Syberia 2



Amerikalı avukat Kate Walker'ın ilk macerasında kaldığı yerden Rusyada Sibirya bölgesinde devam ediyoruz.Bölge değişik tipler ve prehistorik dönemden kalma mamutlarla dolu.1.16 GB
Syberia II continues the adventures of American lawyer Kate Walker from the first game as she abandons her increasingly stressful life in New York in order to accompany an eccentric inventor to a remote land in Russia known as Syberia where surviving remnants of prehistoric mammoths still live.1.16 GB


System Requirements/Minimum sistem gerekirliği
Intel Processor - Celeron 2.0GHz
AMD Processor - Athlon XP 2000+
Nvidia Graphics Card - Geforce 6200
ATI Graphics Card - Radeon X1270
RAM Memory - 0.256 GB
Hard Disk Space - 0.5 GB
Direct X - 9


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Part 10 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 10
Part 11 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 11
Part 12 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 12
Part 13 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 13
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 63 yorum

6 Şubat 2010 11:49

Sen hep iyi yaşa emi Sis :)

6 Şubat 2010 22:26

teşekkürler sis ilk büyük oyunumu indiriyorum:))))

7 Şubat 2010 15:18

Syberia 1'i oynayanlar imleçin hangi şekilde neyi ifade ettiğini ve nasıl kullanılacağını,inventory mizi nasıl kullanmamız gerektiğini, bol bol konuşmak gerektiğini bilerek sıkıntı çekmeden oyunumuza dalıyoruz!...

Trenimiz bir istasyonda durana kadar sadece izlemek, konuşmalara kulak vermek dışında bir şey yapmamız gerekmiyor...Hans'ın düşlerine inanmadığımız, şirketimiz işleri büyütüp bizi ısrarla çağırdığı halde Hans'a onu Sibirya'ya götürme sözü veriyoruz.

7 Şubat 2010 15:54

*Tren durduğunda kompartmanda ayaktayız, kapıya yöneldiğimizde tlf çalyor Oscar tlf yapmış, Romasburg'da olduğumuzu haber veriyor, etrafta gezineceğiz ama dikkatli olmamız konusunda Oscar tarafından uyarılıyoruz.
*Kompatmandan bizim sağımız taraftan inince emekli general ve market(diyelim) sahibi bizi selamlıyor, geniş buzlu ve ıssız tunduralardan önceki son kasaba.., anons sonrasında Trenin lokomotif kısmına, Oscarı bulmaya gidiyoruz.
*Oscar ile hans, mission, train başlıklarını konuşuyoruz, hans en arkadaki kompartmanda, onunla konuşmamız isteniyor, treni biz kuracağız..
*Görünce hemen tanıdığımız mekanizma Kate'in yanında, vanamsı yeri çevirip, soldaki kolu çekiyoruz.. kurldumu ki bu tren?
*Oscar ile konuşma başlatıp tren başlığını konuşuyoruz, treni kurmuşuz ama kömür bulur bulmaz yola çıkacağız.
*Trenin ters kısmına en son kompartmana yürüyoruz(sondan 2. gibi görünüyor)trene biniyoruz,(bu bizim indiğimiz kompartman)
*İleri ileri yatakodası kompartmanında ileri Hans'ı tezgah başında buluyoruz,tüm başlıkları hans ile konuşuyoruz, kömür bulmamız gerekiyor yolculuğun sonrası için, trenin tek sorumlusu Oscar.
*Trenden inince karşımıza denk gelen markete girip albay Emilyov ile konuşma başlatıyoruz,kömür başlığını konuşuyoruz, arkada dispenserda var istediğiniz kadar alabilirsiniz, devletin hediyesi diyor..
*Dispenser marketin yanındaki depo, kapıdaki kolu çekiyoruz, kömür falan dökülmedi :)
makinede bişey yanlış..
*Albaya geri dönüp konuşuyoruz,bu kez tüm başlıkları konuşuyoruz, kolu çekince dökülür diyor, dökülmedi deyince tamirciyi 1-2 belki de daha uzun süre beklememiz gerektiğini söylüyor.
*Dispensera geri dönüyoruz, aşağıda bir kız var onunla konuşuyoruz, Malka, sanki daha önce konuşmuşuz gibi..biz ne yapabileceğime bakayım diyoruz, o seni sevdim beni görmeye gel diyor (!)

