Haunted Manor: Lord of Mirrors



Şehirden uzakta eski ve hayaletli olduğununa inanılan bir evde geçiyor maceramız.Stan'in arkadaşları onu her zaman aptalca ve çılgınca şeyler yapması konusunda gaza getirirdi.Arkadaşlarıyla girdiği iddia üzerine eve girip sadece içerde 5 dakika kalıp çıkacaktı.Fakat koridorda gördüğü ayna ve aynadaki kendisine benzemeyen görüntüsü ile birlikte Stan bir kabusun içine sürüklendi.
Yeni ve güzell bir oyun:)
241MB
Far away from town there was an old house. There were many rumors about it but nobody knew anything about it for sure.If Stan Riddle had ONE weakness it was that he just could NOT resist a bet, even a small one. Stan’s friends were always challenging him to do stupid and crazy things.But this bet was different, just go inside, his friends said, walk to the corridor wait there for 5 minutes and come out.
Stan walked to the corridor and saw the mirror; he walked up to the mirror and saw his reflection looked strange, as if it wasn’t him somehow.Suddenly there was a crashing sound and the mirror was shattering into pieces. And that is how his nightmare began.241 MB
indirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 59 yorum

3 Şubat 2010 15:20

oyunu yükledik ama linkleri indirip denemiş değiliz..süperbabannemizin indirip sorunsuz oynadığı linkleri yükledik buraya da.bilginiz olsun her şeye rağmen.
rapid linklerini indirip denedikten sonra koyabiliriz sanıyorum...

3 Şubat 2010 15:21

teşekkürler egecim:)
arkadaşlar oyun gerçekten çok güzel.
demedi demeyin:)

3 Şubat 2010 15:43

ilk ekranda yerdeki el fenerini tıklııyoruz,sonda sağda sehpa altındaki ampulü alıp ,sol üstteki aplike takıyoruz.
karşıda parıldayan yere tıklayıp istenilen nesneleri topluyoruz.ve sonunda bant alıyoruz.
solda tablo üstündeki tornavidayı alıyoruz.
soldaki duvardaki çatlaktaki kopuk kabloları,elimizdeki bantla yapıştırıyoruz.
sağda duvardaki beyaz sigorta kutucuğunu tornavidayla sıkıştırıyoruz.
solda şemsiyeliğin yanındaki aplik başlığını alıp,sağdaki ortadaki apliğe takıyoruz.
bütün aplikleri tıklayarak ampullerini yakıyoruz.
solda alttaki tabloya tıklıyoruz.kapak açılıyor.içerisine yerleştireceğimiz istenilen nesneleri odada buluyoruz.sadece nal karşıda parıldayan yerdeki nesnleri toplanınca sonunda alınıyor.
aldığımız nesnelri solda kasa gibi yere yerleştiriyoruz.
kağıt parçalarını birleştiriyoruz.
sağda sehpa altındaki el aynasını alıp kasadaki kağıdın üstüne tıklıyoruz.ters olan yazılar düzeliyor.
sonra kasadan aldığımız ayna parçasını çıkan tabloda yerine yerleştiriyoruz.
kapının yanında yerdeki ayna aprlıyor.orda 2 resim arasındaki 17 farkı buluyoruz.
sonra ayna buğulanıyor.yerden aldığımız fırça ile temizliyoruz.
bölüm sonu:)

3 Şubat 2010 16:04

ELECTRİCAL ROOMdayım.
solda sandık üstünde parıldayan sepete tıklayıp,istenilen nesneleri topluyoruz.sonunda çakmak alıyoruz.

masa zürenindeki gaz bidonunu alıyoruz.
masa üstündeki dolabın ,bize göre solundaki tahtaya asılı penseyi alıyoruz.
soldaki duvarda anahtar dolabını ,elimizdeki pense ile açıyoruz.ortadaki sarı anahtarı alıyoruz.

