The Tarot's Misfortune



Falcı Rosalie uyutularak kaçırılmış ve gizemli bir kasabada hapishanede uyanmıştır.Kasabayı araştırarak çalınan tarot kartları destesini bulmasına yardım edin ve kaçırılması arkasındaki gizemi çözün.170 mb
Rosalie the fortune-teller has been put to sleep and tossed into a dangerous prison by a mysterious drifter in town! Search through the town to recover her stolen tarot card deck, while uncovering clues to help rescue the residents of Luzio. Follow the spirits of the tarot cards and use your Hidden Object skills to find slight differences in the tarot cards and uncover the mysteries of The Tarot’s Misfortune!170 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 43 yorum

su
18 Şubat 2010 11:55

biraz bakayım yazarım nasıl bişey...

18 Şubat 2010 12:17

güzel bir oyun

su
18 Şubat 2010 12:22

obje bulma,fark bulma, puzzle,bulunan objeleri yerleştirme falan...klasik zevkle oynadıklarımızdan.ama basit.

18 Şubat 2010 15:53

ya şifreyi bulamıyorum arkadaşlar .lütfen yardımcı olurmusunuz.

18 Şubat 2010 16:21

kettle bulman lazım.sobayı yakıp üzerine koyunca buharıyla camda şifre belirecek

Adsız
18 Şubat 2010 18:36

slm

Adsız
18 Şubat 2010 18:40

Bu siteyi çok beğeniyorum fakat bir nickle girmeyi başaramadım, oyunlar süper emeği geçenlere tşkl

18 Şubat 2010 19:15

indiriyorum umarım güzeldir :)

sedef
18 Şubat 2010 21:15

şifre: 2,7,5,3,1 ama kettle ı sobanın üzerine koymazsan çalışır mı bilemiyorum.

sedef
18 Şubat 2010 21:49

arkadaşlar ben North Town da kaldım.. iki kapıda kilitli, soldaki kapıda bulabildiğim eksik parçaları buldum elimde bir hammer kaldı ama kapıyı açamıyorum.. Her yeri gezdim yapabileceğin bir şey yok diyor. Hint ısrarla kapıyı gösteriyor ama kapıya tıklayınca da burada yapabileceğin bir şey yok diyor..Ne yapıcam ben şimdi ??

18 Şubat 2010 22:30

hammer ile sağda bi yerde varil kırmıştın.ordan sağa geç ikinci bir grup varil olacak onları da kırıp wand signifasciton mu ne onu alacaksın.kapının sol üst parçası

18 Şubat 2010 23:09

arkadaşlar yaa ben de orphanece de kaldım orda bi kapı var elimde de kapı tokmağı ama hiç bişey yapamıyorum kapıya etki etmiyor tokmak ne yapmam lazım yardım lütfennn

sedef
18 Şubat 2010 23:13

teşekkürler :) sis yardım etmese ben dolanmaya devam ediyordum :D

18 Şubat 2010 23:33

buldum arkadaşlar eğer benim dediğim yere gelirde kapıyı açamazsanız ortalarda dolanmayın boşuna :D şöle oluyor elimizde ki kapı tokmağının halkası kapı koluna denk getirdiğiniz zaman açılıyorr ohh beee :D:d

19 Şubat 2010 21:17

Başlarda pek karışık yer yoktu, fakat ilerledikçe zorlayan yerler çıkıyor. Ben de takılanlar için kendi zorlandığım yerleri yazayım dedim.
-oyun gizli obje bulma ve nesneleri kullanıp puzzle çözerek gidilecek yolu açma üzerine kurulu. nesneleri hint kullanark filan buluyoruz.
-ekranın iki yanında 2 küre var. aranan nesneler hangi tarafta ise o tarafta yıldızlar parıldıyor. eğer bir tarafta hiç nesne kalmamışsa düz mavi oluyor. ararken bir ipucu bu.
- çark çıkan yerlerde elimizdeki nesneleri kullanarak ilerliyoruz
-bir de ara sıra 5 fark bularak ne yapmamız gerektiğini öğreniyoruz

19 Şubat 2010 21:23

Town centerda nesneleri bulduk. North townda soldaki kapı için diyor ki "kapı parmaklıklı. üzerindeki crestin eksik parçalarını tamamlarsak açılacak". Burada taşla sağ üstteki camı kırıp çekiç aldık. hemen bu pencerenin önündeki kırık lambada güneş resmi var. sağ kapının üstünde ay resmi var. 5 fark bulunca diyor ki : "kayıp olanları bulmak için varilleri kır" east townda variller vardı. geri dönüp çekiçle kırdık. (2 yerde) gül resmi, kartal amblemi ve küçük mavi bir parça aldık. soldaki kapıya tüm elimizdeki parçaları koyunca açıldı,Mansion Ext. a girdik.

