var ama not yok..
ışık lazım tavandaki avizeye çakmakla tıklıyoruz , aydınlandık..
odanın dibine doğru sol tarafda amp kitabı buluyoruz.elimizde kitapla dönüp arkamızdaki boş masaya kitabı koyuyoruz.
kitaba tıklıyor içindeki notu alıyoruz, biri sesleniyor.. otomatik çıkıp kapıyı kapatıyoruz.
notu defterimize ekleyip okuyoruz.. sembollü bir kapıdan söz ediyor, inventi kapatınca ne yapacağımızı biliyoruz.
iksiri castansa götürüyoruz..konuşup veriyoruz sorusuna ne desek ki şimdi hahahaha..
reddedip oyun oynama teklifini kabul ediyoruz..
5 zar 11 attım diyor.. zarları çevirerek 11 toplamlı seçenekleri yapıyoruz..ip ucu olarak kaç doğrun olduğunu söylüyor..5 hakta bulamazsanız bişey istiyor.. çiçek verdim ..
şimdi 21 attı ciddiye almalı bu işi..
ay ben bu zar oyununu geçemiyeceğim galiba..

4 Mart 2010 19:31

ay bildim diye sevindim bir soruma yanıt verdi yine zar attı ya da ben yanlış soru sordum..
ya ben mi atladım bilmiyorum.. 2. oyunu da yapıp öbür soruyu sordum dışarı çıktım inventorymi düzenleyeyim dedim üzerinde sıdh yazan bir madalyon var.büyüteçle bakıp arkasını çevirdim bir takım semboller var..

4 Mart 2010 20:01

yıldız haritası bilmecelerinin resimler.

http://img402.imageshack.us/img402/237/adszpxg.jpg

http://img189.imageshack.us/img189/1927/adsz1os.jpg

ilk resimi yaptıktan sonra da gün olarak 12 giriyoruz.henry aralık 1553 de doğmuş biz ise şu anda mart 1566 dayız.

4 Mart 2010 21:08

Gizli odaya dönüyoruz, yer karolarına dikkat ediyoruz.. köşelerde madalyondaki simgeleri de taşıyan talar var..
madalyondaki sırayla bu taşlara tıklıyoruz.doğru yaparsak köşelerdeki dlü karolar aşağı çöküyor sonra slide puzzle gibi karoları çekerek tam ortayı açıyoruz kuyu ağzı çıkacak.

4 Mart 2010 21:29

kuyu açılınca inventorymizden ipi alıp yukardaki avizeye bağlıyoruz(demircideki ip ve kuyuya kovayı bağladığımızda artan ip onlardan biri)kuyuya iniyoruz.
aynı rüyamızdaki gibi, hemen yerden magna kitabının 4. sü var yeşil onu alıyoruz.
inventorymizde kitabı büyüteçle yakınlaştırıp tıklıyoruz.
içindeki notu defterimize yapıştırıp okuyoruz.
bu pasajda kılıcı bulup çıkartçakmışız görev sayfamızda bu var kılıcı arıyoruz..
bir ileri deprem, iki ileri kılıç ve kalkan sağda..
karşımızda simgeli kapı var ona bişey yapçaz ama ne??
inventoryde deneyebildiklerimi denedim 2 oymalı taş parçası babmızın çekmesinden alığımız ve pilibertinki taşa uydu.
otomatik yazarken defterimize kaydoldu..deprem oldu..koşarken tavan çökmeye başladı kalkanı tıkladık inventteki başımızın üstüne açıldı..arkada tavan yıkıldı zor bela kuyudan çıktık..

