Dreamfall: The Longest Journey



Oyun 2219 yılında Kazablankada başlıyorZoe Castillo sihir dünyasını ve teknoloji dünyasını birbirine karıştıran bir komploya karışmak üzere.Zoe kayıp arkadaşını ararken iki dünyanın gerçeklerini de öğrenecek.Ve kendisine kaybolduğu bu tehlikeli teknolojik unsurdan çıkmasına yardım edebilecek tek kişiyi de bulması gerekiyor.3.8 gb
The game begins in Casablanca, 2219. Zoë Castillo is about to get involved in a conspiracy that involves two worlds, one in magic and the other in technology. There has been static interference that is disrupting technology, and it seems to be linked to a little girl seen only by Zoë. As Zoë begins her search for a lost friend, she discovers the truth about the two worlds and the search is now on for the one person who may help Zoë unravel the dangerous web she has become entangled in.3.8 gb





System requirements/Sistem gerekirliği:
* Windows XP (SP2)
* Intel Pentium 4 1.6 GHz, AMD Sempron 2800+, or better processor
* 256 MB RAM
* 7 GB free disk space
* DirectX 9.0c compatible sound card
* 128 MB 3D hardware accelerator card, DirectX 9.0c compatible with latest drivers
* 8x speed CD-ROM or 2x DVD-ROM drive

OYUN KURMA KILAVUZU/INSTALLATION NOTES :
Oyunun tüm partlarını aynı klasör içine unrar edin.hepsi birleşip büyük ölçekli tek bir rar dosyası olacak.Onu da unrar edin.oluşacak klasör içinde oyun exesinden kurulumu yapın.Rusca karakterler olduğu için burda tahmini olarak butonlara kliklemeniz gerekmektedir.Oyunu kurduktan sonra pc restart yaptıracak.rardan çıkan büyük klasördeki "crack" klasörü içindeki iki dosyayı unrar edin ve tüm içeriği oyununuzun pc de kurulu olduğu klasör içine kopyala-yapıştır yapın.Size mutlaka bir dosyaya "zaten var değiştireyimmi " diye sorması gerekiyor.Ok seçin.oyunu açtığınız zaman ilk gelen rusca butona klikleyin.sonra üstten 3cüye klikleyin.yeni gelen ekranda üstteki sekmelerden soldan ikinciyi klikleyin ve dili ruscadan ingilizceye çevirin.ayarları kaydedip çıkın.
Unrar the parts.Unrar the big rar.set the game by exe icon.copy and paste all the files which are in folder "crack".To change from Russian to English:
1) (After installing) Start the game.
2) Click the button that comes up.
3) Select the third option down (HacTponkn).
4) Click the 2nd tab across the top (Nrpa).
5) Change 1st option (Tekct:Russian) to English.
6) Click Apply Changes (npNmehNTb)


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Part 10 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 10
Part 11 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 11
Part 12 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 12
Part 13 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 13
Part 14 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 14
Part 15 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 15
Part 16 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 16
Part 17 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 17
Part 18 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 18
Part 19 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 19
Part 20 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 20
Part 21 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 21
Part 22 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 22
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

10 Şubat 2010 16:18

uykusuz geceler geçirip indireceğim ve iyişallah sorunsuz oynayacağım tabii oyundelisi ve diğer arkadaşlar sayesinde :))))

10 Şubat 2010 16:45

ahh işte tam bana ve pcme göre bir oyun :((

10 Şubat 2010 16:55

FBlim;beni beklemeden sakın başlama oyuna:)
birlikte oynayalım:)

sedef
10 Şubat 2010 17:54

ben başladım indirmeye umarım hep birlikte oynarız :)

kuki
10 Şubat 2010 18:52

vala ben de basladım 2 gune iner:D

su
10 Şubat 2010 19:51

babanecim ben yükledim yaklaşık 10 dakikada..sizi bekliyorum :P :P

11 Şubat 2010 07:59

ben yüklemedim bile, laptopu sisin dükkanda bırakıp işe gitmiştim, bir geldim oyun kurulmuş:D:D

