Nikopol: Secrets of the Immortals



2023 yılında Fransa mutlak güce sahip bir diktatör tarafından yönetilmektedir.Bir gün hiçlik içinden Fransa semalarına piramit şekilli bir uzay gemisi çıkıp gelir.Ve hükümetle görüşmek üzere temsilcilerini yollarlar.Nikopole bu tehlikeli komployu ortaya çıkarmakta ve kayıp babsını bulmakta yardımcı olun.1.5 GB
In the year 2023, France is governed by a dictator who rules with absolute power and an iron fist. Out of nowhere, a mysterious pyramid-shaped spaceship has appeared over France and has sent representatives to speak with the French government. Help Nikopol piece together a dangerous conspiracy and find his missing father, all while exploring two completely different worlds in this Large File Adventure game. 1.5 GB



Bilmeyenler için,oyun Enki Bilal yapımı İmmortal Ad Vitam isimli anime tekniğinde ilklerden sayılan bir filmden esinlenmiştir.Filmin trailerı alttadır.



Bu da oyunun trailerı:



System Requirements/Sistem gerekirliği:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 600 Mhz
* RAM: 128 MB
* DirectX: 6.0
* Hard Drive: 2645 MB

Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8

Torrentden indirmek isteyenler için torrent uploadu:
Torrenti indirmek için tıklayınız.Click to download torrent
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 125 yorum

BüşRa
20 Ocak 2010 15:23

Teşekkürler Sis ((:

20 Ocak 2010 16:51

Aman tanrım yeni ve çok güzel olduğunu düşündüğüm bir oyun.. İnene kadar Dark seedi bitirmem lazım..

20 Ocak 2010 20:29

ne zaman başlıyoruz :)

20 Ocak 2010 20:55

oooğ my god:) yine siz oynayacaksınız biz seyredecegiz bende istiyoruumm pcme göre oyunn:((

20 Ocak 2010 22:10

internet sınırsız pc de de sorun yok ama bu rapid deli ediyor insanı.sırf rapid yüzünden indiremiyorum oyunları :(

21 Ocak 2010 10:41

malesef arkadaşlar verdiğim link indirme sonucu bozuk dosya mesajı verdi. yani boşuna indirdim. şimdi gene kuzu, kuzu rapidle uğraşıcağım.

21 Ocak 2010 15:18

bozo siliyorum o zaman linklerini.kimse yanılmasın

21 Ocak 2010 16:41

arkadaşlar oyunu kurdum, sanırım benim laptoptan kaynaklanan birşey, mouse çok zor hareket ediyor. optionsda mouse sensitivity var. max.a getirdim. bakalım durumu kurtaracak mı.

21 Ocak 2010 18:07

sağolasın sis'ciğim. gerçi aynı sorunla rapidde de karşılaştım. part 2 indi herşey tamam pat 2. part eksik yada bozuk sinyali geldi. neyse mücadelem devam edicek. umudumu kaybetmiyorum. elbette bi gün indiriceğim.

21 Ocak 2010 23:00

eline sağlık sishyphos. oyunu kurdum güzel ama epey zorlanıyorum.1 saattir ilk gözümü açtıım yerdeyim. ve sdce bi arpa boyu yol gittim.

21 Ocak 2010 23:05

chisel, çekiç, film makarası, bir çağrı, bir çubuk benzeri bişe, zincir, boya paleti ve çakmak var. tuval almıştım. tuvali projektörün önüne taşıdımve üstüne bir bez örttüm. şimdi resmi yapabilirim( babamın resmini yapmam gerekiyomuş)

21 Ocak 2010 23:09

ama önce bi modele ihtiyacım var. projektörü yan çevirdim. ve film makarasını yerleştirdim.ama bişeye daha iistiyo benden.

21 Ocak 2010 23:21

başka oynayan varsa güçlerimizi birleştirelim. şu piramidi ters çevirelim

22 Ocak 2010 08:29

projektörün karşı duvarında bi yer var. borulara yakın. oraya tıklayıncaküçük sinema perdesi açılıyo. projektörü ona döndürünce çalışmaya başlıyo.babamızın resmini çizebiliriz die düşünüyoruz ama bu şekilde çizmek için yeterince zamanınımız yok.

22 Ocak 2010 08:31

o zmn prıjektörü duvarımıza tutyoruz ve resmi çiziyoruz. çok uğraştırmıyo. oldu. resmi alıp tam kapıdan çıktık ki bi yaratık bizi tutuklamaya geldiini söylüyo.

22 Ocak 2010 08:35

evt. o yaratık polismiş. half life oynayanlar bilir. ondaki yaratıklardan. eve geri kaçıp kapıyı kapatıyoruz ama bi zaman geçip de bişe yapmayınca kapıyı kırıp bizi öldürüyo ve restart.

22 Ocak 2010 08:37

elimizdekilerle sanırım tavan desteklerini kırmalıyız ama şimdilik bunun yöntemini bulamadım.

22 Ocak 2010 08:42

site sakinlerinin dikkatine:D oyun çok iyi ve sınırlarımızı genişletir die düşünüyorum. ileri bölümlerde daha da şenlenecek. katılımlarınızı bekliyorum

22 Ocak 2010 10:22

Yeni1 ellerine sağlık,ben de az önce kurdum ve bir çekiç aldım.Ne görevimin olduğunu bilmiyorum bile..Sadece her girdiğin mekanı araştır kuralıyla başlayacağım.
Bir ricam var arkadaşım, option kısmına falan baktım ama ben bulamadım, acaba konuşulanların aynı zamanda yazılmasını nasıl sağlayabileceğiz,ben konuşulanları tam anlayamıyorum ve ne görevim olduğunu da çözemiyorum,sende yazı var mı yoksa sadece uğultulu sözlerden mi görevlerimizin ne olduğunu anlamamız gerekiyor :D
Kahvaltı yapmaya gidiyorum.. umarım döndüğümde bir yanıt bulmuş olurum , iyi oyunlar arkadaşım.

22 Ocak 2010 10:48

Flaşdisk,zincir, chisel,çekiç,tütsü çubuğu,boya kutusu aldım,
TV yıllardır çalışıyor diyor bişey yapmıyoruz amaaa...Boş tuvalde bişey diyor alamıyorum, elim dolu mu diyor acaba almıyor, şövalenin altında fırçamı bir çubuk alamıyorum yine bişey diyor, bir mekanizma var taşla ilgili bişey söylüyor yine anlamıyorum benim bu sözleri yazılı olarak görmem lazım :(

22 Ocak 2010 13:55

Bir kaç kez elektrik gidip gelince aynı yerleri tekrar tekrar oynamak zorunda kaldım ve belirli bir düzen ile bu kısmı yazmak istedim.



Uyanınca kardeşim kapıya not bırakacaktı ve daha bir yığın bişey diyoruz..kapıya gidip notu alıp okuyacağız.

Hemen yatağın yanından kırmızı çakmak, tütsü alıyoruz, camdan da zinciri alıyoruz.

Sağdaki kapıyı açıp içeri giriyoruz, ileri, ileri sağ sokak kapısının altından mesajı alıyoruz.Babamızın resmini alıp bir an önce mezarlığa gitmemiz isteniyor. (görevler bu şekilde belirleniyor)

22 Ocak 2010 14:04

Neden resim istiyorki diyoruz, bazı tatil filimlerinde babamın görüntüsü olmalı, resmini yapmalıyım diyoruz (tekrar tekrar dinlediğimden anladım 1 seferde anlamak zor ve ne yapacağımız bu sözlerle belirleniyor, yazı yok ve ingilizce :()

Geri ileri sol yapıp şömineye benzer yerin yanından film alıyoruz, odanın ortasındaki projeksiyon makinesine takacağız.

Geri dönüp ileri ve sağ yapıyoruz, üstteki yuvarlağı yıklıyoruz kapak açılınca filmi koyuyoruz. kapağı kapatıyoruz.gövde üzerindeki silindirde bir lever var ona tıklayınca, görüntüyü yansıtacak bir şeye gerek var yoksa göremem diyoruz.

