Hidden Identity Chicago Blackout



Şikagoda bir otelde kimliğinizle ilgili hiç bir şey hatırlamaz halde uyanıyorsunuz.Orada ne aradığınız nasıl geldiğiniz hakkında bir fikriniz yok.tüm gizli not parçalarını bulup kimliğinize geri kavuşabilmek için oyun becerilerinizi kullanın.63.91 MB
You awake in a Chicago hotel room with no memory of your name, who you are or how you ended up there. Explore 25 captivating Chicago locations to find cleverly hidden objects that will help you piece together your identity.Uncover all the secret notes that you left behind and solve 5 different types of mini-games that
will help jog your memory. Uncover your true identity today!63.91 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

19 Şubat 2010 18:37

tsk siscum

su
22 Şubat 2010 13:19

3er bölümlük klasik obje bulmalar var.ancak bazı kelimeler dolaylı olarak verilmiş.bölümler bittikçe minik puzzler var ama eğlenceli..bölüm içerisinde de bir tane obje yerine bulup konuyor falan..filann....sonuç:oyalıyor.

su
22 Şubat 2010 17:12

oyunun ilerleyen bölümünde 'police satation'da bir T harfini koyacak yer bulamadımm..olurda bu oyunu oynayan çıkarsa bana insaniyet namına yazsın:D

Adsız
22 Şubat 2010 19:30

T harfi, etrafta bir kelime vardır, ona konacaktır

su
23 Şubat 2010 01:19

saol adsız onu bende görüyorumda konacak yer yok!zaten olan kelime 'police'..yinede tşkler..

su
23 Şubat 2010 01:59

allah beni ne etmesin yaa... yazmıyorum rezil olmiim die :(

23 Şubat 2010 02:18

Su cuğum binanın giriş kapısında DownTown un t harfi eksikti oraya koydum

su
23 Şubat 2010 12:07

alaz;(sus farkettimde yazamadım rezil olacam diye) :)))))

24 Şubat 2010 19:40

teşekkurler sis
siscigim ben birtürlü başlangiçta telefon kulubesindeki adama birşeyler beyendiremiyorum ne sakal ne şapka hep olmadi diyor
yani oyuna başlayamiyorum beyin ne istedigini bilmiyorum her şekilde denedim olmuyor
lütfen yardim edermisin

24 Şubat 2010 20:09

pamuksel ışıklar yanıp sönerken şapkasına.elbisesine ve kravatına bak aynısını giydir. Acele et ama ışık daha doğrusu şimşekdi galiba hemen sönüyor.

24 Şubat 2010 20:18

teşekkürler alaz verdigin bilgiye deniyecegim

ayrica mini chat te gelsene

2 Mart 2010 08:38

bunu da denedim. eskiden biz böyle oyunlar oynardık değil mi? tabii sis beğeni eşiğimizi çok yükseltti. oyun yoksa oynanır. ben daha çok oyun var, ilerleyelim beyler diyerek silip başka denizlere yelken açıyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template