4 Mart 2010 22:22

sedefim ölü muhafızın oradaki odadan çarşaf aldım dedi ben öyle bir odaya gitmedim diye yukarı çıktım..
koridordaki 1. kapı açık..içeri girdim:rahip mi keşişmi ne desek o yatıyor yerde..büyüteçle bakıyoruz ölmüş.. o zaman 2 şüpheli kalıyor costace yada janamie..
dudaklarına bakıyoruz, siyah zehirlenmiş,
eline bakıyoruz, defteri alıyoruz, parmağına bakıyoruz mürekep
ayağına bakıp ölçüsünü alıyoruz, muhafızın öldürüldüğü yerdeki izle aynı büyüklükte..
inventte aldığımız deftere bakıyoruz, büyüteç fazla büyütmüyor, scalpelle tıklıyoruz, kapaktan bir not ve bir anahtar çıkyor. not okunmuyor.
anahtarla sandığa tıklıyoruz.. bir sürü konuşuyor açılmıyor..
majestelere haber veriyim diye kapıdan çıkıyoruz gece gece evimizin bahçesindeyiz.

5 Mart 2010 09:31

he he ben uslu çocuk olup sesime çok dikkat ettiğim için ilk 4 sorudan sonrasını sormadı bana. cevaplar için teşekkürler oyun delisi ve tabii ki özlemcim. sizi öpüyor ve yetişmek için koşuyorum:)

5 Mart 2010 10:59

Neden bahçeye geldik diye arana arana ta babama kadar gidiyorum.soruyor ama önce bulduğumuz şeyi tercüme etmem lazım diyoruz sohbet etmiyoruz babamızla..

defterimizi açıyoruz, kuyuda kapıya taşları yapıştırdıktan sonra deftere kopyaladığımız yazıları tercüme edeceğiz sanırım da bunlara ait bir alfabemiz varmı bizim ya?
elimizde bir taş var arkasında tombe yazıyordu bir madalyon var arkasında sıdh yazıyordu.. kitaplarda falan hiç rastlamadık..
bu işaretlerin arkalarında yazan harfleri ifade ettiğini varsayarak çözmeye çalışalım.
hee sol sayfadaki yuvarlak şekli inceleyince silik ve eksik latin alfabesi halkası var. pergeli alıp bu halkayı tamamlıyoruz.
latin alfabesi tamamlanıyor ve koyulaşıyor, sağ sayfaya ekleniyor. A harfinin altında çift uçlu ok var buna tıklayınca a harfi ve simge aydınlandı
halkalı şeklin olduğu sayfada tombe yazan taş parçası var..1 e benzeyen şekil T harfi diye düşünerek iç halkayı 1 T ye gelecek şekilde çeviriyoruz ve o,m,b,e harfleri ile diğer şekiller de uydu mu diye kontrol ediyoruz..ııh hiç biri oturmuyor..acaba ters mi yazılıyor arapça gibi..sıdh yazısını da gizli oda için yazmıştım defterime ona da bakıyorum.. uymuyor başka bir numara olmalı.. sıkıştımmmm
imdakkkkk

5 Mart 2010 11:36

ÇÖzzzzdümmmmmmmmmmmmmmmm..
yukarıdaki haklayı çevirerek t harfini ışıklı kutuya getiriyoruz, sonra 1e benzeyen sembolü koyu renkli halkayı çevirerek ışıklı yere getirip çift başlı oka tıklıyoruz.
sağdaki sayfada t nin yanına 1 e benzer şekli yazıyor.. böyle devam edip tüm alfabeyi bulmaya çalışacağız.

5 Mart 2010 11:46

bu şekilde tombe ve sıdh i işaretledik, burada dikkatimizi çeken bir şey var.. alfabenin geri kalanı için ip ucu olabilir denemedim deniyeceğim..h yi yazarken ortasında çarpı olan ı harfi gibi ı ya baktım dış halkada ı h den bir sonra ama iç halkada arada 2 sembol var 3. ı ya (düz ı sembolü)denk geliyor.o zaman j koyu renkli halkada düz çizgiden sağa doğru 3. şekil olan tire olmalı... hemen deniyorum ve yazıyorum sonucu..EVEEEEEETTTTTTTTT kolay gelsin arkadaşlar.. ben buna epey kafa patlattım da sevindirik oldum..

