Love Chronicles: The Spell



Bir kralllıkta hüküm süren kaos ile tuzağa düşürülmüş bir prens ve o krallıkta esir olan bir prenses.yaşlı adamın çağrısı ile sihirli ağacın meyvesini bulup güzel prensesi kurtarabilmek için kötü cadıyı etkisiz hale getirmeniz gerekmektedir.163 MB

Travel with a prince haunted by nightmares of a kingdom in turmoil and the beautiful princess who is trapped there. Summoned by an old man and yuwik is a magic retard maple tree find hidden objects to solve tricky puzzles and awaken the enchanted residents of the kingdom and ultimately save the beautiful princess from the evil witches spell. 163 mb
THANKS TO TAC-CM



İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 35 yorum

17 Mart 2010 19:49

indirdim bile :D,,,

17 Mart 2010 22:48

arkadaşlar oyun güzele benziyor:)

17 Mart 2010 22:55

Old Man's Cabin adlı bölümden başlıyoruz oyuna.
soldaki ağaca tıklayınca,sol altta kapı zili çıkıyor.damdaki kapı ziline tıklayınca,toplayacağımız nesneler görünüyor.
aramaya başlıyoruz.

17 Mart 2010 22:57

tahtaları,demir parçalarını ve pencereye yaklaşıp vida alıyoruz.çekiç ve kerpeten oluyor itemler arasında .sağda altta kullanabileceğimiz itemler arasında yer alıyor.

17 Mart 2010 23:01

elimizdeki kerpetenle,solda kütük üzerindeki çivileri topluyoruz.
solda itemlerin üzerine,elimizdeki çekiçle tıklayınca,merdiven oluşuyor.
merdiveni kapı ve pencere arasına dayıyoruz.
çatı üzerindeki kapı ziline tıklıyoruz.
kapı zilini kapıya yerine takıyoruz.
taktığımız kapı ziline tıklıyoruz.kapıyı açıyoruz.
içerdeki yaşlı adama tıklayınca,gene bulacağımız nesneler çıkıyor solda.

17 Mart 2010 23:07

aslında çözümü yazmama gerekte yok.oyun kolay.
haydi kolay gelsin:)

17 Mart 2010 23:39

yaşlı adama hazırladığımız bitki çayını verdik.başka bölümdeyim:)

Adsız
18 Mart 2010 00:12

çok güzel oyun. bu da Dark Parables: Curse of Briar Rose Collector's Edi... oyunu gibi, uyuyan güzel masalı oyun seni yönlendiriyor

18 Mart 2010 00:14

her bölümden 2 yaprak topluyoruz.menü yazısının altına yerleşiyor topladığımız yapraklar:)

18 Mart 2010 00:35

ayyyyyyyyy fareyi yakalayıp sis'in kedisine verdik.nasıl yalanıyor karnı doyunca:)

18 Mart 2010 00:36

istenen bazı nesneleri,geriye gidip oynadığımız bölümlerden alıyoruz bazen.

18 Mart 2010 00:51

aaaaa bu balıkçının istekleri de bitmiyor bir türlü:DDD

18 Mart 2010 00:54

arkadaşlar neredesiniz?
demedi demeyin oyun süper:)))

18 Mart 2010 01:01

yine mi buraya kaçmış benim dana :DD
yok artık farz oldu.yapılan ilk oyunda baş rol kedide olacak:)

18 Mart 2010 01:05

canım,kale kapısının önündeki köpek ne güzel hırlıyor öyle:DDD

18 Mart 2010 01:06

aman sis,zaten her oyunda neredeyse baş rolde:DDD

18 Mart 2010 01:11

ayyyyy sis valla koptum.senin kediyi çuvalın içine koydum:)))götürdüm köpeğin önüne koydum.nasıl diklenip kaçtı seninki görmelisin.şimdi ağaç dalına çıkmış ,kımıldayamıyor.ağacın altında köpek beklemede aşağı inmesini:DDD

18 Mart 2010 01:46

ahh ahh bilmiyo o köpek başına gelecekleri.var ya o duman aşağı inse paralar o kuçuyu.hani benim kedim diye demiyorum.maynak heyvan:DDD

18 Mart 2010 06:57

ah babaannem benim, yalnız kalmış. hemen yüklüyor ve yetişiyorum

Adsız
18 Mart 2010 14:24

Merhaba
Bir süredir burada sunulan oyunları takip edip oynuyorum ancak daha evvel bunu not düşmeye vaktim olmamıştı :) Bu oyunu da oynadım akşam, en son yaşlı adamın sihir kitaplarını istemesi üzerine kütüphaneye gittim, kitap falan alamadım ama :/ Raflardaki tüm kitaplara tek tek tıkladığımı da rahatlıkla söyleyebilirim hatta. İpucu da çalışmıyor orada. Bitiren varsa, istenen kitapları nasıl aldı acaba?

