Agon: Lost Sword Of Toledo



AGON serisi Profesör Samuel Hunt’ın maceralarını konu alıyor, ilk oyunu oynayanların hatırlayacağı üzere profesörün maceraları, esrarengiz bir mektupu bulmasıyla başlıyor ve amacı tüm dünyayı dolaşıp kayıp ve unutulmuş olan masaüstü oyunları bulmak. Bu oyunda profesörümüz güzel bir İspanyol şehrini ziyaret ediyor. Ama şehirde sanki zaman çok yavaş ilerliyor, caddeleri ise sessiz ve ıssız, yapımcı firma oyuna girer girmez bu şehirde birşeylerin yolda gitmediğini anlayacağımızı belirtiyor. Bölümün konusu ise, değerli bir hazinenin çalınması nedeniyle şehirde yaşayan aileler birbirine girmiştir. Bizim amacımız ise bu hırsızlık olayını kimin yaptığını bulmak ve cevaplanmamış sorularının yanıtlarını almak, işin zor kısmı ise şehirde bu olayın iç yüzünü bilen bazı insanlar cevaplarını kendilerine saklayarak ölmüşlerdir, anlayacağınız bu sefer profesörün işi gerçekten de zor, ama büyük yolculuğundaki sır perdelerini aralayabilmesini için bunu başarmak zorunda.800 MB

Professor Samuel Hunt arrives in the picturesque Spanish city, where time seems to slow down, and is intrigued by the narrow streets, squares with an atmosphere of the Middle Ages, the silence and calm. But does this peaceful atmosphere conceal some longstanding dark secrets? A young man, formerly known for his honesty, has recently been caught stealing treasures, and now some local families have renewed wounds of past grievance, the secrets of which have been taken to the grave. However, if the professor is to find the answers he seeks, he is compelled to unravel the entangled threads. Professor Hunt finds a mysterious music box, an iron door in the church which has not been opened for a hundred years, and a series of strange letters - but will the Lost Sword of Toledo be found?800 MB





Minimum System requirements / Sistem gerekirliği :
İşletim Sistemi: Windows XP/Vista
İşlemci: Pentium 4 @ 1.6 GHz or Equivalent
Ram: 512 MB
Hdd: 2 GB Free
Ekran Kartı: 64 MB (nVidia GeForce 3 Ve Diğer Serileri)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard & Mouse
CD/DVD Rom Drive

Önerilen;
İşletim Sistemi: Windows XP/Vista
İşlemci: Pentium 4 @ 2 GHz or Equivalent
Ram: 1 GB
Hdd: 2 GB Free
Ekran Kartı: 128 MB (nVidia GeForce 6600)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard & Mouse
CD/DVD Rom Drive

1 unrar
2 instal
3 play

indirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 67 yorum

23 Mart 2010 23:00

hadi bakalım.indiriyorum.inşallah güzeldir ve inşallah yarım kalmaz:D
babannecim yokluğun hissediliyor
ilk yorum kala kala bana kalmış baksana:)))

23 Mart 2010 23:31

umarım güzel bir oyundur:)
yüklemeye başlıyorum.
egecim:DDD

24 Mart 2010 04:50

indiriyorum pende

24 Mart 2010 06:36

bakalım çenelerinden nasıl fırsat bulup oynuycaksınız?

24 Mart 2010 07:50

siscüm,hotfile part3 silinmiş canım ,muck

24 Mart 2010 10:03

ayyy cokmu konusuyolar kurtulmanin yolu yokmu sikip falan??