5 Mart 2010 12:25

evet arkadaşlar aynen böyle yapınca babamızın yazdığı dörtlüğün aynısı çıkıyor orada.. yani öyle diyor kızımız..
not defterimizde tüm görevleri çizdirdik.. şimdi babayla konuşup ne yapacağımızı öğrenelim :D aynı yürayı görmekten, scriptoryum altındaki gizli oda ve taştan, diğer ölüden, zanlı olarak janamie ve costance dan başka kimse kalmadığından söz ettik kimden şüpheleniyorsun a 3 seçenek verdi ben janamie yi işaretledim... sonra babamız gözlemodasında çalışacakmış ama dağınıkmış.. tamam hemen babamız için düzenleyeceğiz..
yukarı çıkıyoruz gözlem odasında sağda tavandan sarkan gezeğen terazisi gibi bir şey onu yapacağız.
en alttan başlıyoruz:
1: sağ boş oraya small weigth
2: Sola medium sağa venüs
3: sola bir settelite, bir small sağa heavy weight
4: sola heavy sağa medium ve settellite
5:sağa 2 tane medium bir heavy
6:sola 2 tane heavy sağa ring ve small
takıyoruz.. babamız çok beğeniyor :D

5 Mart 2010 12:38

uzun uzun kaderden falan, rüyalarımızdan konuşuyoruz nostra bir okaliptüs çayı iç yat ben de seni bekleyen kadere bakayım dedi..
bahçeye gidip su aldım kuyudan..yukarı çıktım suyu koyup üzerine okaliptüs yaprağı ekledim hazır dedi aldım inventoryde kendime tıkladım hala ayaktayım.. başka şekil mi yapılıyor bu çay reçete de yok ortalarda haha

5 Mart 2010 13:06

benim gibi ayakta uyumayı beklemeyin o kadarmış işte odanıza gidip yatağınıza tıklayın.. güzelce uyuyun..
cesar yininip mutfak çalışma odasına inip babmızla konuşuyoruz; henrye yönelik tehdit, prens oluşu,ne yapmamız gerektiğini söyleyemiyor yalnız karar vermeliyiz.. kartımıza göre bir şey önemli"the key is the last one" buna dikkat etcekmişiz..rahibin oradan aldığımız kağıt bir reçeteye benziyor ama ne iksiri diyoruz.. babamız bakıyor... adam ölü değilmişşşş!!!bu iksir hazırlanması zor ama insanı bir kaç saat ölü gösteren bir iksirmiş.

evden çıkıyoruz, keşiş heryerde olabilir güçlü bir silah iyi olur diyoruz.

demirciye gidiyoruz, inventten kılıcı ateşe koyuyoruz, kol ile körüklüyoruz, demir tuttacağı ile alıp, çekiç ile dövüyoruz, suya batırıp soğutuyor ve alıyoruz.

saraya gidip keşişin odasına giriyoruz,inventten anahtarı alıp sandığı açıyoruz,bir cübbe, phlibertin bir notunu bulup alıyoruz, sandığa tıklayıp yanda açılan aletlerden büyüteçle bakıyoruz, testere tozunu alıyoruz.

inventte notu notdefterimize ekleyip okuyoruz celtlerde kurban..

5 Mart 2010 13:46

Oradan çıkıp majestelerine doğru yöneliyorum, costance ın kapısı açık içeri dalıyorum.. ay bu da mı ölmüş..
tıklıyoruz, büyüteci alıp tıklıyoruz, elindeki mektubu alamıyoruzparmakları katılaşmış, okuyoruz..bütün olanlardan nostradamus ailesini suçluyor, kraliçeye ihanete zorlamışız ve dayanamayıp intihar etmiş...
biri geliyor... sadece seyrediyoruz...ailemizi kurtarmamız lazım ama hala bir kaç elementimiz eksik..
odadan çıkmadan keşiş elbisesini giyip tanınmaz oluyoruz..
tutuklanan janamie ile konuşma görevimiz var guardrooma hapsedeceklerdi..
janamie nin odasının önünden koridorda ilerleyip dönüyoruz sağdaki kapı açık ..
giriyoruz ve janamie ile konuşuyoruz: sonunda hanry nin chartını değiştirmesini cardinal ve dük istemiş..keşişi pek tanımıyor, ölü değil diye iksiri söylüyoruz keşiş yapabilirmi bu iksiri, hayır babamızın dışında caterine in kimyacısı yapabilir.. ha o da ölü değil demek katiller 2 oldu..pentağramla ilgili de anahtar aldık janamie den odasında pentağram var 5 element ve dişi erkek temelli bir şeymiş.. babamız da bizimli ilgili çalışmasında pentağramdan söz etmişti..

