Shutter Island



Bir adada bir suçluyu arayan bir devlet görevlisi ve ortağı suçlunun yattığı akıl hastanesinde işlerin göründüğü gibi olmadığını fark ederler.132 MB
US Marshal Teddy Daniels has come to Shutter Island, home of Ashecliffe Hospital for the Criminally Insane. Along with his partner Chuck he sets out to find an escaped patient, a murderess name Rachel Solando, as a hurricane bears down upon them.But nothing at Ashecliffe Hospital is what it seems, and disappearing patients isn’t the only secret the island hides. The closer they get to the truth though, the more elusive it becomes, and the more they fear that someone doesn’t want them to leave Shutter Island alive!132 mb
THANKS TO TAC-CM


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

10 Şubat 2010 02:18

teşekkürler:)
hemen yüklüyorum:)

10 Şubat 2010 02:30

ben de yüklüyorum babanne.ama bir farkımız var senle ben sadece yüklüyorum:DDD
sen tahminimce bir de oynayacaksın:)))

10 Şubat 2010 07:21

siz yüklersiniz de ben geri kalır mıyım hiç? ben de yüklüyorum :)

10 Şubat 2010 12:38

arkadaşlar oyun güzel.demedi demeyin:)
-ilk bölümde,yağmurlu bir bahçedeyiz.
-evin giriş kapısının yanındaki fıçının yanında çekiç aldım.
-kapıyı çekiçle kırıp içeri girdim.
-içerisi karanlık.gaz lambası bulmalıyız.
-bahçeye çıkıp,gaz lambasını aldım.
-eve girip solda yerine lambayı taktım.
-elimdeki kibritle lambayı yaktım.içerisi aydınlandı.
-içerde,istenen yuvarlak tel gibi şeyi ve metal sopayı buldum.kapıya çıkan yuvarlak yerlere koydum.
bölüm sonu.

nesneleri yerlerine koyarken.çıkan yuvarlağa tıklıyoruz.yoksa aktif olmuyor.
elimizdeki nesneler,solda tools yazan yere tılayınca görülüyor.

10 Şubat 2010 12:39

oyun benim pc yi kasıyor.ama bu güzel oyunu oynamak için sonuna kadar gidecem.pcyi kapatırsa oyunu silerim.yoksa devam:)))

10 Şubat 2010 13:53

kasmak ne kelime hain pc m bana oynatmamakta kararlı oyun cok güzele benziyor oysa :((

Adsız
10 Şubat 2010 15:28

güzel oyun başlarda pc yi kastı sonra rahatladı 3 saatte bitirdim kolay sayılır oyun seni yönlediriyor zaten

10 Şubat 2010 17:15

masadaki sürahiye koymak için gereken ilaç kapsülünü aldım ama su dou bardağı alamıyorum.acaba oyun mu dondu?
hintte bardağı gösteriyor ama ne kadar tıkladıysam alınmıyor:(((

Adsız
10 Şubat 2010 18:29

evet süperbabanne bende aynı şekilde bardağı alamıyorum

sedef
10 Şubat 2010 18:35

ben çnce ilaçları topladım sonra da büfenin üzerinde ki bardağa tıkladım ve aldım.. sonra da ikisini de masanın üstündeki sürahiye tıklayınca açılan iki boşluğa koydum. yani ben de takılmadı.

10 Şubat 2010 18:37

şimdi baştan başlıcam.takılırsa mecburen sileceğim:(

10 Şubat 2010 18:54

tekrar başka nikle baştan oynadım.ama gene aynı yerde kaldım.
su bardağını alamıyorum.
mecburen oyunu siliyorum:(

su
10 Şubat 2010 19:50

durun bakalım bende de kasım kasım kasılacakmı :D

su
10 Şubat 2010 21:01

su bardağı bana gıcıklık yapmadı....ama ben oyunu sevmedim.açmadı beni arkadaşlar....

10 Şubat 2010 22:49

Oyun grafik açısından sağlam o yüzden kasıyor bilgisayarı.. Süperbabaanne bence bir daha dene.. Oyun güzel, tekrar yüklemeyi dene bende de bir sorun çıkmadı.. önce hapları toplayıp sonra bardağa tıklayınca aldı..

12 Şubat 2010 19:28

ben beğendim oyunu pcyi kasmadı daha yeni başladım ama güzel görünüyor umarım böyle devam eder :)

13 Şubat 2010 20:30

süperim bendede su bardaginda takildi
öbür arkadaşlar oynuyorlar bizi sevmedi oyun galiba daha önce başka oyunlardada böyle olmuştu yani birileri oynuyor birileri oynayamiyor şans diyelim
sis ellerine emegine saglik

1 Mayıs 2010 15:41

bu oyunun filmini izlemiştim:) uzun zamandır gelemiyordum.bi kaç oyun indirdim depoladım:) emeği geçen herkeze Teşekkürler:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template