anahtarla,masa altındaki küçük kutuyu açıyoruz.içinden gaz lambasının düğmesini alıyoruz.
düğmeyi gaz lambasındaki yerine takıyoruz.bidondaki gazıda lambaya koyuyoruz.çakmakla gaz lambasını yakıyoruz.
çıkan hayalet konuşuyor ama anlamıyorum tabi:DDD
masa üstündeki dolabın üstünden eldiveni alıyoruz.yerdeki eldiven işaretine koyunca kayan karonun altından düzeneği gösteren kağıt çıkıyor.
solda çanta yanındaki anahtarı alıyoruz.
gene solda yerden 12 tane sigorta topluyoruz.
sağdaki duvardaki sigorta kutusunu elimizdeki anahtarla açıp,12 sigortayı ordaki yere yerdeki kağıttaki düzene göre yerleştiriyoruz.
zaten sigorta doğru yere konunca yeşil ışık ve ses çıkarıyor.ve masa üzerindeki abajur yanıyor.
sağda aynada yazılarçıkıyor.üzerine tıklıyoruz.
eksik olan nesneleri bulacağız.
nesneleri soldaki şekle göre.aynısını yerlerine yerleştiriyoruz.
sonra aynı yaşlı kadın beliriyor,yerden ayna parçasını alıyoruz.yerine yerleştiriyoruz.
aynaya tıklıyoruz,elimizdeki fırçayla aynayı temizliyoruz.
bölüm sonu...

3 Şubat 2010 16:11

Süperbim, tavsiyene uyup ounadım. teşekkür ederim canım..
Sitemize ekleyen arkadaşlar sizlerin de ellerine ,emeklerine sağlık..

3 Şubat 2010 16:16

LİVİNG ROOMdayım.
masada parıldayan yerde,istenilen nesneleri toplayıp,sonunda bir kutu kibrit alıyoruz.
kibritle şömineyi yakıyoruz.
bu kez fötr şapkalı hayalet geliyor.
sonra şömine kapanıyor demir kapakla.
14 tane beyaz mum topluyoruz.tavana asılı olan şamdan şeklindeki avizeye,mumları yerleştirip,kibritle hepsini yakıyoruz.
,amcam gene çıkıyor:DDD
şömine üzerindeki,resimli bibloya tıklayıp,ordan 4 kağıt parçası topluyoruz.
kağıt parçalarını birleştirince,şömine üzerindeki ksanın şifresi ortaya çıkıyor.
73146
şifreyi kasaya giriyoruz.anahtar alıyoruz.
anahtarla,şöm,ine önündeki demir ızgarayı açıp,ayna parçasını alıyoruz.
ayna parçasını yerine yerleştiriyoruz.

3 Şubat 2010 16:44

çıkan şekillleri uyguluyoruz.bölüm sonu:)
BASEMENT teyim şimdide.
yerden bidon,çakmak ve soldaki boruların üstünden huni aldım.
sağdaki gaz lambasına ,önce huniyi yerleştirdim.sonra gazı döktüm ve çakmakla yaktım.
yaşlı dede çıktı,konuştu.
şimdide sağda parılayan yere tıklayıp istenilen nesneleri topluyorum.sonunda saatin akrebini aldım.saate yerleştirdim.
sağda yerden ampul aldım.aynanın yanındaki yerine yerleştirdim ampulü.
5 tane çark topladım.saate tıklayıp.çark görünen yere tıklayıp.çarkları düzgün yerleştirdim.

3 Şubat 2010 16:54

sağda parıldayan yere tıklayıp,istenilen nesneleri topladım,sonunda anahtar aldım.
anahtarla saatin yanındaki duvardaki dolabı açtım.üzerinde saati kaça ayarlamamız gereken yazı var.
11:55
saati 11.55'e ayarladım.saatin altındaki kapak açıldı.ve gene şifre sanırım.
8917 yazıyor.
solda boruların altındaki hesap makinesi gibi olan yere yaklaşıp,şifreyi girdim.çekmece açıldı.içinden ayna parçası aldım.parçayı yerine taktım.
aynayı temizledim.
bölüm sonu...

3 Şubat 2010 17:18

CELLAR dayım.
gaz lambası şişesi ve fitil aldım.
sağda duvardaki yerine taktım,fitil ve lamba camını.şarap içmiş biri çıktı:DDD
ama bayağı içmiş bu amcam:DDD
karşıda parıldayan yerden istenilen nesneleri toplayıp,fıçı musluğu vanası aldım.
solda masadan şarap şişesi açacağı aldım.
bize göre sağda,üstteki fıçıya yaklaşıp,fıçının tıpasını elimdeki açacakla açtım.
1889 yazılı tıpa aldım.
karşıdaki rafın en üstünden,üstünde 1907 yazılı şişe aldım.