kuki
11 Şubat 2010 09:35

sisss ben yuklemeden oyuna baslarsannnn var yaaa:D:D

12 Şubat 2010 07:18

bekledim herkesin yüklemesini ve başlıyorum, hadin gari

12 Şubat 2010 08:41

oyun bir odadaki sakallı bir adamla başladı. bir yere gidiyor olmalı ki günlüğünü rahiplere emanet ettiğini söylüyor. odadan çıkıp rahibi takip ediyoruz. bir tören yapılıyor. keşiş bizi ortaya alıp ışınladı. bir çöle geldik. oradaki büyücü orada ne işimiz olduğunu sordu. sonra canavar geldi bizi aldı, ve hastanede komada yatan bir kıza zoomlayarak devam ediyoruz. Zoe Castillo imiş adı. Babası başında bekliyor. Kız komada ama sürekli mezardan sesler duyuyormuş ve birisine anlatarak dünyayı kurtarmak istiyor. Bizi yakaladı ve anlatıyor olanları.
Evde TV izliyor. Birden yayın kesildi,bir çocuk gösterdi ve "onu kurtar" dedi,bir de ev gösterdi.sonra yayın geri döndü. Çok zor hareket ettiriyorum ben bu kızı. Cep tel.na mesaj geldi. Spor salonuna gitmesi gerek. Alt kata indik. babası seyahate gidecekmiş,uzun uzun konuştu. Baba bioteknoloji ile ilgili bir iş yapıyor. Kız evde parti vermek istiyor. Baba Bombaya gidip 2 hafta kalacak. Sonra gitmeye çalışıyoruz. Babası giyinmesini hatırlatıyor. Tekrar üst kata çıktık güç bela. dolabı açıp giyindik. ve evden çıktık. Henüz cep tel. hariç birşey alamadım.

kumandalar biraz zor. mouse ve keyboard birlikte kullanılıyor. yürümek için ve bazı hareketler için keyboard kullanılıyor. mouse ile yapmak istediğimiz işlevi seçiyoruz(görme,alma,dinleme) .keyboardda hangi tuşun ne işe yarayacağı yazıyor.

12 Şubat 2010 19:12

sisssss yukledimmm oyunu seni bekliommmmmmm

12 Şubat 2010 20:48

daphneden devam,evden çıktık düz aşağı gidince bir arkadaşımız olivia ile karşılaştık.onla konuşunca bir şey göstereceğim dedi içeri girdik.ekranda aprili kurtar mesagı göründü içerde.zoe buna şaşıtrdı.olivia ya anlattık.statictir falan ded.akşama party ye davet ettik.çıkınca bir çarşı meydanına geldik.bi arkadaş daha gördük.gyme gitmemiz lazım.yolunu arıyorum şimdi

12 Şubat 2010 20:48

başladım cööçem yetiş hadi.bu kızı kıpırdatmak çok zor ama

12 Şubat 2010 21:16

gym kolaymış.yanımızdan geçen kızı tak,ip ettim sadece.taksi durağından ileri geçince gym.orda dojo hocamızla kavga ettik.sonra merdiveblere yaklaşınca ordaki ekranda yine aprili bu kurtar mesajını gördük.gymden çıkınca tlf çaldı reza aradı onla buluışmamı istedi.çarşı meydanına geri döndük.reza moco jojo mu ne o kahve dükanının solunda oturuyor.epey bi konuştuk partiye davet ettik.ne iş üzerinde onu sorduk.bir iyilik istedi.bir adres verip dr changdan bi şey alıp evine getirmemi istedi.taksi durağından taksiye binip bir binaya gittik.asansöre binip çıktık .siyahlı bir abla vardı.o kötü adam sanırım kavga ettik yendim.masadan kapıları açınca alarm çaldı.solda doktoru changi sanırım bir adam camlı bölmeye kapamış.nasıl yaptım anlamadım adam kaçtı.şimdi changın kitli olduğu yeri açmaya çalışıyorum.buraya tırmanabilmeliyim diyor ama nereye tırmancaz

