Treasure Island : The Gold-Bug



1827 yılında William Legrand,herşeyini kaybetmiş bir ailenin oğlu Sullivan adasına gelir.Adada dolaşması sırasında altından yapılma bir böcek bulur.Böceği yerden alabilmek için kullandığı kağıdı akşam evinde arkadaşı Edgara olayı anlatırken şöminenin yanına bırakır.Ve fark eder ki kağıtta bazı semboller belirmiştir.William bu kağıdın bir korsana ait gizli bir hazineye ait bir harita olduğunu düşünmeye başlar.Williama hazineyi bulması için yardımcı olun.45.3 MB
1827 – William Legrand, son of a fallen family, came to Sullivan Island, South Carolina, to flee the misery.Wandering on the island, he discovers a rare bug, made of gold. He uses a piece of paper to take it. At night, he draws the bug on this same piece of paper, as he is explaining theadventure to his friend Edgar, standing in front of the fireplace. As William takes back the paper, he realises that symbols appeared on it. It must be an invisible ink, revealed by the heat. From that moment, William thinks it is a Pirate’s document: Captain Kidd’s coded instructions to his hidden treasure… Help William find it!45.3 MB




İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

7 Ocak 2010 22:30

arkadaşlar bu oyun için sadece tek bir link koydum.olur da başka linkler yazılırsa o linklerden indirilen oyundan sorumluluk almam.bütün diğer linklere benim pc trojan uyarısı verdi

7 Ocak 2010 23:32

teşekkürler sis:)
kolay bir oyun.zaman geçirmek için :9

8 Ocak 2010 18:54

sis,gözlerimiz mahfoldu vallahi.nesneler çok küçük.tv ye mi bağlasak ne yapsak pc yi:DDDDDD

Adsız
8 Ocak 2010 20:05

oyunu pusula kısmından sonra devam ettiremiyorum dönüp dönüp aynı yere geliyorum

8 Ocak 2010 20:31

adısz ,sanırım oyun takılmış sende.
gerçi sorununu pek anlamadım.ok işaretleri çıkmadımı sende oyuna nasıl yön vereceğine dair?tekrar yeni nik yazıp oyuna baştan başlamayı denersen belki sorun çözülür.

Adsız
8 Ocak 2010 20:37

ok çıkıyor , hangi yöne gidersem aynı yere geliyorum ,pusula olan kısımda

Adsız
8 Ocak 2010 20:38

orman içinde

Adsız
8 Ocak 2010 20:43

ev ,gemi, dağ, sahil , tepeden görünen nehir olan yerleri geçtim ormanda takıldım pusulada

10 Ocak 2010 19:33

adsız ben tamamını oynamadım bu oyunun.pcden kaynaklanmasın sendeki sorun.

10 Ocak 2010 19:43

http://rapidshare.com/files/332272265/MoreHintsTheGoldenBugSetup.exe,


ipuçları için bu linki vermişler yabancı bir sitede adsız.ben açamadım şimdi rapidi,hafta sonu olsuğu için yoğun tabiki.
birde pusula üstündeki kırmıız ve diğer oklara tıklanması gerektiğini yazmışlar.ben silmesem bakardım inan:)

Adsız
10 Ocak 2010 19:53

sağol

Adsız
24 Ocak 2010 12:36

Ben ve bir bilgisayar güvenliği ve korsanlardan çok iyi bir İspanyol günlüğü bu kitap buldum burada bağlantılar terk wifis kesmek için bir anten inşa etti!

http://informaniaticos.blogspot.com

http://www.scribd.com/doc/2412618/THE-JOLLY-ROGERS-UNDERGROUND-PVC-ANTENA-PIRATA-WIFI

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template