Şömineye gidiyoruz düz duvar gibi yerin önüne gelince yukarı bakıyoruz miniçik bir halka var ona tıklıyoruz. Perdemiz iniyor.

Dönüp projektördeki az önce söylediğim leverı tıklıyoruz. Görüntü otomatik başlıyor.

22 Ocak 2010 14:29

anladığım kadarıyla babamızı yargılamışlar ve hybernationa (aslında kış uykusu ama ömür boyu olabilir burada) mahkum etmişler. Resmini yapacağız.. gerekli malzemeleri ararken isterseniz ortalığı da keşfedin, isterseniz uyandığınızda kapıya giderken keşfedin..

orta sehpadaki hokey takımı kağıdını okuyun kırmızıyla maçın sonucunu öğren notuna dikkat..
yine terörle ilgili haberi okuyun kımızıyla polis niye bu olayla ilgileniyor daha çok bilgi topla notuna dikkat.. gizemli piramitle diktatörümüz arasındaki görüşmeleri okuyun, yine dinsel hetkelciklerin yasak satışlarına ilişkin haberi okuyun.

Banyo tarafında yerdeki telefondaki mesajı dinleyin: yarın seçim günü.. unutmayın..

yerdeki magazinde de maçtan söz ediyor ama 2 büyük takımın oynayacağı maçı herkes merak ediyor diyor skor yok.. aynaya da bir tıklayın ama bişey yok.

.yatak odasına geçin, tv yıllardır çalışıyor ama görüntü yok.
atölye kısmına geçin burayı iyi inceleyin.resimlere tıklayın, şöminenein üzerindeki resme de bakın, dolap üzerindeki taş heykelmiş, mekanizma heykel için taşlarını kaldırmakta tutmakta kullanılıyormuş
mekanizmanın oradaki köşeden boş tuval alıyoruz
karşıdan boya kitini alıyoruz,yanındaki boş şövaleyi alıyoruz.
projektörün yanına gidince kendiliğinden şövaleyi koyuyoruz.
inventten white canvası alıp şövaleye tıklıyoruz, boya ile tıklayınca çok zaman alır açele yapçak yol bulmalıyım diyoruz.
projektörün alt orta kısmına tıklayınca görüntü tuvale yansıyor. boyama kiti ile tıklayınca bir palet ve boyalar tuval yanına yerleşiyor.

22 Ocak 2010 14:37

siyahtan beyaza 3 gri tonu boya var..tuvaldeki gölgelere göre boyama yapıyoruz olduğu zaman done diyor ama en koyu gri boyun kısmına, orta gri ağız kısmına, açık gri alın kısmına siyah saça beyaz gömleğe tıklanacak..

Done dediğinde resmi alın. ve oyunu save edin ben denedim ama save edebildim mi bilmiyorum bazı oyunlarda bir görev tamamlanmadan save edilemiyor.

22 Ocak 2010 14:43

resimi alınca sokak kapısına yöneliyoruz, sağda demir direkleri va tavanı tuturma kalaslarını görüyoruz kapıyı açınca yaratık bizi tutuklamaya geliyor.
tutuklamak dediği öldürecek bizi demek.. otomatik içeri kaçıyoruz kapıyı aç diye bağırıyor kapının arkasına bişey koymalıyız ama konuşmaktan iş yapmıyor neye taıklayacağımı şaşırdım öldüm yaw

22 Ocak 2010 14:53

click to restart..click leyince inşallah load edebiliyoruzdur!..
clickleyince içeri kaçtığımız noktadan başlıyor oyun ve yine öldüm ..

22 Ocak 2010 15:07

4 kez öldükten sonra 5. de arkamı döndüm sokak kapısına solda köşede demir bir çubuk aldım onu kapıya koydum yatak odasına koştum.
ama içeri girebilmem için canavarın kapıyı kırması gerekti, o zaman kapı otomatik kapandı inventoryi açıp zinciri alıp kapıya uyguladım.
bu arada habire konuşuyorum..atölyeye girdim şöminenin yanındaki çıtaların arasında canavar var.. görmüyor kokumu alıyor falan diye bişeyler söyledim.
yatak yanındaki tütsülüğe inventteki tütsüyü taktım... çakmakla da tütsünün ucunu denk getirip(3 kez inventi açmak zorunda kaldım yakmak için) tütsüyü yaktım.. şimdi kokumu alamaz dedim..

22 Ocak 2010 15:19

Ne yapacağımı bilmiyorum rastgele her yere tıklıyorum, haykel kaldırma cihazı kımıldadı dolabın altına doğru geldi bunu kırık yere mi kapıyamı sürükleyeceğiz diye oradan oraya koşusturup tıklarken kapının zincirini almışım bu kez atölyede öldüm..
****************************
Kızlarrr beni bu oyunda bir canavarla yapayalnız bıraktınız çabuk yetişin :D
********************************

22 Ocak 2010 15:21

Bu adam da habire konuşuyor ah bir anlasam hemencecik ne güzel oynayacağım da..

22 Ocak 2010 16:16

3-4 ölüşte çözdük olayı şu an ölüyüm ama oyuna döndüğümde (elektrik te gitti nereden başlarım artık bilmem)bu bölümde ölmeyeceğim.

Yatak odasında kapının zincirini almışışım ya ben siz almadan önce kapı zincirliyken yapın zincirsizken de zaman var ama kısa tabiii..

şöyle yapıyoruz, mekanizma dolaba geldi ya, işt o zaman mekanizmanın sağda kumanda düğmesi var ona tıklayınca dolabın üzerindeki taşı tutuyor. Bir daha tıklayınca taşı kaldırıyor.
Taşı kaldırdıktan sonra mekanizmayı alt kısmına tıklayarak yerine gönderin sonra zinciri alıp atölyeye dönün.
Hemen dolabı kapıya itin tıklayınca kendisi gidiyor zaten.. bu arada adam dayanmaz bu falan diye konuşuyor.. mekanizmaya bir daha tıklayın dolabın önüne geliyor. bu arada arkada kapı açılıyor benim gibi yapıp ölmeyin..
mekanizma dolabın önüne gelmişken kumanda düğmesine tıklayıp taşı dolabın üzerine bırakın..
*canavarın yatak odasına girdiğini duyunca öbür kapıdan çıkıp yatak odasını dışardan zincirlemeyi düşünüyorum* şimdi oyunu açacağım bakalım kaldığım yerden devam edebilecekmiyim :(

22 Ocak 2010 16:20

evet otosave i var arkadaşlar kaldığım yerden load edebildim ve dediğim gibi yaptım.
içerde kilitli kaldı dedik şimdi dışarı çıkıp mezarlığa gitmeye çalışalım.

22 Ocak 2010 16:33

. sokak kapısına gidiyoruz kapı sıkışmış.. lever lazım diyoruz.. yerden bir tahta aldım ama useless diyip duruyor.
tahtayı bırakın az solda geride taşı da bulun,, işe yaraması için kapını sol kısmındaki döküntülere imlecin değiştiği yere tıklayın, yer temizlenince az gerideki taşı alıp buraya koyun. üzerine hemen sağ yandan tahtayı alıp koyun, kapıyı engelleyen demir düşüyor.
kapıdan geçmek için çekici kullanıyoruz (daha önce almadıysanız atölyede r tuvale yakın sehpanın üzerinde gidip alın).
çekiçle kapıyı tıklayınca yolumuz açılıyor.ama önümüzde bir yığın döküntü daha var apartmandan çıkmak için karşımızdaki briketleri görünen duvarı yıkmam lzım diyoruz.
çekiç sayısı 5 oldu, briketlere tıklıyoruz..Anacım sırası olmalı yeniden örüldü bunlar :D

22 Ocak 2010 16:43

en üst 2 köşe 1 sıra atla 2 yandaki ve alt ortaya tıklayınca yıkılıyor boşluğa tıklayınca otomatik aşağı iniyoruz.
taksiye binene kadar sürekli bişey anlatıyor, 2 bölüm sanırım başlıyor aşağıya biyerlere inip bir adamla konuşuyoruz. canavarı atlattığımızı kimsenin takip etmediğini falan söylüyoruz. adam uzun uzun bişeyler anlatıyor.. bir kağıt veriyor bize.. anlatıyor .. bir yerlerde arka odaya gitmemizi işleri tamamlayınca dönüp onu bulmamızı isityor..
bir sürü görev vemiş olmalı ama anlamadım doğru dürüst umarım verdiği kağıdı daha okumadım onda yazıyordur.
şimdi çıkıyorum,akşama kadar oynayanlar da eklemede bulunursa ne güzel olur.