5 Mart 2010 13:59

Dönüyor, anahtarı kullanarak janamie nin odasına giriyoruz, sağdaki dolaplı masada yeşil kitap..
tıklıyoruz, büyüteçle bakıp pentagramı alıyoruz, kitap sayfasına tıklayıp okuyoruz; babamızın yazdığı bir dörtlük son kehanet!.... bu sayfayı alırsak janamie bize kızmaz.. scalpelle bu sayfaya tıklıyor alıyoruz.
pentagramı ve sayfayı notdefterimize ekleyip inceliyoruz.
görev kaydımıza göre sanctuaryye yani kilise mi şapel mi oraya gideceğiz...

5 Mart 2010 14:18

kiliseye gidiyoruz, beyaz örtüyü bir çekiyoruz... haha evet keşiş ölmemiş babamız haklı..
babamıza gidemiyoruz köprüyü kaldırmışlar..
kapıdan geri dönüp kraliçeye gidiyoruz gelsin görsün çuvalları canım..
muhafıza falan bakmadan açık kapıdan girip kraliçeyle konuşuyoruz çıklama istediği soruları soruyor.. doğru yanıtları vermek gerek sola alta ölçek çıktı yine..uf çok uzun konuşmalarla bana bir şans vermeye ikna ettim.. aşağı inip kilise de hazine olduğunu kanıtlayacağım, ailemin suçsuzluğunu..

5 Mart 2010 14:26

Aşağı kiliseye iniyoruz, vaaz kürsüsüne yaklaşıp vitrayları falan inceleyeceğiz ama kendi kendimize yorumlar yaparken bir adam bizi bayıltıyor.
kendimize geldiğimizde ölmemiş olan keşiş karşımızda..
bize zehir vermiş yanda bir ölçek var.. philibertin çalışmalarını izlediğimiz için bizim hazineyi bulacağımıza nanıyor.. zamanında bulursak bize antidotu verecek.
altarda bir yer gösteriyor bunun belki sana yardımı olur hazineyi bulmanda diyor.
Zaman sınamalıdır diye oyunu save ediyorum ölürsem falan ta nerelere dönmeyeyim..

5 Mart 2010 14:44

adam başımızda bekliyor.. altardaki yeşilimsi yuvarlağa tıklıyoruz, çizgiler ve yazıya benzer bir şeyler var..dışta beş tane çember, çemberlerin üzerinde civi başı gibi noktalar var.
bu noktalara ileçle tıklayıp imleci basılı tutarak çemberleri çevirebiliyoruz.. yıldız şekli yapacağız sanırım..
zaman yetiyor sayılır.. gücümüz azalıyor ama ölmeden yapabildim..
en dıştaki halkadan en içe doğru 1 den 5 e numaralarsak ve saatin rakamlarının yerlerini esas alırsak şu pozisyonlara çevirince oluyor:
1 saat 5 gibi
2 saat 2 gibi
3 saat 1 gibi
4 saat 8 gibi
5 saat 4 gibi
yıldız şekli ile birlikte bazı sayılar okunur oluyor bunlar defterimize otomatik yazılıyor.

