Romancing the Seven Wonders: Taj Mahal



1631 yılında Hindistanın büyük imparatoru Prens Khurram eşi Prenses Mümtaz'ı kaybetti.Büyük kederi içinde topraklarının en iyi sanatçılarını prensesin anısına bir anıt yapmaları için bir araya getirdi.22 yıl içinde tamamlanan bu esere Tac mahal adı verildi.Kendi ölümünden yüzyıllar sonra iki sevgilinin tac Mahal'de bir araya gelmesine siz yardımcı olacaksınız.154ç4 MB
In 1631, India’s greatest Emperor, Prince Khurram, lost his Princess Mumtaz, the love of his life. In his grief and despair, the Emperor had the finest craftsman in the land create a tribute to his lost Princess. The task that would take more than 22 years to complete would become, The Taj Mahal. Four centuries after his death, only you can help the Prince find his one true love and guide him into her embrace, in Romancing the Seven Wonders - Taj Mahal.154.4 mb
THANKS TO TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 45 yorum

19 Şubat 2010 12:36

puzzlelarında skip şansınız yok.geldim meşalelere takıldım.

19 Şubat 2010 14:32

teşekkürler sis. indirelim bi bakalım nasılmış...

19 Şubat 2010 22:40

oyunlar süper emeği geçenlere teşekkürler

sedef
19 Şubat 2010 23:57

başlıyorum :D

20 Şubat 2010 00:36

sis sen yine meşalelere takılmışsın ben aslanrda hiç bişey yapamıyorum daha yeni başladım oyuna arkadaşlar skip olmadığı için zorlanıcaz lütfen paylaşımcı olalım :D

20 Şubat 2010 00:47

ilk önce oyuna başladığımız yerde sağa dönüyoruz ve nesneleri olan bi bölüm var orda nesneleri topluyoruz orda çıkıp ileri gidip sola dönüyoruz orda bir çiçek var oraya aldığımız buketi koyuyoruz ve puzzle açılıyo ama bize eksik parçaları bul öyle gel dio şimdilik bu kadar

20 Şubat 2010 00:50

sonra bir geri gidip sola dönüyoruz orda kaya parçaları topluyoruz

20 Şubat 2010 00:56

aslanları sağ klip yapıp ters yöne dönmelerini sağlayacaksınız. Hepsi tamamlanıyor biri kalıyor. Epey uğraştıracak gibi...

20 Şubat 2010 01:16

Oyunun açıklamasında Şah Cihandan bahsedilmediğini görünce ismin yanlış yazıldığını düşündüm. Bu mükemmel eserin öyküsünü bilgilerinize sunayım;
"Tac Mahal, Hindistan Türk imparatorluğu'nun Timuroğulları hanedanının 5. hükümdarı Şah Cihan (1593-1666) tarafından, o zamanki imparatorluğun başkenti olan Hindistan'ın Agra şehrinde, Jumna Nehri'nin kıyısında yaptırılmıştır. Dünyada aşk için dikilmiş en büyük ve en güzel anıt olarak kabul edilen bu türbe, Şah Cihan'ın büyük bir aşkla sevdiği eşi Ercümend Banu'nun (Mümtaz Banu) ölümü üzerine, onun hatırasına yaptırılmıştır.
1658 de oğlu kendini imparator ilan etmiş ve Şah Cihan'ı Agra'daki kalede ölene kadar 9 yıl boyunca esir tutmuştur. Şah Cihan'ın kaledeki manzarası ise Taç mahal'in uzaktan görüntüsüdür. Kendisi de ölünce buraya gömülür."

Alıntı.

sedef
20 Şubat 2010 01:47

1- girişten geri çıkıp aslanlı havuzda tüm aslanları dışarıya bakar konuma getiriyoruz. havuzun dibinden mavi taş alıyoruR.
2- Girişe gidip ilk sağa dönüyoruz ve gizli obj topluyoruz. girişe geri dönüyoruz.
3- bu kez girişten sola dönüp 10 kaya parçası topluyoruz.
4- girişte tam karşıya gidip ilk sağa dönüp topladıklarımızı yerleştiriyoruz. taşları uygun yere koyup sağ klikle yerleştiriyoruz. Açılıyor ve bir kuş kafesin anahtarını bulmak gerek.
5- Bu kez ilk sola dönüp aldığımız buketi çiçeğin yanına koyuyoruz. Çiçeğin üst kısmındaki puzzle yine sağ klik yardımıyla tamamlanıyor. ve anahtar buluyoruz. kafese geri gidiyoruz.
6- kuşu alıp girişe tıklıyoruz semboller olan bir kağıt alıyoruz. ve yeni bir yere geçiyoruz.
7- Soldaki kapıdaki ışıklara tıklıyoruz eşleştirme puzzle çözüyoruz. Sonra sağa gidip bahçeye çıkıyoruz gizli obj topluyoruz.
8- geri dönüp tam karşıya gidiyoruz. havuzdayız. sağa dönüp bir bahçeye çıkıyoruz. Yine sağ klikli bir puzzle. bundan sonra havuzun sol tarafına gidiyoruz. kelebekleri toplayıp yine aynı tarz bir puzzle çözüyoruz.
9- Havuza geri dönüyoruz. Fıskıyeye tıklayıp başka bir puzzle çözüyoruz. Dalgaların sırasına aklımızda tutup aynısını yapmamız gerekiyor.