22 Ocak 2010 18:02

oyundelisi, optionsda display subtitles seçeneği var. onun yanındaki boşluğa tıkla, orada kalın bir çubuk belirecek(gölge şeklinde). böylece konuşmalar altta da yazılacak

22 Ocak 2010 18:41

of ya bu portreyi yapmak ne kadar zor. ben zaten okulda da çok kötüydüm resim derslerinde

22 Ocak 2010 20:11

oyundelisi konuşmalara göre nikopol direniş örgütünün kod çözücüsüymüş.adam ona diktatörün askerlerinin okuyamamsı için bir mesajı kodlanmaya veriyor. nasıl kodlayacağıyla ilgili de bir kağıt veriyor.

22 Ocak 2010 20:18

depoyu,ki sanırım burası kiliseyle mezarlık arası bir yer, dolaştım biraz. ilerde üzerinde mumlar ve isa ikonları olan bir masanın üstünde duvardan artı şeklinde kriko aldım. ilerde kapalı bir kapı var. buraya girmeye yetkili değilsiniz diyor. üstünde kamera var. yanda aralık bir kapıdan girdim.karşıda yerde mumlar yanıyor. içerisi çok karanlık. ışığı yakmalıyım diyor adam ama bulamadım ışığı.bu arada inv. deki kağıdı okumayı başaramadım.

22 Ocak 2010 20:23

Sağol Daphnem.. Ben de tıklamıştım orayı ama apply all cahanges yapmamışım canım.. niye koymuşlar demiştim özleme de yana yakıla yazdıydım.. dikkat işte..

Adamdan aldığımız kağıdı okuyoruz tebeşirli duvarınyeri babamızın resmini yeri falan için tarifler var.
Adamdan ayrılıp girdiğimiz kapının aksi yönde ileri gidiyoruz.
Trafik ışığı gibi ışıklı yerden siyah haç sanıp yanaşınca bijon anahtarı alıyoruz :)
bir kola makinesi gibi yerde ölü külü koyma kapşarı heralde dolu kavanoz var makine kolunu tıklıyoruz bişey olmuyor, bağış kutusuna tıklayınca gözetleme aynasından az önceki adam oradan uzaklaş oğlum diyor.
ileri sol yapınca tahta bir perde kapı var tıklayınca yetkimiz mi yok ne uzaklaşmamızgerekiyor, solad devam ediyoruz bir kapıdan giriyoruz karanlık ışık lazım. arka oda burasımıki

22 Ocak 2010 20:24

D@phnem inventory halkasının altında boncuk gibi bir yer var ya oraya tıkla read oluyor sonra büyüteçle inventorydeki kağıda tıkla okursun canım

22 Ocak 2010 20:26

bu arada benim elektrikler gidip geliyor ya da göz kırpıyor pc resetleniyor çok zor koşullarda oynuyorum D@phnem :(

22 Ocak 2010 20:28

kodu yapmadan oradan ayrılamıyoruz. tekrar karanlık odaya döndüm. çakmağı yakınca oda biraz göründü. karşıda 2 düğme var. üstteki elektriği açtı. yerde bir takım şekillerin çizili olduğu taş tabletler var.sword(kılıç),tower(kale),key(anahtar), crown(taç),scale(terazi) var. bir de 3 tane kırık taş var. bunlardaki şekiller a black cross(siyah haç),two coins( 2 para) ve salt(tuz). bu şekiller şifre için gerekliymiş. kırık olanların yerine birşey koymalıyım diyor. siyah haç kolay. krikoyu aldık,onu koyarız da ben kağıdı hala okuyamadım.

22 Ocak 2010 20:28

çakmağı al eline daphnem sağa dön elektrik düğmesi orada tıkla ışık canım.

22 Ocak 2010 20:36

okudum kağıdı oyun delisi ,sağol ve öpücükler.(burada öpücük smileyi yok) kağıdın çevirisini yazıyorum dil sorunu olanlar için

22 Ocak 2010 20:36

aol orta kapıda bal peteği bişey çıkıyor üstünde resimler var bastonu falan buradan mı çizdireceğiz daphne

22 Ocak 2010 20:52

KOD ÇÖZÜCÜ KAĞIDIN ÇEVİRİSİ
Önce duvarlar ve zemin düzenlenmeli. tebeşir yerde
DUVAR
-Yılan(serpent) girişe göre uzak solda olacak
-Horn of Abundance(bereket boynuzu) ve Cup(kupa)yüzyüze bakmalı
-Kupa Ağaç(Tree) ve Asılı adam(hanged man)ın ortasında
-Şans Tekerini(Wheel of fortune)ve Asılı Adamı birbirlerinin yanında olacak ama aynı duvarda olmayacak şekişde yerleştirin
-Şapka(the hat) Şans Tekeri ile aynı duvarda olacak

Portreyi arkadaki duvara asmalısınız

YER
-Kaldırım taşları yerleştirilmeli
-Anahtar(the key)Kurukafanın (the Skull) altında
-Tuz(the Salt) kupanın altında
-The Urn(testi) İki parça(The two pieces)ile siyah haç(black cross)un arasında
-Terazi ve Kılıç Siyah haçla aynı çizgi üstünde
-Terazi ve Taç Anahtarla aynı sütunda olacak

22 Ocak 2010 21:26

Yerde sağa doğru tebeşir var.onu alıyoruz. tebeşirle duvardaki bölmelerden herhangi birine tıklayınca önümüze çizeceğimiz şekillerinşeması açılıyor. bal peteği gibi. ortadaki silgi,etraftakiler de çizeceklerimiz. kağıda göre yerleşim şöyle olacak. solda 3 karşıda mumların iki tarafında olmak üzere 2 ve sağda üç yer var. sola bize en yakın olandan başlayarak yılan -horn-kurukafa, karşıya sola papa şapkası sağa tekerlek, sağ duvara geçince karşı duvara en yakın asılı adam, prtaya cup ve bize en yakın ağaç çiziliyor. bu şekilde çiznce tamam diyor. şimdi alta yere taşlar dizilecek.