12 Şubat 2010 21:48

tamam camlı kapının solunda tırmanma işareti beliriyor.yukarda bir bölme açtık kolu çektik.aşağı indik cam kapı açıldı.doktoru takip ettik asansörla aşağı indik.rezanın andına doktor jericho diyor.ona verilecek paketi bize verdi.şimdi taksi çağırdım ve geri gittim.rezanın evini arıyorum

12 Şubat 2010 22:01

sıshiya yazan dükkanın solundan merdivenlerden çıkıyoruz.posta kutularında reza 8ci daire diye okuyunca üst kata çıkıp sağa gidiyoruz.kapı açık ve bir kedi kaçtı.içerde ölü bir kız var.alt kattan komandolar girip bizi yakaladılar ve soruşturmaya götürdüler.reza ararsa bizle bağlantıya geçin dediler.bir balkona geçtik rezayı ve babasını aramaya çalıştı ikisi de ulaşılmıyor.

mola

12 Şubat 2010 22:34

oncelikle kolaylık acısından sunu soylemeliyim ki ben daha yeni kesfettim 'M' tusuna basınca telefonumuz ekrana geliyor ve en bastaki sekmeye basarsak bir dahaki seferde ne yapmamız gerektigi yazıyor, yandan assagıya cekmeyi unutmayın:) simdi sisin kaldıgı yerden oynadıgım yere kadar yazayım ki belki de butun mahalleyi 10 kez dolandım bulcam diye:) oncelikle o teknolojik aletler satan arkadasımızın yanına gidiyoruz, bi ton sey konusuyolar, mousenin sağına clickleyip gecebiliyoruz konusmaları:D sonra kızcaaz Liv di adı sanırım telefonumuza bisiler yukluyor lazım olcak sana diyo. sonra ordan cıkıp tekrar reza(yakısıklı cocuk) un apartmanına gidiyoruz, anam bi bakıyoruz ki kapıya koskocaman demir koymuslar:D ben once karate hareketleriynen acim dedim yemedi:D epey bi dolandıktan sonra kapıya geldim yine cep telefonumu cıkardım(tab tusu) kapı seciliyken telefonu cıkarınca normalde sagda ingiliz anahtarı sekli solunda da buyutec cıkarken bu sefer uste de çark çıkıyo, hop bi bakıyoz sen koskoca demir acıl:D daha sonra iceri giriyoruz, bizim evdeki mor maymundan burda da pembesi var zoe die ustumuze atlarkene anam sen ordaki top gibin sey acıl pempe maymunun kafasına ver elektirigi:D maymun dusuyo tabi yere, bu arada ekranda uyarıyo bizi bu yuvarlak topac a yakalanmamak icin ctrl ye basılı tutarak hareket edin, yoksa sizin de beyninize elektrik verebilir ki ben 3 kere aldim elektrigi beynime enerjim artsın diye:D neyse oyle cok yemisiz de karnımıza berbat bi agrı girmis gibi yurumeye baslıyoruz yavas yavas, pembeye bakıyoruz beyni ucmus diyo kız(ben oyle cevirdim:D) yavas yavas ilerliyoruz, ben heryere baktım hic bise yok, direk bayoya gidiyoruz banyoda dusakabinin yanında kırmızı mavi dugmeler var, dusakabinin kapısını acıp bu dugmelere tıklıyoruz, bizim salak topac geliyo girio iceri hemen kapıyı kapatıyoruz, veriyoruz sıcak suyu topac a:D tabi mefta oluyo, cıkıyoruz pempe sempanzenin yanına gidiyoruz, beyninin kalan parcalarını alıp dooogru bizim elektronikci kızın yanınaaa o da parcalara bakıp bize bi parca daha veriyo ama sanırım bir seye daha ihtiyacımız var burda kaldım:D

bu arada ilk evdeyken basıma gelen biseyi söylim ben cok guldum de:D ben ole don atlet babanın yanına indim, kapıya tıkladım baba diyoru kızım nereye bise unutmadın mı:D heea dogru ya diyoz giyinmeyi unuttuk gidip giyiniyoz:D