7 Şubat 2010 17:21

*Kolu yeniden çekmek işe yaramıyor, trenin sonuna doğru didince marketin demirlerinin sonunda demir bir kapı buluyoruz, kilitli.
*başka yer yok, markete gidip Gate başlığıbaşta olmak üzere emilyov ile konuşmaların tümünü konuşuyoruz.Kapı alt ve üstleri ayırıyor(sınıf farkı) anahtarı da kaybetmiş bizim yüzümüzden, bir de müzik makinesi diye bişey geçti..key ve gate başlıklarını birden fazla kez konuşunuz..
* solda tezgahta megafona benzer bişey var tıklıyoruz, candyroff yazıyor (numaraları da not alıyorum) yanındaki kutudan küçük anahtar alıyoruz.
*kapının yanında tezgahın başındaki masaya tıklıyoruz, 3 tane şekerleme makinesi var, para lazım.
*Bulduğumuz küçük anahtarla en sağımızdaki makineyi açıp bozuk paraları alıyoruz. Paraları deniyorum, ortası büyük delikli ile ortadakinden bişeyler döküldü ama alıp almadığımı bilemiyorum:)
*Makinelerden uzaklaşıp bakıyorum balık şekerlemesi almışım, paralar ve anahtarlar inventte duruyor..
*Dışarı çıkıp şekerlemelerin ne işe yarayacağını deniyoruz, dispensera giditoruz, kız aşağıda.
*Malka ile gate, coal, key başlıklarını konuşuyoruz, hediye istiyor!
*Şekerlemeleri aşağı atıyoruz beğenmedi gerçek balıktan şekerlemeyi,adını söyledi ama akımda tutamadım farklı şekerleme seviyor..

7 Şubat 2010 18:44

*Dükkana geri dönüyoruz, 2. makineyi açıp kullandığımız parayı diğer makinelerde deniyoruz.. En sağdakine ne atsan bişey vermiyor, kırmızı tuşa basınca sıkışmış diyor.
*2. coin ile yanlışlıkla yine balık şekerlemesi alıyoruz, ne gerek var demedik (!),5. coin ile en soldaki makineden şekerleme alabildik.
*Malka'ya geri dönüyoruz,dispenserın önündeyken aşağı kızımıza tıklıyoruz, konuşuyoruz, candy ile devam ediyoruz..İnventte şekerleme ve malka tıklıyoruz, balona anahtarı bağlayarak bize yolluyor..
*Trenin sonu karşısındaki demir kapıya koşuyoruz,büyüteç, inventory, gate key, kilit tıklayarak kapıları açıyoruz.
*Biz merdivenleri inerken patronuuz new yorkta bizi bulması için nick cantin 'in tutulmasını ayarlıyor :) (nişanlımızı arkadaşımız çalmıştı buradan bir aşk hikayesi doğar mı?)

7 Şubat 2010 19:09

*merdivenlerden inince sola ileri, malka yı görüyoruz, tıklayıp konuşuyoruz, sonra kate, cirkos ve mission başlıklarıyla devam edip ok ile bitiriyoruz.
*Malka ile konuştuğumuz noktada hemen solda dipenserin alt bölümü, tıklıyoruz, silindir şekilli yere tıklıyoruz:petrol ile çalışan jeneratör fuel nerden bulurum? sütundaki kırmızı düğmeye tıklıyoruz, gaz bitmiş.
*Soldaki sütunda kırmızı afiş sandığımız şeye tıklıyoruz,boş gaz tenekesiymiş.. :D
*karşıya geçip malkayla konuşurken sağda gördüğümüz kapıdan giritoruz, parlak ileri, bankodaki adam cirkos konuşuyoruz, kate, coal,romansburg, train.. sadece votka satıyor, bu kasabadan sonra sadece kar, atlarımı görmenizi isterdim.. sağda dizili oyuncak atlara gidiyoruz, platformun ön kısmı atlara bağlı makineye tıklıyoruz bişeyler eksik (buraya sonra gelmemiz gerekecek)çıkıyoruz..