24 Mart 2010 11:31

daphne link değiştirilmiştir

Adsız
24 Mart 2010 18:37

arkadaşlar yardım yokmu

6 Haziran 2010 14:06

uzun zaman önce yüklemiştim oynamak bu güne kısmetmiş...

oyunda konuşma çok geçemiyorsunuzda bn sabırlıyım oynarım diyenlere güzel bir oyun tavsiye ederim :)))

6 Haziran 2010 14:12

şimdiye kadar yaptıklarımı yazayım

oyun bir meydanda başladı hiç bişey yapılmıyor burda geri dönüp yola tıkladım haritadan bir eve girdim kızla uzun bir konuşmadan sonra odaya girdim puro kutusunu açtım mektup okudum kitaplıktaki kitapları okudum müzüik kutusuna baktım çalışma masasından çekmeceden anahtar alıp müzik kutusunu çalıştırdım balerin dönerken tıkladım kağıt düştü dışardaki kıza verdim bana bisküvi verdi onu alıp meydandaki gitariste verdim müzik çaldı müzik kutusundaki müziği çalınaya kadar gidip bisküvi alıp 3 kere müzik çaldırdım EL NENUFAR mış müziin adı

6 Haziran 2010 14:18

sonra ewe geri dönüp odaya girdim açılmayan kapının yanındaki kitaplıktan el nenufarla ilgili bilgiyi alıp çalışma masaındaki kitapa tıkladım sonra A. Lozano ismini buldum müzik kutusunun şifresi lazanovi miymiş onu harfleri kutuda tıklayarak girdim mücevher verdi..
sonra heryeri gezindim ewe geri döndüm kız ağlıyor onunla konuştum kız mektup verdi şimdi dolanıyorum bakalım ne yapabilecem :)))

net kötü walkthrouglar açılmıyor çok yavaş ilerliyorum kopyasız yani oynayan arkadaşlar varsa yardımlaşalım lütfen :))))

6 Haziran 2010 14:26

bu arada bn polisle ve başaka bir kadınlada konuştum sanırım oğlu hakkında...

geri ewe döndüm müzik kutusunda bir başka şifre :(((

6 Haziran 2010 14:30

kızla tekrar konuştum carmenin doğum gününü sordum bana 4 September 1883 olduğunu söyledi bakalım kutuyu açabilecekmiyim

6 Haziran 2010 14:40

alana geldim daha önce yan tarafta kapı vardı zil çalınmıyordu şimdi çaldım kapıda uşakla konuşuyorum onlar konuşurken bn yazayım dedim :)))
çünkü konuşmalar bitmek bilmiyor yaw :DDDDD

6 Haziran 2010 14:43

hatta bn onlar konuşurken çamaşır bile astım hihihihihii

6 Haziran 2010 14:53

aa bana pul vermiş

6 Haziran 2010 14:56

pulu satacaz sanırım du bakalım kime satacaz 1500 peseta eder didi uşak :))

6 Haziran 2010 15:02

haritada arriga die bir yer açılmış şimdi ordayım sanırım bir antikacıyla konuşuyorum

6 Haziran 2010 15:16

antkacı bize 1600 peseta verdi pulu aldı meyana geri döndüm hugomuş uşağın adı onla konuştum 1500 peseta verdim ona permission ve winery book verdi

6 Haziran 2010 15:23

heryeri gezdim polisle konuşuyorum şimdi ona hugodan aldığım kağıdı verdim

6 Haziran 2010 15:29

polis puro istiyor sanırım sevdiğini söyledi ama verdim almadı neyse hapishaneye gittim mahkumla konuşuyorum

6 Haziran 2010 15:41

makumla uzuuun konuşmadan sonra polisten kalem ve kağıt istedim puroyu verdim ama bana vermedi kağıdı kalemi

6 Haziran 2010 15:44

karakolda gezinirken masadan kalem ve kağıdı aldım resimlere baktım sokak numaraları var karşı duvarda takvimi inceledim şimdi nereye gitcez bakalım :))

6 Haziran 2010 15:59

hahahaa gezindim gezindim meğer karakolda mahkuma kağıt kalemi vermem gerkiyormuş annesine yani candelaya mektup yazacakmış mektubu annesine candelaya verdim kadın oğlunun odasına bakmama izin verdi etejerde kitabı inceledim burç kitabı
masada albümü inceledim sokak resimleri numaralar var bakalım nezaman lazım olacak ...
ayna aldım ama kapıdan çıkınca geri yerine gidiyor sanırım o odada lazım ayna birde olta aldım şimdilik çıkıyorum bakalım naapacaz..

