Hidden Mysteries Titanic:Secrets of the Fateful Voyage



Tarihin en ünlü gemisinde oynayacağınız bir gizli nesne ve macera karışımı oyun.1.2 GB
Explore the most famous ship in the world! Feel the deck creak as you search for hidden objects, decode secret puzzles and solve the greatest sea mystery ever!
-20 unique levels allow you to search for clues, solve puzzles, and to get to your lifeboat for survival, don't miss a thing!
-Multiple endings offer a unique experience for everyone in the family as you discover the secrets of the Titanic!
-Discover hidden objects and secret clues!
-Easy to use controls and no time limits!1.2 GB

PC System Requirements/sistem gerekirliği :
Windows XP/Vista/7
850 MHz Pentium3 processor or higher
256 MB RAM
32 MB Video card
DirectX 9 compatible video and audio cards
1 GB Available hard drive space.



Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
OR / VEYA
daha düşük çözünürlüğü olan oyun için alttaki linkler

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

14 Şubat 2010 18:10

Güzel bir oyun ben biraz başladım.space tuşuna basarak konuşmaları hızlı geçebiliyoruz.
arabadan bıçak ve manivela kolu aldım.gemiye binebilmemiz için board pass lazım.haritadan tüm bölgelere gidip gerekli konuşmaları yapıyoruz.en sonunda annemizden öğreniyoruz ki bir oğlan çalmış.bagaj kısmında bulduğumuz oğlna arabamıza kaçıyor ve bizden sigara istiyor.bagaj kısmındaki sap direkte manivela kolunu takmadan önce ortadaki tahta sandığı kancaya takıyoruz.kolla yukarı kaldırıp bıçakla kesip sandığı kırıyoruz.10 oyun kartını toplayıp velede veriyoruz.o da ben çalmadım kadın aldı diyor.anneden pass kartımızı alıp gemiye biniyoruz

14 Şubat 2010 19:03

2ci bölüm:
margarets roomdan çantadan cımbız
parisian cafede masadan kaşık ve tuzluk.
çantaya geri gittik cımbızla alt bölümünü tıkladık üstten açınca içerden makas.
galleye gittik ocaktaki suya tuz dökünce kaşıkla yumurta alabildik
robertsroom da aynada bi kuş var ayakları kalkıyor.yumurta kapı üzerindeki kuş yuvasına kondu.
cafede soldaki bitkiyi makasla kesip bambu aldık.roberts roomda kuşun ayağı altına koyup kuşu aldık.
kuşu da kapının üzerine koyunca gizli kapı açıldı.adamla konuştuk.ben hep konuşmalarda üst seçenekle oynuyorum bu arada.
yatağın altında 10 kibrit bulduk.
2 boru parçası alındı.soldaki kol çekildi ve sağ yatay boruda kapak kapandı.
kalın borulara tıklayınca bir labirent oyunu ve yeni bir bölüm.bir pipe daha alındı.
uzun boru parçasını kapının soluna taktım.sağdakilere takılmıyor henüz.
yine labirent oyunu sandıklı yeni bir bölüm en kısa boru karşıya takıldı sağdan ve solda ağ altından yeni 2 boru alındı.tüm kolları çekip vent leri kapıyorum ama doğru mu yapıyorum acaba.
burdan solda alınan parça kapıdan dinleme yaptığımız yere sağa takıldı
3 ucu olan kısa boru adam ve yatak olan yere takıldı.öürü de oraya takıldı.buharı öbür odaya vermişiz ne demekse.
kapıdan dinlediğimiz yerde kapının hemen solundaki kapağı açınca cam kapı buharlandı kapıdan dinleyebilirmişiz.bir firavunun bilmemnesinden bahsediyor abla.doğum gününü ay gün yıl olarak kod yapmış.
1867 de doğmuş.
ayın isminde a ve e yokmuş.ayın ismindeki harf sayısı da günü veriyormuş.sandık olan yerde sandığın kilidine bu şifre.bakalım neymiş.

14 Şubat 2010 19:32

içinde a ve e olmayan tek ay july yani 7ci ay .harf sayısı da 4.ama bir türlü hangi şekliyle denersem kod olmadı.