7 Şubat 2010 20:46

Cafeden çıkınca ileriye kate'in soluna (aşağı indiğimiz merdivenlerin tersine) devam ediyoruz, ilerliyoruz 2 tane afişin olsuğu yerde kafesli bir pencereye benzer şeyin oraya geçip kolu çekiyoruz.
*İçeride 2 erkek var biri söylenerek geliyor.konuşma defterimizdeki her başlığı konuşuyoruz, içerdeki azıcık saf galiba, gazları var ama yok diyor vermiyor..
*Adam camı kapatıp gidiyor,sağa ilerleyemiyor sola ilerliyoruz, 2. afişe tıklanıyor.
*yakın planda yukarıda küçük bir yıtık var tıklıyoruz, aifişi yıtıyoruz arkasında geçiş yeri..
*tıklıyoruz, 2 adamın olduğu bölüme geçiyoruz:ortada büyük bir sandık var ve kate tarafı değil bise bakan yerdeki açıklıkta bişeyin yüzü görünüyor.
*Sandığa tıklıyoruz, i,çinden sanırım kutup ayısı kaçıyor, pencereden konuşan adam yakalamaya gidiyor.
*üzerinde kırmızı teneke olan varile gidip tıklıyoruz, görmüyoruz ama boş ve dolu tenekeyi değiştirmiş oluyoruz(ben çok kurcaladım tenekeleri görünmüyor) ilerileyince az geri olan adam kanepede yatıyor, sıraya tıklanabiliyor ama bişey yok.
*geri tahta perdedeki aralıktan çıkıyoruz, sola devam etmeyin istasyondan uzaklaşıyor.. sağa gidin :)Malkayı görene kadar ilerleyin ve jenaratörü tıklayın.. oh gazı almışız :D
*kırmızı düğmeye tıklayın makine çalıştı, tekrar jeneratöre tıklarsanız makine çalışıyor , sadece kömürü yukarıya almam lazım diyecek kate
*aşağıya indiğimiz merdivenlere doğru dönüyoruz, merdiven altında bir oturan bir odun kıran adam var oraya yönleniyoruz, yaklaşınca garip araç (weird veichle) görüp hapşırıp :) yukarı çıkıyoruz.

7 Şubat 2010 20:50

*Dispensera gidip kapıdaki kolu çekiyoruz, kömür işi tamam..
*oscar geliyor Hans kaybolmuş.. o yaş için iyi de sayılmaz.. arayacağız.. haydeee!

7 Şubat 2010 21:18

*yeniden aşağıdaki kasabaya iniyoruz,Malka ile konuşup Hans başlığını da tıklıyoruz, cirkosun oradaymış.
*sağdaki kafe kapısına tıklıyor giriyoruz,hans atların orada syberia diyor ama bir anaormallik var..
*Süperbim Kate hasta olacak ona bakmak zorunda kalacağız derken Hans hasta oldu bak karyolada 2.80 yatıyor (küçük adamcağız) :D adamla konuşmaya çalışıyorum ama sayıklıyor.
*Hansın yanından kompartmana çıkıyorum Oscar ya bu otomatonu dövsem anlar mı acaba..acele...
*Yine aşağıya kasabaya, Cirkos a gidiyoruz, bay cirkos ile hans, doctor,monastery ve garment başlıklarını konuşuyoruz: iyilik istemiş makinesi için, doktor yok keşişler var iyileştirici gücü olduğuna inanılan, tlf kullanmazlar elektrikleri bile yok kendin gidip arkadaşına bakmaları için ikna edeceksin,bu havada kalın bişey istemenin de anlamı yok başka yerden bulacağız ok ve dışarı çıkıyoruz.
*Markete dönüp albayla konuşuyoruz, help başlığıyla devam ediyoruz, indirdiği merdivenden tavan arasına tırmanıyoruz.Karşıdaki sandığın üzerinne tıklıyoruz, bunu nerede giyebilirim?
*merdivenleri iniyor,albayla hans ve mssion başlıklarını konuşup trene biniyoruz, kompartmanda giriş çıkış kapısının yanındaki kapıya ilk kez tıklanıyor ( :D) inventten elbisemizi alıp kapıya tıklıyoruz..Ay beğenmedim kıyafeti ama sıcak tutar :D

Uğurkağan
8 Şubat 2010 01:44

Ben daha indirmeye başlamadım oyundelisi arkadaşım sen mütişsin valla hızına hayranım rapid yüzünden haftasonunun bitmesini bekledim yeni indiricem umarım bende indiririmde uynamaya başlarım....

8 Şubat 2010 02:03

oyundelisi ben şu küçük kıza şekeri veremedim ayrıntılı bir şekilde zahmet vermezsem anlatabilirmisin

8 Şubat 2010 11:40

Nilom,
Her şeyden önce hiç bir eksik kalmamış olmasına dikkat etmelisin, şeker vermeye gelmeden önce her şey tam olmalı..
Kıza şeker vermek çok kolay, dispensera gidince aşağıda kızı görüyoruz. Kıza tıklayıp konuşmayı sürdürüyoruz, kapı anahtar başlıklarıyla devam ediyoruz, kız hediye istiyor. Konuşma bitiyor şekerleme cebindeyse invettten şekeri alıp kıza tıklıyorsun, bu balıklı şekerleme için..
çizgili şekerleme için şekerleri aldıktan sonra yine dispensera gidip aşağıda kıza tıklıyorsun, konuşuyorsun sonra inventoryden şekeri çıkartıp yine kıza tıklıyorsun :)

