Black Circle : A Carol Reed Mystery



Carol'un emekli bir tıp doktoru olan arkadaşı Oscar bir sabah sabah koşusu sırasında tatil kulubesinin önünde bir ceset bulur.Polis gelene kadar ceset gizemli bir şekilde kaybolur ve Oscar polisi inandıramaz.Caroldan yardım istediğinde ise gizemli bir telefon numarasıyla macera başlar.416 MB
Çook sıkı grafikli bir oda oyununa benziyor açıkçası.
Carol's friend Oscar, a retired doctor, discovers a dead man outside an old run down cottage while on his morning stroll. When the police show up, the body has mysteriously disappeared. Oscar is infuriated that the police don't believe him, and he asks Carol to try to find out what really happened. Starting with a telephone number that she finds on a small piece of paper where Oscar found the body, Carol is soon in the midst of a sinister mystery involving much more than a missing dead body.416 MB
thanx to TAC-CM

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Veya
Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

7 Şubat 2010 00:45

taze taze yükleyelim :)

7 Şubat 2010 00:57

ben daha önce yükleyip başlamıştım. ilk açtığımda oyun hatalıydı hiç bi yere kıpırdamıyordu. tekrar kapatıp açınca düzeldi. böle bir sorun yaşarsanız ümitsizliğe kapılmayın düzeliyor. oda oyunlarına benziyor. siberyayı yüklemek için silmek zorunda kaldım. sona tekrar yüklerim. görsel olarak çok güzel ve seri. geçişlerde ekran kararması yok. neyse ya oynayın işte.

Adsız
7 Şubat 2010 12:46

biri nasıl oynandığını açıklarmı lütfen. hiddenmi nedir anlamadım

8 Şubat 2010 13:00

bu hidden değil point and click. mekanları dolaşıp bulduğun nesneleri toplayıp sonra onları gerekli yerlerde kullanacaksın. ekran geçişleri sağ ve sol oklarla ve ileri okla oluyor.

su
8 Şubat 2010 14:59

yüklüyorum bakalım beğenecekmiim ?

8 Şubat 2010 18:16

Filefactory linki varsa ve oradan oyunu indirmek istiyorsanız:
Sishyphos dedi ki... 26
linkler error vermiyor.sadece telekom tarafından yasaklanmış bir site olduğu için ve sizin de DNS ayarlarınız otomatik algılama şeklinde olduğu için göremiyorsunuz linkleri.

Ya ağ bağlantılarıma girip open DNS ayarı yapacaksınız veya aşağıdaki işlemi.

Şu dizini açın:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Bu klasördeki "hosts" dosyasını tıklayın ve açmak için notepad seçin.Açılan sayfayı en alta kaydırın ve enter yapıp bir boşluk bırakın.Satıra şunları yazın:
85.17.172.97 www.filefactory.com
85.17.172.103 filefactory.com
(rakamlar dizini ile adres arasında bir boşluk var dikkat edin)
Sonra notepad sayfasını kaydet deyin ve çıkın.Tarayıcınızı yeniden başlatın.Linklerin açılması lazım.

su
9 Şubat 2010 11:35

bu tarz oyunları zaten diğer yerimizde oynuyoruz.üstelik grafik falan içimi açmadı.sildim ben.

9 Şubat 2010 14:01

ben de sıkıldım bu oyundan. pek bana hitap etmedi

23 Şubat 2010 08:43

oyunu bitirdim. fondaki kadının buzdolabı sesinden etkilenmeyip oynaycaklar olursa yardımcı olurum. henüz hem oynayıp hem step by step çözüm yazacak prof. e erişemedim. sonra da unutuyorum ama oynayıp da sıkışan olursa yardımcı olurum tabi. sevgiler:)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template