5 Mart 2010 14:55

hahaha ölmedim dedim ama iş yıldızı o sürede tamamlamayla bitmiyormuş, yorumu yazıp oyuna döndüm ve de öldüm..
save etmeme gerek yokmuş aynı noktada dirildim, bu kez hızlıca yıldızımı yaptım, sonra yıldıza tıklayıp onu aldım, açılan oyuktan çubuk parçaları gibi bir şey aldım.. henüz bilmiyorum dedim...
bu adam bana antidot falan vermiyor konuşma işareti var konuşalım bakalım ölene kadar...
aa zaman bitmeden hazinesini bulmamız lazım adama bak ya..
yıldızı yaptığımızda deftere yazılanlara bir bakalım ben onları anlayana kadar bir daha öleyim :(

5 Mart 2010 15:16

3. dirilişimde.. yılıdızı falan tamamlayıp, ucu yıldızlı sopayı alınca hiç konuşmadan notdefterini açıp tüyü alıp 1 satırda 2 10 ve 21. harflari diğerleri için de verilenleri sayıp işaretledim, bütün satırlar bitince işaretlediklerim yok oldu ve zamanım bitti yine öldüm..
bu canlandığımda aradaki tireleri de sayarak karakter bazında çizeceğim nolur olsun yaw sıkıldım bu işten..

5 Mart 2010 15:34

arkadaşlar harf değil karakter bazında işaretlemek gerekiyor..
1. satırda 2,10 ve 21. (l,ı,m)
2.satırda 2.ve 6.(a,e)
3. satırda 16.ve 29 (e,d)
4. satırda 6.ve 25.(n,e) karakterleri tüy kalemimizle işaretliyoruz
doğru işaretleyince harfler aşağı sağa kırmızı yazılıyor.
aşağı 9 kısa çizgi çekiliyor..yandaki harflere tıklayarak buraya kodu yazmamız gerekiyor.
kod:MADELEINE çıkıyor.
ama antidotu yine alamıyoruz.. adamla konuşuyoruz..1. soruya çok uzun yanıt veriyor onu konuşmayın,
3. soruyu sorunca deprem oluyor.. son günlerdeki 12. (twelve) deprem bu sayıyı biliyoruz.. bişey var bunda ama ben ölüyorum tabiii...

5 Mart 2010 16:02

12. depremde başımızı yukarı çeviriyoruz bir an.. yukarlarda bişeyler aramaya başlıyoruz.. bazı sütunların tepelerinde imleç göz işareti oluyor bunlara tıklayınca celtic sembolleri var ve dönüyorlar..ekranın üst kısmında soru işareti beliriyor buna tıklayınca alfabemiz çıkıyor harfler ve sembol karşılıkları..
kod madeline.. sanırım soldan sağa başlayarak bu sütunlara celtic harfleriyle madeline yazacağız.. asla süre yetmez.. bilmem kaçıncı kez öldüm zaten.. Bu finallerde niye böyle saçma sapan garip ve de anlamsız zorlamalar yaparlar kiii... nefret gelsin sonunu görmesin diye mi???

mayıs
5 Mart 2010 16:39

süre işlerken oyunu save edebilirsin en başa dönüp yeniden aynı bulmacaları yapmana gerek yok iyi bir süre süre bıraktığında kalan iki puzzle yapılabiliyor

5 Mart 2010 17:29

süperdiiiiiiiii... çok çok teşekürler emeği geçen herkese.. en keyif aldığım oyundu :)

