Treasure Seekers 3: Follow the Ghosts Collector's Edition




Serinin bu yeni üçüncü bölümünde Nelly ve Tom 'a şeytani simyacı tarafından esir alınmış hayaletleri kurtarmalarında yardım ediyoruz.Bu tuzağa düşürülmüş ruhları kurtarırken kardinal,şaman gibi bir çok farklı karakterle tanışacaksınız.236.3 MB
In this exciting new episode of Treasure Seekers you must help Nelly and Tom to free the ghosts being trapped by the evil alchemist Help free the dead ancestor of cardinal house, and the shaman, as well as many more characters by finding and locating items to help free the trapped spirits. Once you have freed the ghost's from the alchemist’s evil grasp you will continue with a bonus game where you will play none other than the evil alchemist himself hell bent on finding and taking revenge on the treasure Seekers!236.3 Mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 30 yorum

25 Şubat 2010 13:17

Pathfinders Lost At Sea ile birlikte bunu da yükledim bu epeyce zorlayacak daha ilk bölümlerde hint kullanmaya başladım oyunu henüz çözemedim. Zevkle oynayacağımız bir oyun daha.

su
25 Şubat 2010 13:28

dün bozonun verdiği linkten yükleyip başlamıştım.diğer bölümleri gibi buda çok zevkli..(saol siscimm..tmm tmm.teşekkür yoktu)

25 Şubat 2010 13:51

sinek yiyen çiçek kısmını geçerseniz yazın lütfen,ne kadar versem de uyumuyor,hem zaten çok versem de faydası yok diyor yazıda..ne yapacağım bilemedim..

Adsız
25 Şubat 2010 14:54

sinekleri hemen verme, bir iksir yapılıyor sinek içine atılıp öyle veriliyor bir sinek yeterli boşuna toplama

Adsız
25 Şubat 2010 14:56

o iksirde laboratuarda yapılıyor uyku için

su
25 Şubat 2010 15:19

arkadaşlar..sinekli yerde önce ekmek yapılıyorya,orda kovaya konan itemlerden en soldaki yukarda bir kovadan alıp konuyor.hani içinde tart kabı var.işte onu alıp açılan yere yerleştiremiyorum.kalıbı alıyor ama yanlış diyor yerleştirirken..yardımmmm..

su
25 Şubat 2010 15:21

daha açık yazacak olursam;oklava-kürek ve kepçe kondu.son item yukarda sağda kovadaki tart kalıbı.alıyorum ama yerine koydurmuyo yaaa:(

su
25 Şubat 2010 15:35

tart kalıbı resimdeki yere değil,alttaki kaba tıklanınca oldu:S:S
direkt yana içindekiyle düştü bu !

Adsız
25 Şubat 2010 15:35

önce tart kalıbına un konuyordu galiba

su
25 Şubat 2010 15:58

swan:önce ekmeği yapıyorsun,bahçedeki fırında pişirip labrotuardaki yaratığa veriyorsun.sağdaki dolaptan objeleri bulunca cam keskisi alınıyor.aynı dolabı keskiyle kesip cam parçaları alınınca kadını ordaki objeler bulunuyor.bunun gibi saklı objeler bulunup bahçede musluğa başlığı takılıyor.sürahi su ile dolduruluyor.içine bir sinek atılıyor.işte o sinek garip çiçeğe verilice çiçek mort oluyor :D

25 Şubat 2010 18:22

bende yüklemeye başlıyorum:)
su bakıyorumda zevkle oynuyorsun:DDD

su
25 Şubat 2010 20:43

kolay gelsin papanecimm:))))

25 Şubat 2010 21:33

oynadım gerçekten çok güzel ve çok zevkli bir oyun çok zorlamadı açıkcası ama gayet güzel bir oyun tavs,ye ederim;)
her çeşit mevcut hidden ağırlıklı değil daha çok puzzle adventure ve point click ağırlıklı...

su
25 Şubat 2010 21:42

haçlı bölüm sinirimi bozdu !
sibiryaya geldim.herkez de noel babayı kendi ülkesinde yaşamış biliyo demekki :)

26 Şubat 2010 11:33

piramitli bölüme şimdi geçtim.oyun gerçekten güzel.
bayağı uğraştırıyor:)

26 Şubat 2010 14:45

haçlı bölüm gerçekten uğraştırdı ama zevkliydi:)
bende sibiryaya yeni geldim:)
az işim var.gelince devam ederim:)

26 Şubat 2010 16:37

laboratuvarı havaya uçurdum .oyun bitti:DDD
gerçekten güzeldi.
oynamayanlara tavsiye ederim:)

Adsız
26 Şubat 2010 17:20

Hint seçeneği ne yapmanız gerektiğinizi her zaman söylüyor yeter ki doğru yerde kullanın.

26 Şubat 2010 20:24

sis teşekkürler
süper bir oyun zevkle oynuyorum dün başladim
piramitleride bitirdim yatma molasi verdim
şimdi tekrar başliyorum
emegine ellerine saglik

Adsız
26 Şubat 2010 21:45

Oyun bitti zannetmeyin sonunde extra bir bölüm var

26 Şubat 2010 23:09

ben bitirdim diye sildim extra yı görmemişim :D
sırf onun için tekrar indiricem

27 Şubat 2010 11:46

2 linktende indiremiyorum bana tek tek yazarmısınız nerelere basmam gerektiğini ben bu linkleri bilmiyorumda

sedef
27 Şubat 2010 12:15

bilo ilk linke tıkladıktan sonra açılan sayfada regular download kısmına tıkla, bir süre beklemeni isteyecek. üstte kırmızı sayılar olacak görürsün. Osüre bittikten sonra click here to download yazısı çıkacak ona da tıkarsan yükleme başlar.

ikinci linkten indirmek istersen linke tıkladığında açılan sayfada aşağı doğru in Download now yazısı göreceksin yanında da aşağı doğru iki yeşil ok var ona tıkla yine saniyeler çıkacak bir süre beklemen için. süre dolduğunda your download link is now available below yazacak oraya tıklayacaksın bu kadar.

27 Şubat 2010 15:04

çok teşekürler yardımınız için

27 Şubat 2010 21:10

adsız teşekkeürler:)
iyiki oyunu silmemişim.
oynuyorum extra bölümü şimdi:)

27 Şubat 2010 23:13

süperbabaannem bende oyunun devam ettigini söyliyecektim ki adsiz yazmiş extra bölümünü
emegi gecen herkese teşekkürler

28 Şubat 2010 22:26

bende yüklüyorum bakalımmmmmmm

3 Mart 2010 22:11

çok güzel bi oyundu emeklerinize sağlık.

27 Nisan 2011 19:47

LINK YENILENDI

22 Şubat 2012 16:45

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template