8 Şubat 2010 12:07

Uğurkağan arkadaşım hızlı indirin de birlikte oynayalım .. bu arada ben syberia1i indirirken syberia2 yi de indirmiş bekliyordum hızım ondandır :)

8 Şubat 2010 12:27

*Trenden çıkıp aşağı kasabaya iniyoruz,sola devam ediyoruz, malka ile hans, mssion, monastary başlıklarını konuşuyoruz: kurllara uyarsak tedavi ederlermiş..
* Köprünün altında ileri sağa tıklayıp ekranın en soluna soluna tıklayıp Yorum 8 de sözünü ettiğimiz tahta çite ulaşıyor(gedigi kapatmışlar),oradan sola devam edip basit bir köprüye ulaşıyoruz.

8 Şubat 2010 13:24

*Köprünün başında sağda bir makine var tıklıyoruz, kolu çekmeye çalışıyoruz sıkışmış..
*köprüyü geçip patikadan ilerleyip monasterye geliyoruz solda ip var..
*ipi çekiyoruz, yukarıdan bir keşiş bakıyor hayır biçiminde başını sallıyor, ipi ne kadar çekerseniz çekin sonuç değişmiyor..Bunların kurallarını öğrenmek lazım heralde...
*Kasabaya dönüyoruz, malka ile sadece hans başlığı konuşuluyor, cafeye girip bay cirkos ile monestary başlığını konuşuyoruz(daha önce konuşmamız gerekiyormuş yol soruyoruz çünkü), malka başlığı ile konuşunca kuralları öğrenebiliyoruz:hastanın yüzünü örtmemiz gerekiyormuş, shroud başlığı ile devam ediyoruz:köprünün başındaki makineden alınacak örtü ile hastanın yüzü örtülecek, ve bu örtünün verilmesinden Malka sorumlu..Help başlığını da konuşup çıkıyoruz.
*Şimdi malka ile konuşmalıyız.Malkaya tıklıyoruz, monestary ve help başlıklarıyla konuşmayı sürdürüyoruz.Bize bir token(jeton veriyor) örtüyü arkadaşının yüzüne ört diyor.
*Köprünün başına gidiyor kolun üstündeki bölümdeki slota jetonu atıyor, kolu çekiyoruz, açılan makineden bir adet örtü alıp geri yapıyoruz.
*Trene dönüp örtüyü inventten alıp Hansın yüzüne tıklıyoruz.. gerisi otomatik...
*trenden inip kasabaya aşağıya,oradan koşa koşa monestarye, ipi çekiyoruz değişen bişey yok kafa sallıyor.
*kapının oradayken sağa gidiyoruz bir daha sağa bir keşiş eğilmiş.. çamaşır yıkıyor.Büyüteç halindeki imleçle tıklıyor not defterimizdeki kate, hans başlıklarını tıklıyoruz: kuş morula alba konuşması bitince yine hans ile devam ediyoruz,mission, monastery, bird, tüm başlıklar bitiyor ama not defteri açık başlıkları döne döne konuşuyoruz, her seferinde başka yanıtlar alıyoruz..inatla konuşmaya devam edin dura lex, bişey lex kurallar vs.. uzun bir konuşma..latin başlığı ekleniyor latin mission konuşuyoruz..latini de 4 kez tıklıyoruz, ağaçkakan, kırmızı gögüslü bişey kuşu, meltus alba=beyaz karga, ve sonuncusu yasak kadın.. kadınız diye monasterye giremiyormuşuz.. (niye bu kadar gereksiz uzatıyorlar ki konuşmaları )..

Uğurkağan
8 Şubat 2010 14:24

oyundelisi arkadaşım ben indirene kadar sen bitirip ikinciye oynarsın sana yetişmek iökansız..

8 Şubat 2010 14:48

oyd.nin kaldığı yerden devam edeyim tekrar markete gidiyoruz marketten düdük alıyoruz onu rahipe veriyoruz rahip gidiyor elbise alıp değiştiriyoruz manastıra giriyoruz hans ile konuşup geri gidiyoruz bir el arabası var yolları siz bulun şu anda bilemiyeceğim:)) onun içinden baltayı alıp mezarlıkta bir mezarın önündeki çalıları kesin asansörün olduğu yerdeki ocağa yani tencereye gelin çalıları koyun fitil alın çeşmenin altındakini açıp içine fitili yerleştirin kapatın onu çeşmeyi açın mum olacak bunu hansı kurtarmak için kullanacağız...

