Eden's Quest: The Quest for Akua



Eden Hunt, a world-famous archaeologist, has received a call from a mysterious man, inviting her on a fantastic treasure hunt! Find the ancient treasure of Akua to win a huge sum of money, and finance Eden’s future adventures. Take on the other competitors head-on as you track down the hidden treasure. Eden’s Quest – The Quest for Akua takes you around the world on an exciting Hidden Object adventure!



İndirmek için tıklayınız-Click to download


veya


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

4 Mart 2010 11:00

cok tesekkürlerrr hemen indirmeye başlıyorum

4 Mart 2010 11:56

arkadaşlar;oyun hiç güzel değil.konuşma fazla.
ingilizce bilgisi gerektiriyor.sevdiğimiz< hidden oyunları gibi değil.
demedi demeyin.
belki bu tarzı sevenler vardır.
kolay gelsin:)

Adsız
4 Mart 2010 12:59

fena değil oynuyorum ing. bilmiyorum ama tahmini gidiyorum.

Adsız
4 Mart 2010 13:59

nehirden sonra uçurumda kaldım köprüyü indiremedim. oynayan varmı

Adsız
4 Mart 2010 14:26

oyun beta mı acaba ,köprüde kaldım , hiç bir şey yapamıyorum.tam da hoşuma gitmeye başlamıştı.

4 Mart 2010 16:00

adsız oyun full sürüm.oyunu kapatıp tekrar açmayı dene istersen:)

Adsız
4 Mart 2010 16:41

link i kontrol eder misiniz açılmıyor.

4 Mart 2010 17:06

adsız,linki açabilmen için dns ayarlarını değiştirmen gerek pcde.
ondan açılmıyordur.
yeni link bulursam eklerim:)

Adsız
4 Mart 2010 17:15

Link sayfası açılıyor ama "269.7 MB file uploaded 15 hours, 6 mins ago." diye bir uyarı çıkıyor. Dns ayarlarını daha önce yapmıştım.

Adsız
4 Mart 2010 17:22

İlgine teşekkürler süperbabanne. Oyun yüklenmiş. Evde olmayacağımdan pc yi otomatik kapatmaya ayarlamıştım. Yükleme tamamlanmış. Dosyayı şimdi bulabildim. Dikkatsizliğim için özür.

4 Mart 2010 17:37

est.adsız.
sorunsuz yüklemene sevindim:)

4 Mart 2010 19:54

teşekkürler süperim
seninde sitemize katkilarindan dolayi
oyunu indiriyorum bakalim bende becerebilecmiyim
oynamagi olmassa yorumlarla birşeyler yaparim
ellerine emegine saglik

Adsız
4 Mart 2010 19:54

köprüde kaldım yardımmmmmmmm

Adsız
4 Mart 2010 22:52

yeniden başladım oldu. bayağı ilerledim yeniden başlayınca oyun farklı gibi oldu.

Adsız
5 Mart 2010 00:27

bazı puzzler ing istiyor, tercüme ile oldu

Adsız
5 Mart 2010 00:28

bazı puzzler, ing. istiyor tercüme ile hallettim.

5 Mart 2010 20:41

yeni link eklenmiştir:)

Adsız
6 Mart 2010 17:30

Big fish games, resimli çözüm vermiş

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template