5 Mart 2010 18:55

6 sütuna madeleine yazacağız.. ama sondan başlayarak yazmamız gerekiyor yani e den başlayarak.
oyuna başlarken seçtiğiniz simgeye göre alternatifler değişiyor sanırım benimkiyle sedefinki uyuşmadı..
çeşitli şablonlar denenebilir önceden ma-d-el-e-in-e, veya m-ad-e-le-in-e, m-a-de-le-in-e gibi
keşişe bakarken arkasında gibi olan sütuna e yazıp tersine doğru dönerek kodu tamamlayınca sütunlar açlıp aynalar çıkıyor.
aynalar çıktığında meryeme tıklayıp dörtlüğü kehaneti söylüyoruz.Işığı meryemin gözüne düşürmemiz gerekiyor..
yıldızlı puzzleı çözdükten sonra aldığımız sopaya inventorymizde büyüteçle bakıyoruz , ek var gibi,çarkla tıklayınca uzuyor (ben uzatmadığım için boşuna epey zaman kaybettim)
Vaaz masasına gidiyoruz masanın üzerinde bir delik var buraya sopayı takıyoruz, inventten yıldız şekli çizili olan camı alıyoruz sopanın üzerine takıyoruz.
Işığın vurduğu sütuna 1 dersek karşısındaki 6 olacak şekilde numaralandırısak;
1. aynadan ışığı 6. ya
6. aynadan 2 ye
2. aynadan 3 e
3. aynadan 5 e
ve 5. aynadan meryemin başına gözüne ışığı yansıttığımızda kırılan ışık bize yerde bir karoyu gösteriyor.
karoyu, inventorymizde abimizin sandığından aldığımız uzun demir çubuk ile açıyoruz..
zil çalıyor kraliçenin bize verdiği süre bitti..
hızlıca aşağıya iniyoruz, sağ tarafta bir heykel başı var alıyoruz
sol taraftaki başsız heykele takıyoruz, eline de inventorymizdeki kılıcı veriyoruz..
Buradan sonra bizim insiyatifimizi kullanmamız gerekmiyor.. oyunun sonuna kadar izliyoruz..

Zaman kısıtlamalı anlamsız son kısmı delirtmesine karşın çok güzel bir oyundu..

5 Mart 2010 23:47

eline sağlık oyun delisi:)
ben zarlarda kaybedince çiçek toplamak için bir çıktım o çıkış.kapıyı açık bulamadım bir türlü dün gece ne kadar cebelleşiysem de.bu gece de bakıcam oldu oldu olmadı yarım kalacak artık güzelim oyun.

6 Mart 2010 00:46

Egecim ya ben çıkmadım nasıl dönülür bilmiyorum..en son save'in yakınsa oradan başlamayı dene canım, madalyonu alamzsan ilerleyemezsin... ölen muhafızdan aldığımız zarftan çıkan gülü verseydin ya bebeğim..

6 Mart 2010 00:49

gülü ermiştim cnm ama yine kaybettim maalesef:D
hala bir şeyler isteyince reçel krem falan yapayım dedim çıktım odadan.bir daha girebilirsen gir:D

ama dediğin gibi yapıcam sık sık save yapmıştım.onlardan başlarım artık.sağol cnm:))

6 Mart 2010 01:55

constanzayla yapılan zar oyunundaki doğru kombinasyonları yazalım dedik egeyle.belki birilerine yarar.

17--> 4-1-5-3-4
21--> 4-4-6-5-2
15--> 3-3-3-2-4
19--> 1-3-4-5-6

6 Mart 2010 02:24

61 nolu yoruma biraz açıklama:
şimdi gizli odada kapıda durduğumuz zaman yerdeki taşlara ancak doğru sırayla tıklarsak olay çalışıyor.kapıda duruyoruz odanın dibinde değil.
sağ alt yani kapıya yakın taş bloğu dörtlüden sol üst
sağ üst yani kapıdan uzak olan blok sağ üst
sol alt yani kapıya yakın blok sağ üst
sol üst yani kapıdan uzak olan sol üzt

taşlar basılı kaldı.

6 Mart 2010 03:01

bu arada ben boşuna dolanmışım iki gecedir.yanlış odaya girip durmuşum.ilkin constansla konuştuğum odanın kraliçe koridorunda olduğunu unutup diğer koridordaki kilitli kapıyı(sonradan rahip cesedi bulduk)zorlamış durmuşum.o arada ne reçeller ne kremler yapıp ne çiçekler topladım beni odaya alsın diyeeherkes okusun görsün bu da bana ders olsun diye yazdım:DDD

6 Mart 2010 03:21

şimdi şu kitapta sembollere karşılık harfleri buluyoruz hani.oyundelisinin 65-66-67.yorumları.dediği gibi benim de dikkatimi çekti ki doğru sembolden sonra bir harf ileri alınca alttaki sembol dairesini de üç tık ileri götürüyoruz yanılmıyorsam.