22 Ocak 2010 21:37

taşların dizileceği yer 9 kareden oluşan bir satranç tahtası gibi.
üst sıra soldan sağa anahtar-2 para-kale
orta sıra soldan sağa taç-urn-tuz
alt sıra soldan sağa terazi-siyah haç kılıç
olacak. eksik olan parçalar urn,tuz ve paralar.
dışarı çıkınca solda gorgona doğru giderken bir kumbara vardı. oradan para alayım diyorum. gorgon kızıyor. hemen yere eğilip bir taş alıp bizi gördüğü aynayı farklı yöne çeviriyoruz. oradan 3 tane para aldık. kumbaranın yanında bir makina var. kola makinası gibi. bu ölenlerin küllerini içeren urn(testi)lerin saklandığı bir kabin. kağıtta en altta "annenin testisi Clemence Morgenidon, no:3" yazıyordu. buraya bir para atıyoruz. ışıklı oklardan yukarı aşağı olanlar katları değiştiriyor, sağa sola olanlar da urnleri geçiyor. bu arada üstte isimler yazıyor. üstten 3. katta aradığımız ismi bulunca kırmızının üstündeki düğmeye basıp urnü alıyoruz. bu da tamam. tuz kaldı sadece.giremediğimiz kameralı bir kapı vardı. oradan ileri koridora gidiyoruz. sağ raflardan birinde vidalı bir tahta var. onu krikoyla gevşetip itince içeri giriyoruz. burası gorgonun ölüleri dondurarak sakladığı yermiş. kamerayı gözleyen kimse yok. bir teybe bağlıymış.orada kabinlere bakıyoruz ve ölüleri tuzlayıp sonra dondurduğunu anlıyoruz. bir kabinin yanındaki vana görünen kapağı yine kriko ile açıyoruz.vanayı çevirince cest eriyor. kapak açılıyor. tız t6ek parça,keski ile bir parça kırıp alıyoruz. tüm nesneler tamam. gidip yere yerleştirince tamam oluyor fakat birden arkamızdan birisi kapıyı kilitliyor. içerde kaldık. ha bu arada babamızın portresini de duvara ortaya mumların üstüne asmak gerekiyor

22 Ocak 2010 21:48

kapının alt ucundaki vidaları kriko ile söktük. sonra kağıdı kapının altına koyup keski ile anahtarları itip düşürdük. keskiyi bırakıp kağıdı geri çekince anahtarları aldık. önce elektrik düğmesinin altındaki kilitte denedim anahtarları. bir ışık vurdu duvarlara ve tavana şekiller yansıdı. sanırım şifre tamam oldu. şimdi odadan çıkıyorum

22 Ocak 2010 21:51

Yorum 45 te Daphnenin tercümesini yaptığı kağıtta bende skull yerine "crane" yazıyordu bu da ben önce cane baston olarak algıladım ama skull ile aynı anlamda yani yine kurukafa çizilecek :D

22 Ocak 2010 22:13

dışarıda heryer kilitli ve kimse yok. anahtarları gorgonun odasındaki asma kilitte deniyoruz,açıldı.içerde masanın üstünde nikopolün babasının bir resmi var. üzerinde kırmızı yıldız var. fiş gibi şifreli bir kağıt aldık, okunmuyor. yine masadan bir çizim aldık. bu da şifreli gibi,çözülecek. masada bir yazı var. dünyaya gelecek bir canavardan bahsediyor. 7 gün 7 gece yürüyecekmiş,yürüdüğü yerlerde çıbanlar çıkacak, herkes kanser olacakmış,ve dünyaya kıyamet gelecekmiş. bu kağıdın üstünde kırmız ile nikopol yazıyor. yatağın altında bir çantada mektup var. gorgona polis şefi yazmış. direniş artık hükümete çalışıyormuş. bir de karşı duvarda bir resim var. kasp dükkanı resmi. en sonda bir yazı var .Boucherie yazıyor. aynı yazı buzhanede vardı. oraya gidiyorum.

22 Ocak 2010 22:24

slm herkese. oldukça geç geldim. nasıl bu kadar ilerlemişsiniz bravo.oyundelisi altyazı problemini çözdün mü?

22 Ocak 2010 22:32

bu ikisi böyle.bi sardılar mı oyuna sanki atlı kovalar arkalarından.bi yetişemedim daha he size:(

22 Ocak 2010 23:07

aman ya ben daha 5. partı indirmeye uğraşıyorum. nerdeyse oyun bitecek. sis bu arada arada sırada egpty 2 ye de beklerim. tıkandım.

22 Ocak 2010 23:10

tören yaptığımız odaya gidiyoruz. solda pencere gibi birşey var. oraya şifreli mektubu tıklayınca 3 tane kağıt açılıyor. amaç nokta noktalı kağıda yandaki şifreyi çözerek bir metin oluşturmak. gazetelerde de benzer bulmacaları severdim. her nesne adı alfabedeki bir harfe karşılık geliyor. çizgili kağıda tıklayınca klavye açılıyor. doğru harfe tıkladıkça yerine yerleşiyor. ben önce olma olasılığı en yüksek olan nikopol sözcüğünü aradım ve diğerlerinden de anlamlı sözcükler çıkacak şekilde yerleştirdim. Çıkan metin şudur:
player 23
nikopol the man from the stars. resides in the bunker. stop his son as quickly as possible. çevirisi şudur:
oyuncu 23 nikopol yıldızlardan gelen adam ambarda oturuyor. onun oğlunu olabildiğince çabuk durdur.

bu gecelik bu kadar. hızlı gidiyoruz diye sis kızdı

23 Ocak 2010 01:05

arkadaşlar şu canavarı yatak odasına kitleyip dışarı çıkamadım boyna ölüyorum bunun ip ucu nedir ne olur yardım

23 Ocak 2010 10:49

nilom kilitledim derken zinciri taktın mı yatak odasının kapısına.

23 Ocak 2010 11:24

Yorum 54 te D@phne'nin verdiği metin bende fransızca çıktı aynı yöntemle çözülen oyunda çıkan metin

joueur 23
nikopol l'homme
des otolles
reside au bunker
arretez son fıls.
burada a, b ve f harflerinin şekillerle ilgisi yok digerleri ritüell resimlerinin yerlerindeki harflerle ilgili.Doğru yazımda metni ingilizce okuyor.

23 Ocak 2010 11:55

nilom yorum 30 ve 31 bir daha oku eminim yapacaksın :D

23 Ocak 2010 12:03

metni okuyunca sağ altta çarpı işaretine basarak ayrılıyoruz, bir ses gorgon teslim ol gibi bir şey diyor.. kaçmamız lazım..
ritüel odasından çıkıyoruz, anubis geliyor.. babamızın kapsülde geldiğini terör yaratacağını onu durdurmamızı söylüyor, kardeşleri seth falan işin içinde.. bize bir ankh veriyorbunu piramide kullanacağız. babamızın national bunker diye adlandırdığımız kulede olduğunu söylüyor. görevi yapınca anubisi çağıracağım kardeşlerini o halledecek.
tekrar gorgonu işitiyoruz, kaçmak gerek, anubis yok oldu..
en yakın olduğumuz yer kasap resmi olarak gördüğümüz dondurucu oraya girdim sağa sola koşarken öldürüldüm :D bir kaç kere daha ölmeden bulamam ben yolumu yolu bulunca yazarım

23 Ocak 2010 12:10

kendimizi sıkışmış durumda bulduğumuz yerde sola dönüp tahta perdeli kapıdan içeri girip sağa dönüyoruz bucherie yazısına koşuyoruz.çift kanatlı kapıya tıklıyoruz açılıyor.. gerisi otomatik.. habire konuşuyoruz ama şaşırtıcı alt yazılar fransızca...
3. bölüme geçiyoruz, bir araba korumanın yanından geçiyor içeri giriyor. biz de oraya yürüyoruz koruma geçişimize izin vermiyor ve alt yazılar yeniden ingilizce..girmeye çalıştığımız yer national bunker, 1. sınıf kişilerin yaşama alanı..

23 Ocak 2010 12:17

tam daphne nin kaldıı yerden yazıyodum oyundelisi.

23 Ocak 2010 12:20

selam yeni1 3. bölümü sen yaz istersen canım..

