Next Life



Adam Raichl feci bir trafik kazasında ölür.Tuhaf bir adada bir barakada kendine gelir.Çevresindeki diğer insanlar da kendisi gibi ölmüştür.Adanın her yerinde gizemli mesajlar saklıdır.ve herkes yıllar önce gerçekleşmiş tarihi olaylardan sanki dün olmuşcasına bahsetmektedir.Kule çanları üç kere çaldığında herkes uyuyakalmaktadır.Adam kendisinin gerçekten ölü olup olmadığını bilmeden bu karanlık dünyadaki gizemi çözmeye çalışacaktır.1.64 GB
Adam Raichl is instantly killed in a horrific accident one evening when his SUV suddenly collides with an oncoming truck. But, did he in fact die? Astonished to awaken in the presence of others, Adam quickly realizes that they are all stranded on a large and desolate island. Why does everyone talk about historical events as if they just happened yesterday? Why are mysterious messages hidden all over the island waiting to be discovered? Why does everyone fall asleep when the bell tower rings three times? What Adam first thought was a dream turns into a dark, disturbing reality and a thrilling mystery that Adam must untangle if he ever wants to unlock the secrets of Next Life.1.64 GB



Minimum System Requirements-Minimum sistem gerekirliği:
* Operating System: Windows 2000/XP/Vista
* CPU Speed: 1.5 GHz Pentium 4 Processor
* Memory: 768 MB RAM
* Video Card: 64 MB DirectX9 Compatible Video Card
* Sound: 16 bit DirectX9 Compatible
* Input: Mouse, Keyboard and Speakers

Klasör içindeki "EngineSetup.exe" yi çalıştırın.Sonra da oyun exesini çalıştırıp oyuna girin.
Run "EngineSetup.exe" to configure the game.Run "_Next Life.exe" to play.


Part 1 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Part 4 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 4
Part 5 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 5
Part 6 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 6
Part 7 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 7
Part 8 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 8
Part 9 indirmek için tıklayınız-Click to download Part 9
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 24 yorum

1 Şubat 2010 10:51

sis slm. exract yaparken 1 ve 2. partlarda problem olduunu söyledi. yinede extarct ı tamamladı. içinden enginesetup ı çalıştırdım ama bu sadce bir settings tablosu save settings yaptım.şimdi 2 sorum var. 1. extract taki probleme rağmen oyunu kurarsam bu oyunu oynarken donmaya kapanmaya ya da başka bişeye neden olur mu 2.engine setup böyle bişey mi. ayrıca setup var ama setup exe yok. 1. ve 2. dosyalarda hata demesine rağmen dosya boyutu diğerleriyle aynı. Bu yüzden yeniden indirmesem de olur sanırım dedim. ne yapmamı tavsiye edersin

1 Şubat 2010 10:55

şimdi setup exe olmadıı için oyunu kuramıyorum da. hatalı rar lardan kaynaklanıyo dicem ama dosyalarda normal görünüyo sanki

1 Şubat 2010 11:57

extract sırasında partlara uyarı vermişse oyun hatalı kurulmuş demektir.hata verdiği partları tekrar yükle

1 Şubat 2010 13:46

oyun sorunsuz çalışyor sishyphos. grafikleri çok iyi. bu nedenle oynamak da zevkli. konuşma var ama bu kadarı benim için problem değil. bir trickie: enerjimizi her sabah odamızda bulduumuz cookie leri yiyip suyu içerek yükseltiyoruz. tavsiye bütün kabinlere girin, ve her yeri karıştırın. site sakinlerinin dikkatine eelnceli bi oyun daha geldi

1 Şubat 2010 14:36

selam canlar benim pcm oyunu açtı özür dilerim babannem seni yalnız bıraktım ben henüz ilk iki kabindeyim dolaşıp duruyorum deniz dalga sesleri muhtesem oynayamasamda bu sesler beni alıp götürecek gibi

