Nightfall Mysteries: Curse of the Opera



Bir opera grubu Kont Vladd Vansig3 tarafından turneleri sırasında bir Hamlet oyunu sergilemeleri için çağrılır.Fakat kasabada kont ve yardımcısı dışında hiç insan kalmamıştır.Gece boyunca tüm kişiler kaybolur veya öldürülür.Bu vampirli ölüm tuzağından gizli nesne bulma becerileriniz ile kurtulmaya çalışın.185.81 MB
Take on the role of a lowly stagehand in an opera company tasked with solving a deadly mystery! The Opera troupe is invited by the reclusive Count Vladd Vansig III to his small hamlet to perform a special Opera for him. Strangely, there are no villagers to speak of except for the Count and his caretaker. Over the course of the night, people go missing and are killed! Use your Hidden Object skills to find out the identity of the killer and escape the village alive in Nightfall Mysteries – Curse of the Opera!185.81 MB


System Requirements:

    * OS: Windows XP/Vista
    * CPU: 1.0 GHz
    * RAM: 512 MB
    * DirectX: 7.0
    * Hard Drive: 195 MB


 İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 50 yorum

6 Şubat 2010 01:26

su canım:)
ben oyunu yüklüyorum:)

6 Şubat 2010 12:31

Sis,
Canım filefactory adresini syst32 not defterine eklerken,istenmedik adresler gördüm onları silmemin pc ve işleyişine bir zararı olurmu?
Çok ta oyunla ilgili bir soru oldu :)

6 Şubat 2010 13:23

arkadaşlar oyun çok güzel.demedi demeyin:)

6 Şubat 2010 13:35

kasıyo pc yi ama genede oynıycam çok zevkli. he he.

6 Şubat 2010 13:36

arkadaşlar kolay ama yazıyorum gende:)
tahta arabadan istenilen nesneleri topladıktan sonra,karşıdaki dolaptan uzun kapak aldım.
dışarı çıkıp sola gittim.elimdekini köprüye tıkladım.çalıyı aldım.
sola gidip kırmızı gaz bidonunu aldım.mağaraya girdim.ateşe önce çalıyı koydum.üzerinede gaz bidonunu tıkladım.
içerisi aydınlandı.istenilen nesneleri topladıktan sonra,soldaki çantadan AXE aldım.
mağaradan çıktım,sağdaki dalı kestim.
,geri gidip köprüye dalı koydum.
ileriye gittim.sağdaki harabe eve gridim.istenilen nesneleri toplayıp,evin çatısında sağdaki sütunu yanındaki çekici alıp,evin kapısının önündeki yere çekiçle tıkladım.saat aldım.
soldkai eve girdim.saati sağda önde oturan beyaz saçlı adama verdim.anahtar aldım.
doşarı çıktım.
ileri gidip demir kapıyı anahtarla açtım.

6 Şubat 2010 16:10

Filefactory linki için kırık diyen Guest arkadaşım, veya bu oyunu filefactoryden indirmek isteyenler aşağıya kopyaladığım Sis'in önergelerini izleyiniz!

Sishyphos dedi ki... 26
linkler error vermiyor.sadece telekom tarafından yasaklanmış bir site olduğu için ve sizin de DNS ayarlarınız otomatik algılama şeklinde olduğu için göremiyorsunuz linkleri.

Ya ağ bağlantılarıma girip open DNS ayarı yapacaksınız veya aşağıdaki işlemi.

Şu dizini açın:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Bu klasördeki "hosts" dosyasını tıklayın ve açmak için notepad seçin.Açılan sayfayı en alta kaydırın ve enter yapıp bir boşluk bırakın.Satıra şunları yazın:
85.17.172.97 www.filefactory.com
85.17.172.103 filefactory.com
(rakamlar dizini ile adres arasında bir boşluk var dikkat edin)
Sonra notepad sayfasını kaydet deyin ve çıkın.Tarayıcınızı yeniden başlatın.Linklerin açılması lazım.

6 Şubat 2010 18:03

bende başlıyorum :))

su
6 Şubat 2010 18:59

bende bende..:D

6 Şubat 2010 20:47

arkadaşlar oyun kolay .sağ altta not defterinde yapılacaklar yazıyor.sol altta defterde de yapılanlar var.
tek yapmamız gereken dikkatli oynamak:)
o nedenle çözüm yazmıyorum.

Adsız
6 Şubat 2010 22:51

ben güneş geçidinin en son parçasını bulamıyorum.bulan var mı??

Adsız
6 Şubat 2010 22:57

sarı renk olan güneş parçasını bulamıyorum,yardım edin...

