Keepsake



Gizemli ve sihir dolu bir dünyada Lydia'nın macerası eğitim almak üzere geldiği Dragonvale Akademisinde başlar.Okula gelmesiyle beraber kampusteki herkes hatta en yakın arkadaşı Celeste bile ortadan kaybolur.Neler olduğunu araştırmaya başlayan Lydia arkadaşı Celeste'ye saklaması için verdiği bebeği bulur.Büyülü bir ejderha olan Zak ona eşlik ederken Lydia runik yazıları okumayı öğrenmeli,geçiş kapısındaki bulmacaları çözmeli, büyü güçlerini anlamalı ki akademideki herkesin kayboluşunun arkasındaki gizemi çözebilsin.1.18 GB

In an enchanted world of mystery, beauty and boundless imagination, begins the epic quest of Lydia, a young girl embarking on a journey of enlightenment that takes her to the gates of Dragonvale Academy where she will become a new apprentice. Upon her arrival, something is terribly amiss… The campus is deserted and even Celeste, Lydia's best friend who is a scholar at the Academy, is no where to be found! While exploring, Lydia stumbles across a most disturbing object… a doll she gave Celeste as a keepsake. It is now clear to Lydia that treachery and sorrow lurks in the halls of the Academy. Accompanied by a charmed dragon named Zak, Lydia must quickly overcome trials in The Chamber of Passage, understand the secrets of the runes and glyphs, and master the forces of magic to uncover the mystery behind Celeste's disappearance, Dragonvale Academy and the beloved keepsake.1.18 GB





Minimum System Requirements/ Minimum sistem gerekirliği:

Supported OS: Windows 98/2000/ME/XP
CPU: 1 GHz Pentium III or AMD Athlon Processor
Memory: 256 MB RAM (512 MB Recommended for XP)
Video: 32 MB 3D accelerated video card (NVIDIA GeForce+ or ATI Radeon)
Sound Card: 100% DirectX-Compliant sound card (EAX Recommended)
DirectX: DirectX 9.0 (Included on CD/DVD)
Hard Drive Space: Approx. 1.4GB

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 31 yorum

23 Şubat 2010 08:59

yüklemeye başladım. seveceim bi oyun olabileceini düşünüyorum. sishyphos bi sorunum var yalnız.site gezinirken int. exp. bu intnet sitesini açamıyor die uyarı verip siteyi kapatıyor. sorun ne olabilir, nasıl engelleyebilirim

23 Şubat 2010 13:46

selam uzay,
o tümüyle internet explorer denen tarayıcının dandikliğinden kaynaklanıyor.ya IE 8 kullan veya mozilla firefox

23 Şubat 2010 20:58

anladım sishyphhos tşkrler. oyunu indirdim yüklüyorum. ilgilenenlere oyun esprili, grafikler sevimli, deişik puzzle lar ve en önemlisi de o kadar dark lardan sonra aydınlk bi oyun. aman kim indircek demeyin yükleyin hep beraber eğlenelim

24 Şubat 2010 14:25

Okulun içinde bir sürü merdiven var... Zamanla yerleri öğrenilir ama başlangıç için zakı kurtarana kadar çok dolaştım, şimdi de kayboldum sayılabilir....çok dolaşılıp az iş yapılan oyunlardan değildir umarım

24 Şubat 2010 22:27

yine çok konuşma var.bunları skip yapabiliyosunuz ama bazı flashback ler varki 3dk kadar bunları izlemek zorunda kalıyosunuz. ben yine de sevdim kuş sesleri güneş vs. eve kapandıımız kış aylarında bana ii geliyo böyle oyunlar. evt dolaşıyoruz okulda ama mekan bulmanın da oyunun eğlenceli parçası olduunu düşünüyorum.

25 Şubat 2010 07:06

iyiymiş

25 Şubat 2010 13:02

HADİ EGE SENİ BEKLİYORUM
oynamaya başladım, güzel ve uzun bir oyun gibi duruyor. en beğendiğim tarafı aydınlık olması.
Konuşmalar en başta biraz uzun, kursorları ve kullanımını anlatıyor bir adam. eğer dinlemek istemezseniz konuşmanın yanında pause işaretinin altındaki işaret skip. onunla atlayabiliyorsunuz. ben oyunun bütüblüğü açısından dinliyorum.