8 Şubat 2010 14:50

unutmuşum hansla konuşup kapıdan çıkınca rahiple konuşun size mamut ve scroll verecek

Adsız
8 Şubat 2010 14:52

ya arkadaşlar Dark Fall Lost Souls oyununu indirdim ama nasıl kurucam bitürlü yapamıyorum dosyaları çıkarttıktan sonra hiçbirşey olmuyor bunada ek olarak yardım ederseniz sevinirim..

8 Şubat 2010 14:58

elimizdeki fırçayla başrahibin odasına gidin onunla konuşun geri bir kez gidin soldaki duvardaki resme bakın fırçalayın duvarı şekli aklınızda tutun geri gidin bir kapıdan girin orası sağa sola gidiliyor aşağıya inin ordan demir büyük bir çubuk alın duvardaki şekle göre saat yönünde düşünürsek 12-3-4-8 olarak mumları yakın açılan pencereden mamutu yerleştirin karşı duvara gidip düğmeye basın kapı açılıyor. ordan kitapla bişey aldım adını unuttum kitabı inceledim... hansın odasına gidip masaya aldığım nesneyi koydum mumu yerleştirdim kibritle yaktım hans iyileşti onunla konuşup duşarı çıktım hansın biraz zamana ihtiyacı varmış...

8 Şubat 2010 15:01

baş rahibin odasına gittim rahip yerinde değil ordan anahtaar aldım kapıdan çıkmadan kilitli kapı vardı orayı açtım çanı çaldım hansın yanına gittim mezarlığa gidip tabutu çektim hansla birlikte uçtummm :))))

8 Şubat 2010 15:07

Hans ile konuşup çark aıdım. Aşağı inip sirke girdim Cirkos köpeği eğitmeye çalışıyor, pek başarılı değil. Onunla konuşup ve köpeğin adının Youki olduğunu söyledim. Mekanik atlara bakın ve çarkı yerleştirin. Burada yapmamız gereken doğru sırayı bulmak nasıl bulduğumu sormayın :))))uzun uğraşılardan sonra çarkı döndürdüm. Treni kaçırdık :((((

8 Şubat 2010 15:11

merdivenle yukarı çıktım ordaki kolu çektim araç var ona bindim ama gitmedi:((

sonra gezinirkene gaz aldığım yere geldim herkes çabuk olmamı söylüyor :)) köpeğe balıklı şekerleri verdim köpekle birlikte araca geldim bu arada malkaylada konuştum o benimle gelmiyor.. amanın kaza yaptım köprü uçtuu

8 Şubat 2010 15:15

biraz ilerdikten sonra balık var taşta buzlu alamıyorum köpek çıldırdı neyse sol taraflarda çalı buldum balığın olduğu taşın altına koydum kibritle yaktım eridi balığı köpeğe verdim karşıya geçtim yıkı köprü var bu arada annem arıyoyr falan filan

8 Şubat 2010 15:20

bir ev var ordan matruşka balta ve balık kitabını aldım balık tutacaz dışarı çıktım kutudan balık yemleri seçip turuncu somon tutmalıyız yanlış tutuklarımı köpeğim yiyor :DDDDDD

neyse uzun uğraşılardan sonra en sağ üstteki yemi alıp oltayı en sağa attım ama bir saat uğraştım :DDD balığı tutum eve girdim kapıdan çıkamadım ayı var pencereden ayıya balığı attım çıktım...

8 Şubat 2010 15:22

yıkık köptüye geldim baltayla ip aldım karşıya atladım ileriye gittim ahanda birileri var o rada bir uçak düştü kurtuldum onlardan:)))

8 Şubat 2010 15:28

baltayı duvara sapladım tırmandım sağa sola ileri falan derken çıktım yukarı uçak enkazının yanına geldim telsizle oynadım biryerlerine bastım 28 ve 03 numarası verdi geri döndüm radara gittim orda koordinatları girdim 0328 miş mikrofonda düğmeye basıp konuştum pilotmuş neyse yukarı tımandım radara B konumuna getirdim koordinatlar verdi radar 8020 uçağa geri dönüp pilotla konuştum koordinatları yazdım koltuğa oturdum fırlattı gene uçtum anlıyacağınız :)))

8 Şubat 2010 15:33

ternin ordayım trenin orda oskarrın elini göreceksiniz yerde onu kurtarıyorsunuz konuşun onunla trene gidip plan ve yağdanlığı aldım oskara yağdanlığı verdim kendini yağladı konuştum tekrar trene bnidim ama tren hareket etmedi tekrar oskarun yanına geldim konuştum geri vagona gittim yerde kapak var onu görmemişim o arada oskara telefon ettim kapak açıldı tren hareket etti kurtuldum ahaa gene tren biryerlerde durdu bune yaaaa

8 Şubat 2010 15:36

buzullu bir yerdeyim herkesle konuştum kar aracının ,çinde bişey buldum onu toteme taktım haydutlada konuştum ama o evine gitmek istiyormuş bana yardım etmiycekmiş kar aracına bindi gitti ama bana kar ayakkabıları bıraktı :))) onları giydim yukarı çıktım diğer haydut beni öldürecek ...