6 Haziran 2010 16:02

oltada yok oldu kapıdan çıkınca hay allah geri döneyim bakınayım bariii

6 Haziran 2010 16:23

carmenle konuştum madalyon verdi arrigaya gittim madalyonu verdim bir odaya gittim kılıcı inceledim çalınan kılıçmış tekrar kızın yanındayım odaya girdim kilitli kpıyı açmam gerek sanırım ama nasıl ??

6 Haziran 2010 16:40

anahtarı bulamıyorum yaaa :((

6 Haziran 2010 16:52

inventoryideki mektubu okumamışım hahahaaa

okudum carmenle konuştum şükür kız bana anhtarı verdi şimdi odadayım offf ama oda karanlık bakalım ne yapacaz :))

6 Haziran 2010 17:01

kibrit buldum kibrit seçiliyken dolabın üstüne tıkladım ışık yandı oyoyoyoyyyy birsürü şey aldım sanırım resim çekip banyo falan yapacaz

6 Haziran 2010 17:14

karanlık odada ışığı kapattım itemlerden ikisini birleştirdim loadede photo casette oldu oradan çıktım yaşlı kadının evine gittim odaya girdim pencereye makineyi yerleştirdim

6 Haziran 2010 17:23

yanına aynayı yukarıya bisikleti oltayıda karşı pencereye attım ipin ucunu bisiklete bağladım resim çekecez sanırım

6 Haziran 2010 19:09

Selam,part 3 yook noolcak şimdi

6 Haziran 2010 19:39

şimdii bn kaç saattir bununla uğraşıyorum makimenin körüğünü en öne getirecekmişiz 4. noktaya kadar sonra aynayı pencereye odaklayıp kameranın önüne lensi taktım bisiklete bağladığım ipin ucunu lense taktım kameranın arkasına loaded photo casetteyi koydum yana tıkladım kamera şimdi hazır doğru karşıdaki yere yani antikacıya gittim adamla konuştum

6 Haziran 2010 19:46

fus selam bn çok önce yüklemiştim sende googledan bulabilirsin 3. partı
ama yukarda sis 3.partı düzelttiğini söylüyor

6 Haziran 2010 20:00

ewe gittim filmi aldım pederle konuştum

6 Haziran 2010 20:14

müzik kutusunu açmam gerek polise gittim takvime baktım peder 30 marttan falan bahsetti 1883 dedi inv. deki kitapta 21 martta ayın görünümü var denem yanılmayla bulacam başka çare yok

6 Haziran 2010 20:49

müzik kutusunu 2. kez açtım ama nasıl die sormayın anlatamam şifreyide veremem çünkü unuttum :DDD 30 mart 1883 müydü neydi

6 Haziran 2010 20:52

kitap ve anahtar aldım resmi banyolayacağım hadi bana kolay gelsin :)))

7 Haziran 2010 13:55

Teşekkürler Şebocu,ama düzeltilmemiş,1,2,4 indi öyle bekliyorum,bi araştıriim bakiim Google dan

7 Haziran 2010 21:27

formüller kitapta var

soldakine 40 oz su 10 oz developing solition
ortaya 40 oz su 10 oz Na2S2O3
en sondakine 50 oz su Na2CO3


soldakine koyun negatifi 30 sn bekle al
ortadaki 30 sn bekle al
sondakine 60 sn bekleyip alın yandaki yere koyun

en baştakini boşaltıp 40 oz su 10 oz AgNO3
koyup boş kağıdı koyun 10 sn bekleyip alın asın

