Intrigue at Oakhaven Plantation



Oyun 19 cu yüzyılda Louisian'da bir plantasyonda geçiyor.Daphne büyük ebeveyni tarafından malikaneye çağrıldığında evlat edinilmiş kuzeni Dominici de orda görünce şaşırır.Toprakların ve servetin iki mirascısı olarak büyükanneleri tarafından mirasın kime kalacağına karar vermesi için çağrılmışlardır.Her ikisi de 11 ayrı bulmaca çözmek zorundadır.Önce bitiren mirası alacaktır.İki karakter arasında değişerek oynayabileceğiniz çeşitli bulmaca türlerini içeren bir oyun.94 MB
This point and click adventure game takes place at Oakhaven, a 19th century southern plantation in Louisiana. Daphne's Grand-mère has something important on her mind and wants to discuss it in person. When Daphne arrives, she finds that Dominic, her adopted cousin, is also there. The two are the sole heirs of the estate, and Grand-mère cannot decide who should inherit it. She contrived devious puzzles and riddles for both Daphne and Dominic to solve. The cleverest of them will soon own all of Oakhaven. Both Daphne and Dominic will have 11 different puzzles to solve. The one who finishes theirs first will win. The player will switch between the two characters, exploring the mansion, solving the puzzles and digging up secrets of the past. 94 MB

PC System Requirements:
Windows 95/98/ME/2000/XP
500 MHz or faster processor
32 MB RAM
DirectX 5 or above
DirectX-compatible video card
DirectX-compatible sound cards

Grafikleri çok kaliteli olmasa da puzzleları ile oynanabilecek değerde bir oyun.ben çok aradım siz aramayın.Mouse cursorı ekranın üstüne getirince menü ve inventory orada.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 34 yorum

27 Şubat 2010 10:14

yükleyelim bakalım:)

su
27 Şubat 2010 13:32

aaaa...daph mı var bu oyunda :D :D

27 Şubat 2010 21:59

ilginç bir oyun iki kişi var bunlar deişik odalardan deişik itemler topluolar henüz o kadarını keşvettim. kitaplıktaki kitaplardan birinde şifreler felan var.hangi itemleri hangisiyle kullanabiliriz tarzı bilgiler verio

27 Şubat 2010 22:21

abimiz mutfaktan peynir le en alt kattaki balkon tarzı yerden fare kapanı aldı.onu gelinlik olan tavanarasındki fareye verdi orda bi puzzle oynadı 1-0 önde :)

27 Şubat 2010 22:29

ablada yemek odasındaki vodoo bebklerini birleştirince bir puzzle de o oynadı buda 6 tane vodoo bebeği gelio ekrana onlar yanıp sönüo onları vurmaya çalışıoruz.şimdi skor 1-1.gelişmelerle yeniden karşınızda olcam :)

27 Şubat 2010 22:42

kitaplıktan aldığımız müzik kitabıyla harbın olduğu yere gidip kitabı yerine koyduk orda bş puzzle çıktı karşımıza.8 farklı renkteki harp birbirini tamamlaması gereken bi müzik var ve biz bu sıralamayı yapmaya çalışacağız. bendeki sıralamayı renkler birbirine karışabilinecği için.sayı olarak veriorum.7 1 5 4 2 8 6 3

not: yukardan aşşa ve soldan sağa olarak sayıları belirledim.7 kırmızı mesela :)

su
27 Şubat 2010 23:03

elifff..bravo devam :) takipçin olacam.

27 Şubat 2010 23:08

şimdi pembe sabunu banyodaki havlu ve yağların oraya tıklayınca hece birleştirip cümle kurucaz THEY WİLL İDEALS i birlşetirdim de kalan heceler MA Nİ OU GU bunu araştırıorum. bu arada bunu abladaykene yapıoruz :)

tamam su cuğum :)

27 Şubat 2010 23:26

şimdi çocuk odasına çıkıoruz abladayken yemek odasından aldığımız minyatür koltuk takımıyla minyatür eve tıkladığımızda karşımıza çıkan puzzlede harfler ve onlara karşılık gelen itemler var bn hepsinin çözümünü şimdi yazıcam. ama sizlerde farklımı çıkar onu bilemeyeceğim:)