23 Ocak 2010 12:21

nöbetçinin karışısındayız.geçmemize izin vermiyor. aşaıya metroya inicez.inmeden önce yerdeki levyeyi alıyoruz. merdivenler tel örgüyle kapatılmış. tel öünün solundaki kare kapağı levye yardımıyla açıyoruz.sağa gidemiyoruz bir tren kapatmış.solda 2 konsolun olduu yere geliyoruz.önce sağdaki konsolla başlıcaz. ekrandaki damlalrı elektrik akımı olarak düşündük

23 Ocak 2010 12:24

önemli deil oyundelisi. asen oldukça hızlı ilerliyosun. bitirdiysen sen yaz tabiki ööle çok ilerlemedim ayrıca

23 Ocak 2010 12:25

güncellemeyince göremedim yazını. görünce de sevindim:D

23 Ocak 2010 12:25

yeni1i,canım sen yaz ben de 3. bölüme yeni geçtim zaten

23 Ocak 2010 12:28

sağdaki konsolun en altında metro konsol göstergesi ve b line östergesi yanacak. bu ikisi yandıı anda o ekrandan çıktım ve soldaki konsola geçtimve b line düğmesine bastım. trenin biri haraket etti. tekrar sağdaki konsoldayım. bu kez metro konsol ve a line göstergeleri yanacak şeklilde akımı ayarlıyorum. bu ikisi yandıı anda ekrandan çıkıp soldaki konsolda a line düğmesine bastım

23 Ocak 2010 12:38

yeni1i bir tren geldi arkamdaki treni de aldı ilerdeki tünele sürükledi de nasıl yaptım şimdi napçam bilemedim :D

23 Ocak 2010 12:41

konsolla işim bitmiş olmalı tekrar yanaşamıyorum etrafı dolanıp duruyorum

23 Ocak 2010 12:54

Tünele girince önce yerleri araştırın, imlecin değiştiği terden bir taş alıyoruz, yukarıya bakınca merdiven var ona atıyoruz.
merdivenden nöbetçinin arkasına çıkıyoruz, duvardaki şemayı inceliyoruz barakaların orada ve girişte lazer alanı var, babaımızn aranıyor ilanına bakıyoruz, karşı duvarda kırmızıyeşil düğme bir poster görüyoruz, masadan bıçak alıyoruz.
kırmızı düğmenin altındaki fişi çekip bıçakla kesiyoruz
fişi prize takıp nöbetçiye elektrik veriyoruz, ve plastik manyetik giriş kartını alıyoruz.

23 Ocak 2010 12:59

çok ii :) dimek elektrik verdin adama

23 Ocak 2010 13:20

Adama elektrik verip katı aldıktan sonra yeşil düğmeye bastım..intercommuş..
birdaha bastık hemen arka bölmedeki nöbetçiyi çağırdık yardıma gel diye lazeri kapat dedi

23 Ocak 2010 13:38

burada kilitli bir dolap benzeri şeyden başka bişey yok.
karşıda monitör ışığı görünen yere geçiyoruz.
monitörün yanındaki slota mağnetik kartı takınca şekiller geliyor puzzle sona bırakıp çıkıyorum
hemen onun solunda bir panel var üet kapağı tıklıyoruz kırmızı yeşil kablo,
alt kapakta lazer on off düğmeleri on off yapıyoruz çalışmıyor
üst kapaktaki labloların yerini değiştirip yine on of yapıyoruz kapanmıyor
nöbetçiye doğru bakıyoruz aaa lazerler yeşil, adam kapandı sanıp geçerken ölcek ben ölmicem :) :D sevindirik oldum ya..

23 Ocak 2010 13:41

karşıya geçip intercomdan gelebilirsin diyoruz..
durduğumuz yerden adama tıklayınca anahtar alıyoruz..
bu anahtarla kilitli dolabı açıyor, dürbünlü tüfek alıyoruz, nefret ederiz tüfekten.

23 Ocak 2010 14:01

karşıda lazerin arkasında tepede gözetleme kulesindeki nöbetçiye nişan alıp onu vuruyoruz
karşıya geçip öbür gözetleme kulesindekini de vuruyoruz (nişan almak kolaysa tabe :D)

23 Ocak 2010 14:03

D@phnem, Sis'im valla çok sohbet az oyun sizi bekleyerek oynuyorum.. Nerede kaldınız hadi gelinnn.

23 Ocak 2010 14:14

lazer panelinin alt kısmını açıp yadaki soldan 1. ve 2. düğmeleri en yukarıya kadar çektim alan bozuldu geçebilirim dedi..
bulunduğum yerden sols ileri gittim arabaların yanına barakayı gördüm ama daha ileri gidemiyorum. Geçiş kartı puzzleını yapmadım tabi..

23 Ocak 2010 14:20

giriş kartını takınca monitöre yakınlaşıyoruz kartın üst kısmında ok alt kısmında kutucuk var kutucuğa tıkladıkça şekil değişiyor.. monitörde balpeteği var karttaki şekli buraya yapacağız. monitördeki çarpı dışarı atıyor, ok sliyor, içi dolu işlevsiz görünüyor.Bir de hangi şekli yapacağız hepsini mi???Zor bu yaaa!..İmdakkk

23 Ocak 2010 14:24

aaa yanlardaki oklar çizgileri siliyor.. hadi kolay gelsin.. ben karttaki şekil 1 i yapmaya çalışıyorum umarım doğrudur..

23 Ocak 2010 15:25

şekil 1 için sola en yakın 2. sıraya 3 tane aynı sırada peteği çiziyoruz önce düz hattdaki şekli sil, çevir ile sağladıktan sonra sola çıkıntı yapan bal peteğini tıklayarak şekli elde edebiliyoruz.
(çözüm sürem 47 dakika süper hızlıyım)
şekil gerçekleşince otomatik olarak kartı geri veriyor.
Ama değişen bişey yok.. yine gidebildiğim yerden ileri gidemiyorum

ŞİMDİ DE 2. şekli deneyeceğim bir ip ucu verse ya :(

23 Ocak 2010 15:32

2 kolay çözüldü..
ee yine aynı yerden öteye gidemiyorum, arabaların oradaki duvarda bir panel gördüm (daha önce varmıydı dikkat etmemişmiyim) açtım alarm paneli on düğmesine bastım gelip beni öldürdüler..

23 Ocak 2010 15:43

Epeyce öldüm şu an da ölüyüm ama sanırım oyuna dönünce ölmeyeceğim şimdi şöyle yapıyoruz.

Kutuyu alınca on düğmesine basıyoruz hemen sağdaki 2 tele tıklayıp ayırıyoruz, sonra yeşilleri ayırıyoruz, sonra arabaların arkasına saklanıyoruz, alarm alarm diye biri bağırarak kutunun yanına gelince onun geldiği üst sol köşeye tıklıyoruz, o geri dönmeden burada 2 numaralı kapıyı bulup manyetik kartı kullanacağız..

23 Ocak 2010 15:52

arkadaşlar 2 numaralı kapıyı görün ama kırmızı düğmenin altında manyetik kart slotu var nöbetçi dönmeden kartı buraya okutup sonra 2 nolu kapının ışığı yeşil olmuş oluyuor 2 nolu kapıdan giriyoruz bir yere çıkıyoruz 4. bölüme geçiyoruz ama yine benim tüm alt yazılar fransızca..

23 Ocak 2010 16:14

neyse binaya yürüdün yine bir nöbetçi.. alcide nikopolü sorduk 50. katta geçemezmişiz binanın tepesindeki jöle balık büyüyüp her yeri tıkamış, bir de yetkililer geçebiliyor.
Dışarı çıkıp balığa baktık nöbetçi de baktı kafasına bijon anahtarı vurayım dedim olmadı :D
solda bir açık kapı var oradan girip telli yerden çıktım nöbetçi hareket etme dedi bunu nasıl atlatıp içeri gireceğiz bakalım

23 Ocak 2010 16:21

yeniden binanın balığı göreceğimiz yerine gelip soldaki kapıdan girin, sağda kilitli sandık var tellerden (kapı) geçip nöbetçi klübesi duvarında minicik bir anahtar var onu alıp tellerden sandığa geri dönün. yakalandıysanız yine deneyin.. aldığınız anahtarla sandığı açın otomatik olarak içine saklanıyor ve taşıyıcılar gidene kadar bekliyorsuz.
karanlık, çakmağı kullanıyoruz kilitli kaldık kilit mekanizması var onu açacağız.