7 Haziran 2010 22:36

sonra itemlerdeki casete yan tarafa koyduğumuz filmleri alıp birleştirin kurutulan kağıdıda alıp birleştirin

yerdeki oynayan resimlere bakın el grego kitabını araştırın dışarda kızlar konuşun pederle konuşun size incil verecek resimlerle incilin bağlantısı varmış müzik kutusunu açacaz bakalım şifre ne

7 Haziran 2010 22:42

incili araştırdım 712. sayfada 06:09 . bölümde fifth sealden bahsediyor el grego kitabındada en son sayfadaki resim yerdeki resimlerle aynı onunda başlığı fifth seal bakalım şifre o mu?

7 Haziran 2010 22:46

bu arada dışarda gezinirken havuzun orda işaret belirdi oraya birşey koymalıyız derken elimdeki itemleri denedim banyoladığım kasete koyduğum resmı koydum perfeckt dedi :)))

7 Haziran 2010 22:49

şifreyi buldum incildeki o sayfanın başında revelation yazıyor bnde 0609 un başına rev i getirdim açıldı kırık anahtar ve mektup çıktı kutudan :))

7 Haziran 2010 23:04

elimizdeki anahtarla karanlık odadaki yerdeki kanal yolunu açtım önce kılıçlı bir resim gördüm sola döndüm at resmi sola gittim kapı çıktı klitli elimizdeki anahtarı bişey yapacaz ama ne :?

11 Haziran 2010 14:17

günlerdir fotoğrafı ikici kez banyolayamadım oynayan yokmu bu oyunu yardım lütfen...

12 Haziran 2010 21:54

40. yoruma düzeltme

40 oz su değil
40 oz distilled water ve 10 oz AgNO3
koyup boş kağıdı koyun 10 sn beklmek olacak

eğer yanlışsa güeşten alınıp sağ tuşa tıklayınca 2 ye ayrılıyor doğruysa 3 parça çıkıyor envanterde

sonra tekrar
1.60 oz su
2. 40 oz su ve 1 oz AuCl3 ve 1 gr NH4SCN
3. 40 oz su 10 oz of Na2CO3

fotoğraf kağıdını 1. de 20 sn
2. de 80
3. de 80 sn bekletip
kazanın birini boşaltın 60 oz suyla doldurun 60 sn bekletin ipe asın final foto olacak onuda dışardaki carmene verin meydana gidip diegoyla konunşun ona parayı verin sizin için telefon edecek

12 Haziran 2010 22:03

pederle konuşurken polis geldi peder gitti kapı şimdi açılıyor içerde kitapları inceledim teleskopa baktım

12 Haziran 2010 22:29

teleskopu açtım teleskopun önündeki eri saatin ters yönüne doğru 1-2-3-4-5-6 olarak düşünrsek
önce 1 e getirip teleskopa bakacaz sonra 2 ye...6 ya kadar öyle devam edecez teleskop açılıyor içinden kağıt aldım inventoryde bir mektupla anahtarımda var :))

12 Haziran 2010 22:54

kandelenın evine gittim konuştum bana anahtar verdi çıktım haritada evin bodrum katı açılmış gittim demirhane gibi bir yer crowbar eldiven odun aldım odunları ocağa koydum şimdilik ordan çıktım ewe geldim karanlık odaya girdim ordan mahzene haritaan exite bastım crowbarla demiri açtım papğan var

12 Haziran 2010 22:57

ordan kapı var tıkladım antikacının evine girdim ilginçççç...