8 Şubat 2010 15:42

oskarı aradım adan arkasını döndüğünde yandaki kızaktan bıçak gibi bişey aldım ipi kestim ahanda düştüm ama ne düşüş :)))) buzullarla kaplı bir yerdeyim kapıdaki adamla konuştum diğer kişilerle konuşmak faydasız dilimizi bilmiyorlar sağa gittim davullu bir yer var hans ordaymış geri gidip sağdan yerden lastik aldım kapını önünden kemik almıştım ileri gittim tulumba var yerden matara ve tıpa aldım davullu yere geldim solda buzlara sapanla taş attım kapı açıldı hans orada kadınla konuştum sağdan duvardan maska arka odadan lamba aldım kuyuya geldim suyu dolduramıyorum :))))

8 Şubat 2010 15:44

ewwwwett oyundelisi bekliyorum yardımlarını :))))

8 Şubat 2010 16:47

Şebomun yorum 21 de söylediği mumlara bir de saat üzerinde 9 un yerinde olan mumu ekleyin. Yanlış mumu aşağı çektiyseniz ne olacak şimdi demeyin o muma bir kez daha elinizdeki demirli kancayla tıklayın eski yerine dönüyor (save de etmemiştim ödüm patladı ben nolcak şimdi dedim de :D)

8 Şubat 2010 18:26

OYUNU FİLEFACTORY DEN İNDİRMEK İSTEYENLER:
Sishyphos dedi ki... 26
linkler error vermiyor.sadece telekom tarafından yasaklanmış bir site olduğu için ve sizin de DNS ayarlarınız otomatik algılama şeklinde olduğu için göremiyorsunuz linkleri.

Ya ağ bağlantılarıma girip open DNS ayarı yapacaksınız veya aşağıdaki işlemi.

Şu dizini açın:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Bu klasördeki "hosts" dosyasını tıklayın ve açmak için notepad seçin.Açılan sayfayı en alta kaydırın ve enter yapıp bir boşluk bırakın.Satıra şunları yazın:
85.17.172.97 www.filefactory.com
85.17.172.103 filefactory.com
(rakamlar dizini ile adres arasında bir boşluk var dikkat edin)
Sonra notepad sayfasını kaydet deyin ve çıkın.Tarayıcınızı yeniden başlatın.Linklerin açılması lazım.

8 Şubat 2010 20:12

suyu nihayet yukarda biryer varmış tam kuuyunun ipi çekiliyken kanca yukaru kalkıyor oraya takacaksınız suyu doldurdum oradan geri dönünce köpeklerin olduğu yerden kılçık aldım mağaraya gittim soldan ilerleyince yolu bulursunuz mağarada önce ilerde farenin old. yere geldim tıpayı en sağa yerleştirdim geri dönüp elimdeki kulübeden aldığım lamba gibi birşeyi taktım çevirdim baykuş geldi fare korkup delikten kaçtı farenin yanındaki deliğe tıpayı yerleştirdim yukardaki delikten suyu döktüm fare meyveleri aldı yukardan kılçığı attım meyveler bize geldi

8 Şubat 2010 20:13

meyveleride büyücüye verdim sanırım rüya görüyorum konuşurken büyücü rüyadan bahsediyordu...

8 Şubat 2010 21:24

ewweeet ileriye yürüdüm yerden maske aldım geri gidip sandalı falan geçip kızla konuştum şehre girdim sağda bahça kapısından girip sağa geçince eve girdim kızın babasıylada konuştum yukarıdaki kapı kilitli merdiven başında saate gelidm saati tamamen tesadüf ama 7 ye ayarladım galiba yukardaki kuklaları oynattım alttaki sağdaki kadranı aşağıya indirdim yukardaki zile bastım saat çaldı adam gitti odaya döndüm masadan anahtar aldım yukarı kattaki kapıyı açıp hansla konuştum masaya baktım uyanmışım büyücünün karşısındayım....

8 Şubat 2010 21:55

Bende radar koordinat vermedi bip diye öten noktayı okumaya çalıştım evet 80 20 gibi okundu ama 80 17 ile uçtum :)

8 Şubat 2010 23:58

şebo sapanı yaptım ama taşı bulamıyorum hatırlayabilirsen yerini tarif edebilirmisin

9 Şubat 2010 00:00

nilom sapanı buzula tıkla taşı kendi koyuyor

9 Şubat 2010 00:04

selam bende başladım ama daha kışlık elbiseleri yeni giydim. Belki size yetişirim. emeğinize sağlık.

