Mind's Eye: Secrets Of The Forgotten



Gabrielle,ödül sahibi bir gazetecidir.Ve hayatının hikayesini yakalamıştır.İntihar gibi gözüken bazı ölümlerin aslında cinayet olduğuna inanan Gabrielle insanların bilinçlerine girmeyi hedefleyen bazı paranormal araştırmalarda çalışmayı kabul etmiştir.Ve bu deneyleri sırasında cinayetleri aydınlatmakla kalmayıp kendi geçmişi hakkında da önemli gerçekleri öğrenecektir.169.69 MB
Follow Gabrielle, an enterprising journalist who stumbles on the story of her lifetime when she smells murderous intent behind what everyone assumes was a suicide. As Gabrielle delves deeper into the mystery, participating in scientific experiments that allow her to enter the minds of other people to search for clues, she will uncover a shocking secret about her past that will surprise even jaded gamers. 169.69 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

su
18 Şubat 2010 17:31

hmmm..güzel gibi bu. atraksiyonlar var :) biraz oynadım.beğendim.akşam evden devam...

sedef
18 Şubat 2010 20:05

başlıyorum yüklemeye :D

18 Şubat 2010 22:07

oyun güzel gibi görünüyo ama hotfile yokmu rapidden inderemiyorum ben

18 Şubat 2010 22:38

zuzu link yapacağım ama başka yeni bir oyunla uğraşıyorum.zaman alır biraz

18 Şubat 2010 23:20

hotfile ve mediafire linkleri eklenmiştir

18 Şubat 2010 23:22

ayyyyyyy teşekkürlerrrrrr :D:d

19 Şubat 2010 08:14

siscüğüm teşekkürler, biri rapid,biri ff,biri hotfile biri de media firedan indi. sabah sakinliğinde 4 oyunu da kaptım:D

sedef
19 Şubat 2010 15:31

başlıyorummm :D

sedef
19 Şubat 2010 16:30

6.7 bölüm oynadım ama çook kolay.. ve hidden ağırlıklı.. kafa yormak gerekmiyor yani. sıkıldım bıraktım :)

3 Mart 2010 23:14

ben de yarısına kadar oynayıp sıkıldım. nesne bulma çok,puzzle yok denecek kadar az

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template