18 Mart 2010 14:55

adsız selam:)
kitapları sağ altta bulunan mercekle bulup alabiliyoruz.kolay gelsin:)

18 Mart 2010 14:56

büyüteçle demek istemiştim.

18 Mart 2010 15:06

Teşekkür ederim :)) Bütün oyun boyunca o nesneyi kullanmayınca aklımın ucundan bile geçmedi denemek.

18 Mart 2010 17:20

ben oyunun sonundayım ama oyun mu takıldı ,yoksa bu şekilde mi bitti anlamadım.
yapraklar 65-65 tammalandı.
ama hint çalışmaz oldu.kitapta solda sayfanın tamamı yeşil başlık tamam.sağda ise;en altta boş yer var.
oyunu bitiren varsa,lütfen yazabilir mi?
menüye de giremiyorum.pcyi kapatıp açmak zorunda kaldım.
oyun nasıl bitiyor?

Adsız
18 Mart 2010 17:32

benimde öyle, bittimi anlamadım

18 Mart 2010 19:48

Bende de aynı şey oldu, kitapta bölümlere baktığımda bazı bölümlerde yaptıklarımın üzeri çizili iken bazılarında çizili olmayanlar var. Onlarla alakalı olabilir zannettim ve o yerleri tekrar dolaştım ama bir şey bulamadım. Yaşlı adam prensesin sevdiği adammış, gençliğini geri verdik ve sanırım bitti.

19 Mart 2010 09:28

sabahtan beri oynuyorum. çok şirin oyunmuş gerçekten fakat nedir bu prensin çilesi,kardeşim. adamın bir su içmek için bile kuyuya girmesi gerekti:)

21 Mart 2010 13:21

ancak bitirebildim. çok beğendim.

23 Mart 2010 01:40

sanırım bende bitirdim yapraklar 65-65 oldu son yaprağı yaşlı adama verince prense dönüştü sonra kitap çıktı karşıma sonrası perisin dediği gibi,altı çizili notlara giriyorum pc eröre düşüyor ve kapanıyor aynı yerleri 3-4 kere oynadım fakat boşuna sonunu göremicem herhalde neyse bitti ya sorun değil,güzel bir oyundu teşekkürler süpercim emeğine sağlık.

Uğurkağan
24 Mart 2010 23:25

meraba ben bu linkten denedim ama inmedi sorunlu mümkünse başka linkten verirmisiniz....

Uğurkağan
24 Mart 2010 23:28

meraba ben bu linkten indirmeyi denedim ama malesef inmiyor sorunlu galiba mümkünse başka linktende yayınlarsanız sevinirim..

24 Mart 2010 23:44

uğurkaan,
linkte hiç bir sorun yok.ve şu anda yeni link hazırlayamam.yoksa yeni hazırladığım oyunlar sekteye uğrar.yarına en erken.

İZMİRLİ
30 Mart 2010 01:19

ŞU HEYKELİN ALTINDAKİ GARİP MEKANİZMADA KALDIMM SKİP YAPIYORUMM AMA OLMUYOOO ORAYII GEÇEN BİRİSİ VARSA LÜTFENN YAZSINN NASILL GEÇİCEMM ORAYIII İNGİLİZCEDE YOK BENDEN NE İSTEDİĞİNİ ANLAMIYORUMMMMMMMMMM.. YARDIMM LÜTFENNNNNNN...

11 Nisan 2010 10:20

LİNKLER YENİLENMİŞTİR.
DAHA UZUN BOYUTTA:)

RAPİD VE FİLEFACTORY LİNKLERİ EKLENDİ.

su
15 Nisan 2010 15:12

oynamışım bunu ben :(

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template