biz hiç uğraşmayalım derseniz:
http://m.YollaYap.com/b75/72642154.jpg

sis image.us verdiğin linki açamadım.umarım yanlış bir site değildir.resim linki yolla dedim burayı buldum googleden:)

sedef
6 Mart 2010 15:40

bu arada bende bir ekleme yapayım.. son kısımda heykelin başını taktıktan sonra ben inventory deki kılıcı vermedim.. yerde bir kılıç buldum onu verdim heykele.. sizde de öyle olabilir, zaman kaybetmeyesiniz..

6 Mart 2010 16:14

ben oyuna başlarken kendime karakter olarak en sondaki 2ile 4 karışımı(jupiteri)seçtim
zar oyununda 1 el öldüm çiçek verdim.. kaına her tıkladığımda zar attığı için 3 kez de yendim. Bunlar:
19---3+3+3+4+6
22---4+3+4+6+5
19---2+2+4+5+6
leri doğru seçenek olarak kabul etti..

ve sütunlara isim yazarken
M+A+DE+LE+IN+E gruplamasını kabul etti..

Bu ayrıntılar en başta seçilen karaktere göre değiştiğinden ben elde ettiğim sonuçları yazmanın yanlış yönlendirme olacağını düşündüm.. jupiteri seçenler bu seçeneklerle de karşılaşabilirler..

6 Mart 2010 19:39

sis, oyun delisi aynalı bölümde problem var. ışık heykelin gövdesine geliyor hep. acaba yin ealternatif çözümlü bölümlerden mi. resimli çözüm var mıdır bi yerlerde

6 Mart 2010 20:14

asayı close up yapmak lazımmış. bitirdim. çok güzel oyundu. tşkürler sis indirdiin için oyun delsi ve sidef yardımlarınız için

6 Mart 2010 21:12

herkese teşekkürler...
nihayet bitirdim.harika bir oyundu:)))

7 Mart 2010 21:25

Yessss bitirdim.oyun takıldığı için baştan başlamam gerekse de güzel oyundu.tüm yorumlara teşekkürler

8 Mart 2010 14:45

sonunda ben de bitirdim. başta oyun delisi ve sis olmak üzere emeği geçen herkese teşekkürler.

9 Mart 2010 14:47

süper bir oyundu emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkürler :))))

Adsız
10 Mart 2010 15:50

ya arkadaslar ben o madalyon bölümünde kapıyı açmakla uğrasıom bi yardım edin nasıl yapıcaz gezegenleri?

Adsız
11 Mart 2010 13:00

Bu zamana kadar oynadığım en güzel oyunlardan biriydi,sonunda bitirdim ama hem bitirdiğime seviniyorum hemde böyle güzel bir oyunun bittiğine üzülüyorum..

Adsız
10 Haziran 2010 22:21

Nostradamus: The Last Prophecy :herkese merhabalar ben oyunun bütün partlarını aldım fakat oyunun kurulumunu yapamadım verilen şifreyide giriyorum ama genede bi çözüme ulaşamadım lütfen yardım edermisiniz.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.MİNE

10 Haziran 2010 23:08

mine,
oyun yazısında kurulum notları diye bir kısım var.orada nasıl kuracağın çok detaylı yazıyor.deamon tools denen bir program lazım kurman için.o programın bilgisi de o ksımda linkte mevcut.dikkatle yaparsan sorun olmaz sanırım

28 Ekim 2010 21:58

arkadaşlar bu oyunda oynadıklarımısı nasıl kaydediyoruz bi türlü bulamadım

29 Ekim 2010 00:01

arkadaşlar ben fena takıldım bi türlü kremi veremyorum babasına anlamadım yanlışmı yaptım acaba oynayan yada hatrlayan varsa yardımcı olursa sevinirim...

15 Temmuz 2011 21:52

LINKS RENEWED-LINKLER YENILENDI

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template