Nick Chase: The Deadly Diamond



Özel dedektifimiz Nick Chase yeni bir dava peşinde.Yerel bir tavernada başlayan macerası onu nerelere sürükleyecek.Gizli nesne bulmalar ve mini oyunlarla karışık.129 MB
Nick Chase, a hard-boiled Private Investigator, is in need of a job. The story continues to a local tavern, what happens there well... Solve a variety of puzzles and find hidden clues to uncover the mystery.129 MB
THANKS TO TAC-CM

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 21 yorum

28 Ocak 2010 19:13

bize görede oyun gelmiş:)
hemen yüklüyorum:)

28 Ocak 2010 19:21

ühühühü takıldım ben.hurda araba yerinde.arabayı ezilmekten kurtardım.jack buldum kapıya taktım.jacki tamir et dedi.tornav,ida buldum vidalarını açtım.içerdeki çarklar paslıymış.elimde oil can var ama bana önce temizlemelisin diyor.neyle temizleyeceğiz bunu???
helppp

28 Ocak 2010 19:22

aynen babannem bu oyunlar neredeyse sadece sana ve bana diyebilirim hemen yükleyim bende :)

28 Ocak 2010 20:02

eheheh zalak ben.jack kısmına tıklayınca açılan pencerede minik taşlar varmış.onları tıklayarak yok etmek temizlemek işte.deli gibi bez su falan arandım.taşları dehleyip sonra yağlıyoruz.

şimdi de malikanenin kapısı önünde heykellerden çıkan ışınlarda takıldım.neye göre ayarlayacağımı bilmiyorum

28 Ocak 2010 20:05

evet:)oyuna başladım:)
müzik kutusuna yaklaşıp kordonu taktım ve istenilen nesneleri topluyorum:)
kurşunlarıda topluyoruz,hint oluyor.

28 Ocak 2010 20:10

benim gibi gariban arkadaşlar;oyun güzel.demedi demeyin:)
büyük oyun yükleyemeyenler için:)
nesneleri toplayıp,en son coini müzik kutusuna attım.
şimdide puzzle parçaları topluyorum.
her yere bakmak gerekiyor,süpürgeyle çöpleri toplamak,takvim yaprağını kaldırmak,tabureyi geriye itmek gibi:)

28 Ocak 2010 20:13

hee tmm çözdüm.kapının tam orta hizasında yerde gevşek dediği bir taş var.iki yandaki heykellerdeki kollarla ışınları o taşa gelcek şekilde ayarlıyıruz.ordan alınan kırmızı nesneyi sol duvara takıp alınan anahtarı sol mazgala düşürüyoruz.sağ mazgaldan alınan kanca ve sağ duvardan alınan ipi birleştirip anahtarımızı geri alıyoruz.

içerdeki bölümde not kağıdındaki kod 2 ile değil 7 ile başlıyor.kırk saat 2 diye okudum ben onu:D

29 Ocak 2010 00:08

arkadaşlar şifre girilen yerde şifreyi tersten giriyoruz:)

29 Ocak 2010 00:26

hangi bölüm unuttum ama bir yerde müzik tekrarlama oyunu var.kolay aslında hep aynı dizilimin sonuna bir tane daha ekliyor ama yinede yazayım soldan 123...7 diye sıralarsak:
763
7632
76324
763242
7632422

sonra mutfağa geliyoruz.yerdeki kapak açılacak.su dolu kova ağır diyor.sağdan hortum alıp musluğa takın sola boşalıyor.
alt katta fare deliğini kapamak için soldaki çimento makinesini kullanıyoruz.en zor su buldum.boş kovayı sağda suyun damladığı yere alta koymak lazımmış.fare tuzağı için de yukarda eti kesmemiz gerek.bıçak solda tezgahta et tahtası sağda.

tünel karanlık olan.soldakikibritler kısa süre ışık sağlıyor.sağda bir fenerli kask var alt rafta.ona gereken piller gizli nesne oyununda.
kaskın hemen üst rafında bant var.onla da yerdeki kablolar tamir edilecek.

sonra sağ ve soldan iki parça alıp balta yapıyoruz.ardından boz yap ile birleştirdiğimiz plandaki parçaları bulup o destek ünitesini yapıyoruz.

su
29 Ocak 2010 00:31

syberia'ya ara verip arada bi bunada bakıyorum.seviyorum böyle hidden oyunlarını....