12 Haziran 2010 23:03

bu arada papağanlı yere gelmeden önce demir kapıdan crowbarla yüzük aldım ordan antikacının evine girdim

12 Haziran 2010 23:08

antikacıda kaseler var içlerindekiler dökülmüş kuş yemleri onlardan aldım perdenin orda yerde satraç var dökülmüş hemen yukarısında rafta satrançtan at aldım

12 Haziran 2010 23:13

papağana yemleri verdim İleri - sol - ileri - sağ - sağ - sol - ileri - ileri - sağ - sağ - ileri - sol - sol - sağ - sol- aşağı dedi

12 Haziran 2010 23:26

meydana gittim çömlekçiden kil aldım yüzük verip dökümhaneye gittim masadaki kalıba kili koydum satranç taşını koyup kalıp yaptım atı alıp fırının solundaki duvardan anahtar alıp kalıba koydum kalıp şim di inventoryde ateşi yaktım

12 Haziran 2010 23:33

kalıbı ateşte pişirdim onu eldivenle yana alıp tencereyi koydum onuda aldım anvile kalıbı koydum bıçakla açtım anahtarı aldım eve gittim

12 Haziran 2010 23:36

mahzene geri gidip haritadan exiti seçtim demir kapıyı açtım papağanın verdiği yönergeyle gideyim bakalım hadi bana kolay gelsin :))

12 Haziran 2010 23:42

papağanın verdiği yolda ilerledim hapise düştüm :DDDDD

13 Haziran 2010 16:35

hapisten çıktım ama çoook zor :)))

önce dolabın içindekileri aldım sonra dolabın önüne 2 varili yanyana önüne sandalye varilin üsüne kutuyu koydum üstten ip kürek ve boş kutuyu aldım karşıya geçtim asansöre sopayı takıp aşağıya indim duvardaki sopayı alıp dolabın üstündeki zinciri çıkardım aşağıya inip ordaki kapalı kırık varili yukarıya çıkardım diğerinede 8 kapçe kum koydum çıkardım
boş kutuyada 2 kekpçe çıkardım onları üstüste asansöre koydum karşıdaki dolabın önündeki zinciri asansöün sağ yanına taktım dolabın önüne düzenek hazırladım yukarıya asansöre kürekle tıkladım yere çangel düştü çengeli ipe bağladım yukarıyaçıkıp tıkladım ve özgürüm

13 Haziran 2010 16:49

wee dama gbi bir oyundan sonra bitiyor....

Adsız
20 Haziran 2010 15:14

şebocu inventorydeki mektubu nasıl okuduğunu söyleyebilirmisin bir türlü okuyamadım

21 Haziran 2010 23:12

adsız inventorydekileri sağ tuşa tıklayınca okuyabiliyorsun

22 Şubat 2012 12:46

bunda da şansım yokmuş ya netload nedense çalışıyor ama link indirmek istediğimde kısa süre içinde indirme işlemi iptal oldu diyor en az 10 kere denedim hep aynısı oldu neden acaba??
oyun biraz eski ama belki bir fırsat bulduğunuzda bunada medifire veya başka link verme şansınız olursa memnun olurum.
teşekkürler

22 Şubat 2012 16:12

LİNKLER YENİLENDİ

30 Mayıs 2013 19:56

Merhaba ben uzun zamandan beri sitenizdeki oyunları oynuyorum ve şimdi ciddi yardıma ihtiyacım var.Bu oyunda kamerayı yerleştirdim merceği taktım yapılması gereken herşeyi yapmama rağmen kameranın kağıdını koymam için yan tarafta tıklamadığım yer kalmamasına rağmen açıp takamıyorum fena tıkandım nasıl yaptınızda aç.ıldı burası yardımcı olabilirmisiniz. oyunu oynamak istiyorum fakat devam edemiyorum

31 Mayıs 2013 03:52

Rruzay,
oyunun resimli adım adım çözümü aşağıdaki linkte. İng bilmiyorsan google translate ile çevir.çok eski oyun,hatırlayan yoktur.

RESİMLİ ÇÖZÜM

3 Haziran 2013 20:30

oyunun çözümünede baktım o pencerenin kenarındaki kameranın dokunmadığım yeri kalmadı lütfen hatırlayan biri varsa yardımm

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template