FBLİM rakama bak canım:DDDDD
sağda devrilmiş ,ağzı açık fıçının içinden üztünde 1923 yazılı şişe aldım.
gene orda yeşil kırık şişe parçası yanındaki ,üstünde 1889 yazılı şişe aldım.
solda masa üstündeki fıçıya,elimdeki fıçı musluğu vanasını taktım.bardak dolunca içindeki üzerinde 1923 yazılı tıpayı aldım.
solda parıldyan yere tıklayıp,istenilen nesnelri topaldım,sonunda üzerinde 1907 yazılı tıpa aldım.
elimdeki şişeleri yerdeki fıçılara tıkladım.üzerindeki rakamların olduğu fıçıların altına koydum.doldurdum.
elimdeki tıpalarıda kendi şişelerine kapattım.
sağdaki raflara ,elimdeki şişelerin üzerindeki tarihlere göre,raflara koydum.rafın altında kapak açıldı ayna parçası aldım.
aynayı yerine yerleştirdim.
litreli bir yer çıktı ,skiple geçtim doğrusu:)
aynayı temizledim.
bölüm sonu...




,

3 Şubat 2010 17:20

burda kapatıyorum oyunu.
arkadaşlar halen yükleyemedi galiba.
akşama oynarızm artık:)
gerçekten kolay ve zevkli bir oyun arkadaşlar:)

3 Şubat 2010 17:20

FBlim,özlemcim takıldığınız yerden ilerleyebildiniz mi?
sesiniz çıkmadı bir daha:(((

3 Şubat 2010 18:02

eline sağlık egecim.bende yüklüyorum bakalım..
tavsiye edenlere teşekkürler.

Adsız
3 Şubat 2010 20:29

bunu oynamadıkmı hiç yabancı gelmedi

Adsız
3 Şubat 2010 20:59

beta oynamıştım hatırladım. başka sıteden

su
3 Şubat 2010 21:20

işte benim en sevdiğim hidden türü buuu...ama bu kolaymış.olsun.zevkle oynuyorum :)

3 Şubat 2010 21:59

babane bende inventory gibi bişe yok. mesela keskiyi alıp anahtar kutusuna tıklıyoruz demişsin. keskiyi aldım ama keski ortada yok

3 Şubat 2010 22:01

babane buldum:D ekiekikik

Adsız
3 Şubat 2010 22:53

tahta çakılmiş bir dolap ve kavanozlar olan yerde kaldım hiç bir şey yapamıyorum

Adsız
3 Şubat 2010 23:05

babaanne senin oyunu bıraktığın yerden sonra oyunu devam ettiremiyorum, demin yazdığım yer dolap sarmısak ve kavanozların olduğu yer

3 Şubat 2010 23:19

arkadaşlar;
nilom arkadaşımıza sonsuz teşekkürler:)
oyunun alt ortasına mauseyi getirince alt ok çıkıoyr.oyuna geri dönebiliyoruz.
TEŞEKKÜRLER NİLOM:)))

nilomm; süperbabaannem selamlar oyunun alt kısmına doğru mauseyi getirirsen geri oku çıkıyor
Details
2010-02-03 23:15 On

Adsız
3 Şubat 2010 23:20

alet nerde acaba

Adsız
3 Şubat 2010 23:43

teşekkür babaanne

3 Şubat 2010 23:43

PANTRYdeyim.
solda elektrik düğmesine tıkladım.karşıda parıldayan yerde,istenilen nesneleri topladım.sonunda,fırça aldım.
tavandaki ampulü fırça ile temizledim.
tekrar elektrik düğmesine yaklaşıp,yukarı kaldırdım düğmeyi.
ışık yandı.küçük kızın hayaleti belirdi.
karşı duvarda üstte,asılı olan kırmızı kerpeteni aldım.
demin oyunun takıldığımız soldaki dolaba yaklaşıp,vidaları kerpetenle çıkardım.dolap açıldı.
üst rafta kağıt var.alt raftaki tencerenin kapağınıda açtım.
tekrra ordan geri çıktım.
soldaki dolabın altındaki makası aldım.soldaki dolaba yaklaşıp dolaptaki çuvalın kırmızı bağını makasla kestim.
geri çıkıp,sağdaki dolabın alt çekmecesinden minik kürek aldım.
soldaki dolaba yaklaşıp makasla kestiğim çuvala kürekle tıklayınca,sağdaki tencereye geçti içindeki.anahtar aldım.
sağdaki mavi dolabı anahtarla açtım.
karşıda parıldayan yere yaklaşıp,istenilen nesneleri topladım,bıçak aldım.
soldaki dolaba yaklaşıp,raftaki peyniri bıçakla kesip ,küçük bir parça peynir aldım.
sağdaki mavi dolabın içindeki kafese peyniri taktım.geri çıkıp tekrra kafese yaklaştım.fare peyniri yemeye gelmiş,boynundaki anahtarı aldım.
anahtarla da karşı raftaki sandığı açtım.
sandığın içinden aldığım ayna parçasını yerine taktım.
solda dolabın altındaki aynayı silince bölüm sonu...