1 Şubat 2010 15:18

ben başladım.yazalım de mi başlamışsak:DD
şimdi sanırım tüm adayı dolandım.kendi kabinimden su şişesi ve cookies aldım.diğer kabinlerden almıyor.
3 adet taş ve 1 sopa topladım.
cabin 6 da bir tişört var.
cabin 8 de zenci kadın var mücevherleri çalınmış
cabin 7 de rus adam var.
cab,in 10 da Danica adlı saraybosnalı yaşlı kadın var.
sahildekiler bir uzak doğulu kız ,bir dua eden alman,spor yapan bir yatçı ingiliz ve bir alman.
tepeye çıkmıyor çan kulesine.

çift tıklamakla adamı koşturup ekranlar arası hızlı geçiş yapabilirsiniz.

1 Şubat 2010 15:32

allaam100 defa ölmüşümdür sanırım. neyseki kaldıın yerden başlıyo. rüya görüyorum oyunda sanırım. bi gökdelen vincinin üstünde asılıyım.paso ölüyorum. 3.gün bug. yani oyunda

1 Şubat 2010 15:56

adadaki herkesle konuştum. ve toplayabildiim ne varsa topladım.yukarı çıkmak için tek yer southwestern cliffs(cliff ne demek bilmiyorum)ben kıyı diyorum. southwestern cliffte taşlarla kaplı bi yol var. biraz çıktık fakat büük kayayı oynatamadık. önce kayanın etrafını temizlicez. bunun için ateş yakmalıyız. ateş için kuru ot lazım . kayanın orda var ama yetmiyo. aynı sanede aşaıda bi yerden biraz daha ot topladıkinventory imize aldık

1 Şubat 2010 15:59

western shore denen yerde taş ve sopalar.5 taş 3 sopa alıyor sadece.ordan sola devam edince western cliff var.ekranın en solundaki patikaya tırmanıyor.ama kayayı oynatamadı.geri dönünce rus gelmiş.onla konuştum.
tekrar cliffe dönünde arid grass diye bir şey buldum.taşa tıklayınca alev oldu.tırmanılan yeri tutuşturdum.ateş zayıf deyince sopayla güçlendirdim.ateş sönünce sopayla kayayı oynattı ama deviremedi.
tekrar geri döndüm.20 no cabinde danica ve ingiliz denizci var.ingiliz yardım ederim ama sonra ded.
cabinden çıkınca çanlar çalmaya başladı.ben kendi cabinime gittim ama gitmesem de uyuyacakmıydım bilmiyorum.
uyandığında taş sopa vs her şey uçmuş.tekrar su ve cookies aldım.dışarda yağmur var.sarı bir abla maria ile konuştum

1 Şubat 2010 16:02

kayanın olduu yere giderken bi adam var otlara bakan onunla konuştuk. kibrit sorduk . oda bize ateş yakmayı ööretti. tekrar kayanın oraya gittik.bi baktık inventory deki nesneler birbiriyle etkileşiyo. otu taşa tuttuk. inventory de ateş oldu. ateşi kayanın altındaki kuru otlara tıkladık.Adam orada ateş yaktı. fakat ateş yetmiyo dedi. ot aradık bulamadık. bizde elimizdeki dalları ateşe attık.ateş büyüdü. yanarken oradan indik ölmeyelim die. ateş söndü. sonra tekrar çıktık. kaya yuine kımıldamadı. bu defa dalı altına soktukitmeye çalıştık.Ama Adam bunu tek başına yapamıyo. yardım istemeye dier elemanlara gittik.bize bikişi yardımedeceini söyledi. sanırım kabinlerden birinde konuşurken çan çalmaya başladı sonra birden olduumuz yere yııldık. ertesi sbh kendi odamızda uyuduk

1 Şubat 2010 16:09

elinize saglık sis ve yeni1i peşinizdeyim :))

