Alice in Wonderland



Explore a new world as you meet your favorite characters, and hunt for clues to free Alice and decide the fate of Wonderland! An abandoned house holds the key to the secrets of Wonderland! Hidden Objects and tantalizing puzzles abound as you journey beyond imagination. Meet the Mad matter, Cheshire Cat and many others as you try to save the day in Alice in Wonderland!


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 36 yorum

19 Mart 2010 13:09

hemen indiriyorum ellerine sağlık babannem

19 Mart 2010 13:24

tesekkürler babannemm :))

19 Mart 2010 13:51

rica ederim arkadaşlar:)
güzel bir oyun.
-ilk ekranda sağdaki saksının içinden anahtarı alıp, kapıyı açıp içeri giriyoruz.
-yukarı kattayız.aşağıya iniyoruz hole.
-bize göre sağdaki kapıya tıklıyoruz,etrafa dağılmış olan 10 anahtarı toplamaya başlıyoruz.
-anahtar destesini sağdaki kapıya tıklıyoruz ama kapının kolu yokmuş.
-üst kata çıkıyoruz,yerdeki gazeteyi alıyoruz.ve sonra 2 resim arasında 7 farkı buluyoruz.
-fark bulma işlemi sonucu kapı kolunu alıyoruz.
-aşağıya inip sağdaki kapıya kapı kolunu takıp,kapıyı açıyoruz.
-içerisi çok karanlık.ileriye doğru tıklayınca lamba gerektiğini görüyoruz.
-hole dönüyoruz.
-istenen 4 nesneyi buluyoruz.
-gaz lambası alıyoruz.
-tekrar sağdaki kapıdan girip,gaz lambasıyla ileri tıklıyoruz ama yerdeki tahtayı kırmamız gerekiyormuş.
-geri hole dönüp solda açık boş kutunun oradaki merdiven korkuluğuna dayalı olan levyeyi alıyoruz.
-tekrar karanlık odaya girip levye ile ortadaki tahtaya tıklıyoruz.
-kuyu gibi bir yer açılıyor.
-başka bölümdeyiz:)

19 Mart 2010 14:05

-yeni yerde,sağda karşıda ışıklı yere tıklıyoruz.
-kedi başına tıklayıp kaybedince,10 tane balık buluyoruz.
-geri dönüp tekrar aynı yere tıklıyoruz.balıkları kediye veriyoruz.
-sis; duman gene baş rolde:DDD
-geri dönüp,solda merdiven üstündeki dolaba tıklayıp,çekmecedeki kağıda tıklıyoruz.
-plan kağıtları her yere dağılıyor.10 parça kağıt topluyoruz.
-topladığımız parçaları birleştiriyoruz.
-merdivenin üstündeki çarka tıklayınca bizden 5 nesne bulmamız isteniyor.
-sağda ışıklı yere gidip 5 nesneyi buluyoruz.
-kağıt kayık elde ediyoruz.
-kağıttan kayığı göle tıklıyoruz.
-kedi çıkıyor,üzerine tıkayıp kaybolunca başka bölüme geçiyoruz.