12 Şubat 2010 22:54

şişşş kuki macera oyunu bu anacım komedi filmi deel:DDD
ahahah sen yaz hep yorumları çok eğlenceli olmuş bu:D

12 Şubat 2010 23:22

ben cırlayabilirmiyim ya. indiremiyorum ne downloaderden ne de tek tek. hep hatalı dosya mesjı veriyo. yoksam benim pc öldüde ben mi farkında değilim. hüngürrr.

su
12 Şubat 2010 23:36

offf..:D:D:D koptum yaaa...canım kızım benim..devam devam...oynamıyorum ama yorumlarını kaçıramam valla.babasının kız tabiii:P

13 Şubat 2010 02:45

kukiiiim oynayamadıgım oyunlardan birisi bu ama sayende takip edecegim maceralarını canımmm ellerine saglıkk muhtesemsinn:))

13 Şubat 2010 18:46

simdikkkkk gelelim bundan sonraki bolume yine butun mahalleyi dolandım:D yani biri ters baksa adam toplayıp dovecek kadar tanıdım mahalleyi herkesle konustum felan benim mekan oldu buralar:D neyse bizim teknolojik kızdan parcayı aldıktan sonra bi parcamız daha eksin pembe maymun icin(reza nın apartmanındaki) epey bi dolandıktan sonra benim evdeki mor maymun geldi aklıma eve gittim buzdolabına baktım belkim acıkmısımdır die ı ıhh tık yok cok fitim az yiyom:D yukarı cıktım benim mor maymuna tıkladım el isareti cıkınca ona tıkladım ve sen biraz uyu sekerim dedim:D ondan vartilla idi sanırım bi parca aldım tekrar rezanın apartmanına döndüm parcayı secip pembe maymuna tıklayınca cark isareti cıktı ona tıklayıp biz mor maymunun beynini kırmızı maymuna taktım:D sonra pembe maynmun uyandı saol maol felan derken gel dedi sana reza nın gizli zulasını gostercem gittik yataın yanında tasların biri acıldı anam tam notebook u aldım ordan bi de baktım 2 dene baaayan gelmis ben yanlıslıkla iki kere sağ click yapınca orayı bi anda gecmis oldum(sanırım onlarla kavga edicektik) neyse notebook u aldım ama sifresini bilmiyoz yine teknolojik arkadasımızın yanına gittik dedik bunu hackle:D o da tamam dedi inventoryden sectik notebook u arkidesimize verdik, ama uzun zaman alcak dedi bize bi kac bilgi bulmus sanırım newtown felan bi kac kelime soyledi, dedim ben en iyisimi newtown a gidiyim reza cımın bası dertte hop ordan cıktık ama gitmeden once giysi dolabının icinde bacpack mi ne vardı onu almalıyız dedi gittik eve bacpack i aldık bi anda böle süper bi metronun icinde gorduk kendimizi ben yine mousenin sağına 2 kere tıklayınca anam pat diye karlı bi yerde buldum kendimi bi kac adam var onlarlan savasıyos, iste elimin tersiylen 2 tanesini oldurdum sonra 3 arkadasım var onlarla bisiler konustuk derken o kısım bitti pat kendimi newtown da buldum. burda yazmak icin mola verdimmm:D