3 Şubat 2010 23:43

adsız.kırmızı kerpeten karşıda asılı duvarda üstte.

4 Şubat 2010 00:02

DİNİNG ROOM dayım.

17 tane kristal parçası topladım.tavandaki avizeye kristalleri tıklayınca ,avize yandı.kadın hayaleti belirdi.
soldan perde bağı aldım.bize göre sağdaki perdeye tıkladım.
pencerede kasa belirdi.
masanın üstünden bıçak,bıçakla da solda tahta üzerindeki anahtarı aldım.
anahtarı kasaya taktım.şimdilik açılmadı.
karşıdaki aynanın önündeki parıldayan yere tıklayıp ,istenilen nesnleri toplayıp,kartal arması aldım.
diğer armalarıda toplayıp kasaya taktım.şifre yeri çıktı:)
masa üzerindeki kağıda tıklayınca,parıldayan bir yer çıktı.nesneleri topladım,sonunda çakmak aldım.
sağdaki sehpa üzerindeki şamdandaki mumu yaktım.sağda kanapenin minderinin arkasından da kağıt aldım.
muma yaklaşıp ,kağıdı muma tuttum.şifre belirdi.
57123

kasaya şifreyi girinde.hayalet kadın gene belirdi.
kasa açıldı,ayna parçasını alıp yerine yerleştirdim.
aynada nesneleri eşleştirdim.
aynayı temizledim.
bçlüm sonu...

4 Şubat 2010 00:38

KİTCHEN deyim.
hayalet anne-oğul göründü.
sağda tezgah üzerindeki tabakları tıkladım,altttan pizza tarifi çıktı.
solda karşıda tabakların oldu rafta parıldayan yere tıklayıp,istenilen nesneleri topladım ve
bıçak aldım.

buzdolabından domates ve 9 mantar aldım.
tabakların olduğu raf gene parıldadı.istenilen nesneleri topladım ve 10.mantarı aldım.
buzdolabına yaklaşıp,bıçakla peynir ve salam kestim.
sağdaki tezgahtan rende aldım.
soldaki pizza hamru olan yere yaklaşıp.pizza hazırlamaya başladım.
domates,salam,mantarları bıçakla kestim.
rendeyi soğan tahtası üzerine koyup,kaşar peynirini de rendeledim.
pizza malzemelerini ,pizza hamurun üzerine koydum.
pizza tepsisini fırına koydum.fırına tıklayınca çıkan şekli yapıp,fırının kapağını kapattım.
kapak pizza pişince açıldı.dilim dilim pizza,
canım çekti bu saatte:DDDDD
soldaki masanın çekmecesini açıp,ayna parçası alıp yerine yerleştirdim.
sağdaki tezgahın köşesindeki tepsiyi temizledim.
bölüm sonu...

4 Şubat 2010 01:02

NURSERY deyim.
istenilen 3 nesneyi topladım.
tavandaki ampullere taktım.hayalet küçük kız geldi.
sağdaki sandık parlayınca ordaki nesneleri topladım ve ice pick aldım.

balonu patlattım ice pickle.anahtar ayının içinde diye yazılı kağıt çıktı içinden.
sağda üstte tavşancığın yanından makas aldım.
ayıcığa makasla tıkladım.yeşil anahtar aldım.
sandıkta parıldayan yere tıklayıp,istenilen nesneleri topladım ve flüt aldım.
5 notayıda topladım.
flütü yerde oturan hint fakirine verdim.
elimdeki notaları,hint fakirinin önündeki kağıda koydum.
notalara göre flüdü çalmaya başladı.kutunya sarılı olan yılan gitti.yeşil anahtarla kutuyu açtım.
hayalet kız belirdi.
kutu içinden büyüteç aldım.
büyüteçle solda duvardaki ay tablosunun üstünden ayna aprçası buldum.aynayı yerine yerleştirdim.
vantilatörün yanındaki halkalı şekli yaptım.
aynayı temizledim.
bölüm sonu...