19 Mart 2010 14:27

-yeni yerde kabaktan yapılmış bir ev önündeyiz.
-sola tıklıyoruz tırtıl pek rahat ve uzanmış,büyük yelpazelerle havalanıyor:)
-yelpaze ile havalayan kıza tıklayıp,konuşmalar geçiyor ama anlamıyorum:D
-tekrar kabak evin önüne dönüyoruz.istenilen nesneleri topluyoruz.
-robot oluyor toplanan parçalar.
-tırtılın yanına dönüp,aldığımız robotu kızın yanına tıklıyoruz.
-robota ait 5 parça isteniyor.toplamaya başlıyoruz.(hem tırtıllı yerden hem de kabak evin oradan topluyoruz istenen parçaları.)
-istenilen robota ait 5 parçayı toplarken elim tırtılın soluna değdi.
-tırtılın solundan ileri gidiyoruz.
-kart nöbetçinin oradayız.
-istenilen nesneleri toplayıp 9 lu oyun kağıdını alıyoruz.nöbetçiye tıklıyoruz bir parça alıyoruz.
-geri tırtılın yanına dönüyoruz.-kabak evin önünden demin toplarken yarım kalan istenilen robot parçasını alıyoruz.
-topladığımız parçaların birleşimini,tırtılın altındaki sarı ışıklı cama tıklıyoruz.istenilen nesneleri toplamaya başlıyoruz.
-topladığımız nesneleri tırtılın altındaki sarı cama tıklıyoruz.
-elimizdeki çarklı nesneyi robota tıklıyoruz.
-çark düzeneğini yapıyoruz.
-şimdi gene yatak odasındayız ve 7 fark buluyoruz.
-fark bulma bittikten sonra,hole inip karşıdaki kapıya tıklıyoruz.
-ofis gibi yerdeyiz.
arkadaşlar çizgi film tadında şirin bir oyun.
şimdi çıkıyorum.
kolay gelsin sizlere:)

Adsız
19 Mart 2010 17:24

Sevgili babaanne;
daha ilk başında karanlık mahzene inmek için istenen objeleri sormadı. soracakmı yoksa bizmi bulacağız?

19 Mart 2010 18:06

adsız,kusura bakma eve yeni geldim.
karanlık yere girince,ilerdeki zemindeki tahtaya tıklayınca karanlık olduğunu,ışık gerektiğini söylüyor zaten solda yanda yazı çıkıyor.
hole dönünce istenilen nesneler görülüyor altta kutucuklarda.

19 Mart 2010 18:56

-ofiste solda saksı yanındaki çekmeceden cd,masa üzerinden mause aldım.
-çalışma masasının sol üst rafından,klavye aldım.
-hole çıktım.kitaplığın yanındaki saksıdaki çiçekten pc kablosu aldım.
-kitaplığın üzerinden yazıcı aldım.
veeeeeeeeee kalakaldım:DDDDD

19 Mart 2010 19:29

-bilgisayar parçalarını toplarken sakın İNVENTORY seçeneği tıklıyken toplamayın.ben oyuna baştan başlamak zorunda kaldım.COMPUTER seçeneği açııkken toplamamız gerekiyor.
-topladığım pc parçalarını bilgisayara tıkladım.
-hole çıkıp sağdaki kapıdan girip,ortadaki çarklara tıkladım.
-tekrar hole gittim.istenen 10 adet çark parçalarını topluyorum.

19 Mart 2010 19:57

-holden;10 adet çark,tablo,akü kutusu gibi bir şey,gaz lambası,kibrit kutusu aldım.
-sağdaki kapıya tıklayıp,ortadaki çarkların yanına topladığım çarkları koydum.
-çarklı düzeneği yaptım.
-kuyu gibi yer gene açıldı.
başka bölümdeyim:)

19 Mart 2010 20:07

-5.bölümdeyim.
-kapıdaki oyun kağıdı nöbetçiye,elimdeki kağıdı tıkladım.
-ve karşı kapıdan içeri girdim.düşesin eviymiş burası:)
-sandalye üzerinde ahçı kıza tıkladım.istenilen nesneleri topladım.
-topladığım sebze ve bakliyatları ahçı kıza tıkladım.bana 1 tas çorba verdi.
-çorbayı düşese tıkladım.
-duvardaki boş çerçeveye tıkladım.ve tırtılın yanına gittim.
-10 tane kapı parçası topluyorum.
-topladığım kapı parçalarını ,düşesin odasındaki boş çerçeveye tıkladım.parçaları birleştirdim.
-4 kilitli bir kapı oldu.
-düşese tıkladım.sanırım anahtarlarını bulacağız şimdide.