23 Ocak 2010 16:38

Bijon anahtarıyla soldaki kapı kolu girişine benzeyen yeri açıyoruz
sonra sağdaki levhayı chisel ile çıkartıyoruz chisel kırılıyor.
tüm aletleri denemeye gerek yokmuş boş imleçle en tepedeki alt çene kemiğinin ters dönmüşüne benzeyen levhaya tıklıyoruz.
sonra ortada bükülü olan tele bıçakla tıklıyoruz, o çıkıyor.
sonra dikdörtgen görünen telin dik kısmına bıçağı sokuşturuyoruz, sagdaki levhaya tıkladıktan sonra (artık yay sıkıştırmaz gibi bişey söylüyor)bıçağa tıklıyoruz.
bıcağı yeniden alıp telin yatay kısmına sokuşturup bu sefer sol levhayı tıklıyoruz.
Sonra da sandığın kapağına tıklıyoruz.. Ya zor puzzle bunlar..

23 Ocak 2010 17:01

Bir platfoma çıktık, çok yüksekteyiz burada da nöbetçi var kapıdaki camdan gördük.
kapının solunda krokiye göre 50. kattayız babamız da koridorun öbür tarafında barrackta, krokinin altında kalan rafta bir takım kimyasal şişeleri var, sola dönünce havalandırma kapaklarını gördük, alttaki havalandırma kapağı açılıyor içinde soldaki elektronikteki kırmızı kol ile havalandırmayı kapatıp açabiliyoruz (kurdelenin uçuşmasından anlıyoruz)
kapının yanında kırmızı düğme içeri bununla gireceğiz gibi görünüyor nöbetçi görünür alanımızdan çıkar çıkmaz kırmızı düğmeye basıyoruz. açılan kapıdan giere girmez sağa dönünce kapı kolu olmayan çift kanatlı bir kapı var.
solda ise kırmızı başka düğme ona basıyoruz ama içeri girmem asker varken gibi bişey diyor, duvarda bir de panel var ama imleç tıklamaya izin vermiyor, asker geliyor diye dönüp koridora bakınca hemen kapının yanındaki büyük kırmızı düğmeye basıp platforma çıkıyoruz.. yakalanmadık şimdilik.
Girmemiz gereken yer krokiye göre çift kanatlı kapı, nöbetçi periyodik gelip gidiyor
bu kimyasallar ve havalandırma burada boşuna durmaz bakalım ne yapacağız.
havalandırma önündeki sandığın içindeki tabağa kimyasalları alıp tıklıyoruz, olmazsa kendisi döküyor.
havalandırmayı kapatın kurdele uçuşmasın, mavi ile üstteki kapıya yakını karıştırın duman çıkıyor tabağı alıp havalandırmaya tutun öksürük sesleri..
içeri girince sola dönün (oyunu save edeyin ve yorum yazayım dedim save yok arkadaşlar ) odada monitörler falan görmüştüm dönünce inceleyeceğim.

23 Ocak 2010 17:29

dönünce nöbetçiyi içeri çektim sonrası otomatik, hipodermik gun alıp kapıyı kapatıyoruz.
soldaki monitöre tıklanmıyor, ortadaki monitöre tıklıyoruz babamız ve horus tu galiba konuşuyor alt yazılar fransızca, uzak plana geçince ing oluyor konumalardan bişey anlamamış oluyorum.
sağdaki monitöre tıklayınca mailler var biri çavuş bilmrm bişey jelly fishin 4 ayda %450 büyüdüğünü önümüzdeki hafta 51. katı da tıkayacağını falan söylüyor,2. mail cuma günü 2. yerleşim alanına çarpan aracın incelenmesinden, 1993 te uyutulan babamızın konulduğu araç olduğundan,araçta donma ve şok etkisiylr temiz bir kesik sonucu kopmuş sol bacağın bulunduğundan (orta monitörde adamın bacakları vardı sanki yaw), koku ve benzerlik taşıyan 2 bacaklı birinin evinde(bizim ev) yapılan aramada kaçtığımızdan söz ediyor.
3. mail bilinmeyen bir kadın resmi
4. mail gorgonun muhbirliğini yaptığı teröristin kaçışından posterlerimizin dağıtılıp başımıza ödül konduğundan söz ediyor :(
5. mailde 1 askerin koridorda 1 askerin güvenlik odasında 3 askerin hücre girişinde nöbet tuttuklarını, asansör, merdivenler ve 51. katta nöbete gerek duyulmadığını öğreniyoruz.

23 Ocak 2010 17:33

monitörden çıkınca sağda bir alet var üzerinde kırmızı düğme mi desem ona tıkladım bir ses geldi ama bişey olmadı.
girdiğimiz kapının sağındaki kırmızı düğmeye bastım kapı açıldı karşı kapı da açık oraya gideyim dedim koridordaki nöbetçi alarm diye bağırarak öldürdü beni..

23 Ocak 2010 17:35

AAAAAAaaa yok anacığım click to restart dediğimizde havalandırma önündeki boş tabakla başlıyoruz.. Ben şimdi çıkarım gece seansına kalır oyunun devamı..

Uğurkağan
23 Ocak 2010 18:25

meraba ya arkadaşlar rapidden ben hiç oyun atamıtorum FileFactory den gayet güzel beklemeden oyunları atabiliyorum arkadaşlarımda aynen benim gibi rapidden şikayetçi mümkünse bu oyunları FileFactory den atsanız yada alternatif olarak koysanız çok mutlu olucaz...

23 Ocak 2010 18:33

karışımı yapıp vermişiz meğer oradan başlıyoruz hızlıca güvenlik odasındaki monitörlere tıkladıktan sonra yine kutu gibideki kırmızı düğmeye tıklıyor ne oldu araştırması yapıp vakit KAYBETMEDEN kapının yanındaki düğmeye tıklayıp karşıya geçiyoruz.
Ohhh kapı arkamızdan kapanıyor, exitten merdivenlere gidiyoruz solda bir parça jelly fish var sağa dönüp merdiven yukarı çıkıyoruz.
yine jellyfish ve ondan beslenen evimize gelen canavardan var.
inventten uyutucu silahını alıp ateşliyoruz canavarın sağında ama jellyfishe tıklayarak.. uyuyorlar canavarın yanında duran kartonları alıyoruz.
koridorda ilerliyoruz yine ağaç gövdesi gibi jellyfish, kapı arkada geçemiyoruz, kartonları jellyfish üzerine koyup yakmaya çalışıyoruz yetersiz o zaman ritüel manueli de koyuyoruz (işi bitti) yakıyoruz.
yol açıldı diyoruz, kapıdan geçiyoruz, yine jellyfish ve beslenen canavar (solda) karşıda kırmızı bir dolap var ona tıklıyor sonra canavara tıklıyoruz.
Dolap canavarı bayıltıyor, canavarın olduğu tarafda duvarda yine briketler var.Bijon anahtarıyla kıramıyoruz.
Sağda yerde çekiç var, alıyoruz ve briketleri kıracağız sırası var heralde son çekici de kullanınca yeniden örülüyor(4 oldu bu).
Üssten başladık, ortadan başladık şimdi alttan deneyeceğim.9-10 habire örülüyor..
arkadaşlar(karıştı ama yanlış ta kalmış olsa aklımda üstten denemezsiniz en azından) en alttan başlayarak sağ , orta, alt 2. sırada sağ, sol 3. sıra sağ 4. sıra sağ, sol, sonra 3. sıra sol olabilir karışık vurdum bir sağ bir soldan vaz geçtik
briketlerden geçtik hemen alarm çaldı çabuk diyor çabuk ta neye çabuk???

23 Ocak 2010 18:38

uğurkağan merhaba:)
rapid özellikle haftasonu yoğunluktan dolayı free downloada pek izin vermiyor.sürekli takip etmek gerekiyor linki.

