Public Enemies: Bonnie & Clyde



1993 yılında yazar Janette Jones parker,Missouride Platte şehrinde yeni romanını yazmak üzere bir otele yerleşti.Kırmızı haç tavernası daha önceden ünlü haydutlar Bonnie ve Clydeın kaldığı bir yerdi.Odasında bu ikilinin maceralarını not aldıkları bir defter bulan yazar ikilinin izinden onların gitmiş oldukları yerleri dolaşmaya başladı.Acaba Bonnienin bıraktığı gizli mesajı deşifre edebilecek mi?62 MB

1933. Writer, Janette Jones Parker, has booked a room in Platte City, Missouri to write her next novel. The Red Crown Tavern was once a hideout for infamous outlaws, Bonnie and Clyde, and Janette is shocked to discover a notebook, which Bonnie had used as her adventure log! Travel the United States on the tracks of two infamous outlaws, and rummage through their haunts: a bar, a hotel, a refugee camp, and of course, banks, all decked out in '30s style. Can you help Janette to decipher the strange message left by Bonnie during her journey?62 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

su
27 Şubat 2010 22:56

papanecim ellerinize sağlık :)))))valla süpersiniz!nasıl olsa şekom yok teşekkür bile edebilirim:D

27 Şubat 2010 23:03

sağolun babanne.kem gözlere elemtere fiş mi denirdi neydi o laf.sağolun sonunda bana yardımcı olmayı kabul ettiğiniz için.
zaten site sizsiz hep tekliyordu.şimdi çok daha vakıf olacaksınız .

Adsız
27 Şubat 2010 23:06

ben bunu daha önce oynadım.biraz zor tarafları var ama güzel

27 Şubat 2010 23:30

rica ederim efendim:)
bu site hepimizin:)

27 Şubat 2010 23:44

vawww süperim ne süperlikler yapmışsın sen ellerine sağlık hemen indirmek şart oldu tskler:)

27 Şubat 2010 23:51

canım babannem hayırlı olsun ellerine sağlık hemen indiriyorum

28 Şubat 2010 11:12

ben yükledim ama ,pek sevmediğim bir seri.
sağolun arkadaşlar:)

Adsız
28 Şubat 2010 11:19

babaanne indirdim sağol Friday

28 Şubat 2010 21:21

süpercim ellerine sağlık döktürmüşsün arka arkaya görüşmeyeli, yüklemeye başlıyorum bakalım,

28 Şubat 2010 21:23

tabiki rapit izin verirse demeliydim,maaleseffffffff

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template