19 Mart 2010 20:18

-tırtılın oraya gittim.
-tırtılın sağdaki kolunu koyduğu yerden anahtarı bulup aldım.
-tırtılın altındaki sarı cama anahtarı tıkladım.anahtarın rengi değişti.
-düşesin odasındaki 4 kapılı yerde en üste anahtarı tıkladım.aktif oldu kilit.
-oradan geri çıkıp oyun kağıdı nöbetçinin olduğu yerde,sağdaki papatya çiçeğine anahtarı tıkladım.rengi değişti.
-düşesin odasında 4 kapılı yere en alta anahtarı tıkladım.kilit aktif oldu.
-kabak evin oraya gittim.anahtarı en sağdaki suya tıkladım.temizlendi.
-tekrar düşesin odasına gittim.4 kilitli kapıya aynı anahtarla aynı renkte olan üstten 2.kilide tıkladım.aktif oldu.
-tırtılın oraya gidip anahtarı robota tıkladım.renk değişti.
-düşesin odasına gidip alttan 2.kilide tıkladım.
-kapı açıldı.
6.bölüme geçtim:)

19 Mart 2010 20:24

-piknik yapıyoruz:)
-istenilen çay setinin parçalarını topluyoruz.
-burdada nesneleri PİLE OF DİSHES yazılı kutucuklar aktif iken topluyoruz.İNVENTORY aktif iken sakın toplamayın.başa dönmek zorunda kalıyoruz.
-topladığımız çay setini,masada oturan şapkalıya veriyoruz.
-yeni nesneler isteniyor.onları topluyoruz.
-topladığımız nesneleri bu sefer ,kahverengi saçlı bayana veriyoruz.
-gene yeni nesleler isteniyor.

19 Mart 2010 20:30

-soldaki beyaz kulübeye giriyoruz.
-oradan da sağdaki dolaba giriyoruz.
-istenilen üniforma parçalarıymış.onları oradan topluyoruz.
-topladığımız kıyafet parçalarını,piknik masasında oturan kahverengi saçlı kadına veriyoruz.

19 Mart 2010 20:46

-beyaz kulübeye girip,10 tane yemek tarifi kağıdı topluyoruz.
-kahverengi saçlı kadına veriyoruz,kitap haline gelen yemek tariflerini.
-bakalım şimdi bizden ne isteyecek:D

19 Mart 2010 21:38

-düşesin yanına gidip ,ona tıklıyoruz.7.bölüme geçiyoruz:)

19 Mart 2010 21:43

teşekkürler süperim
bende indiriyorum yorumlarina bakilirsa güzelmiş

19 Mart 2010 21:48

-düşeşin orada 7.bölüm başlıyor.
-düşeşe tıklayıp konuşmadan sonra,üstteki kapıdan piknik yapılan yere gidiyoruz.
-kahverengi saçlı kadın yok olmuş.
-masadaki diğer kişi yardım istiyor sanırım yemek konusunda.
-düşeşin yanındaki ahçı kıza tıklıyoruz.konuşmalar geçiyor.
-beyaz kulübede yaratığa tıklıyoruz.konuşmalardan sonra, sıcak su varmış galiba onu alacağız ama tam anlamadım valla:)
-sağdan kitapların oradan sünger aldım.
-süngeri yaratığa tıkladım.
-soldaki kitapların arsından battaniye aldım.
-onu da yaratığa tıkladım.
-sağda kitaplıkta üst rafta posta kutusu gibi bir şey aldım.
-posta kutusunu da yaratığa tıkladım.
-karşıdaki kitap rafından şemsiye aldım.
-şemsiyeyi de yaratığa tıkladım.
-bakalım nereye kadar gidecek istekleri ve tıklamam:)
-

19 Mart 2010 21:49

selam pamukselim:)
ben zevkle oynuyorum:)

19 Mart 2010 21:51

-sağdan pijama da alıp yaratığa veriyoruz.
-ve sonunda yaratıktan yemek kitabı alıyoruz.
-yemek kitabını düşeşin yanındaki ahçı kıza veriyoruz.
-bizden yeni nesneler isteniyor.

