So Blonde



17 yaşındaki Sunny Blonde zengin bir ailenin kızı olup makyaj ve kıyafetten başka bir şey düşünmemektedir.Ailesi ile zorla çıkarıldığı bir gemi seyahatinde bermuda Üçgeninde gemi kaza yapar ve Sunny tuhaf bir adaya düşer.Adadaki yerliler,korsanlar ,büyücüler hepsi gerçektir ve 17ci yüzyıla geri dönmüştür.Cep telefonunu çalıştıramayan Sunny adayı keşfe başlar ,yerlilere yardım eder ve büyük olasılıkla adayı sarmış olan laneti de sona erdirecektir.Üç ayrı son olan ,çizgi film sahneleriyle bezenmiş eğlenceli bir oyun.1.64 GB

Sunny Blonde is best described as a pampered brat. She is the 17 year old daughter of rich parents and is more concerned with her make-up than with anything else. When she is forced by her parents to take part in a cruise through the Bermuda Triangle, the ship enters a storm and Sunny falls off the ship. A few hours later she wakes up on the Forgotten Island. What at first glance looks like the most realistic vacation resort ever, Sunny slowly realizes that the pirates and everything else is real. Because of a mysterious curse, the island is damned to eternal isolation. So since Sunny can't get her mobile phone to work, she begins to explore the island, help its citizens and will perhaps end the curse.The story, which is told with comic-like cutscenes, also features multiple endings.1.64 GB



Minimum Requirements/Minimum sistem gerekirliği:
• Windows 2000/XP/Vista
• Pentium 1.6GHz
• 512 MB RAM
• 64 MB DirectX 9-compliant video card
• DirectX 9-compliant sound card
• DirectX 9.0c or above
• 3 GB free hard disk space
• Windows-compatible keyboard & mouse

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

27 Şubat 2010 17:01

tavsiye ediyorum.çok az oynadım ama çok eğlenceliye benziyor.
oynadığım kadarında sahilden coconut aldım,onunla su aldım.bir de rubble mı ne bir şey aldım.nesnelere sağ tıklarsanız göz ve el işareti beliriyor.el ile alıyoruz.inventory aşağıya mouse getirince çıkıyor.esc ile ana menü çıkıyor.
kızcağzımız şimdilik makyajını düzeltme derdinde

su
27 Şubat 2010 17:33

hahaaa..neymiş bu sunny yav:D videosu süperdi.gece yarısı başlarım yüklemeye.

2 Mart 2010 08:12

başlıyorum bende oynamaya güzel bir oyuna benziyor

2 Mart 2010 09:17

elimde plastik tube-su ile doldurdugum coconut-donmus yiyecek ve meyveler var sincap gibi bişi çantamızı aldı agaca cıktı onu ordan indiremedim cantamı alsam makyaz yapacagım ama birde zeenci var öylece oturuyor esneyip geriniyor başka hic birsey yapamadım henüz hadi kısslar bekliyorum

2 Mart 2010 18:09

ben lastik bottan alınan adı food ration olan şeyi coconuta ekledim üzerine de meyveleri ekledim.ama ortada sincap falan yok.nerden buldun ki sen sincabı nilcim?

2 Mart 2010 18:52

hee sincap ağaca tırmanmışmış.soldaki palmiyeye.meyveli coconutı ona verince çantamızı aldık

2 Mart 2010 19:44

ben biraz oynayıp bırakmıştım.kalan kısmın notlarımı kalan yerden göndereyim.devamı yok ama:)

itemde çantayı seçip tıklayınca içindekiler çıktı.güneş yağı,törpü,telefon ve kart.

çantayı su aldığımız yerde suya tıkladık kız bir şeyler yaptı.
şimdi deniz kenarında oturan çocukla nihayet konuşmaya başladı.tüm seçenekler konuşulunca ileri doğru gidebildi.
bu arada bottan 2.kez donmuş yiyecek aldım.

küçük kulübede bir sandık ve rafta bir şeyler var.sandık kilitliymiş.raftan bir şey alınamadı
sağa devam edip iki adamla konuştum.konuşmalar bitince önlerinden funnel ve cork aldım.
kulübedeki rafa cork ile tıklayınca ip merdiveni alındı.
merdiveni her yerde denemiştim işe yaramamıştı.meğer önce maymuna tıklamak gerekliymiş.sağda büyük gemi varken maymuna merdiveni tıklayınca birleştiler ve gemiye tıkladık çıktık.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template