4 Şubat 2010 01:28

WARDROBE ROOM dayım.

bir erkek hayaleti belirdi.
sehpa üzerine yaklaşıp madalyon aldım.sağda üstteki rafın orta kısmındaki kutuya yaklaşıp,elimdeki madalyonu tıkladım.kutu açıldı.dük imzalı not var.
sağda botların orda parıldayan yere yaklaşıp,istenilen nesneelri topladım ve çekiç aldım.
soldaki sehpa üzerindeki vazoyu,çekiçle kırdım.içinden resim çıktı.karşıda duran mankeni giydireceğimiz giyecekleri gösteren.
sağdaki botlar gene parıldadı,yaklaşıp istenilen nesneleri topladım ve uzun çorap aldım.
şapka,tüy,pantolon,ceket,kurdela ve ayakkabı topladım.
karşıda duran mankene giydirdim.
çilekleri solda sehpa üzerinde duran kazana tıkladım.su pembe oldu.beyaz şapkayı suya tıkladım.pembe şapka oldu.
diğer meyve sepetini madalyonu aldığım yerde ,kazana tıkladım.su mavi oldu.elimdeki beyaz kurdelayı suya tıkladım mavi kurdela oldu.
soldaki gardrobun üzerindeki kadın resmi olan çerçeveye yaklaşıp,pemde şapka ve mavi kurdelayı tıkladım,anahtar aldım.
anahtarla gardrobu açtım,kılıç aldım.
kılıcıda giydirdiğim mankene tıkladım.adamın hayaleti çıktı gene.
gardrobun sol kenarından ayna parçası alıp, yerine yerleştirdim.
tablodaki herşeyi yerine yerleştirdim.
aynayı temizledim.
bölüm sonu...

4 Şubat 2010 01:29

STUDY deyim ama uykum geldi.devam edemicem.oynayan arkadaşlar çözüme devam ederseniz sevinirim.ben ancak yarın akşama oynayabilirim:)))

Adsız
4 Şubat 2010 02:01

çok güzel oyun bende yarın devam edecem

4 Şubat 2010 04:36

Cellar bölümü sonundaki şişeli bulmacada önce boşaltmak istediğimiz sonrada doldurmak istediğimiz şişeye tıklayarak şarabı aktarıyoruz. Şimdii..
1-) 8lt'lik şişeden->5lt'lik şişeye aktarın, son durum: 3(8) 5(5) 0(3)
2-) 5lt'lik şişeden->3lt'lik şişeye aktarın, son durum: 3(8) 2(5) 3(3)
3-) 3lt'lik şişeden->8lt'lik şişeye aktarın, son durum: 6(8) 2(5) 0(3)
4-) 5lt'lik şişeden->3lt'lik şişeye aktarın, son durum: 6(8) 0(5) 2(3)
5-) 8lt'lik şişeden->5lt'lik şişeye aktarın, son durum: 1(8) 5(5) 2(3)
6-) 5lt'lik şişeden->3lt'lik şişeye aktarın, son durum: 1(8) 4(5) 3(3)
5-) 3lt'lik şişeden->8lt'lik şişeye aktarın, son durum: 4(8) 4(5) 0(3)

5. basamağıda yapınca bulmaca çözülüyor.. ;) İyi Oyunlar..

4 Şubat 2010 06:41

STUDY
1- masayı inceledim, bardağı aldım.
2- masanın çekmecesinden tohumları aldım.
3- mavi şişeden bardağa su doldurdum.
4- masanın yanındaki çiçekliğe tohumları ektim.
5- çiçeklikten çıkan bitkinin üzerine suyu döktüm.
6- kitaplığın üzerinden taş plağı aldım.
7- gramafona plağı taktım, kolu çevirdim, gramafonun iğnesini indirdim. çalan müzikle bitki büyüdü ve sopayı düşürdü.
8- sopayla çekete birkaçkez vurdum ve böceği yakaladım.
9- böceği masanın üzerindeki böceklikte boş olan yere taktım ve masanın bir bölümü açıldı.
10- parlayan yeri inceledim ve anahtarı aldım.
11- dünya maketini inceledim ve anahtarı kilide taktım.
12- dünya maketinin içinden ayna parçasını aldım.
-------bölüm sonu-------