sedef
20 Şubat 2010 01:54

10- Puzzle bitince kelebekleri renklerine göre fıskıyelere yerleştiriyoruz. ve başka bir sembollü kağıt alıp yeni bölüme geçiyoruz. arkası yarın :)

20 Şubat 2010 01:56

ilk puzzellar çok çok zorlamıyor.havuzlardaki sequence bulmacalarında az dikkat veya kağıt kalemle not almak yeterli.benim takıldığım labirent beni en zorlayandı.yeni adla başka oyun açtım ve o labirente ekran resmi yapmaya çalışacağım.tabi uyku izin verirse

sedef
20 Şubat 2010 12:07

labirent bitti ve oyunda bitti :D

20 Şubat 2010 12:10

merhaba arkadaşlar

20 Şubat 2010 12:11

ya ben aslanları ters çevirdim ortadakilerden su akıyor ama taşı bulamadım

sedef
20 Şubat 2010 16:32

11- Beyaz kapının girişinden ilk sağ kısmı geziyoruz. Dere kenarında kayık olan yerden puzzle parçaları topluyoruz. Geri dönüp Sağ tarafta ışıklı kısma tıklayıp eşleştirme puzzle yapıyoruz.

12- Bu kez Beyaz binanın girişinden ilk sola dönüyor ve oradaki ilk soldaki kapıdan giriyoruz. Tekrar sola dönüyoruz ve gizli obj topluyoruz.

13- Bir geri dönüp sol taraftaki oyuntuda ışıklara tıklıyoruz. Mumları söndürüyoruz. 3. sembollü kağıt.

14-Beyaz binaya geri dönüyoruz içine doğru ilerliyoruz gizli obj buluyoruz.

15- bir geri gidip binanın sağına doğru gidiyoruz.Kırmızı binanın sağ kapısından gidiyoruz duvarda ışıklar. Yine mumlar söndürülüyor :D Bir kağıt daha

16- Havuzdayız. Fıskıyelere tıklayıp yine dalga takibi. Havuzdan sağa dönüp bir geri yapıyoruz tekrar beyaz binanın önündeyiz. Kapıya yaklaşıyoruz üst solda ışıklar. Sağ klikli bir puzzle daha fayans yerleştiriyoruz. Ve yeni bir bölüm.
17- İşlemeli bir kapıdayız. Önce sağa gidip gizli obj topluyoruz. Geri dönüp işlemeli kapıdan giriyoruz. Tekrar gizli obje topluyoruz. Taşın üzerindeki ışıklara tıklıyoruz. Şimdi bulduğumuz kağıtları kullanarak puzzle yapıyoruz. Yapılması gereken sıralama duvarda da var zaten.

18- yeni bölümde bir labirentteyiz. :D Labirent bitince oyunda bitiyor.

sedef
20 Şubat 2010 17:45

teşekkürler sis.. çok keyifli bir oyundu.

20 Şubat 2010 19:20

arkadaşlar bu meşaleli bölümü nasıl geçtini yardım lütfenn

Adsız
20 Şubat 2010 20:07

Aslanları ters çevirdim. Ortadaki 2 aslanın fıskiyesi çalışıyor diğerleri iptal. İşlem doğru ama mavi taşı ben de alamadım. Bir çözümü var mı?

sedef
20 Şubat 2010 20:29

Aslanların hepsi dışarıya bakacak ve ağızlarından su gelecek şekilde olmalı Adsız.

sedef
20 Şubat 2010 20:30

zuzum söndürmen gerek hepsini

Adsız
20 Şubat 2010 20:41

Teşekkürler Sedef. Hepsinin ağzından mı su gelecek?