19 Mart 2010 22:40

-piknik alanından,yaratığın odasından ve içerideki dolaptan topluyoruz,istenilen nesneleri.
-piknik masasının sağındaki zara tıklayıp,puzlee yapıyoruz.
-topladığımız malzemeleri,düşeşin odasındaki ahçı kıza veriyoruz.
-1 kase yiyecek veriyor bize.
-kaseyi yeşil tırtılın oraya gidip,sarı cama tıklıyoruz.pişiyor, kek oluyor.
-keki düşeşin odasındaki ahçı kıza veriyoruz.bölüm sonu.

19 Mart 2010 22:53

-8.bölüm çarklı yerden başlıyor.
-kek elimizde kalmış bu arada unutmadan yazayım.
-solda küçük kapının anahtarını bulacağız.
-karşıda ışıklı yere geçiyoruz.denizin göründüğü yer.
-fark buluyoruz.
-nesne topluyoruz.
-hem denizi gören yerde hem de çarklı yerde.
-topladığımız nesneler balık ağına dönüştü.
-ağla denizli yerdeki denize tıklayıp anahtarı alıyoruz.
-çarklı odadaki küçük kapıyı bu anahtarla açıyoruz.
-çark düzeneğini yapıyoruz.
-kapıya belki tesadüf ,elimdeki kek ile tıkladım,bölüm sonu:)

19 Mart 2010 22:57

-yeni bölümde,nöbetçiye tıklıyoruz.
-konuşmalardan sonra,istenilen nesneleri topluyoruz.
-topladığımız malzemeleri,nöbetçiye verince bize fırça veriyor.
-nöbetçinin sol arkasında merdivenli yere tıklıyoruz.
-istenilen nesneleri topluyoruz.

20 Mart 2010 00:07

-istenilen nesneleri( taş parçalarını),nöbetçinin oradan,nöbetçinin arkasındaki merdivenin üstüne tıkladığımızda oradan.ve karşıda kafesli yerden topluyoruz.
-topladığımız taş parçalarını,nöbetçinin arkasındaki yerde eksik olan yerine tıklayıp,el tırmığı alıyoruz.
-taşın orada kağıt parçalarını birleştiriyoruz.
-nöbetçiye el tırmığını verip,bahçe makası alıyoruz.
-fırçayla karşıdaki bulutlara tıklıyoruz.güller oluşuyor.
-ve merdivenin solundaki güllere fırçayla tıklıyoruz.renkleri kırmızıya dönüşüyor.
-sağdaki pelikan şeklindeki yeşilliğe de elimizdeki fırçayla tıklıyoruz.oradaki güllerin rengi de kırmızıya dönüşüyor,
-2 masanın ortasındaki gülleri,pelikanın sağ altındaki gülleri,solda merdiven üstündeki gülleri bahçe makasıyla kesiyoruz.
-nöbetçiye tıkladığımızda bize soğan veriyor.
-sağ altta çiçeklerin arasından lamba alıyoruz.
-kafesli yerden torba,çiçek sulamak için kap,kürek alıyoruz.
-pelikanın hemen önünde,yerdeki toprağa,önce soğanı tıklıyoruz.
-sonra torbayı koyuyoruz.
-su döküyoruz.
-lambayı tıkladığımızda,tavşan beliriyor.elindeki anahtarı alıyoruz.
-kafesli bölüme geçip,ortadaki büyük kafesi anahtarla açıyoruz.
büyük kafesin hemen solundaki kafesi de anahtarla tıklayıp,puzzle yapıyoruz.
bölüm sonu.
-

20 Mart 2010 00:17

-10.bölüm ilk bölümdeki üst katta,yatak odasından başlıyor.
-aşağı hole iniyoruz.7 fark buluyoruz.
-sağdaki kapıdan girdim,karşı kapıdan girdim.
-en son üst kata çıktım,ortadaki oyuncak evin kapısına tıkladım.
-ofise gittim.istenilen nesneleri topladım.
-1 şişe asit aldım sanırım.
-üst kata yatak odasına çıktım.ortadaki evin kapısına asidi döktüm.
-puzzle yaptım.
-elimdeki keki oyuncak evin kapısına tıkladım.
bölüm sonu.