A+P TAVŞAN
B+N BALET
C+L ÇAYDANLIK
D+Q ELMA
E+M GEMİ
F+J EV
G+ KEDİ
H+O ATLI KARINCA
I+R GEYŞA
K+L

27 Şubat 2010 23:37

resimlikle tavanarasındaki yere gidip portreye tıkladım bi hafıza oyunu verdi.3 er resim var ve bu resim 3lemeini kafada tutup verdiği sıralamayı yapıoruz. sağ tuşla çıkabildiğimiz için her 3 lemeden sonra bi nefes alabilirsiniz :)

27 Şubat 2010 23:44

kütüphanedeki world book a tıkladım. eşleştirme ler i yaptım şöyleki :
boyalar + mavi fırça = badana fırçası

siyah ayakkabı + oya = sopor ayakkabı

ev + tekne = yat

yıldız + balık = denizyıldızı

sarı bant + sinek = kelebek

27 Şubat 2010 23:53

geldim abiye :) kovboy şapkasıyla geldiğim çocuk odasında oyuncak sallanan at a tıkladım puzzle verdi yaptım aferin bana dimi :)

28 Şubat 2010 00:11

bu bıyıklı yakışıklıın adı dominik miş sanırım :)
şimdi müzik odasından bantı alıoruz onla banyodaki yırtık kartpostalı tamamlıoruz.çok güzel bi resim oluşuo.sanırım bu iki züppenin çocuklukları.neyse,
yatakodasına döndüğümüzde envanterlerimizdeki tüfekle kapının ordaki tablodaki tüfekli tabloya tıkladık puzzle çıktı üzerinde seneleri markaları sanırım bişiler yazıo onu araştırıcam :)
banyodaki havlulu dolabın yanıda duvar köşesindeki bilardo sopasıyla aşşa indik blardo oynucaz.buda renkleri sıralıoruz

kırmızı

sar

yeşil

kahverengi

mavi

pembe

siyah

28 Şubat 2010 00:13

bu arada hazır aşşa inmişken kilerden aldığımız kibritle yemek odasındaki pastanın mumlarınıda yakın eliniz deymişken :) köşelerden başlaın sonra ortadakini yakın en son tekrar sağ alt köşe tamamdır :)

28 Şubat 2010 00:30

kütüphanedeki klasikler yazan kitaba tıkladğımızda kitap kapakları ve isimleri var onları eşleştrioruz.mesela kumda ayak izi robinson abma gibi...puzzle bitince bize müzik kitabı verio doğru müzik odasına gidioruz.bangoya tıkladığımızda bir puzzle daha verio..bu arada tüfekli olan puzzle bitti önce yılı sonra tüfeğe tıklıoruz.

1963>> 1
1841>>4
1853>>2
1858>>5
1859>>3

28 Şubat 2010 01:18

durum 9-5 abimiz önde çocuk odasından aldığımız kavanozu mmutfaktaki teyzenni arkasındaki kavanozlara tıkladık bize harfler verdi O N N N M A I C ne yazcaz die araştırmaktaım

28 Şubat 2010 01:36

şimdilik bu kadar ii geceler

28 Şubat 2010 01:56

Sabunlardan oluşturmanız gereken cümle bende farklı sıralandı.

"THE ANIMALS WILL GUİDE YOU"

(Yorum 8 deki bölüm.)

28 Şubat 2010 01:59

hepinize teşekkürler güzeller.yorumlarınızla oyunları oynanabilir yaptığınız için.

28 Şubat 2010 14:59

netçelebi dedi ki... 18

Sabunlardan oluşturmanız gereken cümle bende farklı sıralandı.

"THE ANIMALS WILL GUİDE YOU"

(Yorum 8 deki bölüm.)

evet oymuş :) tebrikler :)

28 Şubat 2010 15:29

oyunun başlarında aldığımız taş ve kese yi birleştirip mutfakta şöminenin önüdeki taşlara tıkladığımızda taş yerleştirmemiz için bize bi puzzle verdi

28 Şubat 2010 15:29

kendi adoıma bende sana teşekür ederim bu güzel oyunlardan bni haberdar ettiğin için :)

28 Şubat 2010 16:26

en başından beri yazmaya fırsat olmadı ama bni çok sinirlendiren bi olay vardı.bıyıklı yakışıklı abimiz ablanın odasına girebilio ama abla abinin odasına giremio.ay ne ayıp bişi hiç bayanların yatak odasına girilirmi ?.ama sabun olayından sonra sanırım artık onun odasınada girilio.banyosunda kızcağazımızın parfum kapaklarından biri var.