4 Şubat 2010 07:11

GARAGE
1- Oyuncak arabaları topladım (birisi parlayan yerden çıkıyor.)
2- arabaları sağdaki camlı bölümün içinde yerlerine koydum.
3- parıltıyı inceleyip pompayı aldım.
4- sönük lastikleri topladım
5- karşıdaki yeşil sandığın üzerindeki lastiğe baktım.
6- lastiğin üstüne sönük olanları sırayla koyup pompayla şişirdim.
7- dolabın üzerinden kaldıracı aldım.
8- kaldıracı arabaya takıp arabayı kaldırdım.
9- sol alt köşeden kaynak makinasını aldım.
10- soldaki raflardan levyeyi aldım.
11- levyeyle soldaki yeşil kapağın üzerindeki tahtaları söktüm, dolabı açtım.
12- dolaptan tornavidayı aldım.
13- arabanın altındaki mazgala baktım, mazgalın kilidini kaynak makinasıyla eritip kilidi söktüm.
14- tornavidayla mazgalın vidalarını söktüm, mazgalı çıkardım.
15- ayna parçasını aldım.
------- bölüm sonu -------

4 Şubat 2010 07:39

GREENHOUSE
1- sağdaki sarmaşığa baktım, solucan aldım.
2- sağdaki etçil bitkiye baktım, solucanı verdim, açılan ağzından taşı aldım.
3- taşla soldaki yuvarlak akvaryumu kırdım, içinden çıkan kağıda baktım.
4- soldaki masanın üstünden heykeli aldım.
5- havuzun önündeki taşa baktım, heykeli taşın üstüne koydum.
6- parıltıyı inceledim,bahçe makasını aldım.
7- çiçekleri topladım.
8- soldaki kırmızı çiçeklerden birisini bahçe makasıyla kesip aldım.
9- parıltıyı inceledim, eldiceni aldım.
10- eldivenle solda yukarıdaki pembe çiçeği aldım.
11- havuzun arkasındaki duvara baktım, topladığım çiçekleri yerlerine koydum.
12- geri dönüp havuzun arkasındaki duvarın en üstünden 1. maskeyi, en sağ en alt köşeden 2. maskeyi aldım.
13- havuzun arkasındaki duvara baktım, maskeleri açılan bölmedeki yerlerine koydum.
14- açılan bölmeden ayna parçasını aldım.
------- bölüm sonu -------

4 Şubat 2010 15:53

zalman,aramıza hoş geldin:)
ellerine ,yüreğine saplık,devam etmişsin kaldoığım yerden.
bende senin kaldığın yerden devam edeyim.

4 Şubat 2010 16:16

ARMOURY ROOM dayım.
avcı hayaleti çıkıyor.
trampette parıldayan şeye yaklaşınca ,istenilen nesneleri topluyoruz ve kurşun aldım.
yerdeki ayı postunun dişleri arasından kurşun aldım.
solda tüfekle nişan alan avcıya yaklaşıp,2 kurşunu tıkladım.ateş etti.
sağdaki hedef tahtasının altındaki zırhlı kıyafetin göğüs kısmı açıldı ve karşı duvardaki hayvan başlarının yapılacak olan şeklini gösteren kağıt çıktı.
duvardaki şeklleri yapınca altta kapak açıldı.mumluk aldım.
sapda trampette parıldayan ışıklara tıkladım,nesneleri topladım ve tüfek temizleme çubuğu aldım.
elimdeki mumluğğu sağda 2 flama arasına duvara yerleştirdim.
sağda yanan mumu alıp,yerleştirdiğim mumluğa koydum.ipi eritti ve avize yere düştü.top aldım.
trampetin yanında zırh başlığa yaklaşıp içinden barut aldım.
barutu top makinesinde tam borunun ağız kısmına koydum.
tüfek temizleme çubuğuyla barutu içeri ittim.
topu da yerleştirdim.
koyduğum yanan mumu aldım.fitili ateşledim.
sağdaki duvar yıkıldıiayna parçası aldım.hayalet avcı çıktı gene:)
aynayı yerine yerleştirdim.
çıkan şeklleri skiple geçtim.
aynayı temizledim.
bölüm sonu...