13 Şubat 2010 20:00

hoff tekrar ben, anacım bu kız da anca kosuyo basım dondu yaw:D neysem geldik sehrimize ilk ara sokaktan girdik sağa donduk tekrar ilerleyip sağa donduk aradan devam edince ilerde friged yazıodu sanırım bi yer var asansor gibi dugmeye bastık bi adam sen kimsin dedi dedim bu bu iste ac ulen kapiyi dedim: tamam abla dedi korktu actı kapıyı bindik cıktık yukarı yukarda sarısın bi hatun buyrun dedi ben de charliyi arıom nerde dedim ahan bak karsıda dedi, neysem gittim charlinin yanına anam konus konus konus adamın icini dokesi varmıs ha:D baya bi konustuk sorduk iste rezayı felan bisiler dedi cok anlamadım iste victory die bi otel varmıs orayı bul dedi bana orda olabilir dedi tamam dedim teskur ettim cıktım tabi nerde oldugunu da sordum anlattı cok anlamıs gibi hmmm saol dedik sonra cıktık bi daa geri asansorden indik assa bissürü adam var yanlarına gidiom deli misin diolar bana cok icerledim hic misafirperver degiller, neyse biseler satan bi adam var bit pazarı gibin masallah gel ablaaaa gel die bagırıyo, gittik yanına dedi ne istersen var al ben de yok bise almıycam sen bana victory otelinin yerini sole dedik o da ahan yanımda kopru var ordan karsıya gec saga don sola don saga don duz git cok kolay bulursun dedi: vala aynen böle dedi yaa saka gibi:D neyse tamam dedik gectik karsıya, allam ara tara burda resmen beynim dondu fazlalık o kadar cok yer var ki dolan dolan sonunda isaret cıkan bi kapı buldum ama tarif edemicem cidden biraz karısık bi tek o kapıda cıkıo ama el isareti, neyse kapıyı zorladık yok olmuyo zile bastık kimse yok hey allam nerde bunlar:D sonrasında ben yine butun her yeri dolandım tam pes ediodum ki o isaret cıkan kapının karsısından karsıya gectim sola dogru en dibe gittim bi baktım tahta bi yer var meger ordan assa iniliomus, indim assa yer hep su bi yandan aranıyoz bi yandan reza ya saydırıyoz ulan senin yuzunden ne hallere dustuk felan sonra yukarı dogru cıkan bi merdiven goruyoz yukarı cıkıoz anam bi bakıyoz kapıda kilit var telefonu cıkardım acar mı die ama bi baktım cark isareti var aradım teknolocik kızı dedim boyle boyle hacı napcas:D o da dediki padlick mi ne oyle bise bulman gerek heah dedim tamam hemen bulurum, aklıma hemen bit pazarcı amca geldi, bi daha gittim yanına dedim bana bole bole bise lazım, ilk basta naz etti vermem felan ben yine teknolocik kızı aradım dedim bu amca vermiyo istedimi para da istemio bise programı istio , kız da tamam ben ona program gonderirim dio pat telefona program gelio adama gosterios kabul edio verio bize o kilit acma seysini, bi da taa gidyoz kilitli yere bu parca yardımıyla acıyoz iceri, giriyoz, sagda kapı var girilmiyo, ilerde bi köpüs var hırlıyo ama tam canavar, yine karınımız agrımız pozunu alıyoruz(ctrl ile yon tuslarına basıyoruz) oyle ilerliyoruz, ilerde sağga bi kulube gibi bise var oraya girdim kopek sesimi duydu geldi iki ısırıkta hüpürdetti:D kukiyi salcam ustune :D burda mola verdim yazmak icin bakalım nası gecices kopegi:)

13 Şubat 2010 20:58

allahımm sen kukimizi basımızdan eksik etme yarebbimmm...amin :)

14 Şubat 2010 18:12

cööçem ben bu oyundan emekli ediyorum kendimi.hiç puzzle yok bilmemne.sırf ortalarda dolanıyoruz arada adam dövüyoruz.nassı 2006 nın en iyi oyunu seçmişler bilemedim valla.ama açmadı beni.

23 Ekim 2014 18:19

Ayyy valla koptum kız yeğenim, ben nası kaçırmışım bu yorumlarını ahahahhahahahahahah, berhudar ol evladım valla :DDDDD

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template