25 Şubat 2010 13:07

oyunun kahramanı linda veya lydia. bak daha başlarken unuttum adını kızın. sihirli bir akademiye geliyor. bina gerçekten muhteşem. animasyonlar çok güzel çizilmiş. etrafta kimse yok ve içeri giremiyor. tam bina girişinin karşısında bir fıskiyeli büyük çeşme var. onu kurcaladık. bir düğmeye basınca oturan 4 kılıçlı asker çıktı. belli bir sırayla basınca zili çalıyorlar. ben çarpı çizer gibi sırayla bastım onlara. sağ üst,sol alt,sol üst, sağ alt. zil çalınca kapı açıldı, içeri girdim

25 Şubat 2010 13:13

bir sürü kilitli kapı bulup kimsenin olmadığı katları dolaştıktan sonra bir arka bahçeye çıktım. dev bir ejderha heykeli var burada. burada etrafında 3 ayrı şekil olan(biri su, biri ağaç veya bitki, biri de dağlar sanırım) olan bir çiçek tarhı buldum. ona yakın bir yerde de bir kontrol paneli vardı. toplam 8 kumanda kolu var. her bir kolu çekmekle çiçek tarhında bir şekil parçası beliriyor. deneyerek yeşil olan ağaç benzeri şekli yaptım yerde fakat amaç bu mu ve ne işe yarayacak bişlmiyorum. şimdilik bu kadar oynadım. akşam devam edeceğim artık. yetişenleri bekliyorum.

***oyun bol puzzle içeriyor puzzle sevmem, zora gelemem diyorsanız hiç başlamayın

25 Şubat 2010 13:16

son bir bilgi, evet puzzlelar zor ama oyun klasörünün içinden puzzleların önce ve sonraki resimlerini içeren walkthrough dosyası çıkıyor. çok daralırsak bakarız yani:))

25 Şubat 2010 21:28

bir bilgi de benden:oyun panelindeki soru işareti hint kısmı, bun u tıklayarak sıradaki görevinizi öğrenin. puzzle larda da işimize yarıyacak. ayrıca task ya da sıradaki görevimiz hakkında bilgi veriyo ve o görevin yapılacağı yeri de gösteriyo. böylece deli gibi dönenip çıldırmıyoruz. ağırlık puzzle ını çözdükten sonra makina odasına geldim. çok zor bi puzzle idi. benim çalıştırdıım şeklini yazıcam ama bu tekerlerin bi sırası var mı bilmiyorum.

25 Şubat 2010 21:39

neese uzatmıyorum. bu makina odası 3 katlı. üst kat orta kat ve alt kat. üst kat zak ı kurtardıımız yerden girmiştik,orta kat ağırlık puzzle ını çalıştırdıktan sonra girdiimiz yer, ve en alt kat.şimdi alt katta bi tane var o 1 de duracak, orta kat çıkışa yakın olan 2, orta kat çıkışa yakın olan 3,merdiven sahanlığı 1, üst kat ilk iki tane: ikisi de 3, üst kat son 2 taneden solda olanı 1, sağda olanı 2. bu şekilde olması gerekiyor. eğer olmassa bi kağıda tekerlerdeki şekli çizin ve kapalı devre gibi düşünün. her nokta sadece 1 noktaya bağlanabiliyo

25 Şubat 2010 22:51

çoook dolaştım çok. her yer kilitli. sonunda giriş katta bir ses duydum. sağa bahçeye doğru gidince dolaplar olan bir yer var, orada biri yardım istedi. dolaba kilitlenmiş. onu kurtardık. ejderha olduğunu iddia eden bir kurt bu. onu dolaptan kurtardıktan sonra yan dolaptan bir deste anahtar aldık. eh şimdi kilitli kapıları açabilirim.

25 Şubat 2010 23:34

kurtun adı zak. aslında ejderhaymış, öğrenciler ona sihirli iks,r vermiş, kurta dönüşmüş. birlikte dolaşıyoruz. 2 üst katta kitaplıkları geçince sağda bir kapıyı açtı anahtarım. balkon gibi bir yere çıktık. zak yüksekten korkuyor. sola ilerleyip başka bir kapıdan içeri girdik. bu koridorda yerde bazı kağıtlar bulduk. daha önce alt katta da bir kitap bulmuştuk. kağıtlar kitaptan yırtılmış gibi. kitap farklı bir dilde yazılmış.sadece öğrenciler okuyabilirmiş bu dili. koridordan ilerleyip bir kat indik: bir kapı var. kilit vre kol yok. üzerinde sihirli işaretler var. açamadık.