4 Şubat 2010 16:41

OBSERVATORY deyim.
hayalet profesör geldi.
daha sonra soldaki dolabın altındaki gazeteyi tıkladım,altından güneş amblemi aldım.
karşıda yerdeki aynayı ayarladım.sağda ejderhanın ağzından ateş gelmeye başladı.
elimdeki güneş amblemini,ejderhanın öündeki sarı metale koydum.güneş kor haline gelip ısındı.geri aldım.
sağdaki duvardaki şeklin tam ortasına güneş amblemini yerleştirdim.
şekli yaptım.pencere açıldı.
soldaki dolapta parıldayan ışıklara tıkaldım.istenilen nesneleri topladım ve direksiyon aldım.
karşıdaki kapağı açık camlı dolaptani ,teleskop lensi aldım.
lensi ve direksiyon dediğim şeyi,teleskoba taktım.teleskoba yaklaşıp,arka ucuna tıkladım.yıldızlara bakınırken,hinte bastım.ordan çıktım.profesörün hayaleti gene geldi.
soldaki dolapta parıldayan yere tıklayıp ,istenilen nesneleri topladım ve ice axe aldım.yerde parlak noktalar olan karoya tıkladım.kırıldı ve ayna parçası aldım.
yana parçasını yerine yerleştirdim.
aynayı temizledim.
bölüm sonu...

4 Şubat 2010 17:18

BEDROOM dayım.
yerdeki kırmızı örtünün altındaki tablodaki parçaları birleştirdim.
gelin hayaleti belirdi.sağda koltuk üzerindeki sandıkta parıldayan yere tıkladım,istenilen nesneleri topladım ve damat biblosu aldım.
yatağın ayak ucu mobilyasından kesici alet aldım.
yatağın yanındaki kafesi,kesici aletle kesip,kuşu aldım.
duvardaki guguklu saatin üst kapağını açıp,gelin biblosunu alıp ,yerine kuşu koydum.
yerdeki sandığın,bize göre soluna gelin biblosunu,sağına ise damat biblosunu koydum.müzikle birlikte ortada birleştirler ve altta kalpli yer açıldı,yüzük aldım.
sağda koltuk üzerinde sandıkta parıldayan yere tıklayıp,istenilen nesneleri topladım ve asit aldım.
yatakta yatan,gelin iskeletinin bağlandığı zincire asidi döktüm.
yüzüğü iskeletin parmağına taktım.
gelin hayaleti belirdi.
yataktaki gelin duvağının yatağın yanındaki ucuna tıkladım.ayna parçası aldım.yerine yerleştirdim.

4 Şubat 2010 17:39

SARCOPHAGUS tayım.
karşıda parıldayan yere tıklayıp,istenilen nesneleri topaldım ve ayna parçası aldım.yerine yerleştirdim.
sağda üstte taştan rafa tıklayıp,şekli yaptık.kapak açıldı ayna parçası alıp ,yerine taktım.
karşıdaki parıldayan yere tıkladım,istenilen nesneleri toplayıp ayna parçası aldım ve yerine yerleştirdim.
etraftaki parıldayan ayna parçalarına tıklayıp,daha önce girdiğimiz odalara tekrar girip,parıldayan yerlere tıklayıp,istenilen nesneleri toplayıp.sing of zodiaclar topladım.

4 Şubat 2010 17:54

topladığım burç sembollerini,soldaki taş lahite tıklayıp,yerlerine yerleştirdim.lahitin üst kapağı kaydı ve kötü hayalet geldi:)
lahitin içinden son ayna parçasını aldım.yerin eyerleştirdim.parçalar birleşti.sanırım bu benim görüntüm:)
ve tüm aile fertleri fotoğrafta görüntülendi.
BİTTİ...
güzel oyundu,teşekkürler:)))

5 Şubat 2010 00:23

Hoş bulduk süperbabaanne..

5 Şubat 2010 04:39

harıka bı oyunda coooooooooook sagol allah senı basımızdan eksık etmesın canım benım oyunun oyle guzeldı defterıme not alıp yorum yapamadım bıle ozur dılerım ayrıca bunun ıcın yorum yapamadıgım ıcın umarım benı cezalandırmassın bırde oyunun sonunu cok guzel butunlestırmısler emegı gecen herkese sonsuz tesekkurler arkadaslar:)))))))))))))hira ben

Adsız
5 Şubat 2010 12:53

arkadaşlar ellerinize sağlık çok güzel bir oyundu....bir çırpıda bitirdim...kerem

6 Şubat 2010 03:15

yerde kırık vazonun olduğu odada bıçağı masanın üstünde bulduk demişsiniz ama bende çıkmıyor.şamdan,kasa ve kapıdaki anahtar ışıldayıp duruyor..burda kaldım..sanırım yüklemeden kaynaklanan bir sorun var.yürümüyor oyun geriyede dönmüyor..