Adsız
20 Şubat 2010 20:43

Evet hepsindenmiş,denedim oldu.. Tekrar teşekkürler. Ben boşa su akmasın dediydim ama öyle değilmiş ;)

20 Şubat 2010 21:18

teşekkür ederim sedef sağol arkadaşım

sedef
20 Şubat 2010 21:34

ne demek... rica ederim :)

20 Şubat 2010 22:42

arkadaşlar ben meşalemi mummu onlarin tamamini söndüremiyorum enaz 3 tane yanik kaliyor benim mumlar söndü ama onlari söndüremiyorum biriniz üfleyiversin de sönsün ne olur yani lütfennnn

20 Şubat 2010 22:51

pamuksel meşale bölümünü resetle ve yanan meşaleleri üçgen şeklinde gör ve hep köşedeki meşalelere bas o zaman kolayca sönüyo

20 Şubat 2010 22:51

pamuksel ortadan başla meşalelere tıklamaya.köşelerde aşağıdaki 3er tane kalmasını sağla

20 Şubat 2010 22:56

ya bende 2. meşaleyide söndürdüm ama ordan sonra havuzla beyaz sarayın oraya gidip duruyorum yapacak bişey bulamıyorum napıcaz şimdi

20 Şubat 2010 23:02

sedef senin dediğin yerlere gidiyorum elimdede 4 tane kağıt var kaldım öle beyaz kapıda üst solda ışık falan da yok yardım eder misiniz

20 Şubat 2010 23:10

hımm oyun takılmıştır zaman dediğiniz gibi yine de teşekkürlerrr

20 Şubat 2010 23:11

teşekkürler sis deniyecegim inşallah beceririm

20 Şubat 2010 23:12

sedefcim minichat te olan zuzu ben değilim :D neyse yardımların için teşekkürler

20 Şubat 2010 23:12

sagol zuzu beceririm herhalde

20 Şubat 2010 23:49

sishyphos zuzu
iki kapidaki maşaleleride söndürdüm başardim sizin sayenizde
dostlar iyiki varsiniz sagolun

21 Şubat 2010 02:22

Labirent bölümünde "Map" seçeneğinden faydalanın.Nerede olduğunuzu takip edebilirsiniz. Ayakkabı yuvarlak içindeyse bulunduğunuz yer orasıdır. Sarı odalardan nesneler toplanacak. Kapalı bölümleri aşmak için dolaşmanız gerek. Ayakkabı yönünden geri mi yoksa ileri mi gideceğinizi anlayabiliyorsunuz. Dolaştığınız yerlerde ayak iziniz kalıyor. Çıkışta Şah Cihan ve Ercüment Banu'nun tablosunu tamamladığınızda oyun bitiyor.
Ben ilk meşalerin olduğu bölümde epey zorlandım. Diğerleri kolaydı.

Oyun çok keyifliydi emeğiniz için teşekkürler. Bir teşekkür de yol gösteren arkadaşlara.

Bitirmenin keyfiyle rahat uyuyabilirim. :)

İyi geceler.

21 Şubat 2010 20:31

Selam arkadaşlar ,
Beni duyan varmıııııııı?
Benim bilgisayar biraz yavaş bazılarını indirmiyor oyunları.Acaba internet kafeden indiripte onu cd ye atsak olurmu bu oyunları acaba.Bu konuda beni lütfen bilgilendirirmisiniz rica etsem acaba.Teşekkürler.

21 Şubat 2010 20:39

selam süper anneanne
rapıd gündüzleri yogun oldugundan bizler genelde geceleri yakalıyoruz ve oyun indiriyoruz hatta ben gece kapatmıyorum pc sabaha kadar bitiriyor indireceklerimi internet cafeye gerek yok canım
sadece gece gec saatleri bekle derim kolay gelsin

Adsız
21 Şubat 2010 22:28

sedef kapıdaki eşleştirme, dediğini anlamadım havuz kelebekli olan bölümde nasıl şey kahverengi kartlar sağa sola sallanıyor

21 Şubat 2010 22:40

bende bir tuhaflık var herhalde, fakat çok sıkıldım bu oyunda . siliyorum

Adsız
21 Şubat 2010 22:46

yaptım kartları aynı sandım farklı imiş

su
21 Şubat 2010 22:54

valla ben sıkılmadım ama gerildim.meşalelerle çok uğraştım,sinir oldum.dediklerinizide yapamadım.kafa dağıtıyım die oyun oynuyorum bu oyun beni gerdi.amannnn sildim ve kurtuldum.oh be!... :D:D

21 Şubat 2010 23:16

teşekkürler sis cim gene güzel bir oyun,emeğine sağlık canım

26 Şubat 2010 23:59

şimdi bitirdim:)
fena değildi:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template