14 Şubat 2010 19:39

aman tamam ya adamı iyi okumak lazımmış.the number of letters times itself diyor.yani kod
7-16-67.
sandıktan mumya çıktı.mumyadab bez alıp havalandırmaya kapadık ama kötü ettik galiba.alarm çaldı.
camlı kapıya geri gittik konuştular vs.bölüm bitti sanırım.
yeni ekranda yine valide hanım sorun yaratıyor

14 Şubat 2010 21:27

güzel bir oyuna benziyor, yükledim, ben de başlıyorum :D:D

14 Şubat 2010 21:34

bitti ama pek güzel değil nacizane fikrimdir.

14 Şubat 2010 21:47

kadına tıklayınca oynanan kart oyununda tek anladığım saatin akrebi hangi kartı alacağımızı gösteriyor.9 ise 9luyu 12 ise kızı almak şeklinde.konacak yeri denedim de buldum.oyun bitince tabaktan kek parçasını alıyoruz.altında şeker var ama içine koyacak şeyim yok diyor.
haritada en üst sol kısım güvertede kitap aldım.onu reading-writing roomdaki oğlana verdim.
-imdi kitaplıkta kitap yerleştirme puzzle var.

Adsız
15 Şubat 2010 11:01

oyunu açamıyorum dll40 dosyasını yükle diyor, yardım

Adsız
15 Şubat 2010 11:22

taman yaptım dosyayı yükledim

15 Şubat 2010 17:55

kitaplıkta pazılı yapınca bir yazılı kağıt alıyoruz. salondan sehpa üstündeki şekeri kağıtla alıyoruz. hemen sağda şifreli kapı var. o kapıya şekeri döküyoruz. ayakta bekleyen zatımuhteremle konuşunca kapıya gidip dokunuyor.
mavilik olmayan tuşlara bastığını anlayıp. bizde o tuşlara tıklayınca kapı açılıyor.

15 Şubat 2010 18:25

içerde 10 adet kadın eşyası alıp bunların koyu renklerini üstümüze yada yanımıza alıp güverteye çıkıyoruz. ortadaki beyaz dolabın üstüne elbiseyi tıklayıp üstüne de kurabiyeleri koyunca, kuşlar didikliyor elbiseyi.
bu elbiselerle asansöre binmemize görevli izin veriyor. 3. sınıfların kamarasındayız george burda bizden oyun topunu istiyor.
georgenin ranzasının altından sandeviç kağıdı alıp. equipment strogeye gidiyoruz. masanın birinci çekmecesini açıp kağıdı tıklıyoruz. burası yazı yazma yeri bişey lazım kağıdı tekrar alamadım. odadan golf sopası alıp havuza gidiyoruz. suyun içinde oyuncak duruyor. tam karşıda kalorifer kazanı sanırsam golf sopasıyla kömür alıp tekrar yazı masasına gidip kağıda kömürü sürüyoruz. 21-15-3 diye bir şifre çıkıyor. solda dolabı bu şifreyi kullanarak açıp olta alıyoruz. şifreyi yanlış tıklarsanız baştan tekrar gerekiyor. sağa 21,sola 15, sağa 3 olucak.
oltayla havuzdan oyuncağı alıp georgeye veriyoruz.

15 Şubat 2010 18:48

birlikte oyun oynuyoruz. amaç topu yön oklarını kullanarak palyaçonun gözüne sokmak. oyunu yazmıyorum geçemeyen skip yapsın. oyun sonunda annasi geliyor. 2. seçenekten konuşunca 12 april saat 6 ya gidiyoruz. haritada yeni yerler açıldı. 1. sınıf yemek salonunda sevgilisi yemek yiyor kızın. masadan bir bardak su alıyoruz. tabi konuşmalardan sonra. hastayız sanırım. hospitala gidip doktordan ilaç istiyoruz. vermiyor.
gold strogaye gidip soldan kasap çengeli alıyoruz. yemek taşıma arabasına bardağı bırakıyoruz. orayı burayı gezip tekrar buraya gelince bardağın yerinde ice disc buluyoruz.
güverteuye çıkıp kıza sulanan diğer herifle buz disk ile oyun oynuyoruz. ama amaç yenmek değilmiş meğer oyun sopasının sapını sağa çevirip vurunca buz disk oyun alanından çıkıp dışarı uçuyor ve bir ahh sesi duyyoruz. diğer güverteye gidince yerde yatan ünüformalıyı görüp konuşuyoruz. doktor çağrıcaz. doktora gidip konuşunca doktor gidiyo biz odada yalnız kalıyoruz.