1 Şubat 2010 16:12

ertesi gün yine herkesle konuştuk. bi önceki gün ingiliz yardım ederim demişti ama kaabus görmüş bi yere gitmiyo. dierlerine sorduk sonra tekrar kayaya gittik bi baktıkki herman orda. yardım et dedi ettik. yol açıldı. bell tower a gittik kapı kilitli açamadık. bi parça tel olsaymış ii olurmuş. aşaa indik zenciyle konuştuk, o akiko da olabileceini söyledi. ona gittk. deniz kenarındaymış. bize tel verdi. tekrar gittik bell tower a evt kilidi açtık ama kapıyı zorlamk gerekiyo. yine dal aldık bi yerden birincide olmadı bi daha yaptık açtık içeri girdik. içerde bişeler diodu ki çan çaldı ve yine yııldık. uyandıımızda ise gerçek sorun başladı. uyandık mı yoksa kabustamıyız bilemedik.

1 Şubat 2010 16:21

pardon. kabustan önce bişeler daha yaptık. kulede. yerde bi taş varmış onu almamız lazımmış. yine orda ateş yakmaya karar verdik. fakat ordaki otlar yaş. birden boris teki kuru otları hatırladık. ona gittik. bizden yapraklar istedi. yapraklar kuleye giderken yol üstünde gap tan çıkıp sanırım sola dönüyosunuz. northernwest cliff. oraya gittik.yaprakları gördük ama Adam aşaı inmeye tırstı. elimizdeki dalardan birini tam orada toprağa sapladı.Adam dediki bişe olsa ii olur. gittik yine elemanlara sorduk.maria, sarışın olan vbize çorap vericek.

1 Şubat 2010 16:26

çorap kabinindeymiş git al dedi. kabine gittik ama izmael orada. içeri girmemize izin vermiyo.Maria dan hazzetmiyomuş. bi zaman kaldık oole sonra gittik kafasına dalla vurduk. bayılttık. içeri girdik çorabı aldık. northern cliffe gittik. çorabı topraktaki dala bağladık aşaı indik. yaprakları aldık. borise götürdük. oda bize kuru dal verdi. bell tower a döndük. kuru otları yine bi önceki gibi inventory de ateş yaktık ateşi taşın üstüne tıkladık taş açığa çıktı ama alamdık. çanlar bizim için çaldı

1 Şubat 2010 16:28

aslında 3. günün sabahı olmalı ama uyandıktan sonraki kısımı anlatmak zor beim için çünkü tamamen deneme yanılma idi. ancak yaptıklarımı bir bir not etmem lazımdı. ve paso düşüp öldük.ama ilk hareket önemli. kemerimiz varmış onu çıkardık ve kancaya bağladık. daha vinçten inemedim.

1 Şubat 2010 17:10

lütfen birisi 2ci günde yerinden oynattığımız kayaya nasıl gidileceğini çok detaylı yazabilir mi?
öldür allah bulamıyorum ya.