6 Şubat 2010 03:33

can bartu,
inventory listenize cliklemeyi bir deneyin.bazen takılınca o sorunu çözebiliyor

6 Şubat 2010 03:34

gece oynarken elim bir tuşa değdi ve farklı bir menü çıktı..bu bölümü geç diyordu bende hile ile geçmiş oldum..çok iyi oldu..kafam şişmişti.aynı yerde takılıp kalmıştım çünkü:))))))))

6 Şubat 2010 03:36

herkese teşekkürler..herkese iyi sabahlar:)))

8 Şubat 2010 10:32

arkadaşlar takıla arkadaşlar için hile menüsü var. " tab " tuşunun üstündeki " é " tuşuna basınca bi ekran geliyor. burada " auto hint " derseniz otomatik hint çalışıyor ve sonsuz şekilde hint ininz oluyor. yok hala geçemezseniz " skip scene " tuşuna basıyorusunuz ve bölüm ya da puzzle otomatik olarak geçiyor. umarım yardımcı olur arkadaşlara.

8 Şubat 2010 18:24

FİLEFACTORY linki varsa ve oyunu filefactory den indirmek istiyorsanız:
Sishyphos dedi ki... 26
linkler error vermiyor.sadece telekom tarafından yasaklanmış bir site olduğu için ve sizin de DNS ayarlarınız otomatik algılama şeklinde olduğu için göremiyorsunuz linkleri.

Ya ağ bağlantılarıma girip open DNS ayarı yapacaksınız veya aşağıdaki işlemi.

Şu dizini açın:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Bu klasördeki "hosts" dosyasını tıklayın ve açmak için notepad seçin.Açılan sayfayı en alta kaydırın ve enter yapıp bir boşluk bırakın.Satıra şunları yazın:
85.17.172.97 www.filefactory.com
85.17.172.103 filefactory.com
(rakamlar dizini ile adres arasında bir boşluk var dikkat edin)
Sonra notepad sayfasını kaydet deyin ve çıkın.Tarayıcınızı yeniden başlatın.Linklerin açılması lazım.

9 Şubat 2010 14:42

oyunu kapatınca kaldığım yerden devam edemiyorum tekrar baştan başlıyor ya lütfen yardım

15 Mart 2010 23:23

allaam ben 4 tane çark bulabildim.. ühü..

16 Mart 2010 00:09

medusa;yukarda çözümü dikkatle okursan,sanırım yardımı olur.
hatırlamıyorum ki oyunu net olarak.yoksa yardımcı olmak isterdim:)

26 Haziran 2010 20:43

http://rapidshare.com/files/345150846/Haunted_Mansion_Mirrors_YMT.part1.rar


http://rapidshare.com/files/345151021/Haunted_Mansion_Mirrors_YMT.part2.rar


mery;rapid linki 2 partlık.kolay gelsin:)

18 Ağustos 2011 17:42

bu oyununda linklerini rapid olan kısmını tekrar isteyebilir miyim ben yeniyim bana kızmayın daha çok oyunun yeniden linkini isteyebilirim:)))teşekkürler şimdiden.

18 Ağustos 2011 17:55

LINK UPDATED-LINK YENILENDI

Adsız
31 Temmuz 2012 02:09

mcafee kullanıyorum,oyunu kurunca virüs var dedi karantinaya aldı oyunumu:( bu sitede virüslü oyun olmazki yanlış alarm olabilirmi, sizde bi bakarmısınız lütfen

Sis
31 Temmuz 2012 05:01

Adsız,ben site adminiyim,dosyaları linklere ben koyuyorum,ben de mcafee kullanıyorum.bence false alarmdır ama siz yine de içiniz rahat olsun diye indirmeyin dosyaları.ana sayfada hakkımızda kısmında yeterince açıklama var bu konuda.

Sis
31 Temmuz 2012 05:04

haa bi de,
link sadece rapidshare olan aktif.rapidshare zaten rarlı veya rarsız virüs içeren hiç bir dosyayı linkte tutmaz.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template