9 Şubat 2010 00:09

teşekkürler şebocum sayende yaptım

9 Şubat 2010 00:09

dışarı çıkıp trenin olduğu yere geldim kanca var onu takamadım yardım lazım oskarla konuştum maskeyi taktı ordaki adamlarla konuştum yardım ettiler kanca takıldı tekrar içeri girdim yukaru çıktım orda düzenek vardı kollar var kolun birini çektim tren hareket etti

9 Şubat 2010 00:15

oskarla konuşup büyücüye gittim orda oskar yatıyor kalbine bakıyoruz saat gibi düşünürsek 7 deki düğmeye 3 teki düğmeye bastım bn deneme yanılma yoluyla yaptım sonra açılan yerde artı şeklinde düğmelere bastım anahtar aldım oskar öldü hans, oskar+hans oldu :DDDDDD

9 Şubat 2010 00:19

Trene dönüyorum trene çıkıp kontrol paneline bakıp ve anahtarı yerleştiriyoruz. Sağ üstteki ve sol üstteki kolu yukarı çekip ortada, en sağda duran düğmeye basıyoruz. Kömürü aldıktan sonra sağ üstteki kolu aşağı, sol üstteki kolu yukarı çekip ortada, sağdaki düğmelerden ikincisine basın ve kömür boşaldı. En sol alttaki vanayı çevirip kazan yandı. Orta soldaki düğmeye basıp trenin önündeki mekanizmayı hareket ettirip. Son olarak da soldaki vanayı çeviriyoruz.

9 Şubat 2010 00:25

gemimiz buzdan kurtuldu gemiyi bulmak için adamlara bakın onlar işaret ediyorlar.. geminin yanında youkoyla konuştum hansla konuştum köpeğimi almaya gittim kapının ipini açtım köpek neimle artık gemiye bindim penguenlerle dolu bir yerdeyim

9 Şubat 2010 00:28

ricaa nilom :))

9 Şubat 2010 00:31

ilerleyip kemik alın tekrar ilerleyip çapayı bulup kemik parçasını kullanarak çapayı kurtarın ama gemiye giremiyorum trendeki adam girmiş gemiye

9 Şubat 2010 00:33

biraz daha ileri gidip penguenlerin orda yumurtalar var oraya matruşkayı koydum penguenler geldi bn ileri gittim penguenlerin oraya buzulu kemikle kırdım artık gemideyim

9 Şubat 2010 00:41

sağda fıçı var onu tıkladım merdiven gibi oldu yukarı çıktım ama olmuyor bişey eksikmiş geri kapıdan çıktım orada yukarı çıktım hook aldım geri geldim fıçıya çıktım oraya hooku taktım ipi çözüp alttaki kolu çektim haydut penguenlere yem olduuu

9 Şubat 2010 00:47

bir ada gibi yerdeyiz

gemiden indim yürüdüm hansla konuştum yuvarlak düzeneği kolunu çekerek indirdim geri gittim giderken yerde otlar var tıkladım taş ve çiçek aldım geri gittim karşıda sandıktan taşları aldım çiçeği geminin alt katındaki köpeğe verdim tekrar oskarın yanına geldim köpek araca grdi kapı açıldı ileri yürüdüm puzzel var orada 5. taşıda aldım parçaları yerleştirdim çok kolay sizde yapabilirsiniz sonra yukardaki kumu döktüm anahtar veriyor onu alıp hansın yanına gittim

9 Şubat 2010 00:52

hansla konuşup aşağıya indim bir puzzle daha gemide karşı duvarda resim vardı mamutun karşısındaki işaretleri not alın sonra ilk önce sağdaki yere tıklayıp anahtarı takın harfler açılacak sonra anahtarı çıkarın en alttaki 2. yere takın sol tarafa geçin yıldız- nokta - yıldız
nokta-boşluk- yıldız
yıldız - açık
nokta-yarım
boşluk - kapalı
olacak şekilde yapınca BİTİYORRRRRR....
GEÇMİŞ OLSUN :DDDDDDD

9 Şubat 2010 13:56

Yorumların çok güzel olmasına rağmen zorlandım.Süper bir oyundu çooooook teşekkürler.Elleriniz dert görmesin.Ayrıca otundelisi ve Şeboyada ayrıca teşekkür ederim.