20 Mart 2010 00:31

-11.bölümde yeni bir yerdeyiz.
-kapıdaki nöbetçiye tıklıyoruz.
-istenilen oyun kartlarını topluyoruz.
-topladığımız oyun kartlarını,nöbetçiye verip karşıda yeni yere geçebiliyoruz.
-yatak odasına dönüp istenilen 2 fotoğrafı buluyoruz.
-yeni istenilen nesneleri arıyoruz.

20 Mart 2010 00:43

teşekkürler hemen indircem :)

20 Mart 2010 01:06

selam süperbabaannem
canim bende oynamak istiyorum ben karanlik odada ileriyi tikliyorum birşey olmuyor altta kutucukta bir gazete var ve altta yaziyor diyorsun ben ne yazdigini anlamiyorum anliyacagin ben karanlik oda gibiyim mumkunse yardim edermisin lütfen

20 Mart 2010 11:53

-aşağıya inip sağdaki kapıya kapı kolunu takıp,kapıyı açıyoruz.
-içerisi çok karanlık.ileriye doğru tıklayınca lamba gerektiğini görüyoruz.
-hole dönüyoruz.
-istenen 4 nesneyi buluyoruz.
-gaz lambası alıyoruz.
-tekrar sağdaki kapıdan girip,gaz lambasıyla ileri tıklıyoruz ama yerdeki tahtayı kırmamız gerekiyormuş.
-geri hole dönüp solda açık boş kutunun oradaki merdiven korkuluğuna dayalı olan levyeyi alıyoruz.
-tekrar karanlık odaya girip levye ile ortadaki tahtaya tıklıyoruz.
-kuyu gibi bir yer açılıyor.
-başka bölümdeyiz:)

İNVENTORY seçeneğinin yanında,nesne istenince başka bir şeçenek çıkıyor.İNVENTORY yanında çıkan seçeneğe tıklayıp istenen seçenekleri görüp onları topluyoruz.

20 Mart 2010 19:15

slm süperim
bende kapinin kolunu takip iceri girdim dedigin gibi ileriyi tikladim birşey olmuyor
alt tarafta bulunan yaziyi cevirdim (sesin kaynağini aramak bodrum kati) diyor İNVENTORY seceneginin yaninda yanliz bir gazete var başka bir secenek yok yani başka birşeyler olmuyor bulunacak şeyler görünmüyor
süperim ben anladim artik oyunlar beni sevmiyor tunguskada beni sevmedi herkes oynuyor ben haric bende biraz mola vereyim oyunlara diyorum o kadar ugraşiyorum indiriyorum ama oynayamiyorum galiba bende suresiz bir mola vereyim diyorum care yok
yinede ilgine ugraşina teşekkürler süperim sagol

21 Mart 2010 00:10

süpercim ellerine emeğine sağlık,çok güzeldi zevkle oynadım.

su
15 Nisan 2010 17:47

aynı sorun bende de oldu.karanlık odada ilerlenmiyor.hiç birşey yazmıyor.tekrar silip yüklensemi acaba :????

18 Nisan 2010 13:33

sorun pc den kaynaklanıyormuş..yeni pc debaşladım.sorun çıkmadı.ama biraz hayal kırklığı...yani!

Adsız
16 Mayıs 2010 23:21

Ben bu oyunu yeni oynayacağım, ancak daha ilk başta takıldım. Anahtarı aldım, anahtar ile kapıya tıklıyorum ancak kapı açılmıyor. Oyunda bir sorun mu var yok sa ben mi beceremedim oynamayı. Varsa bir püf noktası yazarsanız sevinirim.

17 Mayıs 2010 01:57

selam adsız:)
tekrar başlasan oyuna.eğer gene açılmazsa sorun pcden kaynaklanıyordur.

11 Haziran 2010 12:37

meraba ben de bu oyunların büyük hayranıyım siteniz bu konuda bana hızır gibi yetişti çünkü bu tür oyunların full sürümünü bulmak oldukça zor şu anda uzun zamandır aradığım bir oyunu buldum bu siteyi hazırlayan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template