23 Ocak 2010 18:58

ileri gittim babamın odası cam tüy çarşaf parçası su bardağı aldım ama kapıyı kırıp öldürdüler beni.. kapıyı block yapsadım dedi.. şimdi block yapmaya çalışarak bir daha..

23 Ocak 2010 19:20

odada diriliyoruz, hemen su bardağını alıp su doldurun, kapının solunda elektronik klit ışıkları var suyu oraya dökün.
tabureyi alıp camı kırın.
çarşaf parçası alın, tüyü alın,
cama yaklaşıp yere bakın cam kırığını elimle tutamam, çarşaf parçasıyla birlikte cam kırığına tıklayın. bıçak oldu elimizde.
bıçağı invente atın.
cam ile lavabo arasındaki köşede imlecin değiştiği yere tıklayın bir fikrim var dedikten sonra cam bıçağı alıp kabloyu kesin.
odanın öbür tarafında lavabo ile kapı arasından da kabloyu kesin, alın
cama yaklaşın lavaboya doğru dönüp yukarı bakın 2 tane askılık gibi şey var onlara kablo ile tıklayın.
cama tıklayınca otomatik aşağı iniyoruz araba gidiş falan yazılar yine frn.
bölüm atlıyoruz bir havalandırma borusu ağzına bakıyorduk sonra bir yere atladık "aslanın ağzındayız yine tehlikedeyiz inşallah ölmem :(.

23 Ocak 2010 21:48

bu bal peteği puzzle lar nie bu kadar zor allaam.skip de yok. deliricem.

23 Ocak 2010 22:15

bir odadayız sanki, sağda bir kapı var manyetik kilit istiyor. yanındaki monitörde kroki var sanırım ben 1 deyim babam 10 da , xb2 andrid başkan adayı 9 da sanırım manyetik kilitli alan armory 8 olmalı burayı açmak gerek babaya girmek için.
2 nolu odaya girdim bir dama konuşup duruyor diktatör aday. babam onun yerine xb2 yi başkan yapacakmış.
odadan geri çıkıp merdivenden tırmandım, minderli bir pencere var, yukarıdada demirden yollar arkamı dönünce korktum bir adam öldüm sandım heykelmiş.
aşağı indim.. biraz işim çıktı kızlar bitirdik demeyin sakınnn..

23 Ocak 2010 23:47

yok oyun delisi biz 4 deyiz.çünkü hemen dışarı ve terasa yakınız. bir merdivenle terasa çıkılıyor. terasta birşey yapamadık. içerde diğer odalara geçiyorum.önce 3 numaraya geçtik. choblancın konuşmasını dinledik. galiba bu seçime girmeyecekmiş. onu baba nikopol temsil edecekmiş. karşısında da robot X bilmemne var.oradan 2 nolu odaya geçtim. sonra da sanırım hall denen büyük salona. burada yarı aralık bir kapının arkasına saklandım. yerden demir çubuk aldım. askerlerin konuşmasını dinledim.onlar geçince çıktım. ilerde askerlerin olduğu tarafa gitmedim,ölmemek için. tam karşı büyük kapıya hızla geçtim. oradan da hemen karşısındaki kapıya. kendimi monitörlerin olduğu bir odada buldum. X bilmemnenin konuşmasını dinledim. baba nikopolü öldürmekten bahsediyordu. oradaki telsizi aldım. soldaki monitöre(sanırım) tıklayınca karşımızda nöbetçilerin devriye planı açıldı. öyle bir düzenlayaceğiz ki istediğimiz gibi babanın yanına gidebilelim.

24 Ocak 2010 00:29

sağdaki monitörde binadaki sorunlarla ilgili bir liste var.
1-her odada 2 kaçış kapağı varmış. sorun şu ki askerler birini kullanırken aynı anda diğerinin de kullanılıp kullanılmadığını bilemiyorlarmış. çözüm birini iptal etmek olabilirmiş.
2-bu binaya da zırhlı pencereler yapılmalıymış
3-QG (neresi bilmiyorum) ile güney salonu arasındaki kapı iyi yapılmamış. sorun çıkarıyormuş
4-Kuzey dış kapı şu an değiştirilmekte imiş.Lazer kapı planlanıyormuş
5- bina içinde telefonlar çalışmıyormuş

24 Ocak 2010 00:32

monitörlü odadan yan odaya geçiyoruz. karşıdaki kapı açılmıyor. iç koridora devam ettik. kart değiştirme makinası var. elimizdeki kartı değiştireceğiz. şemaya göre ana salondan baba nikopolün odasına geçmek için önce 8 numaralı odaya girmeliyiz. epeyce uğraştıktan sonra kartı 8 yaptım. fakat odaya giderken yine öldüm. bu ölüp ölüp dirilme hali alışkanlık yapıyor

24 Ocak 2010 00:47

D@ph şu cardı nasıl 8 yapçağımızı yaz canım yedim kafayıı

24 Ocak 2010 11:34

oyundelim ben de deneyerek yaptım canım ya bir yöntem bulamadım. sadece denerken kareli bir kağıda hangi hamleyle hangi çizgileri kaybettiğimi çizdim, her denemede bir aşamayı daha düzelterek gittim. sana o çizimleri verebilsem anlarsın belki ama nasıl veririm bilmiyorum ki

24 Ocak 2010 11:58

Günaydın D@phnem, dün gece 8 nolu kodun yapımını
http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcNn/Nikopolguide/Nikopolguide.htm
adresten yardım alarak çözebildim. Çözememekte mantığın ilk şifrelerden farklı oluşu etkili olmuş. Daha önceki kodlarda seçtiğimiz petekleri işaretliyorduk. Bu kodda ise seçtiğimiz peteklerin hepsini işaretlemiyor verilen sırayla işleyerek işaretliyormuşuz.
kopya çekince işin keyfi kaçıyor ama bitirmeye çalışalım oyunumuzu :D

24 Ocak 2010 12:18

Kodu yaptığımız makinenin sağında bozuk ama bağıran kapının yerdeki kablosunu cam bıçak yardımıyla kesip açılan kapıdan geçerken alarm çalmayacak diyoruz.
Solda bir askerin arkası dönük hızla ileri gidiyoruz, görmedi beni..
ilerleyip duvarın kırık olduğu yere geliyoruz, delikten geçmek için hamla yaptım ama asker var dedi geçmedi.
geride asker biri geniş çift camlı kapı önünde bekliyor askerin, diğeri duvar kırığından bakıyorum pencere önünde dikiliyor..ben burada dikiliyorum..
A D@phnem dün gece söylemiştin ben monitöre tıklayıp nöbet çizelgesi yapmadım ki daha..
nöbet planı yapçaktık demi canım.
Az önce kartı yaptığımız odaya dönüp oraya açılan monitörlerde diktatörün başının olduğu monitöre bakmaya gidiyorum.

24 Ocak 2010 12:47

monitörde kuzey kapısında 1 güney kapısında1, hall da 1asker görünüyor, a,c kısmını monitörün sağında okuduğumuz abc şekline detirdim soldaki en alttaki a-c ye tıklayarak. Sanırım nöbet değişti.
kapıdan çıktım bu kez 2 kişi solda konuşuyor onları geçip duvar kırığına gittim, asker önümden geçip dipteki kapıdan çıkınca odaya girdim. Odadaki 3 kapıyı da arkasında asker var diye açmıyor.
kırıktan çıktım, sağdaki kapının üzerindeki kağıdı okudum, kapının kullanımı yasaklanmış,sağ monitörde de okumuştuk kaçılabilecek 2 kapı var ve nöbetçiler sadece 1ini kontrol edebiliyordu, işte bu nedenle bu kapalı."Bir fikrim var diyoruz".
Ama benim bu kapıyla ilgili bir fikrim yok.
tekrar kırığa yanaşıyorum.
kırıktan bakıyorum asker falan yok, önümden geçtiğine göre bu kapıdan girip öbüründen çıkıyor diye, içeri girip askerin çıktığı kapıya yaklaşıyorum, kapı açılacak sesi geliyor 3.dıtta kapı anahtarına tıklıyorum otomatikmen içeri giriyorum.
burada da kimse yok ama kapı açılacak sesi geliyor bir kapıya 3. dıtta tıklıyorum şansıma armorynin kapısının olduğu ilk başladığımız yerdeyim
Ama birileri buraya geliyor diyor kaçacak yer olarak merdivenlere saklandım. şimdi ineceğim inşallah ölmem.

