Ankh: The Lost Treasures



eski bir Mısır tapınağı saldırıya uğrar,Nil nehrinde bir gemi kaybolur,büyük bir hazine sırra kadem basar.Thara ve arkadaşları bu olayların ardındaki gizemi çözebilecekmidir?Çok güzel Mısır resimlerinde oynanan bir oyun.173 MB
An ancient Egyptian temple is looted. A ship on the Nile suddenly disappears without a trace. A secret treasure is lost. Can Thara and her faithful companions solve the mystery and retrieve the treasure? With a picturesque Egyptian backdrop complete with pyramids, pharaohs and mummies, this highly entertaining tale is filled with mystery, intrigue and light-hearted humor. Help Thara and her band of rebels locate secret ancient artifacts needed save her dying father. Discover priceless antiquities in beautifully drawn scenes, solve challenging puzzles and unravel the centuries-old mystery before it’s too late!173MB



Oyunu kurmakta sorun yaşayanlar:
dll dosyası eksik uyarısı alırsanız buradaki adresten eksik dll dosyasını tam adını yazarak aratın download edip oyunun kurulu olduğu klasör içine koyun.
eğer başka bir uyarı alırsanız oyunla birlikte açılan "install" klasörü içindeki 3 programı da çalıştırıp sisteminizi güncelleyin.
ÖNEMLİ NOT.UFAK BİR DOSYA GÖZÜKMESİNE RAĞMEN AĞIR BİR OYUN.BEN LAPTOPUMDA ÇALIŞTIRAMADIM.VİDEO KART ÖZELLİKLERİ ÇOK YÜKSEK OLAN PC DE ÇALIŞTI



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

su
10 Şubat 2010 22:31

bakıyorum nasılmış

Adsız
10 Şubat 2010 22:42

başka siteden oynadım güzel oyun

10 Şubat 2010 23:08

oyun güzel ama.oynarken sanal bellek ayarı düşük uyarısı geldi.sanırım sis'in dedii gibi pc yi zorlayacak:(((
ilk başlarda oyuna geçiş biraz zzman alıyor.

nesneleri ilk olarak aldığımız süpürge ile tıklayarak topluyoruz.

11 Şubat 2010 19:52

bende merak ettim indirdim ama oyun cok yavaş aciliyor ve cok agir
süperim sende oyuna devam et ki nasil oldugunu
anlayalim ki devam etmege deyermi

11 Şubat 2010 20:17

pamuksel,ben oyunu silmek zorunda kaldım arkadaşım.
pcyi çok kastı.

12 Şubat 2010 01:22

indiriyorum bakalım benim pcyi de kasacak mı :)

12 Şubat 2010 20:07

süperim bendede pek iyi deyil bende siliyorum
zaten nesneler resimler pek albenisi yok
boşuna zaman
şimdi başka oyun arayalim
genede emege ellerine saglik sis

2 Mart 2010 07:55

elimde biriken oyunları tamamlayayım diye oynamaya başladım. sadece nesne bulma. nesneler çok küçük. üstelik direk gözünün bebeğine tıklamazsan alınmıyor nesneler. sıkıldım,siliyorum

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template