Nancy Drew - The Creature of Kapu Cave



Kahramanımız Nancy Dr Quigley Kim ile birlikte bir araştırma için Hawai'ye gider.Meşhur Hardy kardeşler de örtülü bir operasyon için oradadır.Bölgede oluşan terslikleri yerel halk Kale Okala efsanesine bağlamaktadır.nancynin kampta gördüğü canavar ise işleri iyice karıştırır.470 MB
In Nancy Drew: The Creature Of Kapu Cave, Nancy travels to Hawaii as a research assistant for Dr. Quigley Kim to determine why the population of native caterpillars has exploded. The Hardy Boys, on a separate covert operation, are also visiting -- and both stumble across the mystery of the Hilihili research compound and its evil vibes. Some believe it's linked to the legend of Kane Okala. Local legend has it that a long time ago, a man was sacrificed to the hungry volcano to appease it. Kane ?Okala, or "the rough-skinned man," later escaped from the volcano, but he was scarred for life with a rough-skinned and frightening appearance. When Nancy arrives at Camp Quigley, she sees a monster ravaging the camp, and soon discovers that Dr. Quigley is missing! Could the monster she saw be Kane ?Okala? She'll have to team up with the Hardy Boys to find out!470 MB






System Requirements/Sistem gerekirliği:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.0 GHz
* RAM: 128 MB
* DirectX: 7.0
* Hard Drive: 995 MB

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 17 yorum

27 Şubat 2010 10:11

teşekkürler sis:)
umarım güzeldir.yüklemeye başlıyorum:)

Adsız
27 Şubat 2010 14:22

3 part aynı anda ,ayrı ayrı yüklenebiliyor

27 Şubat 2010 15:27

üç part bende indiriyordum ancak 3.part bende kırık link sinyali veriyor ve inmiyor..indiren olur ve burda yazarsa çok memnun olurum..

Adsız
27 Şubat 2010 15:32

ben indirdim de oyun çok karışık sevemedim

Adsız
27 Şubat 2010 15:36

yeni oyunlardan sonra modası geçmiş, kaldı bu oyun

27 Şubat 2010 15:59

5-6 kez denedikten sonra nihayet indirdim...

ama daha kurmadım.inşallah kurarken sorun çıkarmaz..:))

su
27 Şubat 2010 16:44

başlayan arkadaşlar biraz yazarmısınız nasıl bi oyun?ona göre indireceğimde :)

27 Şubat 2010 16:59

nancy drew çok bık bık eder konuşur.çok laf az icraat az puzzle yani şekom.sen so blonde dene bence:D

Adsız
27 Şubat 2010 19:34

hiç oynamayın...

27 Şubat 2010 19:46

diğer oyunlarınızdanda oynamadıklarımı indirip oynadım buda süper hemen indiriyorum umarım beraber ilerleyebiliriz :)

Adsız
27 Şubat 2010 20:26

sahilden midye kabuğu toplanıp bahçede kolye dizilecek. yalnız sahilde tekrar tekrar aynı yerleri gezerek midye toplanıyor hherhalde dalgalar getiriyor.

Adsız
27 Şubat 2010 21:04

aloha olan kolyeyi diziyoruz sadece alohanın malzemelerini toplayın ,kolye bitince kendiliğinden kutuya giriyor adamın yanına gidiyoruz bize sarı cıpın anahtarını veriyor. sonra cip uçuyor ormanda bir yerlere geldik .

27 Şubat 2010 21:34

indiriyordum ama yorumlardan sonra vazgeçtim :D

Adsız
27 Şubat 2010 23:01

çok yavaş gidiyor. bol bol konuşma, sıkıldım

Adsız
2 Mart 2010 14:11

3.part hasarlı.buna rağmen oyun kuruluyor fakat bir yerden sonra oyun ilerlemiyor almam gereken itemleri alamıyorum 3.partla ilgilenirseniz sevinirim teşekkürler

2 Mart 2010 14:52

3 part hasarlı olmayıp da siz indirirken link kırılmış ve hatalı inmiş olabilir mi acaba adsız.part sağlam.hasar erroru verdiyse rardan çıkartırken partı yine indirirn.

mayıs
2 Mart 2010 15:09

en az 7 kere indirdim ya eksik indi yada hasarlı uyarısı verdi bilgisayarda usta değilim ne olduğunu anlamadım ilgin için teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template