en alttaki bahçe girişi gibi olan yerden ( sal felan var) sağdakindendi sanırım saksıdan bi ot aldım.bitki bahçesindende aldım. önceden bulduğum f,incanın içine koyup yemek odasının karşısındaki çay setine tıkladım bi puzzle daha verdi etti yapamadığım 2 onlarıda yaparsam durum 9/9 olcak :)

28 Şubat 2010 17:41

elifcim;
ellerine,yüreğine sağlık:)
yorumların süper,harikasın:)

28 Şubat 2010 18:25

slm herkeze kolay gelsin oyunu indiremiyorum error veriyor sürekli biyardın lütfen

28 Şubat 2010 19:14

rica ederim babaannem :)

drina dedi ki... 25

slm herkeze kolay gelsin oyunu indiremiyorum error veriyor sürekli biyardın lütfen

evet rapid genelde sörvırı dolu olduğundan arada böyle şakalar yapıo bende başka türlü indirdim oyunu onu beklememek için :)

28 Şubat 2010 19:24

selam drina:)
ne yazık ki, hepimiz haftasonu oyun linklerinde sorun yaşıyoruz.
yapabileceğimiz şey;sabırla sayfayı yenileyip,uygun yükleme zamanını bulmak:)

28 Şubat 2010 20:06

elif dedi ki... 16

durum 9-5 abimiz önde çocuk odasından aldığımız kavanozu mmutfaktaki teyzenni arkasındaki kavanozlara tıkladık bize harfler verdi O N N N M A I C ne yazcaz die araştırmaktaım


CİNNAMON MUŞ :)

28 Şubat 2010 20:30

sonra kavanozla cinnamon verio sonraki GARLİC bi sonraki CLOVES sonra baktım 10 oldu abi arayı açmayalım dedim ablaya geçtim.salın ordan kürekler çıkmış onu aldım bindim bota hava karardı ve bi zenci cadının külübesine geldim.cadı tahtasıyla bi şeyler konuşuo anne ve babasıyla okudum desem yalan olur çok sıkıldım...Rahmetlilerin çenesi bi düşükki sormaın :)

28 Şubat 2010 21:03

bişiler dediler ama anlamadım.tarot baktı bide bn seni tutmiyim dedim çıktım eve geldim.çardağın oraya gittim bi ada resmi ve nerenin olduğu belli olmayan bi anahtar aldım.bardaki amcaya gittim o bana bi ilaç tarifi verdi elimizdeki su cam bardak bitki yaprağı şekeri karıştırdım buz katmak için amcaya verdim. şimdi meşgulum sonra uğra dedi.( oyun başladığından beri elinde bi bardak ve havlu harekette etmio ya ne meşguliyetiyse :) )
bu arada bu işin sonu aşkla biterse hiç şaşırmam:)

28 Şubat 2010 21:38

çay setlerinin olduğu puzzleyi çözdüm.bahçedeki bitkilere tıkladığımızda özelliklerini verio.olmayan lar için kitaplıkta bi kitap var daha geniş kapsamlı olarak verio.sonuç 10/9 abimiz önde.abimizde tarçın sarımsak bide karanfil var beyaz mum ve kaşık bulcaz sanırım kitaplıkta öyle bişeylerden bahsedio.buna artı olarak grisgirs kesesi bide sigaralık var.sanırım ablanın skorunu 10 yapmadan hiç bişey yapamıcam.taşlı olan puzzle kaldı yapabilen varsa sıralaması çok yardımcı olur :D

28 Şubat 2010 22:16

puzzleyide çözdüm arka balkon dan başka bi sandal çıktı ona atladım gittim bi adaya mağra gibi bişeyin içinde bi sandık var ikide kilidi.birini açtık öteki kilit için yakışıklımızı bekliyeceğini söyledi.abimizde bota binmesi gerekio lakin kürekleri defnide kaldı.şimdilik ayrılar:)

28 Şubat 2010 22:29

dominik sandala binemediği için herhangi bi yere gidemiyor.öle kaldı... bn başka bi oyuna geçiim madem

1 Mart 2010 00:12

alah razı olsun arkadaşlar (seliz)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template