6 Şubat 2010 23:05

adsız ben daha 4.bölümdeyim.sanırım sen bitirmek üzeresin.

Adsız
6 Şubat 2010 23:19

kaçıncı bölümdeyim bilmiyorum ama elimde bir merdiven,bir heykel kolu,mavi taş,kırmızı taş ve bir anahtar var...ben en iyisi sizi bekleyeyim umarım bugün bana yetişirsiniz yoksa uyuyamam...bu arada çok teşekkürler böyle oyunları bizlerle paylaştığınız için...

Adsız
6 Şubat 2010 23:43

süperbabaanneeee deliricem ben ya ne olursun bul şu parçayı

7 Şubat 2010 00:04

ben yeni başladım ama çok beğendim.zevkime güvenen herkes yüklesin:DDD

daphnee mesaj sana gelince okursun nasılsa:)

7 Şubat 2010 00:04

gerçekten harika bir oyun campfire oyununu hatırlattı teşekkürler sis

7 Şubat 2010 00:10

adsız elindeki merdivenle iskeletli çeşmenin arkasındaki evin çatısındaki pencereye merdiveni tıklayıp,çatıdaki güneşi almışmıydın?

Adsız
7 Şubat 2010 00:13

çok teşekkür ederim,harikasın şimdi aldım:)

7 Şubat 2010 00:25

Oyundelisi, 2. yorumunda yazdığını yapma sakın.. O değiştirilen dosya system32 klasörü içerisinde.. Yani bilgisayarının donanımlara atadığı konfigürasyonları içeren bir klasör.. Sishyphos'un anlattığı denenmiş ve bilinen bir metod.. Eğer bilmediğin şeyleri kurcalar, siler, yerini değiştirir veya özelliğini değiştirirsen windowsun çökebilir.. Ben o şekilde bir çok dosyama elveda dedim :D O yüzden eğer önemli dosyaların varsa (ki mutlaka vardır.. :D) windows klasörünün içinde fazla dolaşmamanı öneririm.. Amma yazmışım haa.. altı üstü olur, yapma sakın diyecektim.. :D Kusura bakma uzun olmuş.. :D

7 Şubat 2010 00:36

Oy bitti ama ben de bittim kapı kilitlerine düzenlenen bulmacaların pek çogu bana zor geldi...Kafayı yeme noktalarına geldim müzik kutusunu müzikten anlamam skip yaptım..

Kolay gelsin oynayan arkadaşlara...
Sis keyifli bir oyun bulmuşsun sağolasın canım, 12 saatimi nefes almadan oynayarak geçirttin bana mucux

7 Şubat 2010 00:53

Zulmanı önerin için teşekkürler...buraya açık yazamadım eklenmesine izin verilenler kısmında oyun sitelerinden karşımıza fırlayan resimlerin adresleri "corn":P adresleri bunlar sileyimmi dediklerim.. onların sistem dosyalarıyla ilgisi yok sanırım..
İlgine teşekkür ederim..

Adsız
7 Şubat 2010 10:12

şifreli kapı, formulü ,sembolleri yerine koyarak çözdüm 1200 çıktı

7 Şubat 2010 10:51

inanmıyorum:(((
dün tam 7.bölüme geçtim,geç oldu diye oyunu kapattım.şimdi açtım.save silinmiş ve oyun en baştan başlıyor:(((

7 Şubat 2010 11:10

@Oyundelisi pardon pardon :D:D o adresleri silmek tabiiki sadece yarar getirir.. :D

7 Şubat 2010 11:13

yok ya bezdim valla kaçtır indirmeye çalışıyorum 10kb/sn ile indiriyor hadi tamam bekledim diyelim en fazla 3dk sonra da donuyor.. indiremedim bir türlü.. pes etmeme 1-2 deneme kaldı..

Adsız
7 Şubat 2010 11:56

şahane bir oyun

Adsız
7 Şubat 2010 14:31

benim bittimi anlamadım, bir pano vardı yukardan bilye düşüyor,füze ateşleniyor vs vs orada iskeletin ağzından anahtar çıktı alamadım sonra final oldu.sizdedemi öyle.

Adsız
7 Şubat 2010 14:57

big fısh de çözümü varmış oradan baktım orada bitiyormuş.

Adsız
7 Şubat 2010 14:58

big fıshde resimli çözüm varmış bakmadan sonuna kadar gelmişim.