9 Şubat 2010 13:57

özür dilerim oyundelisi diyecektim.Affet beni

9 Şubat 2010 14:24

Oyun çok güzeldi Sibirya 1 kadar keyif aldım.. Teşekkürler sis.
Şebom ellerine emeğine sağlık.. Yorumlarına teşekkürler.. Olabildiğince senden kopya çekmemeye çalıştım. Kopya çekmek istediğim bölümlerle ilgili açıklama eklersem seni kırmamış olurum inşallah.

Şebomun 37 nolu yorumuna ek..SAATİ ayarlamak... burada ben bir kez eski save'ime dönmek sorunda kaldım. Ve oyunu saatin oraya gelir gelmez save ederek 3-5 kez oynamak zorunda kaldım.Siz de saatin önüne gelince save edin. düzende bir eksiklik olunca saat kolu sürekli dönüyor ve asla ayarlanamıyor oyunu yeniden load etmek gerekiyor. Lütfen çözümü okurken hiç bir tuşa dokunmadan saati inceleyin sonra çözümü uygulayın!...ÇÖZÜM saatin bir üst bölümüne tıklayıp saatin kaç olduğunu görebiliyoruz bir de alt bölümüne..Çözüm Şöyle Saat 3 e çeyrek kala durmuş..saatin alt kısamına tıklıyoruz.. sağda ve solda minik kollar var aşağı yıkarı hareket ettirilebiliyor ve de ortada roma rakamlarıyla rakamlar ve noktalar.Bizim sağ tarafımızdaki kola tıklayarak roma rakamlarını II . (iki buçuk) getiriyoruz. sonra bizim solumuzdaki küçük kola 1 kez tıklıyoruz roma rakamları ile saat 2 45 oldu.sonra bir üst gözde karanlık sağda ve solda zil çalıcı otamotonlar var sağdakine ve soldakine tıklayarak çekiçleri en havaya kalkacak şekilde kuruyoruz.( Hans tan babasının 7 15 te fabrikaya gidip kendisini oraya kapadığını öğrenmiştik.. babasıylada konuşmuştuk gidecek ki anahtarı alabilelim.) Ama bunu bilmek yetmiyor.. saati 7 15 e ayarlamak için Parka geri dönüp Anna ile babasının işe gidiş saatini konuşup kesinlikle 7 15 dedirtmemiz gerekiyor. Sonra dönüp saatin başına geliyoruz. Saatin üst kısmına bakmayın 3 gibi görünüyor şimdi..Alt bölüme tıklıyoruz;Bu kez sağdaki küçük kola tıklayarak romarakamıyla VII yi görüyoruz, sonra soldakine 1 kez tıklıyoruz 7 15 oldu...Ortadaki sarkaca tıkladığımızda saat çalışıyor. Sonra önce bizim solumuzdaki silindiri bir kez aşağıya çekiyoruz, görüntü bitince bu kez sağımızdaki silindiri bir kez aşağıya çekiyoruz görüntü bitince imlecimizi kurduğumuz iki otamaton arasındaki zile tıklıyoruz.. Doğru yapmışsanız saatin çaldığını duyacaksınız.

9 Şubat 2010 16:05

Şebomun 53 nolu yorumuna ek..
FLÜT AYARI.. Ben duvardaki resimde sadece mürekkep damlaları gördüm şekiller değil..Burada esas ip uçları madalyondaki simgelerle fildişi anahtarı aldığımız yerdeki taşların sembollerinde yatıyor. Ben sembollaerin şekillerini çizmedim ve hangileri olduğunu bulmak için save ettiğim yere geri dönüp yeniden oynadım..Ve beş taş parçasını yerleştirip, kumu döktükten sonra anahtarı alırken gözünüz taşlarda olsun biri hafifçe kıpırdıyor...işte o taş flütteki 20 boşluklu anahtar takılan yerde anahtarınızı bırakacağınız yer..

9 Şubat 2010 16:09

Pardon eksik yazdım.. hangisinin kıpırdadığını kaçırırsanız ( 2. kez şekilleri çizmiştim)hepsini deneyerek flütü çaldırabilirsiniz.

Adsız
26 Şubat 2010 15:19

Çok güzel oyun ... bu kadar zor olmak zorundamı...... fotoğrafmı, çizimmi acaba. muhteşem bir şey.

Adsız
26 Şubat 2010 22:07

SYBERİA 3 NE ZAMAN GELECEK ACABA

27 Eylül 2010 14:22

syberia 1 de sorun yaşadım.umarım bunda yaşamam.

7 Ekim 2010 18:47

syberi1 de takıldım,şimdi başladım 2.ye:)))

10 Ekim 2010 20:47

oyun mükemmeldi şimdi bitirdim.
youtubeden videolu çözüm bulup,takıldığım yerlerde yardım aldım.
oyunu yardımsız çözenleri tebrik ediyorum.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template