19 Şubat 2010 21:29

Chapter 4:
mutfakta ateş yanan yerin üstünde duvarda recipe asılı.
1-taze kesilmiş mantarlar
2-bir sürahi ayışığı
3-lotus çiçeği
4-saç perçemi
5-örümcek ağının ipeği

bir kısmını nesne toplarken aldık bunların. toplanacak herşeyi bulunca mansion entrance'a geri dön, duvara çiviyi tak, tablo düzelince anahtar ve örümcek ağı alındı
-anahtarla mutfaktaki dolap açıldı, green button ve sürahi alındı
-sürahi açık kapıda parlayan ayışığına tıklanınca bir sürahi ayışığımız oldu.
-green button çocuk odasındaki yatağın üzerinde duran kutuya takılınca saç perçemi alındı.
formüldeki nesneler 1 den başlayarak sırayla ocakta kaynayan kazana atılınca dışardaki yolu kapatan sarmaşıkların yanında belirdi kazan . kazana tıklayınca sarmaşıklar kayboldu, yol açıldı

19 Şubat 2010 21:51

Chapter 5 :
Mansion den'i araştırdık. topladığımız nesneler arasında 4 tane tangram parçası ve bir ay resmi var. bir de fark bulma oyununun verdiği ipucu diyor ki:"daha fazla tangram parçası bulmak için dışarıya tuğlaların be sütunların üstüne bak" north town'a geri döndüm. ay resmini orphanage entrance kapısının üstündeki yere tatınca kapı açıldı, orphanege exteriora geldik.
- burada da çatılar ve sütunlardan 3 tangram parçası alındı. bütün tangram parçalaroı kapıya yerleşti, içeri girdik.

19 Şubat 2010 22:09

Chapter 6 :
nesneleri toplarken bir gezegen modeli aldık. fark bulmada diyor ki:"müdürün odasına girmek için gerkli olan sihirli kapı tokmağı kayıp.onu bul"
orphanage lunchroom temizlenince sağa gidip orphanage bunkhouse'a girin. tavandan sarkan gezegenlerden eksik olanı takınca duv arda kapı tokmağı alındı.geri dönüp headmasterın odasının kapı tokmağına onu tıklayın. kapı açıldı.

19 Şubat 2010 22:16

Chapter7 :
headmasters roomdan 2 paslı boru ve bir lambayla çıktık. biraz ara

20 Şubat 2010 00:32

bu bölümde epeyce ne yapacağımı aradım. elimde borular ve fenerle gezerken town cwnterda 5 fark oynadım ve bir ipucu aldım. "boruları piston kutusuna yerleştirerek köprüyü indir."
solda west towna giden yol karanlık olduğu için geçi,lemiyormuyş. fenerle geçtim. piston kutusuna elimdeki boruları koydum ama 2 tane daha gerekti. bulup yerleştirdim. köprü indi.dock gate'e giden yol açıldı

20 Şubat 2010 00:46

Chapter 8
nesneleri ararken yine 5 fark ipucu var."South Town'a giden yolu açmak için rıhtıma dağılmış olan taş parçalarını bul"
3 tane eski taş aldık.
-pier'e devam ettik. oradan da boat'a geçtik. toplam 8 parça taşımız oldu. bu arada dock gateden alınan kapı kolu ile bottaki kapı açılıp bıçak alındı. bıçakla da pierdeki sandığın ipi kesilerek pusula alındı.