24 Ocak 2010 12:49

Öldüm.. Bazen ölmek yararlı oluyor "bu kapıyı block etmeliydim diyoruz ölürken" şimdi bir daha ölmem kiii :D napçağımızı biliyoruz kapıyı bloke edeceğiz.

24 Ocak 2010 12:51

becerebilirsem kartların çözümlerini çizmeye çalışıyorum. amme hizmeti:D

24 Ocak 2010 13:01

Armory kapısının olduğu odada diriliyoruz, kapı açılacak dıtlaması..geliyorlar falan diyoruz odada dolap var hadi arkasına geçiyoruz, imleç tamam itiyoruz.. artık giremezler..
kartımızı takıp kapıyı açıyor içeri giriyoruz.
Tam karşıdaki makinelilerin olduğu dolabı açıyoruz solda silahların özelliklerini gösteren kağıdı okuyoruz.
Ben silahtan anlamam hangisini seçsem ki.. soldan başlayarak kullanmaya karar verdim öldükçe bir başkasını denerim.
öbür dolap combinasyonu iyi korunuyormuş açamıyoruz.çıkıyoruz dışarı.
kapıyı kapattık tek yol merdivenler..

24 Ocak 2010 13:02

Daphnem link koydum ben resimli çözümü ve sayıları var, bir bak yetersiz görürsen anlat gerçekten anlatması zor

24 Ocak 2010 13:26

http://img402.imageshack.us/img402/7463/kart2.png

http://img683.imageshack.us/img683/1155/kart8.png

kartların çözüm linkleri yukarıdadır

24 Ocak 2010 13:30

D@phnem nappışsın böyle harika canım ellerine sağlık.. emeğine sağlık.. kutluyorum bundan güzel anlatılamazdı..

24 Ocak 2010 14:20

merdivenlerden çıkıncaDæph kesmiş minderi ben de cam bıçakla kestim.
arkasında sıkışmış bir kapı var, inventten demir çubuğu alıp kapıda kullandım açıldı..
kapıdan geçtik bir balkondayız, solda gece manzarası güzel karşıda tel örgü bir kapı..
Soladki manzaraya bakarken imlecin değişitrdiği yerde tüfeğin dürbünüyle bakalım.
tüfeği inventten alıp bakıyoruz, xb2 yi görmeliyim diyoruz..
he görünce ateş edeceğiz..ama çok zor görmek te nişan almak ta..camlardan biri boş, birinde duvar tlf görünüyor diğeri boş en sağdakinde kırmızı koltuklar mı ne..
tlf edip telefon görünen cama bakalım.apt1 de ve apt2 de yanıt yok doors to loungh da xb2 tlf açtı ama ben silahı alıp nişan alana kadar gitti, bir daha tlf etmeye çalışıyorum ses yok.

24 Ocak 2010 14:24

çılgınlarrr çatlıyorum burda kıskançlıktan ben yaa hepinizi cok seviyorummm

24 Ocak 2010 14:38

içeri girip çıkıp bir daha tlf ettim, adam tlf açınca bu kez vurdum...
aşağı inecek yol yok , balkondan atlarsam biyerlerim kırılır diyor.Diregrovva teşekkür.. yatağı alıyoruz içerden balkona, balkondan alıp aşağıya atıyoruz ve de atlıyoruz aşağıya :D
etrafa bakınıyoruz kapının önünde 2 nöbetçi var door lounge işe yarıyor tlf. ederek uzaklaştırıyoruz.
içeri girdiklerini görünce xb2 yi vurduğumuz yöne ileri ileri..içeri girince kırmızı bir araba solda koridor.
soldaki kapıxb2 ye ait olmalı camdan vurduk, karşısında babamız olacak.
sağ kapıya tıklıyoruz, babmın odası" diyoruz" anahtar düzeneğine tıklıyoruz"dna onaylamalı sistem" diyoruz.

24 Ocak 2010 14:39

nilim biz de seni seviyoruz.. birlikte çılgınlaşmak istiyorum pc ni değişitr canımmm mucuksss

24 Ocak 2010 14:53

evet ikinci denemede buldum, en sol baştaki tüfek susturuculu olan. diğerlerini kullanırsanız yakalanıyorsunuz.

24 Ocak 2010 14:55

eee kızlar kaldık burada. kapılar DNA tanımaya programlanmış. Benim üzerimde babamın DNA'sı vardır diyoruz ama nerde? kaldık kapının önünde

24 Ocak 2010 15:06

dna tanımı için elimizdeki tüyü kullanıyoruz içeri girdiğimizde babamız ölmek üzere yaratıok gelip bizimle konuluyor elimizdeki ankh ona tutup dışarı çıkıyoruz çıkınca kapı kapanıyor ve solundaki alarmı çalıştırıyoruz ileri gidip odalardan geçip merdivenlerden yukarı çıkıyoruz yine en üste çıktığımızda yukarı baktığımızda piramite elimizdeki ankhı tutunca ışıkler çıkıyor ve sonunu seyrediyoruz:)) oyundelisi,daphne ve yeni1 arkadaşımın emeğine sağlık

24 Ocak 2010 15:10

Sis,

Böyle güzel bir oyunu sitemize ekleyerek bize harika 2-3 gün geçirttin sağ ol canım.

24 Ocak 2010 15:11

özlemim eline sağlık. kapının önünde hızlı hareket etmek çok önemli. alarma basar basmaz koşun yoksa ölüyorsunuz yine.
en son konuşmalrda anubis nikopole sen lider ol diyor, o da istemiyor. benim için babam önemliydi o yoksa hiç bir şeyin anlamı yok diyor. anubis de hallederiz gülüm deyip babasını tekrar diriltiyor ve birlikte yönetiyorlar parisi. tanrı olmak iyi birşeymiş.

24 Ocak 2010 15:47

çok eelenceli ve oldukça heyecanlı bi oyundu. siteye eklediin için tşkrler sishyphos. oyundelisi sana da tşkrler

29 Ocak 2010 00:01

dafne, oyundelisi, yeni1 size sesleniyorum. mümkün değil şu metrodaki kontrol panelini yapamıyorum. bunun bir püf noktası olması lazım.
consolu yakıyorum swich sönüyo. swichi yakıyorum contr.panel sönüyo. b hattını yakıyorum consolu yakamıyorum. delircem ya 2 gündür uğraşıyorum. allaşkına siz nasıl yaptınız? yorumlardan anladığım kadarıyla hiç zorlanmadan geçmişsiniz. bigfish gameden resimlerini buldum gene yapamadım. o dört çarpıyı yani mıknatısları yerleştirmenin bi kolayı yokmu. nasıl bir sistem izlemeliyim. böle giderse silcem bu oyunu geçemiyorum çünki.

29 Ocak 2010 01:19

selam bozo umarım yardım edebilirim

29 Ocak 2010 01:23

bu makinadaki amaç a ve b hatlarının ortasındaki ışıkları yakıp treni hareket ettirip kaza yapan treni itmesi.Bunun için öncelikle swichin ışığıyla uğraşma çünkü bir işe yaramıyor sen consolu ve hatların ışıklarını yakmaya çalış.Enerji sürekli hareket halinde olduğu için hangi hattın ışığı yanarsa hemen geri çıkıp soldaki panelde o hattın düğmesine bas.

29 Ocak 2010 01:24

ben önce a hattını daha sonra b hattının ışıklarını yakmıştım hatırladığım kadarıyla ve tren hareket etmişti

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template