2 Şubat 2010 00:39

daha inşaat kulesinden çıkamadım. ben de burada deli oldum. ama ilerlemeden yazayım sonra unuturum. 2. gün uyuyup uyandıktan sonra kendimize geldimiz yer bi kule inşaatı sanırım. sadce çelik kafes kısmı bitmiş. kulaenin en tepesinde vince asılı 2 çelik halatın bağlı olduu bi çelik kiriş tam ortası. önced bi puzzle ya da bi oyun çözdük. oyun şöyle daire şekinde ortada 2 top var biri sarı biri turuncu. biz sarıyı kontrol ediyoruz (idi sanırım) belirli süre içinde büük ve küçük beyaz-mavi noktalardan oluşan spiral şeklindeki yolumuzu deliklere düşmeden ve dışarı itilmeden ortadaki deliğe kadar götürmek zorundayız.yolu ilerlettikçe turuncu toplar çoğalıyor. bunu başarınca tekrar kirişin üstündeyiz.belimizde kemerimiz varmış. onu kullanıp yukarıya ulaşıyoruz. daha sonra ekranın sağına doğru gidiyoruz. 2 ip var aşaı sarkan onlardan birini alıp bişe yapıyoduk. sonra uzun olanıyla aşaı iniyoruz. sonra yol üstünde gördüklerimiz var 2 toolbox var birini açıyoruz vida çivi bişeler alıp yol üstünde sallanan kovaya koyuyoruz kova düşüyo. yola devam ediyoruz çelik kafeslerin köşelerinde merdiven gibi şeyler var. oyunda pillar yazıyor. onunla aşaı iniyoruz. yol üstünde bi yerde bez gibi bişe var rag yazıyor onu alıyoruz. yağ damlayan yerlere önce bezi serip sonra ordan geçiyoruz. bu şekilde bi platforma ulaşıyoruz inşaat iskelesi asansörü gibi bi yere ulaşıyoruz orda bi düzenek var pulley diyor oyunda ona tıklıyoruz bişe olmuyo bu asansörün sağında bi sahanlık var orda bi boru var.onu alıp. bu pulleye sokuşturuyoruz. yine bişe olmuyo. deli gibi dolanıyoruz herşeyi tıklayıp 800 kere ölüyoruz. sonra taa toolboxa kadar geri dönüp boru ve yine bi önce açtıımız toolbox da çivi vs ile beraber bulduumuz çekiçle ve boruyla inventory de action yapıyoruz. bu boru bi levye haline geliyo. levyeyle toolbox ı açıyoruz içinde bişeler var. bu bölümde öörendik ki sağ klik böyle zamanlarda kurtarıcı oluyo. tam ne zamanlar bilmiyorum ama sol olmassa sağ klikle devam. içinden bişe alıyoruz. onunla gidip asansördeki pulleye tıklıcaz. bu defada olmassa bişe laptopu fırlatıp atcaz.

2 Şubat 2010 01:58

sishyphos, kayanın olduu yer; southwestern cliffs. 1. ve 2. gün, bakış açımız deişmişti. 1. gün southwestern cliffs olarak gördük, 2.gün gap olarak gördük. bu southwestern cliffs e, between the cabins olarak yazılan yerden en kolay gidiliyor. up the hill de 9 ve 10 no lu cabinler var, under the hill de 1 ve 2 no lu cabinler var, between the cabins de 8 7 6 ve 5 no lu cabinler var, eastern cliff 4 no lu cabin var. kayanın olduu yer southwestern cliffs, ya da gap oalark geçiyor ki buraya en kolay between th cabins den ulaşılıyor

2 Şubat 2010 10:32

bu arada önemli bişeyi söylemeyi unuttum. menü options da altyazı seçeneği var. oyunda menüye escape tuşu ile girdim. konuşmaları iyi dinlemek lazım

2 Şubat 2010 11:32

17 no lu yorum dan devam ediyorum. pulleye tıkladık. fakat sıkışmış, biraz oil ii olur dedikirişe damlayıp duran yağı hatırladık. bezi almayı denedik aldık ama gidemedik. herneyse yolda bi tane baret bulmuş idik. inşaat işçisi şapkası. ona yağ dolduralım dedik. yağın damladıı ilk yer deil de bi yukarıdaki yerde doldurucaz. doldurduk asansöre döndük. pulley koyduk ve çalıştı onunla biraz aşaı indik. bi yerde durduk asnsörden çıktık yine garip bi yerdeyiz yarı tamamlanmış bi inşaat. baktık bi asansör var. fakat numpad li bi kilit var ve kilitli ve orada asılı bi adam var ölmüş gibi duruyo. kilit şifresinin onda olabileceini düşündük. asılı adamın tam altında bi yere girdik. o alanda kalaslar ve çimento torbaları var. alanın bitmemiş bi balkon olduunu düşünürsek o balkonun dışarıya bakan duvarı yapılmamış ama ama ince boru demir kirişler döşemeden dışarı dooru çıkmış. kalasları alıp o kirişlerin üstüne koyduk sonra torbaları koyduk. çimento torbalrını üstüste koyduk. sonra bi kalas daha koyup yan tarafa geçtik. yan tarafta duvar henüz bitmemiş metal kafes gibi duruyo. ordan yukarı tırmandık. bir atölye gibi yer asılı adamın urganı buranın demirlerine bağlı. aradık. bi elk testere bulduk ama elk yok. merdiven varhemen elk testerenin sol aşaısında gibi. merdiveni iteledik. aşaı indik baktık kablo yukarıdan geliyo. fakat bikaç farklı kablo ve fişi var. yukarıdan gelen kabloyu mouse ile takip edip fişi bulduk yine oradaki uzatma prizinin ucuna taktık. tekrar yukarı çıkıp tesetereye baktık çalışıyo. asılı adamın urganını kestik aşaı indik. cebini aradık bi kağıt bulduk 763990 şifre numpad li kilite şifreyi girdik ve içeri girdik. aşaı inerken bi sorun çıktı motorda. çekiçle frene vurduk. yetmedi bişe daha lazım. asansörün içinde kablo gibi bişe var onu aldık morota attık. yine yetmedi levyemiz hala duruyo. onunla ön panelin altında bi yerlere tıladık . işe yaradı gibi sanki ama. galiba bi gün daha bitti

