Millennium Secrets: Emerald Curse



Kate receives a call from her old friend Archibald Jones, a professor who’s an expert in ancient civilizations. He asks her to retrieve a very important briefcase from a secret location in New York City and deliver it to the authorities, but before he can explain further, Kate hears voices and then the call ends abruptly. Help Kate save her friend and find the mysterious briefcase! Travel across the world in Millennium Secrets: Emerald Curse, a fun Hidden Object game.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

Adsız
20 Mart 2010 13:30

çok güzel oyun tavsiye ederim hint lerle oyun gayet kolay ve çok zevkli.yardım gerekmeyecek şifreleri içinde veriyor.

Adsız
20 Mart 2010 14:42

3 saat devamlı oynadım nihayet bitti, devam edecek yazdı,oyunun bir yerinde Akvaryum bölümü var orada atari makinesi gibi bir şey var 1000 puan yapmak lazımdı,onunla boşuna uğraşmayın yapmasanızda oluyor,skip de yoktu ama oynamadan devam ediyor.

21 Mart 2010 14:41

bende belirli bir yerden sonra oyun kapandı windows desteklemiyor dedi ama güzel bi oyun ellerinize sağlık

21 Mart 2010 22:12

eğlenceli bi oyundu. cyrstal keys, sacred rings ve benzerlerinden sonra kendimi iyi hissetmemi sağladı:D teşekkürler babanne

Adsız
25 Mart 2010 14:13

arkadaşlar bende emege saygi duyuyorum emegi gecenlere teşekkur ederim ama ben biryerlerde takildim lababatuarda buyuk bilgisayarin sifresini bir turlu bulamiyorum siteyi tesadufen buldum ve ilk oyunumdu yardimci olabilecek birileri varsa simdiden tesekkur ederim

Adsız
25 Mart 2010 17:38

http://www.bigfishgames.com/blog/millennium-secrets-emerald-curse-walkthrough/ takıldığın yere buradan bak...

Adsız
25 Mart 2010 17:39

http://www.bigfishgames.com/blog/millennium-secrets-emerald-curse-walkthrough/

Adsız
25 Mart 2010 19:23

adsiz slm arkadaşim verdigin linke baktim ama ben yinede cozum bulamadim orda yazilanlari zaten anlamadim belki benim kadar yaşli olanlar o yazilandan bir şey anlamaz sakin bana gulmeyin bende biraz zaman gecirecek oyalanacak bir şeyler aramiştim
ilgine teşekkurler sagol

Adsız
25 Mart 2010 19:29

adsiz yardimin icin teşekkurler
ama ben bilgisayarin şifresini hala bulamadim
yazicidan cikti almiştik onun yanindaki bilgisayar
oraya kadar iyi gidiyorduk orda takildik
oyun cok guzeldi yani

25 Mart 2010 20:09

adsız selam:)
mini çete gelirsen oradan çözüm linki verebilirim

Adsız
25 Mart 2010 20:47

selam süperbabaanne
ben mini cete geldim siz link verdiniz ama elektirikler kesildi linki alamadim rica etsem tekrar verirmisiniz

Adsız
26 Mart 2010 21:02

selam süperbabaanne
oyun icin ve yardimlarin icin teşekkür ederim verdigin resimli ve türkce link sayesinde oyunu bitirdim cok güzeldi
ellerine emegine saygilar

su
7 Mayıs 2010 17:26

oyun yokluğunda bakiim dedim..tipik room escape oyunu bu:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template