20,000 Leagues Under the Sea



Jul Verne'in ünlü klasik romanından uyarlanmış bu oyunda denizaltındaki o fantastik dünyaya dalıp okyanus dibinde sizi bekleyen tehlikelerle savaşın.
Dive deep into the fantastic world of Jules Verne's 20,000 Leagues Under the Sea, and experience an unforgettable hidden object adventure as you battle the dangers that lie in wait on the ocean floor!




İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

14 Mart 2010 12:42

İndiriyorum, kıslar hepimiz indirelim gece seansına kadar :D

14 Mart 2010 12:44

bende başlıyırum indirmeye umarım aptal pcm acar son günlerde delirtiyor beni bu pc hadi bismillah eline saglık babannemm :)tesekkürlerr mucukss

14 Mart 2010 14:01

Bende başladım,eline sağlık süpercim...

14 Mart 2010 14:22

oyun sanırım düz hidden ağırlıklı:)

sedef
14 Mart 2010 19:11

yükledim ve gece seansına hazırım :) teşekkürler babannem

Adsız
14 Mart 2010 21:32

düz hidden sayılır zor oyunlardan sonra zevk vermiyor.

Adsız
15 Mart 2010 00:33

bende yüklüyorum babaanne sağol Friday

17 Mart 2010 19:07

teşekkürler süperim
bende indirmeye başladim 5 günlük aradan sonra iyi gelir inşallak

4 Nisan 2010 14:08

düz hiddendi hatırlıyorum:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template