National Geographic Traveler: Italy



Valizlerinizi hazırlayın ve İtalyada NG fotoğrafçısı olarak güzellikleri keşfedeceğiniz bir maceraya başlayın.111 MB
Pack your bags and experience Italy through the lens of a National Geographic photographer in National Geographic Traveler: Italy. Multi-level games such as Jumble and Spot It help you to explore Italy in this visual journey across a country that boasts a rich history and breathtaking scenery. 111 MB
Thanks to JDIA and Zakzouk

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 5 yorum

21 Ocak 2010 17:58

hotfileden indirmiştim pc yi kastı.şimdi indirmeye korkuyorum ,acaba aynı sorun olur mu diye:)

21 Ocak 2010 19:11

2.linkten denedim.bu seferde rar çıkmadı.dosya bozuk dedi.
oyunu yükleyen arkadaşlar olursa,buraya yazarsa sevinirim,oyunu oynayıp oynayamadığını.
acaba benim pcden mi kaynaklanıyor bu hatalar?

21 Ocak 2010 19:42

babanne hotfile nerde??
rapidden de fastdownload linkinden de sorunsuz indi .rardan exe çıkıyor ve direkt kurulum yapıyorsunuz

21 Ocak 2010 20:06

ben simdi başlıyorum indirmeye tesekkürler sis ellerine saglık bakayım babannem cabuk inerse sana cevap veririm:)

sedef
21 Ocak 2010 22:15

bende başladım :) vuze dan arattım umarım aynısıdır.. yoksa rapid i beklersem..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template