The Lost Cases of 221B Baker St.


Return to 221 Baker St. and help Sherlock Holmes solve brand new cases! Take on the new mysteries and explore beautiful Victorian London! Interact with Watson, Mycroft, Inspector Lestrade, and tons of other characters. Use your Hidden Object skills to take on the world’s toughest cases and catch clever crooks. Take on tough puzzles and find valuable clues as you solve The Lost Cases of 221 B Baker St.!

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

23 Mart 2010 12:32

birinciyim, indiriyorum :))

23 Mart 2010 13:16

biz bundan oynamamış mıydık sanki? bi tane daha baker street var gibiydi

nunu
23 Mart 2010 13:22

umarımm güzeldirr

23 Mart 2010 14:03

nıhahaha. kurdum başlıyorum

23 Mart 2010 14:33

enemmm indirdinde başlıyosun hahaa benim net rekorlar kırdırıyoki bugün bana:))bakalım ne zaman incek...birde sankim oynadıkmı biz bunu diyorum

Adsız
23 Mart 2010 15:21

siz nasıl indirdiniz error veriyo habire çok kıskandım valla....

23 Mart 2010 15:33

adsız rapidden indirdim sorun yoktu

23 Mart 2010 15:58

bol puzzle lı düz hidden. puzzle lar biraz tekrar etmiş. tamam epey tekrar etmiş:D ayrıca ben bunu oynamışım. sisli londra sokaklarında minik bi at arabasına yol gösterdiğimiz labirent oyunları var. oynamayanlar için:kendinize güveninizi tazeleyeceğiniz,kolay,oyunsuz zamanlarda oynanabilecek bi oyun

24 Mart 2010 07:46

ben de uzayla aynı fikirdeyim. kolay ilerliyor. yalnız bir süre sonra sıkılıyor insan

Adsız
24 Mart 2010 16:59

ben hiç bı oyunu indiremiyorum hep error veriyor bilgisayardan da pek anlamıyorum lütfen yardım edin

Adsız
24 Mart 2010 17:50

bunu oynamıştık

Adsız
24 Mart 2010 19:14

oyunu yükledim ,adım playerde yazıyordu, demekki oynamışız

eagle64
24 Mart 2010 23:39

Süperbabaanne ve Sis

This file is larger than 200 Megabyte. To download this file, you either need a Premium Account, or the owner of this file may carry the downloading cost by making use of "TrafficShare".

Benim ve öyle sanıyorum ki bu güzel siteyi takip eden birçok arkadaşın Rapid Premium üyeliği yok.
Dolayısı ile 200 MB üzeri rapid linkleri yine sanıyorum ki birçok arkadaşı ama kesinlikle beni çok üzmektedir.
Lütfen her konuda olduğu gibi bu konuda da yardımcı olunuz. Mümkünse Hotfile linkleri de koyunuz.
(Çok fazla olmadım umarım.)

Saygı ve sevgiyle...

24 Mart 2010 23:47

LİNK EKLENMİŞTİR

eagle64
25 Mart 2010 00:06

Çok teşekkürler
Söylenecek tek bir söz var;

MÜKEMMELSİNİZ...

Bilginize, ilginize, sorunları çözüm hızınıza söylenecek başka hiçbir şey yok.

İyi ki varsınız...

Tekrar tekrar saygılar ve sevgiler...

25 Mart 2010 00:11

hişşşş abartmayalım :)))

26 Mart 2010 22:39

Oynadım bitti kolay bi oyun boşluk doldurmak için iyi oldu,emeğine sağlık sis cim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template