15 Şubat 2010 19:04

doktor gidince yatak üstünden tansiyon aleti alıp kilitli dolaba tıklıyoruz. tansiyon aletini şişirince kilit açılıyor. kanca ilede dolap kapagı açılıp içinden 10 adet ilaç toplayıp, yemek salonunda darlinge veriyoruz. 4 gün başlıyor yeni bölüm. bu arada buz dağları görünmeye başladı artık.

15 Şubat 2010 19:22

arkadaşlar yazmayım ya çok hint var takılınmıyo. eğer problem yaşanırsa yardımcı olurum. oyun kolay akıyo yazmak gerekmiyor. SAYGILAR efem.

Adsız
15 Şubat 2010 23:13

oyun bitti sandım son bölüm de BONUS var kısa bir bölüm

15 Şubat 2010 23:27

-pencereyi açtık margarets roomda kolunu aldık.
-robertın odasına gittik cevap vermiyor
-montague odasına gidip pencereyi kolu takıp açtık
-mutfakta sardunya topladık konservemiz oldu
-montague odasında kediye verdik yetmedi
-müzik odasında zilleri topladık tasma oldu onu da kediye takıp kediyi aldık
-pencereden öbür odaya attık robert uyandı.
-odasına gidip onla konuştuk
YENİ BÖLÜM
-duvardan cam simidi alındı
-sitting roomda kaptanla konuştuk kağıda bakıldı
-güvertede simidi direğe attık sanırım bi de düdük çaldık
-hmm transmitting roomdaki adamı uçurmuşuz masadan parçaları aldık
-receiving roomda telsiz mi ne ona taktık
-kaptanın oturma odasında masadaki kağıda göre yapınca msg geldi.sağ duvara ve gelen mesaga tıklayınca mesajı deşifre ettik
YENİ BÖLÜM
-adamla konuştuk
-showerlardan bi kol
-turkish bathden 2ci kol
-adama geri döndük masadan pinpon topları alındı
-pump roomda makineye kollar takıldı.
-squash roomda havuzda bir şey var alınamayan
-pump roomda sol 4 orta 1 olcak şekilde yapınca squash roomdaki raket alındı
-engine roomda boruları toplarla tıkadık
-adamla konuştuk
YENİ BÖLÜM
-robertcıımız sarhoş bermuda bilmemnesi istiyor
-arkada bar arabasında hazırlanıyor ama lime göremedim
-asansörden mektup açacağı
-alt güvertede merdiven altındaki çuvalı kesip lime aldık
-adamın istediğini brandy vermouth gin ve lime ile yapıyoruz
-asansörde bi daha buluıyoruz sarhoşu
-üst güvertede vinç kumandasından anahtar alıp alt güvertedeki kumandaya takıyoruz
-ibreyi starboarda alıyoruz
-üst güvertede ortada kanca beirmiş.kancaya ve denize uzanan cranee tıklıyoruz
-alt güverteye geri dönüp kolu aşağı indiriyoruz.asansöre geçince binebiliyoruz

e ebesi şimdi de asansörde kaldı bunlar

16 Şubat 2010 00:43

bittii yardım gerektirmeyen bir oyun :)))

su
16 Şubat 2010 15:14

şepo sayesinde oyunu kurdum.(teşekkürler cnm )bakalım nasılmış ?

16 Şubat 2010 15:23

heh ben de bitirdim.sonlarda sıkıldım ama skiple geçtim çoğu yeri.

sedef
16 Şubat 2010 16:02

ben başlayamadım çünkü deamon la sanal bir sürücü oluşturamıyorummm :(

16 Şubat 2010 16:10

iyi de deamon tools gerekmiyor ki.sadece partları unrar edip exeden oyun açıyorsun

su
16 Şubat 2010 17:14

şepo haklıymışsın..10 dakka zor dayandım ve sildim.

17 Şubat 2010 22:07

ben de bitirdim ama skip olmasa sonunu görmeyi beklemezdim

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template