29 Ocak 2010 00:40

tekrar müzemsi yerdeyiz.merdiveni soldan alıp gate e dayıyıruz saatin ayar ipucu sağda çöpte.
saatler
12.50
14.40
18.20
tam doğru ayarlayınca ışık yanıyor zaten.
sonra yerde bir renk tekrarlama oyunu var sırayla dizilimler:
sarı-kırmızı
mavi-açık mavi-yeşil
kırmızı-sarı-yeşil-mor-mavi
yeşil-kırmızı-açık mavi-mor-sarı mavi

sonra içeri geçip topu deliğe sokmaca oynuyoruz.itiraf edeyim bunu skip ettim.

sonra da bitiyor zaten

29 Ocak 2010 19:45

şimdi bitirdim.güzel bir oyundu:)
ama pc çok dondu:)

Adsız
30 Ocak 2010 01:54

merhaba arkadaşlar ben ortada havuzu olan bir salon gibi galeri gibi biyerde havuzun içinden kağıt parçası alıp ondaki tarihi kasa codu olarak girilen yerde takıldım kaldım magazin dergisinin üstündeki tarihi safedde code olarak giriyorum fakat hiçbir şey olmuyo bana yardım edin lütfen burda ne yapıcam ????

30 Ocak 2010 02:14

adsız selam:)
magazin dergisinin üstündeki tarihi code yazan yere tersten gireceğiz.
ste yılı ters gir,alta gün ve ayı ters gir.

30 Ocak 2010 02:20

elektrik direğinin ordaki tekerlekli arabayı camın altına gelecek şekilde sürekli tıklıyoruz.sonra hemen takozu koyuyoruz ,arabanın arkasına kaymasın diye.

Adsız
30 Ocak 2010 10:19

teşekkürler süperbabaanne...:)

Adsız
31 Ocak 2010 10:21

merhaba arkadaşlar yine ben:) ya ben depo gibi yerdeyim ordaki tahtaları toplayıp merdiven yaptım sonra jeneratör gibi şeyin parçalarını toplayıp aydınlatmayı yaptım kancayı ortaya kadar getirdim kontrol panelindeki slot kısmına tıklayınca yerdeki sandığı gösterdiği yerddeyim fakat o sandığın içindeki triangle da skip deyip geçemiyorum bilgisayar kilitlenip kalıyo dünden beri aynı yerdeyim ama geçemiyorum ne yapmam lazım bana yardım edin lütfen:( help meee!!

31 Ocak 2010 12:47

selam adsız:)
bende çok zor oynadım.sürekli kitlendi pc.
ama ara verip tekrar oynadığımda ancak ilerleyebildim oyunda.
sanırım pcden kaynaklanıyor oyunun donması.
sana resimli ve türkçe çözüm linki yolluyorum.

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=tr&sl=en&u=http://www.bigfishgames.com/blog/nick-chase-and-the-deadly-diamond-walkthrough/&prev=/search%3Fq%3DNick%2BChase:%2BThe%2BDeadly%2BDiamond%2Bwalkthrough%26hl%3Dtr&rurl=translate.google.com.tr&usg=ALkJrhhOA90bgwIefKJQq2fYDRQPPTC4qg

Adsız
31 Ocak 2010 13:27

teşekkürler süperbabaanne:) şimdi açıp deneyecem burdaki ipuçlarını kaldığım yerden itibaren ama oyun dediğim gibi dünden beri aynı noktada kilitleniyo inş. geçerim...

Adsız
31 Ocak 2010 15:20

bitirdim oyunu süperbabaanne :) teşekkürler yardımların için... devamını bekliyorum :P

su
31 Ocak 2010 18:30

buda bittii....allahtan skip vardı.bazı puzzler çok zordu benim için..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template