The White House (BFG Version)



olve perplexing puzzles, find hidden clues, and follow the mysterious trail of Miranda’s missing professor as you explore The White House! Take a tour of one of America’s most important landmarks, while enjoying hours of entertaining and educational Hidden Object gameplay. Unravel the secret history of The White House and uncover ancient conspiracies today!

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

10 Ocak 2010 11:51

teşekkürler sis:)

10 Ocak 2010 11:55

oyun düz hidden değil arkadaşlar:)
istenilen nesneleri bulamıyorum dediğinizde,sayfanın üstündeki 2 ok işaretine tıklayarak diğer odaya geçip,geri kalan nesneleri bulabiliyoruz.arada puzzlelarda var.
kolay gelsin:)

10 Ocak 2010 12:33

göz resmi olan küçük üçgenleri toplamayı unutmuyoruz hint oluyorlar.

Adsız
10 Ocak 2010 13:41

koyunların olduğu beyaz sarayın bahçesinde kaldım takıldımı anlamadım, şifreli aletten sonra

Adsız
10 Ocak 2010 14:12

buldum tekrar odaları dolaşıp 5 ayna topluyoruz

10 Ocak 2010 15:59

Emeğine sağlık Sis,
İndiriyorum dönüşümde oynayacak oyun hazır olur :)

Adsız
10 Ocak 2010 17:10

Rapid in kapris saatine denk geldim. yükleyemiyorum yine.

10 Ocak 2010 17:22

Alternatif link rica etsem Sishyphos... Biri olmazsa, diğerinin olur ihtimali güzeldi. ;)

10 Ocak 2010 17:34

selam net çelebi:)
alternatif link veriyorum.ama istersen önce virüs taraması yap.ben bu linkten yükledim oyunu:)


http://hotfile.com/dl/23466280/dea569b/The_White_House_FINAL.rar.html

10 Ocak 2010 18:43

adsızın ddiği gibi beyaz sarayı bahçesinde kaldım derken.sağ alttaki deftere tıklayıp,odaları tekrar dolaşıyoruz.istenilen nesneleri topluyoruz.aynaları tamamlayınca MASONIC HİDDEN ROOMda ortadaki düzeneğe,elimizdeki aynaları yerleştiriyoruzışıkları yansıtacak düzenekte aynaları ayarlıyoruz.
oyun bitiyor:)

Adsız
10 Ocak 2010 19:15

babaanne ,gold bug oyunu için yardım istemiştim, ormandaki yönleri beceremedimdi.

10 Ocak 2010 19:40

Merhaba süperbabaanne. Teşekkür ederim link için.

10 Ocak 2010 19:44

rica ederim netçelebi.ben bitirdim,güzel oyundu:)

adsız ,oyunun yorum sayfasına açıklama yaptım:)

11 Ocak 2010 17:00

fotograf makınası ıle ne yapıcaz oyunda kardes
ben cozemedim nasıl yapıcaz acaba?

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template