2 Şubat 2010 11:36

20 ye ekleme. balkona benzeyen yerde döşemeden dışarı dooru çıkmış kirişlerin üstüne kalasları koyacaımızı söylemiştim. önce o krişleri düzeltmemiz gerekiyo çekiçle sonra 20 deki gibi devam

2 Şubat 2010 12:21

oyun kolay kuruluyor sorunsuz çalışıyor ama çoooooooooooooooooook yavaş hareket ediyoruz, kabinler arası çoooooook dolaşıyoruz, çooook konuşup az iş yapıyoruz. Galiba sevmedim ben bu oyunu, 1.günüm bitti ama hiç keyif almadım :(

3 Şubat 2010 00:34

adada uyandık yine su bisküvi dal ve taş aldık. yukarı bell tower a çıktık. kapı kilitli. dierlerinin bişe bilebileceini düşündük aşaı indik.herkesle konuştuk. danica bize edwin de bişeler olduunu söyledi. onu bell tower ın kapısında durunca solda gördük. onda bişe yok.tekrar aşaı indik yine danicayı görelim dedik bu defa kanca gibi bişe gördüünü bunu da herman a söylediini söyledi. herman ı maria ile beraber up the northern beach de( gap ten çık bell tower ın sağ uç noktasında kalıyo) gördük. kancayı aşaı düşürmüş. hemen orda gördük ama ulaşamadık. inmeye çalıştık , olmadı herman ı atmaya bile çalıştık. dal taş ne varsa. taş oldu aaşaı düşürdük kancayı. hemen herman ın yanında bi yerden northern beach indik kancayı aldııık.kancayla bell tower a gittik. açmadı. dalla kombine ettik. oldu.kilit açıldı yine bi önceki günkü gibi b kombine ettimiz aletle sanıyorum kapıyı zorladık 1, 2, 3, derken açtı. içeri girdik. yerdeki taşı bu elimizdeki aletle zorladık. evet. bi kağıt aldık. fakat yazılı olan ispanyolca. maria nın okuyabileceini düşündük. maria yı aramaya gittik onu under the hill deki 1 ya da 2 no lu kabinde duş alırken bulduk:D ona sorduk. masaya bırak ben sana dönerim dedi. dışarı çıktık. tekrar girdik hala duş. anladık ki bi aksiyon olması lazım. dolaşırken japon u ve danica yı bulduk danica ölmüş. dierlerini ararken yine çan çaldı. uyandık ve yine kabus.

3 Şubat 2010 16:17

ben yeni1i, bu oyundan istifa ediyorum. itiraf ediyorum çok zor bi oyun.bitiren olursa burdan canı gönülden kutlamakta ve ustalığını kabul etmekte hiçbir sakınca görmem:D saygılar

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template