25 Şubat 2010 23:39

şu haritayı okumanın kolay yolunu anlayan varsa yazsın lütfen ya

25 Şubat 2010 23:42

daphne ekranın sol altındaki panelde soru işaretine tıklarsan görevin ne olduunu ve aşaı yukarı nereye gitmen gerektiini anlarsın

25 Şubat 2010 23:45

sis harita zor çünkü çok katlı bi yapı. katları mesela ayrı renklerle göstermemiş.sadce yeni açılan (ya da aktive olan diim) bölüm ayrı renkle gösteriliyo

25 Şubat 2010 23:52

pardon yanlış söyledim. o andaki görevinin yapılacaı yer renklendirilmiş oluyo. ama hangi katta olduunu tahmin edebiliyosun sadece

26 Şubat 2010 00:13

ağırlık puzzle ında soldaki 4 sağdaki 5 kademeli. her ikisinin de üstünde ortadaki yuvarlak tahta , tahtanın sağı ve solunda lever var. her ikisinde de tahtanın dış tarafındaki levyeler zinciri boşaltır ağırlığı tamamen aşaı indiriken, tahtanın iç tarfındaki levyeler ağırlıkların birbirinin tersi yöne hareket etmesini sağlarlar. ortadaki tahta ise ağırlıkları sadce yukarı kaldırır. kaç defa kaldırıp indirdiimi söyleyemicem, hatırlamıyorum. emme iç taraftaki levyeleri de kullandıınız zaman bikaç manevrayla ağırlık dengelencektir diye düşünüyorum

sedef
26 Şubat 2010 15:50

başlıyoruzzz :)

26 Şubat 2010 16:52

Arkadaşlar bence bu random oynanan bir oyun okulun içine girdikten sonra neyi yapabiliyorsak yapacağız bir sırası falan yok... Oynayan herkes farklı sıralarda aynı şeyleri yaparak bu oyunu bitirebilir.Bu nedenle yorum yazmamaya karar verdim yoksa karmakarışık olacak burası.
Herkese iyi oyunlar...

28 Şubat 2010 11:06

oyun delim ben de senin gibi düşünüyorum. bu oyunda yazmaya çalışmak tadını kaçıırıyor işin. sadece bazı notlar alıyorum. ola ki puzzle çözümlerinde takılan olursa yardı ederim diye. bu arada seni burada görmek çok güzel,söylemeden geçemeyeceğim...

28 Şubat 2010 17:16

ben dayanamadım bazı pazılları yazıyım bari. oynadıkça diğerlerini de yazarım.
carataker odasındaki kasının şifresini girmek için;
4. yü 4 yap- 12141 oldu
2. yi 4 yap- 14541 oldu
3. yü 3 yap- 14342 oldu.
5. yi 5 yap- 24345 oldu. tabiki sıralama soldan sağa
yeşil ve beyaz adamlar pazılı.
y3-b1-b2-y3-y2-y1-b1-b2-b3-y3-y2-y1-b2-b1-y1 şeklinde askerleri kaydırın
sıralama tabiki gene soldan sağa dır.
duvar şeklinde ortasında kıymetli taş olan gizli yerleri açmak içinde muhakkak caretaker odasındaki asayı almayı unutmayın.

3 Mart 2010 06:54

oyunu bitirdim fekat o da beni bitirdi. bidaha oyunlar için bu kadar erken yorum yapmıcam. bilg oyunudan çok bir animasyon film tadında olmuş. hele sonlara dooru iice bayılıyoruz. bu durum olmasa çok güzel bi oyun olacak

Adsız
11 Temmuz 2010 04:30

tek kelimeyle muhtesem bir oyun .. favorim diyebilirimmm

Adsız
4 Ağustos 2012 19:16

rapide neoldu iki gündür beyaz sayfa çıkıyor.bilgisiolan varmı

4 Ağustos 2012 19:19

adsız rapidde sorun yok.sorun sizin pc de.tarayıcıda çerez temizleyin,DNS geçmişi temizleyin veya farklı tarayıcı kullanın

Adsız
5 Ağustos 2012 19:52

çerez ve dns geçmişini temizledim olmadı.int.exp.9 var bende faklı tarayıcı derken neyapmalıyım yardımcı olurmusunuz lütfen.bu hallolmazsa eski oyunların çoğunu oynayamıycam demektir çünkü

5 Ağustos 2012 20:44

yani googledan arayıp ya mozilla firefox veya chrome indirin ve onu kullanmaya başlayın

Adsız
5 Ağustos 2012 21:19

çok teşekkür sis firefoxla oldu.harikasınız:)

21 Ekim 2015 22:41

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template