Settlement Colossus



Bir uygarlık yaratıyoruz.300 yaşındaki yaşlı bir imparator rolünde halkımıza bir medeniyet kurmaları için yol göstereceğiz.Doğanın kaynaklarını araştırıp bulurken bir yandan da medeniyeti yükseltmeye uğraşın.221 MB
Build an empire out of its grass hut roots! Take the role of a 300-year old emperor cursed to live without his true love until he appeases his god for a grievous offense. Gather resources, research new tools and build bigger and better accommodations as you care for your people and attract new citizens to your fold.
There are no boundaries as you search the surrounding wilderness, attract sea trade and eventually build a colossal statue to the god Helios. Find magic artifacts, play dozens of exclusive mini-games and follow a captivating story as you enjoy hour upon hour of revolutionary gameplay. Featuring outstanding graphics and a breathtaking score, Settlement: Colossus is as epic as it is thrilling! 221 MB



Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

13 Şubat 2010 19:04

teşekkürler:)
oyun benim pc yi devamlı kapattığı için silmek zorunda kaldım.
habire mantar,sopa,meyve topladım.başlardaydım tabi.
ama oyun beni sarmadı.

13 Şubat 2010 22:00

oyun için teşekkürler sis rapid olduğu için bende indiremiyorum hotfile olsaydı keşke

13 Şubat 2010 23:36

mediafire linki yapacağım da net izin vermiyor .habire dosya upload ederken kopuyor

13 Şubat 2010 23:54

rapid izin verince indiricem inşallah :)

14 Şubat 2010 11:59

torrentin gözünü seveyim nefret ediyorum rapidden :(

14 Şubat 2010 13:08

teşekkürler sis
şimdi indirmeye başladim rapid musade etti

18 Şubat 2010 19:17

çok farklı bir oyun içinde hidden var ama oynadığımız düz hidden oyunları gibi değil topladıklarınla köyü inşaa edip yükseltiyorsun farklı ama benim zevkime göre bir oyun ben sevdim.indirecek arkadaşlara tavsiyem genel hidden ya da puzzle bekliyorlarsa indirmesinler :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template