20 Şubat 2010 01:02

town centera geri döndük. south town kapısının üstüne bulduğumuz taş parçaları yerleşti ve kapı açıldı

Chapter 9 :
5 fark tipi: "panda ayısı gizli bir kart saklıyor"

20 Şubat 2010 13:45

otomatik kaydetmiyor mu her cıktıgımda bastan baslıyorum:(

Adsız
20 Şubat 2010 14:39

save yapacan

20 Şubat 2010 14:53

ece çıkarken main menüde save and quit seçeneği var. ona tıkla.

Adsız
20 Şubat 2010 21:15

9 bölümde takıldım, tam 9 a geçmiştim geri döndüm 8 de kaldım gidemiyorum

20 Şubat 2010 21:35

dahpnemmm canımm
23 nolu yorumundaki kısımları yaptım kapı acıldı girdim ama yanlışlıkla cıktım tıklarken sagı solu,
simdi elimde 2 adet wodden plank var daha önce acılan kapı kilitli hint kullandıgımda 5 farkı bulup bitirdigim kartı gösteriyor sürekli vee
öylece kaldım acaba oyunummu takıldı diyorum

Adsız
20 Şubat 2010 22:59

banada aynı şey oldu. fblinil

20 Şubat 2010 23:54

save quit yaptıgım halde kaydetmiyor

21 Şubat 2010 00:36

chapter 9.
fark bulmaca diyor ki panda ayıcık bir sır saklarmış.
ilk ekranda loose plankler orta orman kapısına bakarken saüda kovalarda. 2 tane alındı
forest entrance a geçtik.loose plank en sağda.köprüyü yaptıuk karşıya oak treeye geçtik 10cu bölüm dedi

21 Şubat 2010 00:55

chapter 10:
Oak treede başladık.en sağ yeşil yapraklardan bear gem.elimizde anahtarla fort ruinse geçtik.burda 2 ci anahtar ve campfire gem alındı.forest camp de anahtarlardan biri ile toolbox açıldı.3cü gem de bu bölümde.oak treeye geri dönüp gemleri ağaca taktık.sonra fort ruinse gidince kökler çekilmiş kalan anahtarla orayı açtık wheel aldık.forest campe geri gelip tekerleği arabaya taktık.mine mouth açıldı 11ci bölüm

21 Şubat 2010 01:32

chapter 11:
fak bulmaca ipucu der ki anahtarları renklerine göre kullan.
messy cart:sun key.cloud key ve broom and dustpan ile çıktık.
hermits room:broom sağda sütun dibinde kullanıldı clovers key alındı.water key ve staff aldık.
mine mouth:staff kullanıp hearts key aldık.
hermits roomda anahtarları kullanıp digg site geçtik 12ci bölüm

21 Şubat 2010 01:37

12ci bölüm:
gizli nesne bulma sahnesi ardından pul karayı al parayı oymuyoruz ki çok kolay.ve finish
herkese yorumlara teşekkürler

21 Şubat 2010 02:02

bitirdimmmmm tesekkürler

basta sis sonra sedef, sebom, özlemim, babannem ve dahpnemm cok tesekkürler

21 Şubat 2010 02:23

emeği geçen herkese teşekkürler ...

Adsız
21 Şubat 2010 13:00

fblinil aynı yerde takılmıştık nasıl geçtin

Adsız
21 Şubat 2010 13:04

9 bölümden 8 geçtim kapı kapandı tekrar 9 a geçemiyorum, farkı bulduğumuz kartı gösteriyor.

21 Şubat 2010 16:02

ÖNEMLİ NOT: Ne olursa olsun 9. bölümden geriye, town centera dönmeyin. Tekrar south towna geçemiyorsunuz. Kapı kilitli kalıyor. Biz hepimiz oyunu yeniden oynafdık o yüzden.

22 Şubat 2010 23:28

ben o önemli notu göremedim ve ikinci kez oynadım:DDD
ama değidi gayet güzel bir oyundu...

27 Şubat 2010 14:44

:)

Adsız
29 Mart 2010 15:54

Her ne kadar üye olmasam da bi dolu oyun indirdim.Emeği geçen herkese çokkkkkkkk teşekkürler...

22 Nisan 2010 23:09

oynamışım, taa ne zaman oynadıysam hiç hatırlamadım,boşuna yüklemişim,bir kez daha oynıyamadım doğrusu..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template