7 Şubat 2010 19:10

bende şimdi bitirdim,gerçekten güzel bir oyundu.
sis;çok teşekkürler:)

arkadaşlar,sol altta not defterinde bulacağımız nesne yazıyor.map bölümünde ise,gideceğimiz yer sarı olarak görünüyor.bulunduğumuz yer ise;kırmızı çarpı şeklinde gösteriliyor.
haritaya dikkat edersek,zaten oyun kendiliğinden i,lerliyor.
biraz karışık gelebilir,ama tüm çözüm haritada ve nıt defterinde saklı:)

MÜZİK KUTUSUNUN ŞİFRESİ;
kulede merdivenle çıkılan üstteki şömineli odada,kitaplığın altındaki kasadaki mektubu sol üst köşesine ,elimizdeki mercekle bakınca görülüyor.
şifre;804298

8 Şubat 2010 13:00

egecim,mesaj alındı anlaşıldı, gelir gelmez hemen bu oyuna başladım. gerçekten çok güzel. sanırım sonuna yaklaştım. kasadaki şifrelerden birini buldum (demon olan) ateş ve buz şifrelerini arıyorum. ben de tavsiye ederim.

8 Şubat 2010 16:46

macromedia flash player hatası verdi bende bu oyun :S o program vardı bende her ihtimale karşı tekrar indirdim ama yine aynı hatayı verdi anlamadım :(

8 Şubat 2010 17:34

Arkadaşlar site öncelikle çok güzel ve başarılı

benım bı sorunum var oyunda ılerlıyorum fakat opera bınasına yenıden gırdıgımde oyun bıtıyo ve thanks for playıng cıkıyo oyunun tamamını oynayamıyorum yardımlarınızı beklıyorum tesekkurler

8 Şubat 2010 17:42

jenelif,
flash playeri güncellemeyi dene istersen.

gökay,
burdaki dosyalardan indirdiysen o dediğin imkansıza yakın.dosyadan exe iniyor zaten ve direkt kuruyorsun.haa şöyle olabilir.crack programını engelleyen bir antivirüsün vardır.kurulum sırasında sana çalıştırılmayacak uyarısı vermiştir sen de görmemişsindir.başka sebep gelmiyor aklıma.

selden
8 Şubat 2010 23:18

Çok güzel bir oyun, saatlerdir bırakamadım oynuyorum.

9 Şubat 2010 11:35

Gökay da olan sey bende de oldu opera bınasında kaldım ilerlemiyor..

Adsız
9 Şubat 2010 17:00

sarı parça insanların yanında

10 Şubat 2010 00:28

kancayı aldım telefon direğinin dibinde bekliyorum; lutfen yardım :(

10 Şubat 2010 00:54

zafer selam:)
kancayı aldıktan sonra,kuleye gidip kontla konuşacaksın.sonra köprüye gel ve tele kanca ile tıkla.prezer key alacaksın.

10 Şubat 2010 01:26

kontla konuşamadım.:(

10 Şubat 2010 01:27

anahtarı aldım teşekkur ederim :)

Adsız
10 Şubat 2010 08:28

ya ben kancayı aldım kontla telefon direği arasında mekik dokuyorum ama bşi olduğu yok

10 Şubat 2010 12:46

adsız,ben kuledeki kontla konuşup dönünce köprüye kancayı elektrik direğine üste tıklayınca anahtarı almıştım.
zafer arkadaşımız,kontla konuşmadan almış.
belki,sen elektrik direğinin doğru yerine tıklamıyorsundur.

10 Şubat 2010 12:46

ondan önce yapılacak şeyleri yapmmaışda olabilirsin.her yeri bir daha dolaş istersen.

Adsız
13 Şubat 2010 11:20

sevgili arkadaşlar ,oyunu kapatıp açınca yeniden kaldığım yerden başlayamıyorum.oyun başa alıyor.
neyi eksik yapıyorum?

19 Şubat 2010 19:37

teşekkürler sis
hakikaten süperdi gerci ben anca üc günde bitirdim ellerine yüreyine emegine saglik

23 Şubat 2010 12:48

ÇÖZÜM LİNKİ VARMI ?

BİRYERLERDE TIKANDIM AMA TARİF TE EDEMİYCEM :(

su
23 Şubat 2010 13:00

selma;burdan faydalan.

http://www.gamezebo.com/download-games/nightfall-mysteries-curse-opera/walkthrough

Adsız
23 Şubat 2010 18:41

www.bigfishgames.com/.../nightfall-mysteries-curse-of-the-opera-strategy-guide-walkthrough

24 Şubat 2010 13:46

SU.. SÜPERSİN CANIM :)

HEMEN BAKIYORUM

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template